Vento 1.8 55kw mootori temp
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Vento 1.8 55kw mootori temp
Tervist,
Mis võib viga olla, kui mootori temp. on vahepeal sõites umb 100 peal, kohati isegi rohkem.
Veepump/termostaat?
Mis võib viga olla, kui mootori temp. on vahepeal sõites umb 100 peal, kohati isegi rohkem.
Veepump/termostaat?
-
- Huviline
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
- Skype: altzu007
- Auto: Audi A4 TDI
- Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
- Tänatud: 1 kord
Re: Vento 1.8 55kw mootori temp
Võib nii embakumba olla. Kas termostaat ei avane või veepump ei suuda piisavt tsirkulatsiooni tekitada. Ka temperatuuri andur võib anda valet infot kelladele ning ka kellades endas võib viga olla.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Vento 1.8 55kw mootori temp
Kas jahutusventilaator ikka läheb käima kui temp. on seal 100 juures juba?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Vento 1.8 55kw mootori temp
Jahutusvent tuleb taha umbes 105 kraadi juures, jahutab maha kuni 100 kraadini, ja nii see kordub.
-
- Huviline
- Postitusi: 56
- Liitunud: 24 Jaan 2011, 08:59
- Telefon: 5kolm62349kuus
- Auto: seat leon 1,9 d 77 kw, 2007.a.
- Asukoht: põlvamaa
Re: Vento 1.8 55kw mootori temp
kui temperatuuri andurid on asendused,siis näitab rohkem kuskil 10 kraadi. Kui mootor üle ei kuumene siis ok.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Vento 1.8 55kw mootori temp
Vaata kas termolüliti radika küljes on 2- või 3-klemmiga - viimasel juhul on 2-kiiruseline ventikas ja vahest pole tal 1.-st kiirust? 105 peal vendi käivitumine on ikka natuke liiga hilja.endrik_R kirjutas:Jahutusvent tuleb taha umbes 105 kraadi juures, jahutab maha kuni 100 kraadini, ja nii see kordub.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Vento 1.8 55kw mootori temp
Kas temp. andur võib ka sellist pulli teha? Nimelt see pistik, kuhu too andur läheb, selle kõrval on teine täpselt samasugune pistik, mis vahe neil on? Kummas neist see andur olema peab? Mul nimelt seisab mootoripoolne pistik tühjana.
Samuti olen täheldanud, et kütusekulu on üüratu. "Arvutused" on küll seieri järgi tehtud, mis ei ole kuigi täpne, aga sellegipoolest sõitsin umbes 8 liitriga ~50 kilti, mis teeks keskmiseks umbestäpselt sitaks.
Kõik sõidud on linnas, enamasti suhteliselt külma mootoriga ning rahuliku sõiduga.
Samuti olen täheldanud, et kütusekulu on üüratu. "Arvutused" on küll seieri järgi tehtud, mis ei ole kuigi täpne, aga sellegipoolest sõitsin umbes 8 liitriga ~50 kilti, mis teeks keskmiseks umbestäpselt sitaks.
Kõik sõidud on linnas, enamasti suhteliselt külma mootoriga ning rahuliku sõiduga.

Viimati muutis endrik_R, 14 Nov 2012, 20:19, muudetud 1 kord kokku.
Re: Vento 1.8 55kw mootori temp
Keegi oskab miskit öelda siis selle pistiku kohta?
Nimelt siis see sinine pistik (mul on musta värvi) seisab tühjana, kas seal peaks mul olema miskit?

Sõbra golf 3, millel on sama mootor on antud kohas ainult 1 pistik.
Aitäh.
Nimelt siis see sinine pistik (mul on musta värvi) seisab tühjana, kas seal peaks mul olema miskit?

