Piduriõli vahetus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Piduriõli vahetus
Tere, kuidas vahetada Passat B5-el piduriõli? Olen kuulnud, et kui süsteem päris tühjaks lasta siis abs-i pumbast õhu välja saamine suur nöök? Ehk jagaks keegi nippe kuidas oleks mõtekas vahetada?
Mootoriks 1.9 81kw ja sedaan kere.
Mootoriks 1.9 81kw ja sedaan kere.
Viimati muutis J.Aru, 31 Mär 2013, 18:11, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Piduriõli vahetus
ABS pumbast õhu välja saamiseks vaja VAG COM i. Aga soovitatakse ikkagi nn ülesurve meetodil vahetamist, mitte pedaali vajutamise meetodit, sest viimane pidi peasilindris viima silindri sellisesse asendisse, kus ta muidu ei käi kunagi ja veidigi väsinumate mansettide puhul pidi need tuksi keerama, ja siis on jälle jama.J.Aru kirjutas:Tere, kuidas vahetada Passat B5-el piduriõli? Olen kuulnud, et kui süsteem päris tühjaks lasta siis abs-i pumbast õhu välja saamine suur nöök? Ehk jagaks keegi nippe kuidas oleks mõtekas vahetada?
Mootoriks 1.9 81kw ja sedaan kere.
Aga sa elad Rahklas L-Virus? Ise kevade poole aprill/mai eesti tulemas ja plaanis enda masinal kah seoses piduritega suurem hooldus koos vedeliku vahetusega ja olemas nn see surve meetodil toimiv asjandus kuhu paned vedeliku sisse, ühendad vooliku pid vedeliku anumaga autol ära, pumbad väikse surve sisse ja siis hakkad ainult nipleid lahti keerama. Mahutab 2.5l see survega tööriist st ei pea kartma et vedelik peaks otsa saama ja õhku vahele minema.
► Näita Spoilerit
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 556
- Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
- Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
- Asukoht: Tln
- Tänatud: 2 korda
Re: Piduriõli vahetus
Enne kui hakkate õli vahetama tõmmake anum vanast õlist tühjaks ja kallake värske õli sisse.
Endal lükkan ka supportid vanast õlist tühjaks.
Endal lükkan ka supportid vanast õlist tühjaks.
Lugupidamisega Riho
Rahulolu on peamine
Rahulolu on peamine
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Piduriõli vahetus
Riho72 kirjutas:Enne kui hakkate õli vahetama tõmmake anum vanast õlist tühjaks ja kallake värske õli sisse.
Endal lükkan ka supportid vanast õlist tühjaks.
Selge see et tasub võimalikult palju vana ennem välja võtta et uus vähem vanaga seguneks. Kuid mismoodi see suportitest õli tühjaks lükkamine välja näeb? Suportite pealt lased nii v naa kõigil 4 rattal paarisaja grammi ligidale välja peale seda kui oled sidurist vana õli välja lasknud.

Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 556
- Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
- Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
- Asukoht: Tln
- Tänatud: 2 korda
Re: Piduriõli vahetus
Kolb (vid) sisse ja klots vahele. Tuleb korralikult kummisegust õli kui pole pikka aega õli vahetatud.
