Tere, tegemist siis B5 automaat passatiga koodiga 01N. Probleem siis selline et oleks vaja teada palju õli sinna sisse peaks minema, ma ei mõtle mitte standardvahetust kus pool kraami jääb sisse vaid kui kast ja torustik on täiesti tühjad, olen uurinud kaa samuti siit foorumist ja ka välismaistest aga selle kasti kohta nagu silma ei jäänud, küll aga teiste kastide maht oli ~8L kanti. Ja kui õli sisse panema hakata siis kas alguses tuleks lasta karter täis kuni voolama hakkab kontroll punnist, siis mootor käima ja edasi kallata ? Kas on sellel ka vahet kus asendis käigukang on? Õliks mis sisse läheb on dexron 3 selle kohta samuti küsimus et ega firma ei loe mis seda toodab et õli peaks ikka sama olema ? asi just nimelt selles et kuna filtri tihendi ja õlid sai saksamaalt lastud tuua sest Eestis küsiti ikka korralikku hinda, nimelt on mul 6l hetkel
See standardvahetuse õlimaht ongi reaalselt see, mis sa kastist kätte saad, kui punni ära keerad (turbiinist minuteada õli kätte ei saa, lisaks jääb mingi osa õli torustikku), teine on nn. kuivtäitemaht, kui kast on maas käinud või remondis ja on õlist täiesti tühi. Ekspluauatsioonis tuleb arvestada selle esimese mahuga.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Küsimuses ongi ju kirjas et tahan teada kui palju on kogu kasti norm. maht (karter, kanalid, turbiin, torustik ja radikas). kast käis maas ja turbiini tegin ise puhtaks samuti sai torustik mootori pesu ainega labi lastud ka radika osa ja kast ise kaa, et ikka asi puhas saaks mitte nn. standard õli vahetus kus pool mustust ja õli sees veel.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Turbiini kallasid uut õli ennem kui kokku panid?
Kang peab olema P asendis. Kasti õli peab olema 40C juures kui taset kontrollid. Siis on õige kogus sees! Tempi vaatamiseks on arvutit vaja.
andrec kirjutas:Turbiini kallasid uut õli ennem kui kokku panid?
Kang peab olema P asendis. Kasti õli peab olema 40C juures kui taset kontrollid. Siis on õige kogus sees! Tempi vaatamiseks on arvutit vaja.
Kasti ei ole veel alla pannud kuna see nädalavahetus polnud enam aega selleks, aga vägahea et ei jõudnud kuna saan nüüd turbiini siis veel täis valada. (ehk oskad ka lisada miks ei tohiks turbiini tühjaks jätta?) Kaabel on olemas endal nii et sellega muret pole. Nüüd siis õli kontrollimisest, kas on vaja kindlasti seda õlivarrast või piisab sellest kui kontrollpunni järgi vaadata?