Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1151
- Liitunud: 19 Mär 2005, 20:38
- Telefon: +358401715165
- Auto: Passat B7 103kw Bluemotion TDI
- Asukoht: Soomes, aegajalt ka Tartu
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Mul 125kw ja maksin kõik 4 pihustit ise mis järgemööda saba andsid. Ärge jonnige vw meestele ka vaja palka maksta. Aga teisel b6 läksid pihusti kuu tagasi ja vahetati kõik gar korras välja remondiks kulus 4h. Kõik sõltub, esimene kord tehas oma viga ei tunnistanud teine kord aga tunnistas ja muud vahet ei olegi.
Kunagi pole liiga palju lisvarustust! Kui tunned , et sulle jääb väheks tule ytle , ja panen juurde :) +358401715165. lhallimae@gmail.com
http://mauh-vw.blogspot.fi/
http://mauh-vw.blogspot.fi/
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
rako kirjutas:Mina näiteks lasin 2012 suvel hooldada margi esinduses audit 3.0 bensiini mootoriga.
Lisaks hooldusele ka remontida. Ja seda autot tänapäevani korda poleks saanud kui poleks pöördunud mitte margi esindusse.
Hoolduse/remondi summad ületasid esinduses eesti keskmist palka koguaeg ja mitte margi esinduses piirdusin umbes poolega ning sain oma muredele lahenduse.
Aasta Auto Tartu oli siis see margi esindus.
See vist ei puutu teemasse???
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Kui teema läbi lugeda siis see ka mitteVader kirjutas:Ja kogu selle loo moraal on, et autodega käige margi esindustes on vähem jamasid ja tagantjärgi targutamist.
loomulikul jääb ka korralik auto ajalugu kui kunagi müüma hakkate.
Ootan nüüd siis vastuseid teemal, et see on nii kallis ja kvaliteet on sama mis mul naabri volli teeb jne. jne.

End of OT.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Nimelt mul ka täpselt sama juhus Viljandi Molleris. Läksin mina siis oma 2006 aasta Passatiga sinna ja nagu selgus (teenindaja ise helistas hiljem ja rääkis et selline asi on) kontrollivad ja kui on mõni vale pihusti vahetavad tasuta ära. Ja nii oligi. 2 pihustit lähevad nüüd vahetusse kuigi viga ei ole neil midagi. Ise lihtsalt oma lolli peaga mõtlesin et 2 pihustit ? Miks mitte kõik 4? Aga ju siis teised kaks on siis eelnevalt eelmine omanik vahetanud või siis on jopanud et 2 õiged ja 2 valed. Seda ei tea.
-
- Huviline
- Postitusi: 125
- Liitunud: 06 Jaan 2012, 01:06
- Auto: Volkswagen Bora 1.6 1999; 06' Jetta
- Asukoht: Rakvere
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Teemasse:
Sõber ostis eelmisel nädalal 2006 aasta Passati 2.0 TDI 125kW.
Ostueelses kontrollis (mitte Molleris) selgus, et kahel pihustil näidud normi piirest väljas. Eelmine omanik ütles, et aasta tagasi sai üks pihusti välja vahetatud, kui see üles ütles ja auto teele jättis.
Sõber sai antud teemast haisu ninna, võttis Molleriga ühendust ja selgus, et kuna sellele autole on tehase poolt paigaldatud vigane pihustite partii, siis lähevad need koos juhtmestikuga vahetusse. Ka see, mis aasta tagasi eelmise omaniku poolt vahetatud.
Tänaseks on see töö Mustamäe Molleris tehtud.
Kusjuures auto tuli Eestisse Saksast 2009 ja hooldused ei ole tehtud margiesinduses. Mollerist olevat öeldud, et auto vanus ja tehase garantii ei ole määrav. Kui on tegu nimetut pihustite partiiga, lähevad tasuta vahetusse ja kõik.
Sõber ostis eelmisel nädalal 2006 aasta Passati 2.0 TDI 125kW.
Ostueelses kontrollis (mitte Molleris) selgus, et kahel pihustil näidud normi piirest väljas. Eelmine omanik ütles, et aasta tagasi sai üks pihusti välja vahetatud, kui see üles ütles ja auto teele jättis.
