Golf 2 1.6 Karburaatori seadistamine
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 244
- Liitunud: 13 Aug 2011, 23:25
- Telefon: 5543611
- Auto: AUDI A4 ´98 1.9TDI 81kw Quattro Avant
- Asukoht: Tartu
Golf 2 1.6 Karburaatori seadistamine
Hirmus palju võtab kütet (15-20/100km)
kunagi aitas selle vastu uue karburaatori peale panek aga nyyd on ka sellel sama viga.
ISe karburaatorit ei mõista.
On keegi golf 2 karpaga sinapeal ja teab lahendust ?
mida ja kuidas näppida.
Usa foorumist lugedes suht masendus tuleb peale kui kirjas et see karpa pidigi õudusunenägu olema.
on asi nii hull ?
kunagi aitas selle vastu uue karburaatori peale panek aga nyyd on ka sellel sama viga.
ISe karburaatorit ei mõista.
On keegi golf 2 karpaga sinapeal ja teab lahendust ?
mida ja kuidas näppida.
Usa foorumist lugedes suht masendus tuleb peale kui kirjas et see karpa pidigi õudusunenägu olema.
on asi nii hull ?
Viimati muutis argo, 23 Mai 2012, 01:09, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
ISERmod [5543611]
Re: Golf 2 1.6 Karburaatori seadistamine
Kõigepealt täpsusta mis karburaatoriga tegu on, sest golf 2 1.6 mootoreid tehti mitme karpaga.
Kes tasa sõuab, sel mädanevad aerud ära!
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 12 Veebr 2007, 11:41
- Telefon: +37256976612
- Auto: VW Golf 2, 1.3L 40KW, karpa.
- Asukoht: Paldiski
Re: Golf 2 1.6 Karburaatori seadistamine
Nende karpadega ei ole miskit peavalu.
Vana karpa tuleb lahti võtta ja ära puhastada, lahtivõtmisel läheb eeldatavasti katki tihend, remondikomplekt on 22 €.
Vaakumid hakkavad lekkima, need saab vaakumsüsteemist välja lülitada.
Igasugused voolikud, mis karpa külge läheb, tuleks uued panna.
Küttekulu mõjutab suht palju täisgaasiklapi asend ja selle seisukord (tavaliselt on see lihtsalt sitane ja vales asendis)
Endal modisin 1.8 karpa ära, küttekulu oli 6 sajale maanteel. Talvel pidi lihtsalt kolmkorda pumpama, siis läks käima, muidu võisid ketrama jäädagi. Muidu sõitis ja kiirendas ilusti.
Vana karpa tuleb lahti võtta ja ära puhastada, lahtivõtmisel läheb eeldatavasti katki tihend, remondikomplekt on 22 €.
Vaakumid hakkavad lekkima, need saab vaakumsüsteemist välja lülitada.
Igasugused voolikud, mis karpa külge läheb, tuleks uued panna.
Küttekulu mõjutab suht palju täisgaasiklapi asend ja selle seisukord (tavaliselt on see lihtsalt sitane ja vales asendis)
Endal modisin 1.8 karpa ära, küttekulu oli 6 sajale maanteel. Talvel pidi lihtsalt kolmkorda pumpama, siis läks käima, muidu võisid ketrama jäädagi. Muidu sõitis ja kiirendas ilusti.
-
- Huviline
- Postitusi: 244
- Liitunud: 13 Aug 2011, 23:25
- Telefon: 5543611
- Auto: AUDI A4 ´98 1.9TDI 81kw Quattro Avant
- Asukoht: Tartu
Re: Golf 2 1.6 Karburaatori seadistamine
Karpa täpsustuseks Pierburg 2E2
vaakumvoolikud on kõik korralikud ja käivad läbi nagu ka elektriühendused ja klappi olen puhastanud et kõik ilusti liiguks ja lõõr puhas oleks.
Aga ei midagi.
karpa alune padi on vahetatud ja kõik kinnitused tihedad ja terved.
Tehniku haridus väikestviisi käes ja selliseid loogilisi teoreetilisi asju oskan vaadata.
karburaatori näppimine aga suht müstika minujaoks - tean ainult et segab kütuse ja õhu ja kogu muusika.
et siis mis kruvi kus ja mida teeb oleks lahe teada enne kui näppima hakata =)
maha võtta ja läbi pesta ikka saab aga seniks asendan karpa mõne muuga.
kuna aga seda autot ennegi näppima pidanud ja alatasa karburaatoriga mõte kokku jookseb - mõtlesin et võiks asja selgemaks teha endale.
vaakumvoolikud on kõik korralikud ja käivad läbi nagu ka elektriühendused ja klappi olen puhastanud et kõik ilusti liiguks ja lõõr puhas oleks.