Lugupidamisega Riho
Rahulolu on peamine
Rahulolu on peamine
-
- Moderaator
- Postitusi: 7945
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Piduriõli vahetus
See kummisegune õli, mis sellise töövõtte tulemusena tagasi piduriõli paaki tuleb, võib ummistada peapumba ja seda on juhtunud rohkem kui üks kord. Lihtsam on lasta õli niplitest välja voolata, kui aega jagub, niriseb õli ise välja, vala vaid uut õli peale. Võib ka asja kiirendada - mul olemas kuulklapiga õhutamisvoolik, paned järjest niplitele otsa, voolikule nõu alla ja vajutad iga suppordi korral pedaali 10...20 korda (tagapiduritele rohkem), samal ajal jälgid et ülevalt õhku sisse ei võtaks, valad uut õli peale. Tavaliselt on voolikust juba näha, kui õli puhtaks muutub, siis on uus õli suppordis. Saab täiesti üksinda pidurite õhutamise ja õlivahetuse tehtud.Riho72 kirjutas:Kolb (vid) sisse ja klots vahele. Tuleb korralikult kummisegust õli kui pole pikka aega õli vahetatud.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Piduriõli vahetus
Jah GTI, see gravitatsiooni meetod üks võimalus, ainult miinuseks ajakulu. Teisalt kuidas see pedaali meetod peasilindri mansettidele mõjub? Ennem eelistaks pigem seda gravitatsiooni meetodit ilma suporti kolbi sisse lükkamata....olen siit sealt lugenud/kuulnud et see pedaali meetod ikkagi nii hea pole ja tegu pmt nn vanakooli meeste meetodiga. Eriti hästi pidi tegema haiget kui vedeliku pole vahetatud regulaarselt õigeaegselt st niiskust juba omajagu endasse imenud, mille tulemusena hakkavad korrudeeruma näiteks peasilindri alumiiniumist osad ja tekkinud korrusioon lõhub neidsamuseid mansette mis vanadusest juba niigi nõrgad sest korpuse siseseinad pole enam nn siledad(palja silmaga pole vb seda abrasiivset pinda märgatagi)....muidugi igasugused mansetid süsteemis kuluvad ja vananevad niisamagi kiiremini kui vedeliku õigeaegselt ja regulaarselt ei vahetata....nagu alles üks tark mehaanik/insener siin foorumis seletas, et a la 5 aastat v rohkemgi vahetamata ei tekita mingeid probleeme ja vedelik süsteemis kestab nagu uus 

Viimati muutis copilot, 01 Apr 2013, 17:49, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Piduriõli vahetus
http://www.tegger.com/hondafaq/mastercylinderreplace/
Siin natuke paremini ära seletatud, mis nende peasilindri tihenditega võib juhtuda pedaali meetodil v siis vedeliku a la 5 aasta tagant vahetades.
Siin natuke paremini ära seletatud, mis nende peasilindri tihenditega võib juhtuda pedaali meetodil v siis vedeliku a la 5 aasta tagant vahetades.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Moderaator
- Postitusi: 7945
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Piduriõli vahetus
Mis saab juhtuda peasilindri mansettidega, kui sa pedaali vajutad lahtise nipli puhul? Või ma ei saanud su küsimusest aru? Tegeled ju sama asjaga pm.-lt igapäevaselt, ainult selle vahega et nippel/niplid on kinni, surve mansettidele on kordades suurem ja auto liigub samal ajal.copilot kirjutas:Teisalt kuidas see pedaali meetod peasilindri mansettidele mõjub? Ennem eelistaks pigem seda gravitatsiooni meetodit ilma suporti kolbi sisse lükkamata....olen siit sealt lugenud/kuulnud et see pedaali meetod ikkagi nii hea pole ja tegu pmt nn vanakooli meeste meetodiga.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Piduriõli vahetus