Sõber sai antud teemast haisu ninna, võttis Molleriga ühendust ja selgus, et kuna sellele autole on tehase poolt paigaldatud vigane pihustite partii, siis lähevad need koos juhtmestikuga vahetusse. Ka see, mis aasta tagasi eelmise omaniku poolt vahetatud.
Tänaseks on see töö Mustamäe Molleris tehtud.
Kusjuures auto tuli Eestisse Saksast 2009 ja hooldused ei ole tehtud margiesinduses. Mollerist olevat öeldud, et auto vanus ja tehase garantii ei ole määrav. Kui on tegu nimetut pihustite partiiga, lähevad tasuta vahetusse ja kõik.
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Siis tundub et Viljandi Møller jättis 2 pihustit ja juhtmed omale
Minule öeldi et 2 pihustit on nö valed ja et need vahetatakse välja. Ei tea kas peaks tagasi pöörduma nende poole ja selgitust nõudma, et miks nii tehti kui ette on antud et peab kõik 4 pihustit plus juhtmed välja vahetama

Minule öeldi et 2 pihustit on nö valed ja et need vahetatakse välja. Ei tea kas peaks tagasi pöörduma nende poole ja selgitust nõudma, et miks nii tehti kui ette on antud et peab kõik 4 pihustit plus juhtmed välja vahetama
-
- Huviline
- Postitusi: 125
- Liitunud: 06 Jaan 2012, 01:06
- Auto: Volkswagen Bora 1.6 1999; 06' Jetta
- Asukoht: Rakvere
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Tekib jah küsimus, miks nad kaks vahetamata jätsid. Sa spekuleerisid, et ehk on eelmine omanik vahetanud ja pannud sinna korraliku partii pihustid. Kuid sel juhul oleks juhtmestik ju ikkagi tehase originaal ehk praak partiist. Ja see oleks siis pidanud Molleris vahetusse minema. Tundub kahtlane.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Viljandi Møller tundub üldse kahtlane koht olevat.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Ütleks ka sõna sekka, millest selline arvamus?golfi_vend kirjutas:Viljandi Møller tundub üldse kahtlane koht olevat.
Igas teeninduses võib olla kahtlaste kommetega mehhaanikuid ega sellepärast terve firma kehv pole.
Kui elionis on 10 000 töötajat neist 7 on pätid siis Elion = pätikari?
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Mitte töölise pärast vaid juhi tõttu.
► Näita Spoilerit
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
ja kas sinult abipalujale ikkagi heastati see apsakas seal esinduses? v maksis uue võtme eest ja kokkuvõttes maksis tühja, mis ilmselt ei olnud kõige väiksem summagolfi_vend kirjutas:Mitte töölise pärast vaid juhi tõttu.
► Näita Spoilerit

Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Olen omanud seda Passatit kuskil kuu aega hetke seisuga ja Viljandi Mollerisse olen pidanud helistama ja ikka väga kurjalt 3korda. Esinduses on käinud 2 korda. Esimene kord kui sinna viisin tahtsin et nad vahetaks xenon pirni ära ja uuriks kas on valed pihustid või ei.Vahetati pirn ja öeldi midagi muud on viga sest pirn terve + 2 pihustit on valed. Kokku läks arve 66 euri. Teine kord siis vahetati pihustid 2 tk ja tehti diagnost ja uuriti miks xenon ei põle.Võeti siis töötava xenoni plokk ja prooviti teiselepoole ja asi korras.plokk puruks. Pandi asjad tagasi ja kõik. Läks siis naine auto järgi ja hakkas kodu sõitma kui maantel avastas et mitte ükski tuli ei tööta peale 2x park tule. Helistasin ja tahtsin teada mida nad tegid jne. Ise kahtlustasin et keerasid teise plokki kah kanni.Mollerist öeldi et kui te tahate et meie selle plokki kinni maksaks siis see kõne on väga lühike. Sai siis viidud teise kohta kontrollimaks mis viga ja selgus et Molleris oli xenoni toite juhtme pistiku klamber ära lõhutud ja ei püsi sees enam. Plus kõik kruvid on üle keeratud nii et suht prostalt kokku lappatud. Nüüd pean tagasi minema Mollerisse esiotsa remontima ja eks siis näha ole mis veel lisaks katki tehakse. Pikk jutt sai aga noh väga ebameeldiv kogemus Volkswageni margi esindusegarako kirjutas:Ütleks ka sõna sekka, millest selline arvamus?golfi_vend kirjutas:Viljandi Møller tundub üldse kahtlane koht olevat.