Aga ei midagi.
karpa alune padi on vahetatud ja kõik kinnitused tihedad ja terved.
Tehniku haridus väikestviisi käes ja selliseid loogilisi teoreetilisi asju oskan vaadata.
karburaatori näppimine aga suht müstika minujaoks - tean ainult et segab kütuse ja õhu ja kogu muusika.
et siis mis kruvi kus ja mida teeb oleks lahe teada enne kui näppima hakata =)
maha võtta ja läbi pesta ikka saab aga seniks asendan karpa mõne muuga.
kuna aga seda autot ennegi näppima pidanud ja alatasa karburaatoriga mõte kokku jookseb - mõtlesin et võiks asja selgemaks teha endale.
ISERmod [5543611]
-
- Veteran
- Postitusi: 896
- Liitunud: 19 Dets 2008, 19:47
- Telefon: 56902793
- Auto: '88 JETTA
- Asukoht: Hellfield
- Kontakt:
Re: Golf 2 1.6 Karburaatori seadistamine
Kui aega ja tahtmist on, siis karpa kohta lugemist natuke:
http://eensoo.com/tanel/galerii/?dir=Je ... 2&page=all
http://eensoo.com/tanel/galerii/?dir=Je ... E2/skeemid
http://eensoo.com/tanel/galerii/?dir=Je ... 2&page=all
http://eensoo.com/tanel/galerii/?dir=Je ... E2/skeemid
"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 15 Juul 2010, 20:50
- Telefon: 53414328
- Auto: Passat variant 1,8 T 98a , Golf 2 1,6 88a
- Asukoht:
Re: Golf 2 1.6 Karburaatori seadistamine
sai ka muretsetud omale g2 ja karpa probleemiga mooror 1.6 53kw ja see sama karka Pierburg 2E2......hommikul käima pannes veab pöörded kõrrgele ja siis kui mootor soe siis tühikäik kadunud....
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Golf 2 1.6 Karburaatori seadistamine
Mis ära tegid, et korralikult tööle hakkas?meha80 kirjutas:nii minu masin nüüd siis töötab
-
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
- Auto: Golf 2 VR6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Golf 2 1.6 Karburaatori seadistamine
Sooviks ka head kirjeldust, sest karpavendi suht vähe klubis ning korda saamisest üks postitus ei tee pahaJ.Aru kirjutas:Mis ära tegid, et korralikult tööle hakkas?meha80 kirjutas:nii minu masin nüüd siis töötab

Veel käis ka mõte läbi, et teeks kuskile teema, kus olekski probleemid karpadega ning lahendused, nihukene korralik vigade ja lahenduste teema karpade kohta

-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 11 Mai 2012, 21:22
- Telefon: 58581232
- Auto: Vw Golf 3 1,8 66kw (96)
- Asukoht: Paide
Re: Golf 2 1.6 Karburaatori seadistamine
Meha80 minult selle probleemse karpaga g2 ostis. Ning sai korda, nagu mina aru sain, oli karpa alune padi omadega läbi ning oli paigast kruvi, mis on karpa peal, see oli vist 9,5 ringi lahti, kuid pidi olema tegelikult 2 ringi lahti. loomulikult oli paigast ka süüde, mis oli liialt varane. Parandage kui miski vale oli.
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 15 Juul 2010, 20:50
- Telefon: 53414328
- Auto: Passat variant 1,8 T 98a , Golf 2 1,6 88a
- Asukoht:
Re: Golf 2 1.6 Karburaatori seadistamine
ei ega asi veel selle vähesega lõppenud pole karpa remondikomplekt on tellitud ja siis veel tsiba siit ja seal teha
aga tõmme on 1,6-se kohta ikka väääääga julm 


-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 15 Juul 2010, 20:50
- Telefon: 53414328
- Auto: Passat variant 1,8 T 98a , Golf 2 1,6 88a
- Asukoht:
Re: Golf 2 1.6 Karburaatori seadistamine
suurem viga mis selle karpa juures oli et vaakumvoolikud olid paigast ära ja mõned kohad täiesti ühendamatta nii et nüüd siis toimib kõik aga karpal tahan veel ära vahetada tihendid ja sinna veel kuuluvad assjad
-
- Huviline
- Postitusi: 244
- Liitunud: 13 Aug 2011, 23:25
- Telefon: 5543611
- Auto: AUDI A4 ´98 1.9TDI 81kw Quattro Avant
- Asukoht: Tartu
Re: Golf 2 1.6 Karburaatori seadistamine
Tagantjärele meenutuseks.
