Golf 4 PD-TDI turbovead
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- Pikksilm
- Veteran
- Postitusi: 2260
- Liitunud: 10 Apr 2004, 12:37
- Auto: G2, T2b
- Asukoht:
- Tänatud: 6 korda
Golf 4 PD-TDI turbovead
Probleem algas sellest, et auto( 1.9 Tdi 85kw, AJM) ei liigu nii nagu kohane, hakkasid ilmnema probleemid, kui möödasõitudel Limp-Mode viskas.
Tuvastasin vea, et turbo geomeetrit reguleeriv membraan on omadega õhtal. Pika uurimise peale sain teada, et originaal osa ilma turbota eraldi ei müüda (Kuna seadistamine on täpistöö), kasuks tuli eBay, kust see siiski hangitud sai.
Sai geomeetria ka liikuma õpetatud, kuid nii hästi nagu peaks, ta liikuma ei hakanud, ka membraan ei suutnud teda sikutada ja jäi endiselt kinni.
Püüdes tulutult turbot maha võtta (Harilikest kuuekandilistest peadest on saanud ilusad ümarpead) piirdusin vähemalt geomeetria tagasi tööle õpetamisega, mis õnnestus vähe paremini tänu kaminapuhastus vahendile. Siit algas aga saaga teine etapp, auto enam normaalselt ei töödanud, jõud puudus, oleks nagu "Limp-modes", gaasipedaal uimane.
Esimese asjana sai turbo külmast kojast lhedalt pilt tehtud ja vastu vaatas fakt "Turbovahetus" ehk külmakoja labad on täies ulatuses (mitte ainult ääred nagu tavaliselt) kuhugi vastu käinud (Õhulugeja võrk kontrollitud ja terve, välistamaks et miski läbi turbo käinud oleks).
Otsustasin autoga sõitma minna, et ehk see kaminapuhastusvedelik on see mis sumpsist tossu lööb, ja oh õnne tundus et nii oligi.
Sai siis ette võetud väike maantee sõit, et kraam välja saada, juba 2km peale linnasõitu tundsin, et auto liigub nii nagu enne (geomteeria oli küll kinni) ning enam ei ole uimane nagu hetked tagasi. Oma 10km sõidu jooksul polnud kordagi muret, et auto "Limp-mode" visanud oleks, käisin tankimas, suretasin auto välja ja peale seda auto auto uimane nagu tigu, ilmselt "limp-mode"-s ja sealt enam välja ei tulnud. Pistsin kaabli sappa, näitas veaks "17958 - Charge Pressure P1550 - 11-00 - Control Deviation" (Lugemist Ross-techi kodukalt, peale veakoodi kustutamist lõi endiselt sama vea ette ja auto uimane nagu tigu.
Sai kontrollitud juba vaakumivoolikud üle, jah ajahammas on neile peale hakanud, kuid ikkagi tundub imelik et korraks töötas auto nii öelda juba "tavaliselt" (Mis sest et geomeetriat ei liigutanud)
Kas võib võimalik olla, et turbo kiilub kuumaga kinni ? Sest külmast peast sai video tehtud ning autot käima pannes hakkas kohe ringi käima ning välja suretades jäi nagu vabajooksuga seisma. Turbiinil ise ristiloks minimaalne, pikkiloks olematu.
Aitäh, kes kaasa aidata oskavad.
Tuvastasin vea, et turbo geomeetrit reguleeriv membraan on omadega õhtal. Pika uurimise peale sain teada, et originaal osa ilma turbota eraldi ei müüda (Kuna seadistamine on täpistöö), kasuks tuli eBay, kust see siiski hangitud sai.
Sai geomeetria ka liikuma õpetatud, kuid nii hästi nagu peaks, ta liikuma ei hakanud, ka membraan ei suutnud teda sikutada ja jäi endiselt kinni.
Püüdes tulutult turbot maha võtta (Harilikest kuuekandilistest peadest on saanud ilusad ümarpead) piirdusin vähemalt geomeetria tagasi tööle õpetamisega, mis õnnestus vähe paremini tänu kaminapuhastus vahendile. Siit algas aga saaga teine etapp, auto enam normaalselt ei töödanud, jõud puudus, oleks nagu "Limp-modes", gaasipedaal uimane.