Sõbra golf 3, millel on sama mootor on antud kohas ainult 1 pistik.
Aitäh.
-
- Huviline
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
- Skype: altzu007
- Auto: Audi A4 TDI
- Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
- Tänatud: 1 kord
Re: Vento 1.8 55kw mootori temp
Peab olema kas kaks eraldi kahe klemmiga andurit, millest üks annab infot ajule, teine näidikule.
Või on üks andur, mis on nelja klemmiga, ja annab nii indfot näidikule kui ka ajule.
Või on üks andur, mis on nelja klemmiga, ja annab nii indfot näidikule kui ka ajule.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Vento 1.8 55kw mootori temp
Just. Minu G3-l täpselt sama mootor ja temp. andur musta värvi ja 4-ja klemmiga.Deemu kirjutas:Peab olema kas kaks eraldi kahe klemmiga andurit, millest üks annab infot ajule, teine näidikule.
Või on üks andur, mis on nelja klemmiga, ja annab nii indfot näidikule kui ka ajule.
-
- Huviline
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
- Skype: altzu007
- Auto: Audi A4 TDI
- Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
- Tänatud: 1 kord
Re: Vento 1.8 55kw mootori temp
Peaks veel olema mustal anduril kollane ring ümber.TiitRE kirjutas:Just. Minu G3-l täpselt sama mootor ja temp. andur musta värvi ja 4-ja klemmiga.Deemu kirjutas:Peab olema kas kaks eraldi kahe klemmiga andurit, millest üks annab infot ajule, teine näidikule.
Või on üks andur, mis on nelja klemmiga, ja annab nii indfot näidikule kui ka ajule.
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: Vento 1.8 55kw mootori temp
Sinine andur ajule, must andur kelladele infi jagamas. Pistikud peavad ka ikka olema samavärvi mis andur. Kui anduri juhe tagant ära siis annab ajule külmkäivitusväärtuse ja ongi sul kütusekulu suurem kui normaalne oleks. Seda sinsit andurit saab mõõta ka, töösaooja mootoriga (80-90) peaks selle takistus olema 200-300 oomi.
-
- Huviline
- Postitusi: 100
- Liitunud: 03 Juul 2012, 18:29
- Telefon: 56788558
- Auto: Golf III 92a 55kw,vento 66kw 1.8 93a
- Asukoht: paide
- Kontakt:
-
- Huviline
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
- Skype: altzu007
- Auto: Audi A4 TDI
- Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
- Tänatud: 1 kord
Re: Vento 1.8 55kw mootori temp
Üks vist augutäiteks
Tegelikult on selleks müügil spetsiaalsed pimedad.

Tegelikult on selleks müügil spetsiaalsed pimedad.
Re: Vento 1.8 55kw mootori temp
Vahetasin jahutusvedeliku temp. anduri ära ja tundub, et asi toimib. Temperatuur näidiku järgi on 85-90C vahel ja vent tuleb u. 90 kraadi peal taha.
Re: Vento 1.8 55kw mootori temp
Tõstaks teema päevakorrale uuesti.
Probleem pole siiski kadunud, sest kohapeal on temp korras aga sõidu ajal u. 70.
Termostaat vahetatud. Siiani ei anna rahu ka see tühjana seisev ülemine andur, milleks ta seal on ja miks ta mul ilma pistikuta on.
Kuri kahtlus, et seal peaks siiski miskit olema, sest nii palju kui ma netiavarustest leidnud olen, siis peaks see ülemine andma inffi ajule.
Kui aga aju seda infot kätte ei saa, siis on ju segu ja asjad ka valed, mis seletaks ka mu kõrget kütusekulu. Jagage tarkusi
Probleem pole siiski kadunud, sest kohapeal on temp korras aga sõidu ajal u. 70.
Termostaat vahetatud. Siiani ei anna rahu ka see tühjana seisev ülemine andur, milleks ta seal on ja miks ta mul ilma pistikuta on.
Kuri kahtlus, et seal peaks siiski miskit olema, sest nii palju kui ma netiavarustest leidnud olen, siis peaks see ülemine andma inffi ajule.
Kui aga aju seda infot kätte ei saa, siis on ju segu ja asjad ka valed, mis seletaks ka mu kõrget kütusekulu. Jagage tarkusi