Igas teeninduses võib olla kahtlaste kommetega mehhaanikuid ega sellepärast terve firma kehv pole.
Kui elionis on 10 000 töötajat neist 7 on pätid siis Elion = pätikari?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Maksis tühja, tööraha sai tagasi.copilot kirjutas:ja kas sinult abipalujale ikkagi heastati see apsakas seal esinduses? v maksis uue võtme eest ja kokkuvõttes maksis tühja, mis ilmselt ei olnud kõige väiksem summagolfi_vend kirjutas:Mitte töölise pärast vaid juhi tõttu.
► Näita Spoilerit
Sealt veel arvati, et kellaplokk on kutu ja vahetas tolle ka ära, ikkagi ei töötanud. Võttis siis sealt, kust ostis ostis kellaploki lisaks ka immo kiibi ja peale seda töötas.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Kas sellega kuskile kõrgemale pole otsustanud minna? Mingid õigused peaks ikkagi JUBA seal banaanias kliendil olema v neid jääb hoopis tagatippu vähemaks?golfi_vend kirjutas:Maksis tühja, tööraha sai tagasi.copilot kirjutas:ja kas sinult abipalujale ikkagi heastati see apsakas seal esinduses? v maksis uue võtme eest ja kokkuvõttes maksis tühja, mis ilmselt ei olnud kõige väiksem summagolfi_vend kirjutas:Mitte töölise pärast vaid juhi tõttu.
► Näita Spoilerit
Sealt veel arvati, et kellaplokk on kutu ja vahetas tolle ka ära, ikkagi ei töötanud. Võttis siis sealt, kust ostis ostis kellaploki lisaks ka immo kiibi ja peale seda töötas.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 287
- Liitunud: 24 Mai 2012, 19:51
- Auto: VW B7 ´12, VW B7 ´11
- Asukoht: Tartu
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Kas see maksab ka midagi, et lasta esinduses kontrollida, kas on vigased pihustid?
Kui jah siis, kui palju?
Kui jah siis, kui palju?
Viimati muutis Awesome, 10 Mär 2013, 11:35, muudetud 1 kord kokku.
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Tehas maksab ainult ühe korra lahti-kinni. Kontrollivad tasuta ära ja kui tuleb välja et valed pihustid siis maksad lihtsalt selle lahti-kinni panemise kui lähed pihusteid vahetama.Awesome kirjutas:Kas see maksab ka midagi, et lasta esinduses kontrollida, kas on vigased pihustid?
Kui jah siis, kui palju?
Muidu läheb 0.7 tundi seega mingi 25-30€
Viimati muutis mart1986, 10 Mär 2013, 13:45, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 125
- Liitunud: 06 Jaan 2012, 01:06
- Auto: Volkswagen Bora 1.6 1999; 06' Jetta
- Asukoht: Rakvere
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Oot-oot... See asi ei maksa omanikule midagi!mart1986 kirjutas:Muidu läheb 0.7 tundi seega mingi 25-30€
Vahendan Ülemiste Mollerist saadud infot:
VIN koodi järgi saab teada, kas VW tehase poolt on autole ette nähtud pihustite kontroll. Ühesõnaga VIN koodi järgi saab teada, kas autol võivad (aga ei pruugi) olla vigased pihustid.
Kui VIN koodi järgi selgub, et auto ei ole tehase poolt ette nähtud kontrolli minema, siis sellel ei saa vigased pihustid olla.
Kui VIN koodi järgi selgub, et auto on tehase poolt ette nähtud kontrolli minema, sest sel võivad olla vigased pihustid, siis see on omanikule tasuta! See kas pihustid kuuluvad vahetamisele selgub lahti võtmisel. Ajakulu kolmveerand tundi.
Kui lahti võtmisel selgub, et ei ole vigased pihustid, pannakse tasuta kokku tagasi ja on kontrollitud.
Kui lahti võtmisel selgub, et on vigased pihustid, vahetatakse tasuta pihustid ära. Ajakulu 2.5h.
