1,9tdi 85kw õlilekked
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 71
- Liitunud: 25 Juul 2010, 12:50
- Asukoht: Tallinn
1,9tdi 85kw õlilekked
esimene õlileke on EGR klappil membraan puruks ja õli lekib EGR olivatest pisikestest augudes.
teine klapikambri kaane tihendi vahelt tundub lekkivat ( tihend 2x juba uue pannud ja mingit tolku nagu pole).
karterituulutusest tuleb päris palju õli turbo õhu süsteemi. mix ?
nimelt mida teha ? kas uus klapikambri kaas osta ?
ma tegelt vahetasin just pihusti tihendid ära ja nu vanad alumised kummi tihendid oli suht kärssanud juba . kas oli võimalik, et tekitas survet plokikaane kambris ja selleks pressis õli välja ? Ülemistest pihusti tihendid tundusid korras olevat kuigi jah juba kaodanud oma kummi elastsuse
teine klapikambri kaane tihendi vahelt tundub lekkivat ( tihend 2x juba uue pannud ja mingit tolku nagu pole).
karterituulutusest tuleb päris palju õli turbo õhu süsteemi. mix ?
nimelt mida teha ? kas uus klapikambri kaas osta ?
ma tegelt vahetasin just pihusti tihendid ära ja nu vanad alumised kummi tihendid oli suht kärssanud juba . kas oli võimalik, et tekitas survet plokikaane kambris ja selleks pressis õli välja ? Ülemistest pihusti tihendid tundusid korras olevat kuigi jah juba kaodanud oma kummi elastsuse
Re: 1,9tdi 85kw õlilekked
2000a. 1,9 PD TDI 85kw, klapikambri kaane tihendi vahetusest ei piisa ELSA ja VW esinduse andmetel, tihend vahetatakse koos klapikambri kaanega.
Möllerautost uurisin hindasid, klapikambri kaas u 160.- euri, karteri tuulutuse toru 9.- euri, klapikambri kaane tihend 7.- euri. Ise ei hakanud niipalju maksma, ostsin Automaailmast Loctite kuumakindla ja õlikindla silikooni 10.- euri, panin seda tihendi ja kaane vahele ja lasin veidi kuivada nii 12 tundi, siis keerasin kinni ja siiani pole enam õli välja pressinud
Möllerautost uurisin hindasid, klapikambri kaas u 160.- euri, karteri tuulutuse toru 9.- euri, klapikambri kaane tihend 7.- euri. Ise ei hakanud niipalju maksma, ostsin Automaailmast Loctite kuumakindla ja õlikindla silikooni 10.- euri, panin seda tihendi ja kaane vahele ja lasin veidi kuivada nii 12 tundi, siis keerasin kinni ja siiani pole enam õli välja pressinud
-
- Huviline
- Postitusi: 71
- Liitunud: 25 Juul 2010, 12:50
- Asukoht: Tallinn
-
- Huviline
- Postitusi: 556
- Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
- Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
- Asukoht: Tln
- Tänatud: 2 korda
Re: 1,9tdi 85kw õlilekked
Mingil hetkel klapikambri kaas vahetus ning vanale mudelile uut tihendit ei tehta.
Ostsin omale ka uue kaane ja tihendikomplekti ning sain silikoonita õlilekke pidama.
Proovisin ka eelnevalt erinevaid variante aga aitas ainult kaane vahetus.
Ostsin omale ka uue kaane ja tihendikomplekti ning sain silikoonita õlilekke pidama.
Proovisin ka eelnevalt erinevaid variante aga aitas ainult kaane vahetus.
Lugupidamisega Riho
Rahulolu on peamine
Rahulolu on peamine
-
- Huviline
- Postitusi: 71
- Liitunud: 25 Juul 2010, 12:50
- Asukoht: Tallinn
-
- Huviline
- Postitusi: 556
- Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
- Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
- Asukoht: Tln
- Tänatud: 2 korda
Re: 1,9tdi 85kw õlilekked
Sain sõbra kaudu soodsamalt aga baasid sama, tegu siis A varuosaga. Õlikorgi kaela ka ei ostnud.
Lugupidamisega Riho
Rahulolu on peamine
Rahulolu on peamine