Tere, proovisin täna ust värvida ja lakkida. Värv sai päris ilus aga kui hakkasin lakkima siis tulid mingid tükid laki sisse. Praht see ei ole.
Pilt: .
Lakk sai muidu läbi kurna aetud. Sellist asja pole varem juhtunud, ei tea kas lakk oli külm? Äkki oskab mõni maaler öelda mis viga?
Tundub küll, et tegu silikoni aukudega. Isegi silikoni eemalajaga ei pruugi sa detaili päris puhtaks saada. Värvi lastes siis polnud juba näha, et augud tekivad?
Proovisin lihvida, kuid neid auke välja ei saa. Lakk sai lahustiga maha võetud. Ajasin uue laki natuke soojaks ja proovisin teise sileda detaili peal- sama jama. Arvatavasti kompressoris õhk liiga külm.
greyzers kirjutas:Proovisin lihvida, kuid neid auke välja ei saa. Lakk sai lahustiga maha võetud. Ajasin uue laki natuke soojaks ja proovisin teise sileda detaili peal- sama jama. Arvatavasti kompressoris õhk liiga külm.
Kui kasutasid silikoni eemaldajat , siis seesama võisgi probleem olla.Kui lakk oleks liiga külm , siis tavaliselt jääb pind krobelisem , või kui teed sellise vea siis , kui kasutad ka värvikambrit , siis hakkab voolama.Seda jama seal võiks ajada vabalt vee kaela , mis õhutrassist tuleb.Veefiltrit ilmselt vahel pole.Vähemtõenäoline oleks see , et kasutasid lahusti baasil värvi ja vahekuivamisaeg oli liiga lühike.Lasid laki peale ja alt hakkas värvilahusti välja aurustuma , seepärast tekkisidki sellised "nõelaaugud".
Värvimise ja lakkimise vahe peab olema vähemalt 15 minutit ning värvi ei tohi lasta täielikult ära kuivada sest muidu lakk ei nakku pinnaga. Lakkimine on selline kunst mis võib isegi vilunud spetsil halbadel päevadel pe***e minna, niiet ära muretse.
Silikon võib tulla kust iganes, näiteks sealt liistu alt mida pole viitsitud eemaldada ja on kinni kaetud.
Ma ei saa aru, miks raisatakse aega detailide katmisele millede eelmaldamine on sekundite töö.
Paljud probleemid sealt algavadki, et ei viitsita koplekteerimist teostada, küll lendab detailide vahelt igast saasta värvi pinnale, küll jäävad rõvedad katmis randid kust hiljem hakkab koorumine, küll saavad need kaetavad tihendid jms samuti osaliselt värvitud...............
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Ma olen kuulnud ka juttu, kus mees ehitas endale kilest "värvikambri" ja sama jama...proovis mitu korda aga augud ei kadunud kuhugi.Lõpuks tuli välja , et kile ise oligi saaste allikas.