Nad pakkusid et tehas maksab ühe korra kinni-lahti võtmise et kui on soov võivad lahti võtta ja kontrollida kas on valed või ei. Et kui on valed panevad kokku ja maksan lihtsalt selle 0.7 tunni eest et siis kui pihustid kohal ei pea midagi maksma. Ülemiste Molleris küsiti kohe auto vin koodi ja nähti ära et 2 pihustit valed ja ei pidanud midagi maksma. Seega arusaamatu miks pidi lahti kakkuma et näha seda ?dellu kirjutas:Noh kui sina nõudsid, et tahad autot tagasi saada ja pole aega neid pihusteid oodata, siis ju arusaadav teise korra raha küsimine. Äkki nad pakkusid sulle ikkagi sellist varianti, et las auto olla paar päeva siin ja tellime uued ära?
Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Viimati muutis mart1986, 11 Mär 2013, 17:57, muudetud 1 kord kokku.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Igalpool kohe nähakse tonti ja hakatakse mööda foorumeid seda levitama.mart1986 kirjutas:Siis tundub et Viljandi Møller jättis 2 pihustit ja juhtmed omale![]()
Minule öeldi et 2 pihustit on nö valed ja et need vahetatakse välja. Ei tea kas peaks tagasi pöörduma nende poole ja selgitust nõudma, et miks nii tehti kui ette on antud et peab kõik 4 pihustit plus juhtmed välja vahetama
Ja foorumi jutt mida sa loed pole ka ju 100% tõde. Siin on ka igasuguseid, kes on kuskilt ema lehma lellepojalt kuulnud ja kes on asjas sees.
OT: Näide - Mõni suisa on üritanud siin väita, et kuna vw l uus moodul süsteem siis saab polo põhjapeale kohe touaregi ehitada

Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
tunnistan jah et sai ennatlike järeldusi tehtud aga kui oled korra juba mööda pükse sealt saanud siis miks ma ei peaks kahtlema ka teistes asjades?rako kirjutas:Igalpool kohe nähakse tonti ja hakatakse mööda foorumeid seda levitama.mart1986 kirjutas:Siis tundub et Viljandi Møller jättis 2 pihustit ja juhtmed omale![]()
Minule öeldi et 2 pihustit on nö valed ja et need vahetatakse välja. Ei tea kas peaks tagasi pöörduma nende poole ja selgitust nõudma, et miks nii tehti kui ette on antud et peab kõik 4 pihustit plus juhtmed välja vahetama
Ja foorumi jutt mida sa loed pole ka ju 100% tõde. Siin on ka igasuguseid, kes on kuskilt ema lehma lellepojalt kuulnud ja kes on asjas sees.
OT: Näide - Mõni suisa on üritanud siin väita, et kuna vw l uus moodul süsteem siis saab polo põhjapeale kohe touaregi ehitada
ei hakka seda risustama aga jah tõde on et vahetatakse vigased pihustid + juhtmed.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Äkki näiteks selle pärast, et VIN kood näitab teoorias, auto küljes olev aga praktikas. Ei saa ju välistada, et keegi on juba midagi seal vahetanud.mart1986 kirjutas:Nad pakkusid et tehas maksab ühe korra kinni-lahti võtmise et kui on soov võivad lahti võtta ja kontrollida kas on valed või ei. Et kui on valed panevad kokku ja maksan lihtsalt selle 0.7 tunni eest et siis kui pihustid kohal ei pea midagi maksma. Ülemiste Molleris küsiti kohe auto vin koodi ja nähti ära et 2 pihustit valed ja ei pidanud midagi maksma. Seega arusaamatu miks pidi lahti kakkuma et näha seda ?dellu kirjutas:Noh kui sina nõudsid, et tahad autot tagasi saada ja pole aega neid pihusteid oodata, siis ju arusaadav teise korra raha küsimine. Äkki nad pakkusid sulle ikkagi sellist varianti, et las auto olla paar päeva siin ja tellime uued ära?
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 1
- Liitunud: 30 Juun 2018, 23:46
- Auto: VW Passat B6 (2007), 2,0TDIPD / 125KW, BMR; JPQ 6-DSG
- Asukoht:
Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
UP!
Huvitav, kas on veel võimalus need pump-pihustid ära vahetada?
Kuulsin, et peale vahetust nad panevad pagasiruumi mingi kleepsu ka peale?
Huvitav, kas on veel võimalus need pump-pihustid ära vahetada?
Kuulsin, et peale vahetust nad panevad pagasiruumi mingi kleepsu ka peale?
-
- Huviline
- Postitusi: 49
- Liitunud: 14 Okt 2013, 11:09
- Telefon: 53705735
- Auto: 2.0 85kw pikkap volkar
- Asukoht: Tõrva
- Tänanud: 2 korda
Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Maamehe loogika ytleks, et kui juba vahetama hakatakse, siis vahetatakse niikaua kui tahtmist on ju. Aga ma usun, et aitab kõne vastavasse esindusse/asutusse.