-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: Vento 1.8 55kw mootori temp
Sinna käib raudselt ainult üks andur ja plokikaane poolne andur on lihtsalt augutäide.Kui on 2 andurit siis plokikaane poolne on 2pin ja sinine ja teine on ka 2 pin ja musta värvi.Ventole pole kunagi sellist süsteemi peale pandud nagu see 2 anduriga.Ventol on üks temp andur ja see on 4pin.endrik_R kirjutas:Tõstaks teema päevakorrale uuesti.
Probleem pole siiski kadunud, sest kohapeal on temp korras aga sõidu ajal u. 70.
Termostaat vahetatud. Siiani ei anna rahu ka see tühjana seisev ülemine andur, milleks ta seal on ja miks ta mul ilma pistikuta on.
Kuri kahtlus, et seal peaks siiski miskit olema, sest nii palju kui ma netiavarustest leidnud olen, siis peaks see ülemine andma inffi ajule.
Kui aga aju seda infot kätte ei saa, siis on ju segu ja asjad ka valed, mis seletaks ka mu kõrget kütusekulu. Jagage tarkusi
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Vento 1.8 55kw mootori temp
Esimestel ventodel ja golf3-del oli 2 eraldi 2 klemmist andurit. Sellepärast ongi need flantsid seal 2 avaga. Uuem süsteem kasutab vaid 1-te 4 juhtmega andurit ja teisel aval peab pime ees olema. Antud pildil kui on 2 4-klemmiga andurit, siis peab üks lihtsalt pimedana kasutusel olema. Vanemal süsteemil selle mootori puhul oli üks sinine ja teine must. Uuemal on nad lihtsalt kokku ühte andurisse ehitatud ja peab olema must kollase triibuga andur. Vast oli nüüd arusaadav.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
Re: Vento 1.8 55kw mootori temp
See uus andur mille toppisin paar kuud tagasi on must, sinise rõngaga. Peab ikka kollasega olema?
Re: Vento 1.8 55kw mootori temp
Tervist, oskab ehk keegi öelda, mis juhe see on (umb 10-15 cm pikk)? Kusagile ühendatud pole.
Tuleb ta samast puntrast jagaja juhtmega.
http://www.upload.ee/image/3179922/IMG_ ... 203544.jpg
http://www.upload.ee/image/3179931/IMG_ ... 203613.jpg
Tuleb ta samast puntrast jagaja juhtmega.
http://www.upload.ee/image/3179922/IMG_ ... 203544.jpg
http://www.upload.ee/image/3179931/IMG_ ... 203613.jpg
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Vento 1.8 55kw mootori temp
Minu Golfil on täpselt samasugune pistik üle (moto tundub ka sama olema).endrik_R kirjutas:Tervist, oskab ehk keegi öelda, mis juhe see on (umb 10-15 cm pikk)? Kusagile ühendatud pole.
Tuleb ta samast puntrast jagaja juhtmega.
http://www.upload.ee/image/3179922/IMG_ ... 203544.jpg
http://www.upload.ee/image/3179931/IMG_ ... 203613.jpg
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Vento 1.8 55kw mootori temp
See on õlitemp. anduri pistik - andur peaks ise filtrijala peale käima ja kasut. seda MFA-ga autodel.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Vento 1.8 55kw mootori temp
Just, tulebki meelde, et küsisin ise kunagi sama pistiku kohta sama küsimuse ja teemaks oligi MFAGTI kirjutas:See on õlitemp. anduri pistik - andur peaks ise filtrijala peale käima ja kasut. seda MFA-ga autodel.

Re: Vento 1.8 55kw mootori temp
Nonii, uus küsimus päevakorral. 
Nimelt ostsin teise lambda anduri, mis tuleb välja, et on teistsuguse pistikuga, kolme juhtmega(praegune on 2 juhtmega)
Olemas on ka teise anduri vastus, aga juhtmed läbi lõigatud.
Auto küljes olev vastus:

Uue anduri pistik:

Küsimus siis selles, et mis juhtmed ma omavahel ühendama pean? Oleks ehk kellegil mingit skeemi/joonist jagada kusmis olema peab.
Praegu muidugi meenus, et oleks võinud ka juhtmete värvusest pildi teha, aga hetkel kohe seda võimalust pole.


Nimelt ostsin teise lambda anduri, mis tuleb välja, et on teistsuguse pistikuga, kolme juhtmega(praegune on 2 juhtmega)
Olemas on ka teise anduri vastus, aga juhtmed läbi lõigatud.
Auto küljes olev vastus:

Uue anduri pistik:

Küsimus siis selles, et mis juhtmed ma omavahel ühendama pean? Oleks ehk kellegil mingit skeemi/joonist jagada kusmis olema peab.
Praegu muidugi meenus, et oleks võinud ka juhtmete värvusest pildi teha, aga hetkel kohe seda võimalust pole.