Probleem on selles, et kui süsteem on korras ja õhku vahel pole, siis liigub peasilinder(mitte suportite silindrid) ainult a la pool võimalikust liikumise teekonnast ja ülejäänud osa manasetid ei puutu. Nüüd vedeliku õigeaegselt mitte vahetamata tekib sellele osale, kuhu silinder ei liigu, korrusioon, mis aga on pmt abrasiivne. Pedaali meetodil aga käib sul pedaal põhja ja seda kümneid kordi ning samuti liigub peasilinder koos mansettidega pmt täies ulatuses kümneid kordi kus ta muidu ei liigu ja tekkinud korrusioon lihtsalt keerab niigi vanad ja väsinud mansetid tuksi....edasi tekib sisemine nn leke ja süsteem ei tooda piduritele sellist rõhku nagu vaja mille tulemusena võivad kaduda pidurid v väheneb pidurite effektiivsus(seda asja tead sa vast isegi). Teine asi on süsteemi kogunenud liigsest niiskusest mansettide kahjustumine ja vedeliku vahetamisel pidid mansetid pmt kokku tõmbama(muutus on vb murdosa millimeetrist) ning edasi on tulemuseks samuti võimalik nn lambist pidurite kadumine v effektiivuse vähenemine. Pedaali tunnetusest võib juba aru saada, et võimalik peamansettide kahjustumine hoolimata lekete puudumisest ning korralikult läbi viidud õhutamisest.GTI kirjutas:Mis saab juhtuda peasilindri mansettidega, kui sa pedaali vajutad lahtise nipli puhul? Või ma ei saanud su küsimusest aru? Tegeled ju sama asjaga pm.-lt igapäevaselt, ainult selle vahega et nippel/niplid on kinni, surve mansettidele on kordades suurem ja auto liigub samal ajal.copilot kirjutas:Teisalt kuidas see pedaali meetod peasilindri mansettidele mõjub? Ennem eelistaks pigem seda gravitatsiooni meetodit ilma suporti kolbi sisse lükkamata....olen siit sealt lugenud/kuulnud et see pedaali meetod ikkagi nii hea pole ja tegu pmt nn vanakooli meeste meetodiga.
Viimati muutis copilot, 01 Apr 2013, 18:27, muudetud 3 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Moderaator
- Postitusi: 7945
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Piduriõli vahetus
Lugesin selle lingi läbi ja oht on selles, et õhutamisel vajutad pedaali sügavamale ja mansett satub peasilindri piirkonda, mis võib olla korrosioonist kahjustatud (kui piduriõli ei vahetata perioodiliselt) ja kuhu ta normaalse töö käigus ei satu - see oht on tõesti olemas. Samas ei keela keegi pedaali õhutamisel vajutada samapalju kui igapäevasel pidurdamisel (pane kasvõi klots pedaali alla)- õli pumbatakse samamoodi, ainult veidi aeglasemalt. Samas kui piduriõli on perioodiliselt vahetatud, siis ei tohiks peasilindris olla korrosioonikahjustusi piduriõlisse imendunud niiskuse mõjul.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Piduriõli vahetus
Jah, hea et meelde tuletasid selle klotsi teema. Soovitatakse siis jah pedaali alla klots panna et see peasilinder ikkagi liiguks õhutamise ajal ainult teekonna, mida ta liigub pidurdades st siis oht mansette kahjustada kõvasti vahem. Ainuke miinus selle töö juures(mitte suur miinus) et töö nn kahe mehe töö ja võtab sutsu kauem kui ilma klotsita. Gravitatsiooni, vaakumi ning ülerõhu meetod pmt ühe mehe töö. Kindlasti ennem suportite kallale minekut lasta vana õli välja sidurist st peaks olema esimene samm. Ise aga lähen seekord nn ülerõhu meetodi teed koos peasilindri lammutamisega(eks näha ole millised vanad mansetid välja näevad).
Aga ka link nendest meetodidest veidi lähemalt:
http://www.myturbodiesel.com/1000q/a5/b ... a-Golf.htm
Kuigi jutt MK5 baasil, siis üldine põhimõte ikkagi sama olenemata autost. Juttu ka veidi erinevatest vedelikest st milliseid võib pmt omavahel segada ja milliseid mitte.
Näiteks enda masinale läheb ilmselt DOT 4 asemel sisse DOT 5.1 järgmisena.
Aga ka link nendest meetodidest veidi lähemalt:
http://www.myturbodiesel.com/1000q/a5/b ... a-Golf.htm
Kuigi jutt MK5 baasil, siis üldine põhimõte ikkagi sama olenemata autost. Juttu ka veidi erinevatest vedelikest st milliseid võib pmt omavahel segada ja milliseid mitte.
Näiteks enda masinale läheb ilmselt DOT 4 asemel sisse DOT 5.1 järgmisena.