Karburaatoriga sai asjad justkui müstilisel moel paremaks.
see tähendab, et ei ole aimu kus ja mis suure kütusekulu vastu aitas.
ehk siis vaakumvoolikud olid kõik värsked ja küljes. elektrijuhtmed terved, padja juurest lisa õhku ei võtnud(eetriga testitud) ja tihendid olid korras.
klapid liikusid vabalt ja takistusi ees ei olnud kusagil ega yheski asendis.
kruvisid torkida ei julgenud, sest ole mees ja keera pärast poole ringi kaupa huupi kõik paika tagasi. (ehk siis kruvide asend ei muutunud).
lisaks küünlad olid enne seda jama umbes kuu aega vahetatud ja kontrollides oli nendega kõik korras peale selle, et näha et silindrisse tuleb kütet liialt palju.
süütepoolt lisaks ka ei torkinud rohkem kui seda kontrolli.
Kütusekulu langes alla 8-9L /100 peale peale järgmist protseduuri:
Voolikud küljest ära
juhtmed küljest ära
karburaator ettevaatlikult maha ja plekk kaussi kus sees järgmine maagiline supp:
Bensiin+ veidi 2takt õli + veidi diislit.
seisis seal pool päeva
+ siis kompressori abiga igatepidi läbi puhutud kus võimalik puhuda.
karburaator ise oli juba enne puhas ja liikus ilusti.. ehk siis see supp jäi ka üsna puhtaks hiljem.
midagi aru ei saanud et paremaks oleks saanud.
nõutult panin kokku tagasi ja auto käima...
plärtsus mis kole..
aga 15 minuti jooksul sai aru, et sumbutist tuleb senise mürgi asemel veidi loodussõbralikumat kraami.
vahel veab ka.
Karburaatoriga sai asjad justkui müstilisel moel paremaks.
see tähendab, et ei ole aimu kus ja mis suure kütusekulu vastu aitas.
ehk siis vaakumvoolikud olid kõik värsked ja küljes. elektrijuhtmed terved, padja juurest lisa õhku ei võtnud(eetriga testitud) ja tihendid olid korras.
klapid liikusid vabalt ja takistusi ees ei olnud kusagil ega yheski asendis.
kruvisid torkida ei julgenud, sest ole mees ja keera pärast poole ringi kaupa huupi kõik paika tagasi. (ehk siis kruvide asend ei muutunud).
lisaks küünlad olid enne seda jama umbes kuu aega vahetatud ja kontrollides oli nendega kõik korras peale selle, et näha et silindrisse tuleb kütet liialt palju.
süütepoolt lisaks ka ei torkinud rohkem kui seda kontrolli.
Kütusekulu langes alla 8-9L /100 peale peale järgmist protseduuri:
Voolikud küljest ära
juhtmed küljest ära
karburaator ettevaatlikult maha ja plekk kaussi kus sees järgmine maagiline supp:
Bensiin+ veidi 2takt õli + veidi diislit.
seisis seal pool päeva
+ siis kompressori abiga igatepidi läbi puhutud kus võimalik puhuda.
karburaator ise oli juba enne puhas ja liikus ilusti.. ehk siis see supp jäi ka üsna puhtaks hiljem.
midagi aru ei saanud et paremaks oleks saanud.
nõutult panin kokku tagasi ja auto käima...
plärtsus mis kole..
aga 15 minuti jooksul sai aru, et sumbutist tuleb senise mürgi asemel veidi loodussõbralikumat kraami.
vahel veab ka.
ISERmod [5543611]
-
- Huviline
- Postitusi: 683
- Liitunud: 28 Nov 2009, 23:46
- Telefon: 56987433
- Auto: VW G6 Variant
- Asukoht: Viljandimaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Golf 2 1.6 Karburaatori seadistamine
Viljandis riia mnt 54.. mingi täht ka lõpus tegutseb firma nimega Ants Viljandi, Seal on noorema poolne kutt, kes teab nendest karpadest päris palju. Endal oli plaan ka 2e2 peale minna, aga tuli täispritse kogemata. Samuti ka Särg AA. Rohkem ma ei tea kelle poole pöörduda.
-
- Huviline
- Postitusi: 22
- Liitunud: 27 Veebr 2014, 13:06
- Auto: VW Golf 2 1.6 GL 53KW
- Asukoht: Tartu
Re: Golf 2 1.6 Karburaatori seadistamine
Tartus oskab keegi kedagi soovitada, kes saaks mu 1.6-st jagu? Mul käib nagu rallikas külmast peast, 2-3 silindriga podiseb. Soojast peast on podin väiksem, kuid ikkagi raputab. Vahetatud on kogu süütesüsteem, lisaks filtrid ja muu. Aga ikka puterdab... 