Esimese asjana sai turbo külmast kojast lhedalt pilt tehtud ja vastu vaatas fakt "Turbovahetus" ehk külmakoja labad on täies ulatuses (mitte ainult ääred nagu tavaliselt) kuhugi vastu käinud (Õhulugeja võrk kontrollitud ja terve, välistamaks et miski läbi turbo käinud oleks).
Otsustasin autoga sõitma minna, et ehk see kaminapuhastusvedelik on see mis sumpsist tossu lööb, ja oh õnne tundus et nii oligi.
Sai siis ette võetud väike maantee sõit, et kraam välja saada, juba 2km peale linnasõitu tundsin, et auto liigub nii nagu enne (geomteeria oli küll kinni) ning enam ei ole uimane nagu hetked tagasi. Oma 10km sõidu jooksul polnud kordagi muret, et auto "Limp-mode" visanud oleks, käisin tankimas, suretasin auto välja ja peale seda auto auto uimane nagu tigu, ilmselt "limp-mode"-s ja sealt enam välja ei tulnud. Pistsin kaabli sappa, näitas veaks "17958 - Charge Pressure P1550 - 11-00 - Control Deviation" (Lugemist Ross-techi kodukalt, peale veakoodi kustutamist lõi endiselt sama vea ette ja auto uimane nagu tigu.
Sai kontrollitud juba vaakumivoolikud üle, jah ajahammas on neile peale hakanud, kuid ikkagi tundub imelik et korraks töötas auto nii öelda juba "tavaliselt" (Mis sest et geomeetriat ei liigutanud)
Kas võib võimalik olla, et turbo kiilub kuumaga kinni ? Sest külmast peast sai video tehtud ning autot käima pannes hakkas kohe ringi käima ning välja suretades jäi nagu vabajooksuga seisma. Turbiinil ise ristiloks minimaalne, pikkiloks olematu.
Aitäh, kes kaasa aidata oskavad.
Viimati muutis Pikksilm, 16 Apr 2013, 11:58, muudetud 2 korda kokku.
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf 4 PD-TDI turbovead
omal oli kunagi täpselt sama viga siis sai EGR klapp ära puhastatud, kuna see oli korralikult ikka sodi täis ...ja siis seda viga mõnda aega enam ei tekkinud. Aga paar kuud hiljem lõi mul ikka limp mode ja siis avastasin et mul see VNT aktuaator ( turbo juht klapp ) ei liigu ja siis eemaldasin klapi ja tõdesin et turbo geomeetria on kinni. Tellisin ka ebayst uue klapi ja lasin geomeetria ära puhastada ja nüüd kõik korras viimased pool aastat ( ei taha nüüd ära sõnada muidugi ). ( EGR klappi ma enam ei kasuta, voolikul pime ees ja selle töö on miinimumini viidud )
samasugune nägi ka minu EGR välja.
samasugune nägi ka minu EGR välja.
► Näita Spoilerit
Viimati muutis VWM, 16 Apr 2013, 13:35, muudetud 1 kord kokku.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
- Pikksilm
- Veteran
- Postitusi: 2260
- Liitunud: 10 Apr 2004, 12:37
- Auto: G2, T2b
- Asukoht:
- Tänatud: 6 korda
Re: Golf 4 PD-TDI turbovead
EGR klapi tüüpveast, ehk sellest ummistumisest olen teadlik ning juba sügisel sai EGR koos cooleri torustikuga puhtaks pestud, ka cooler.VWM kirjutas:omal oli kunagi täpselt sama viga siis sai EGR klapp ära puhastatud, kuna see oli korralikult ikka sodi täis ...ja siis seda viga mõnda aega enam ei tekkinud. Aga paar kuud hiljem lõi mul ikka limp mode ja siis avastasin et mul see VNT aktuaator ( turbo juht klapp ) ei liigu ja siis eemaldasin klapi ja tõdesin et turbo geomeetria on kinni. Tellisin ka ebayst uue klapi ja lasin geomeetria ära puhastada ja nüüd kõik korras viimased pool aastat ( ei taha nüüd ära sõnada muidugi ). ( EGR klappi ma enam ei kasuta, voolikul pime ees ja selle töö on miinimumini viidud )
samasugune nägi ka minu EGR välja.► Näita Spoilerit
Nüüd sai EGR uuesti maha võetud ja suhteliselt puhas oli, nühkisin Ta uuesti läikima.