Tasuta = tehase kulul. Omanik ei maksa Mollerile midagi!
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Reintz kirjutas:Oot-oot... See asi ei maksa omanikule midagi!mart1986 kirjutas:Muidu läheb 0.7 tundi seega mingi 25-30€
Vahendan Ülemiste Mollerist saadud infot:
VIN koodi järgi saab teada, kas VW tehase poolt on autole ette nähtud pihustite kontroll. Ühesõnaga VIN koodi järgi saab teada, kas autol võivad (aga ei pruugi) olla vigased pihustid.
Kui VIN koodi järgi selgub, et auto ei ole tehase poolt ette nähtud kontrolli minema, siis sellel ei saa vigased pihustid olla.
Kui VIN koodi järgi selgub, et auto on tehase poolt ette nähtud kontrolli minema, sest sel võivad olla vigased pihustid, siis see on omanikule tasuta! See kas pihustid kuuluvad vahetamisele selgub lahti võtmisel. Ajakulu kolmveerand tundi.
Kui lahti võtmisel selgub, et ei ole vigased pihustid, pannakse tasuta kokku tagasi ja on kontrollitud.
Kui lahti võtmisel selgub, et on vigased pihustid, vahetatakse tasuta pihustid ära. Ajakulu 2.5h.
Tasuta = tehase kulul. Omanik ei maksa Mollerile midagi!
Minule Viljandi Molleris öeldi et tehas maksab ühe korra kinni-lahti võtmise, et kas tahate et kontrollime need ära? Siis selgus et on vaja vahetada ja pidingi maksma selle 0.7 tunni eest. Ühesõnaga minu geiss tundub igatepidi kahtlane kuna kui tehasest on ette nähtud et peab vahetama kõik 4 pihustit plus juhtmed vigaste pihustite olemasolul siis minule öeldi et 2 pihustit on valed ja thats it. Pean nagunii homme sinna helistama eks siis pärin et mis teema on sellega.
-
- Huviline
- Postitusi: 287
- Liitunud: 24 Mai 2012, 19:51
- Auto: VW B7 ´12, VW B7 ´11
- Asukoht: Tartu
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Kas peab saatma VIN koodi e-maili peale neile?Reintz kirjutas:Oot-oot... See asi ei maksa omanikule midagi!mart1986 kirjutas:Muidu läheb 0.7 tundi seega mingi 25-30€
Vahendan Ülemiste Mollerist saadud infot:
VIN koodi järgi saab teada, kas VW tehase poolt on autole ette nähtud pihustite kontroll. Ühesõnaga VIN koodi järgi saab teada, kas autol võivad (aga ei pruugi) olla vigased pihustid.
Kui VIN koodi järgi selgub, et auto ei ole tehase poolt ette nähtud kontrolli minema, siis sellel ei saa vigased pihustid olla.
Kui VIN koodi järgi selgub, et auto on tehase poolt ette nähtud kontrolli minema, sest sel võivad olla vigased pihustid, siis see on omanikule tasuta! See kas pihustid kuuluvad vahetamisele selgub lahti võtmisel. Ajakulu kolmveerand tundi.
Kui lahti võtmisel selgub, et ei ole vigased pihustid, pannakse tasuta kokku tagasi ja on kontrollitud.
Kui lahti võtmisel selgub, et on vigased pihustid, vahetatakse tasuta pihustid ära. Ajakulu 2.5h.
Tasuta = tehase kulul. Omanik ei maksa Mollerile midagi!
Või saab kuidagi internetis ka ise vaadata?
-
- Huviline
- Postitusi: 125
- Liitunud: 06 Jaan 2012, 01:06
- Auto: Volkswagen Bora 1.6 1999; 06' Jetta
- Asukoht: Rakvere
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Ei tea, et internetis kuskilt vaadata saaks. Sõber, kelle kogemust siin jagan, helistas.Awesome kirjutas:Kas peab saatma VIN koodi e-maili peale neile?
Või saab kuidagi internetis ka ise vaadata?
-
- Huviline
- Postitusi: 125
- Liitunud: 06 Jaan 2012, 01:06
- Auto: Volkswagen Bora 1.6 1999; 06' Jetta
- Asukoht: Rakvere
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Nagu ma aru saan, siis sul võeti kaks korda lahti. Esimene kord kontrolliks ja teine kord vahetamiseks.mart1986 kirjutas:Minule Viljandi Molleris öeldi et tehas maksab ühe korra kinni-lahti võtmise, et kas tahate et kontrollime need ära? Siis selgus et on vaja vahetada ja pidingi maksma selle 0.7 tunni eest.
