Autoks passat b5,1.9 66kw diisel.Mure siis selline et auto ei liigu nii nagu peaks.
Sain sõita korra ühe teise samasuguse passatiga ja vahe on nagu öö ja päev.Varem ei osand kahtlustadagi ,et see mootor peab paremini edasi käima.
Kui kiirendada ja pöörded juba 3-4 tuhat pööret viskab ka teinekord turbo tagant ära.Korra auto seisma jätta ja siis töötab jälle endiselt.
Millest alustada vea otsimist?Milliseid voolikuid kontrollida,klappe,andureid?Kas diagnost suudaks vea tuvastada?Kas turbo puhastamisega saab ise hakkama?
Suht võhik diisli kohapealt ,sooviks nõuandeid
Viimati muutis GTI, 05 Veebr 2013, 23:25, muudetud 3 korda kokku.
Arvatavasti avariireziimis ta sul, võiks alustada veakoodide lugemisest.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Ise lugesid need veakoodid või teenusena? Ehk siis kas viidet ei antud, kust veakoode täpsemalt uurida? Kui ise siis http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Main_Page" onclick="window.open(this.href);return false; ja search kasti pane oma veakood sisse ja loe sümptomeid.
Aga pigem alusta sellest, et kustuta veakoodid ära ja sõida natuke ja vaata mis siis toimub. See immo veakood ei oma siin küll mingit rolli, siis sul auto ei käikski. Mingil põhjusel ei ole kunagi õnnestunud autot käivitada ja seetõttu see sees, aga kes teab mis ajast. Seetõttu olekski kõige targem esmalt veakoodid ära kustutada ja siis väike ring teha ja uuesti lugeda, saaks vanast rämpsust lahti. Mõni nendest vigadest võib ka vabalt sellest olla, kui sa juba ise oled eksperimenteerinud juhe lahti ja kinni käivitades/sõites.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Kahtlustaksin õhukuluandurit!
Tõmba juhe sellelt lahti ja tee proovisõit kas on erinevus juhe peal või mitte.
Minul läks neid andureid 5 aastaga, kui mul 3b5 oli, 3 tükki!
olip kirjutas:Kahtlustaksin õhukuluandurit!
Tõmba juhe sellelt lahti ja tee proovisõit kas on erinevus juhe peal või mitte.
Minul läks neid andureid 5 aastaga, kui mul 3b5 oli, 3 tükki!
Kasutasid miskeid kõige odavamaid andureid et nagu saia kulus?
olip kirjutas:Kahtlustaksin õhukuluandurit!
Tõmba juhe sellelt lahti ja tee proovisõit kas on erinevus juhe peal või mitte.
Minul läks neid andureid 5 aastaga, kui mul 3b5 oli, 3 tükki!
Kasutasid miskeid kõige odavamaid andureid et nagu saia kulus?
Tõsi jah!
Lõpuks ostsin Boschi oma peale, mis jäi kestma!
dellu kirjutas:Ise lugesid need veakoodid või teenusena? Ehk siis kas viidet ei antud, kust veakoode täpsemalt uurida? Kui ise siis http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Main_Page" onclick="window.open(this.href);return false; ja search kasti pane oma veakood sisse ja loe sümptomeid.
Aga pigem alusta sellest, et kustuta veakoodid ära ja sõida natuke ja vaata mis siis toimub. See immo veakood ei oma siin küll mingit rolli, siis sul auto ei käikski. Mingil põhjusel ei ole kunagi õnnestunud autot käivitada ja seetõttu see sees, aga kes teab mis ajast. Seetõttu olekski kõige targem esmalt veakoodid ära kustutada ja siis väike ring teha ja uuesti lugeda, saaks vanast rämpsust lahti. Mõni nendest vigadest võib ka vabalt sellest olla, kui sa juba ise oled eksperimenteerinud juhe lahti ja kinni käivitades/sõites.
Veakoodid kustutasin korra ära ja tulid tagasi kõik.Sõitmas ei käind küll vahepeal,proovisin kohe uuesti.Ise lükkasin kaabli sappa ühes remonditöökojas.Sellel lingil ei leia minu koodidega suurt midagi.Õhulugejat sai teist proovitud,ei andnud see midagi juurde.Ka lahtise pistikuga sõites läks minek pigem halvemaks.
Voolikud paistavad ka nagu korras olevat..Ei tea ka täpselt millised on tähtsamad voolikud mida kontrollida
Viimati muutis jörr, 10 Mär 2013, 20:20, muudetud 1 kord kokku.
Mida sa ei leidnud, enamus ju olema. Kuna sul on igasugu rõhuandurite vigasid nii palju, siis ime pole kui mootor ei tea mis toimub 00550 ju ütleb ka juba konkreetselt, et näiteks süüde võib väga vale olla. Üldiselt ma arvan, et viia auto kuskile kus aru ka saadakse mida tehakse. Siin võib vabalt üks viga teist põhjustada, kui mingi rõhuandur õiget infot ei anna, hakkab kuskilt mujalt ka asi vigu loopima. Huupi asju vahetada nagu ka pointi pole, pigem mingi firma kes oskab veakoodide sisust mingit loogikat ka välja lugeda. Veakoodide lugemine ise on muidugi lihtne, aga vanakooli mõistes "diagnostika" tähendab ikka midagi enamat. Iseasi palju neid diislifirmasid on, päris suvalisse töökotta pole ka mõtet viia. Ma oma esimese auto vedasin ka ARK-le kõige lähemasse firmasse nimega HITEH ja kulutasin oma 3-4000 krooni ja hulgim juppe vedasi lammarisse ja tagasi, kui oleks võinud viia kohe esindusse, kus oleks see viga paari minutiga selge olnud ja see 2000 mis ma sinna kulutasin läks ka nüüd lõpuks ikkagi. HITEH tegi kuu aega.
____________________________________
00550 - Start of Injection Regulation
00550 - Start of Injection Regulation: Control Difference
Possible Symptoms
Malfunction Indicator Light (MIL) ON
Loss of Power
Starting Problems
Transmission in Emergency Mode
Possible Causes
Fuel Tank incorrectly filled with Petrol or Biodiesel
Air/Water in Fuel System
Injection Timing incorrect
Electrical Fuel Pump faulty
Possible Solutions
Check Fuel Tank for Petrol and Biodiesel Drain Tank and Fuel System
Check Fuel System for Air/Water
Check Fuel Supply and Return Lines for Blockage and Leaks
Check Electrical Fuel Pump
Check/Correct Injection Timing Perform Basic Setting / Use TDI-Graph
-------------------------------------
00575 - Intake Manifold Pressure: Control Difference
Possible Symptoms
Reduced Power
Possible Causes
Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
In 1Z/AHU engines, stuck/rusted wastegate or actuator.
Possible Solutions
Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
Check Hoses
In 1Z/AHU engines, clean rust scale off wastegate/actuator to allow lever to move.
-----------------------------------------------------------
00741 - Brake Pedal Monitoring
Possible Symptoms
No accelerator pedal response
Poor engine performance
Glow Plug light flashing
Possible Causes
Issue with Brake Light Switch F47
Issue with Brake Lights
Possible Solutions
Verify correct brake light bulbs are installed.
Inspect brake light bulb sockets for damage.
Test Brake Light Switch F47
Special Notes
On 1.9L TDI ALH engine, go into Engine then Measuring Blocks group 006, Field #2 (01-08-006#2) Foot off brake field #2 should read 000
Slowly press on brake, should then read 011 with both "1" activating at the same time
If both "1" do not activate at same time, Brake Light Switch may be defective.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335