Viimati muutis copilot, 01 Apr 2013, 18:25, muudetud 3 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8004
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Piduriõli vahetus
Aga lase üks nippel lahti ja vooliku ots piduriõli sisse ja pumpa ise manuaalselt paar korda.
EDIT: Veits luiskasin, DOT 5 ei tohi panna DOT 5.1 on lubatud
EDIT: Veits luiskasin, DOT 5 ei tohi panna DOT 5.1 on lubatud
Viimati muutis R36, 02 Apr 2013, 18:59, muudetud 1 kord kokku.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Piduriõli vahetus
Jah, sest DOT 5 on silikoni baasil. Dot 5.1 on sama mis DOT 4 ainult et veidi kõrgemate keemistemperatuuri näitajatega. Aga täna sai siis oma 96(110)kw Boratil vedelik ära vahetatud, kasutades siis eelpool mainitud seadeldist ja peab mainima et hea riistapuu on küll kui üksinda vahetada st ei pea pedaali tallama ega midagi(va peale sidurist vedeliku välja laskmist ja siis siduripedaali mõned korrad alla-üles vajutamist):golfi_vend kirjutas:Aga lase üks nippel lahti ja vooliku ots piduriõli sisse ja pumpa ise manuaalselt paar korda.
EDIT: Veits luiskasin, DOT 5 ei tohi panna DOT 5.1 on lubatud
► Näita Spoilerit
Viimati muutis copilot, 02 Apr 2013, 19:27, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 556
- Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
- Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
- Asukoht: Tln
- Tänatud: 2 korda
Re: Piduriõli vahetus
Kui silindrit sisse ei tohi lükata( võib ummistada ja kahjustada peasilindrit ) siis kuidas käituda klotside vahetusel?
Idee poolest saan aru et parem kui ei lükka sodi üles aga ikkagi.
Tean ka kuidas seda vältida aga ootan targemate kommentaare.
Idee poolest saan aru et parem kui ei lükka sodi üles aga ikkagi.
Tean ka kuidas seda vältida aga ootan targemate kommentaare.
Lugupidamisega Riho
Rahulolu on peamine
Rahulolu on peamine
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Piduriõli vahetus
Nu miks sa pead midagi tagasi lükkama vedeliku vahetusel? Kui niplist see 200-250ml vedeliku välja lased, siis peaks see kogus kogu suporti sisu läbi pmt uhama ja vana vedelik tuleb nii v naa välja...ega siis kolvi osa pole mingi suletud süsteem, et uut peale uhades see sealt välja ei tule 
Ja kui pidurivedeliku vahetada õigeaegselt, siis ei tohiks klotside vahetusel mingit jama tekkida kolbide tagasi surumisel ja vedeliku tagasi peasilindrisse liikumisel. Jamad tekivad siis, kui kuulata t2nni sarnaste inseneride soovitusi, et lase ühe vedelikuga a la 5 aastat ja ei ole mingit probleemi ja kes vahetavad tihedamini, on lollid.
Edit! Et siis vedeliku vahetusel peaks see 200-250ml uut vedeliku ka seal oleva võimaliku jama välja uhama. Hiljem kasvõi aasta hiljem ei tohiks klotside vahetus aga mingeid võimalike probleeme tekitada, sest süsteem peaks olema pmt puhas ja kui vahetad seal a la 2 aasta v max 3 aasta tagant, siis ei näe ka põhjust põdeda.

Ja kui pidurivedeliku vahetada õigeaegselt, siis ei tohiks klotside vahetusel mingit jama tekkida kolbide tagasi surumisel ja vedeliku tagasi peasilindrisse liikumisel. Jamad tekivad siis, kui kuulata t2nni sarnaste inseneride soovitusi, et lase ühe vedelikuga a la 5 aastat ja ei ole mingit probleemi ja kes vahetavad tihedamini, on lollid.