Sõbral läks kontrolli ja kui lahti võtmisel selgus, et need kuuluvad vahetamisele, siis vahetati kohe ära. Kaks korda lahti võtta tundub suht mõttetu.
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Mul võeti jah 2x lahti kuna usun et neil ei olnud kohapeal neid olemas.Reintz kirjutas:Nagu ma aru saan, siis sul võeti kaks korda lahti. Esimene kord kontrolliks ja teine kord vahetamiseks.mart1986 kirjutas:Minule Viljandi Molleris öeldi et tehas maksab ühe korra kinni-lahti võtmise, et kas tahate et kontrollime need ära? Siis selgus et on vaja vahetada ja pidingi maksma selle 0.7 tunni eest.
Sõbral läks kontrolli ja kui lahti võtmisel selgus, et need kuuluvad vahetamisele, siis vahetati kohe ära. Kaks korda lahti võtta tundub suht mõttetu.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Noh kui sina nõudsid, et tahad autot tagasi saada ja pole aega neid pihusteid oodata, siis ju arusaadav teise korra raha küsimine. Äkki nad pakkusid sulle ikkagi sellist varianti, et las auto olla paar päeva siin ja tellime uued ära?
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Ma olen enam kui kindel, et päris nii see asi seal ka ei käinud nüüd. Ma töötanud teenindajana ( mitte küll autodega aga siiski ) ja tean väga hästi kuidas kliendid üritavad asju "keerulseks" ajada kui neile miski ei meeldi või loodavad niisama saada. Mida ma ei vihja, et seekord oli aga mingi konks kindlasti on juures mida sa rääkimata jätad.mart1986 kirjutas:Nimelt mul ka täpselt sama juhus Viljandi Molleris. Läksin mina siis oma 2006 aasta Passatiga sinna ja nagu selgus (teenindaja ise helistas hiljem ja rääkis et selline asi on) kontrollivad ja kui on mõni vale pihusti vahetavad tasuta ära. Ja nii oligi. 2 pihustit lähevad nüüd vahetusse kuigi viga ei ole neil midagi. Ise lihtsalt oma lolli peaga mõtlesin et 2 pihustit ? Miks mitte kõik 4? Aga ju siis teised kaks on siis eelnevalt eelmine omanik vahetanud või siis on jopanud et 2 õiged ja 2 valed. Seda ei tea.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
mitte kui midagi ei jäänud rääkimatta kuna nii see oli. Täna sai veel päritud Ülemiste Mollerist kuidas asi toimub ja tuli välja et mul ikkagi vahetati 2 pihustit mis olid vale koodiga ja juhtmed. Pärisin aru ja öeldi et vahetatakse vigased pihustid koos juhtmetega mitte kõik 4. Jääb arusaamatuks misasja ma sinuarvates rääkimata jätsin ?rako kirjutas:Ma olen enam kui kindel, et päris nii see asi seal ka ei käinud nüüd. Ma töötanud teenindajana ( mitte küll autodega aga siiski ) ja tean väga hästi kuidas kliendid üritavad asju "keerulseks" ajada kui neile miski ei meeldi või loodavad niisama saada. Mida ma ei vihja, et seekord oli aga mingi konks kindlasti on juures mida sa rääkimata jätad.mart1986 kirjutas:Nimelt mul ka täpselt sama juhus Viljandi Molleris. Läksin mina siis oma 2006 aasta Passatiga sinna ja nagu selgus (teenindaja ise helistas hiljem ja rääkis et selline asi on) kontrollivad ja kui on mõni vale pihusti vahetavad tasuta ära. Ja nii oligi. 2 pihustit lähevad nüüd vahetusse kuigi viga ei ole neil midagi. Ise lihtsalt oma lolli peaga mõtlesin et 2 pihustit ? Miks mitte kõik 4? Aga ju siis teised kaks on siis eelnevalt eelmine omanik vahetanud või siis on jopanud et 2 õiged ja 2 valed. Seda ei tea.