Edit! Et siis vedeliku vahetusel peaks see 200-250ml uut vedeliku ka seal oleva võimaliku jama välja uhama. Hiljem kasvõi aasta hiljem ei tohiks klotside vahetus aga mingeid võimalike probleeme tekitada, sest süsteem peaks olema pmt puhas ja kui vahetad seal a la 2 aasta v max 3 aasta tagant, siis ei näe ka põhjust põdeda.
Viimati muutis copilot, 02 Apr 2013, 20:15, muudetud 3 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 556
- Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
- Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
- Asukoht: Tln
- Tänatud: 2 korda
Re: Piduriõli vahetus
Kui suruda kolb sisse siis on silinder praktiliselt vanast õlist tühi. Sellessama vana õli saab nüüd või silindri sissesurumisel( kuidas keegi soovib ) süsteemist täielikult eemaldada õhutusnipli kaudu.
Toome lihtsa näite: kui valada anumasse värvilist vedelikku ning.soovides vedelik asendada samaväärse värvitu vedelikuga
siis on mõttekas tühjendada anum värvilisest vedelikust ja seejärel täita anum värvitu vedelikuga mitte aga seda seal lahjendada.
Muidu olen nõus et seda sodi ei kannata kuhugi süsteemi suruda.Samas on vahest ka hea liigutada mansette väheke kaugemale kui nad tavaliselt käivad. Kui seda ei tee siis on tõenäosus et seal midagi kasvama hakkab suurem. Räägime ikkagi hoolsa omaniku autost.
Toome lihtsa näite: kui valada anumasse värvilist vedelikku ning.soovides vedelik asendada samaväärse värvitu vedelikuga
siis on mõttekas tühjendada anum värvilisest vedelikust ja seejärel täita anum värvitu vedelikuga mitte aga seda seal lahjendada.
Muidu olen nõus et seda sodi ei kannata kuhugi süsteemi suruda.Samas on vahest ka hea liigutada mansette väheke kaugemale kui nad tavaliselt käivad. Kui seda ei tee siis on tõenäosus et seal midagi kasvama hakkab suurem. Räägime ikkagi hoolsa omaniku autost.
Lugupidamisega Riho
Rahulolu on peamine
Rahulolu on peamine
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Piduriõli vahetus
Kas sa räägid mansettide all nüüd peasilindri omadest v suportite kolbide omadest? Ja anumast imed ennem kogu muud protsessi nii v naa vana võimalikult palju välja, ja see mis on suportites ja torudes surutakse juba uue õli poolt välja nipili kaudu. Muidugi, eks see, kuidas keegi oma vedeliku vahetab, on tema enda teema. Pidureid üritan nii v naa lahti võtta, et siis liugureid määrida, nii korra vähemalt aastas. Vedeliku vahetusel ei näe küll sellel pointi. Kuna pead nii v naa ostma pmt 1.5L ja tehas näeb ette 1.1l uut, siis selle paarisaja grammi lisaga uhad ilmselt süsteemi vanast õlist üsna tühjaks ja mingit erilist lahjendamist ei toimu. Kui suporti kolb kinni, siis aitab kas uus remondikomplekt v uus/taastatud suport ja mingi edasi tagasi liigutamine seal väga pikka pidu ei luba. Selleks et selliseid jamasid ei tekiks enneaegselt, tuleks just seda vedeliku vahetada paari aasta tagant...imab ju niiskust pidurivedelik. Sp öeldakse ka, et tuleb kasutada kindlalt suletud anumast olnud vedeliku ja mingi paar kolm aastat kuskil külma-sooja kõikumise käes garaaziz vedelenud juba avatud vedeliku pudel tuleks utiliseerida koos selle sisuga.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 2884
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Piduriõli vahetus
Valus lugeda copilot juttu et piduri peapumpa ei tohi suruda põhja,kus pole varem olnud mansettide töö pind. Korrosioon? Tekib ju õigustatud küsimus--- sina , copilot, pole kunagi näinud kahjustatud piduri peapumpa. Imestan,et GTI . ,teades (vähemalt 10 a. tagasi) tema autoehitus lembust (teadmisi),ajad ka sellist ,,korrosiooni jura,, . No eks siis minu auto park on imeline, ka piduri vedeliku vahetus tehtud ,kuid probleemi pole olnud. (Siin foorumis siiski väga palju tekitatakse PROBLEEME mitte millestki).
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8004
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Piduriõli vahetus
Küsimus on kuidas õigesti teha, mitte kuidas saab ja tehakse.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Piduriõli vahetus
T6nn, see et sinu silm midagi ei seleta, ei tähenda et seda ei teki ja mansette ei riku.....vastupidiselt sinu väitele leiab teemasid selle korrusiooni kohta ikka päris palju. Vaheta aga oma pedaali meetodil edasi ja vaheta vedeliku kasvõi 10 aasta tagant nagu sa seda heal ENSV ajal olid harjunud tegema. Ja keegi pole öelnud, et nüüd kui nii teed, siis kohe mansetid nahkas...lihtsalt selline võimalus olemas ja eriti kui vedeliku vahetad 5 aasta tagant v harvemini. Kõigepealt tee endale pidurivedeliku omadused selgeks, millest ilmselt nõuka aegsetes raamatutes juttu polnud, ja siis tule midagi valutama. Selliste käpardite pärast, kui aus olla, teengi ma kõikvõimalikud tööd kodus mis võimalik, sest ei tea kunagi kuidas ja kas ka kõik poldid mutrid saavad kinni ja asjad õigesti vahetatud v kes tõstab tõstuki käppadega ära karbid, sest ei osata isegi seda olulist tööriista garaaizis õigesti käsitleda jne. Ei tea küll kuidas sinusuguse suhtumisega vana saab kuskil nn mehaanik olla. Kas ma tuletan sulle meelde ühte teemat, kus sa selle 2 aasta VAG(mitte ainult VAG, vaid kõik tänapäeva autotootjad seda soovitavad/nõuavad, va vb LADA) poolse vahetamise nõude/soovituse üle naersid?
Viimati muutis copilot, 02 Apr 2013, 22:12, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 2884
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Piduriõli vahetus
Mõttetu mõnitamine.copilot. Nagu näha sinu vastusest (palju teemasi (internetis) ),pole sa reaalne remontija. Pole sa ka pädev vastaja reaalses rikkes piduri peasilindris.
-
- Huviline
- Postitusi: 556
- Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
- Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
- Asukoht: Tln
- Tänatud: 2 korda
Re: Piduriõli vahetus
Jutt peasilindri mansettidest. Kui piduripedaal põhja vajutada (kellel klots vahel ) ning fikseerides piduripedaal sellisesse asendisse ei tohiks olla probleeme tühjendada supporti silindrit kolvi sissesurumise teel lahtise õhutusnipli kaudu ilma et torustikku midagi tagasi surutakse.
Meeldib omale selline versioon kuna saab vana õli paremini kätte.
Ei tea kuidas teeninduses piduriklotse vahetavad aga vaevalt sellega seoses keegi õli vahetab ehk kogu sodi lükatakse ikkagi
torudesse/süsteemi.
Ise hooldan ka meelsamini ise oma autot ja hea meelega kedagi teist ligi ei lase aga hüva nõu on alati teretulnud.
Meeldib omale selline versioon kuna saab vana õli paremini kätte.
Ei tea kuidas teeninduses piduriklotse vahetavad aga vaevalt sellega seoses keegi õli vahetab ehk kogu sodi lükatakse ikkagi
torudesse/süsteemi.
Ise hooldan ka meelsamini ise oma autot ja hea meelega kedagi teist ligi ei lase aga hüva nõu on alati teretulnud.
Lugupidamisega Riho
Rahulolu on peamine
Rahulolu on peamine
-
- Huviline
- Postitusi: 2884
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Piduriõli vahetus
Riho,suru julgelt piduri peasilinder põhja ja tagasi pumbates TÖÖ SILINDRITEST vana öli välja. See ongi öli vahetus ,et just töösilindritest saaks õli vahetatud.