"EGR-delete" peale olen ka mõelnud.
*vaakum voolikud sai hangitud, eks vahetan need ära ja vaatan mis edasi saab. Vanad vaakumvoolikud sai üle kontrollitud, olid õigesti ühendatud.
Samuti sooviks kuidagi sisselaske rõhku mõõta, kuid kust ?
Sisselaskes pole ühtegi muud lõdvikut välja tulemas ning samuti ei ole terasest vms. kõvast metallist detaili, kuhu ise nippel külge keevitada, et "rõhukell" külge panna ning testimiseks sõiduajal kapotivahelt välja panna

Viimati muutis Pikksilm, 16 Apr 2013, 15:08, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Golf 4 PD-TDI turbovead
Diagnostika programm ju näitab ka, milleks ise veel leiutada. Siis on aeg uurima hakata kui näit jama on (kas andur või reaalne rõhujama).
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- Pikksilm
- Veteran
- Postitusi: 2260
- Liitunud: 10 Apr 2004, 12:37
- Auto: G2, T2b
- Asukoht:
- Tänatud: 6 korda
Re: Golf 4 PD-TDI turbovead
Pead silmas VCDS'i Measuring Blocks alt grupp "011" alt võrreldes arvatavat (mida ECU eeldab et on) ja tegelikkui rõhku ?dellu kirjutas:Diagnostika programm ju näitab ka, milleks ise veel leiutada. Siis on aeg uurima hakata kui näit jama on (kas andur või reaalne rõhujama).
BR Turbost sain täna pakkumise:
Uus 560€, taastatud 420€.
Mida taastatud turbodest arvata ?
Viimati muutis Pikksilm, 16 Apr 2013, 15:31, muudetud 1 kord kokku.
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf 4 PD-TDI turbovead
soovitan sul sellisest kohast hinnapakkumine küsida http://www.nerings.lv/" onclick="window.open(this.href);return false; kunagi sain nende käest golf 3 turbo peaaegu poole odavamalt võrreldes Eesti hindadega.
neil ebay link ka olemas http://stores.ebay.co.uk/Nerings?_trksid=p2047675.l2563" onclick="window.open(this.href);return false;
neil ebay link ka olemas http://stores.ebay.co.uk/Nerings?_trksid=p2047675.l2563" onclick="window.open(this.href);return false;
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
- Pikksilm
- Veteran
- Postitusi: 2260
- Liitunud: 10 Apr 2004, 12:37
- Auto: G2, T2b
- Asukoht:
- Tänatud: 6 korda
Re: Golf 4 PD-TDI turbovead
Päris mõistlikud hinnad jubaVWM kirjutas:soovitan sul sellisest kohast hinnapakkumine küsida http://www.nerings.lv/" onclick="window.open(this.href);return false; kunagi sain nende käest golf 3 turbo peaaegu poole odavamalt võrreldes Eesti hindadega.
neil ebay link ka olemas http://stores.ebay.co.uk/Nerings?_trksid=p2047675.l2563" onclick="window.open(this.href);return false;

Vahetasin täna kõik vaakumivoolikud välja, jah vanad olid oma viimases staadiumis, kuid viga endiselt ei paranenud.
Avastatud sai aga uus viga, vaakumpumba stuts loksub, ehk siis tundub väga tõenäoline, et see ongi üks mure tekitaja, kuna ka pidurid on andnud "Stop car. Brake Fault".
Maha ei hakanud kakkuma ( et stuts püüda hõbedaga kinni keevitada) targemad mehed esindusest arvasid, et Ma ei saa seda 100% tõenäosusega kokku tagasi.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Golf 4 PD-TDI turbovead
Kusjuures olen seda stutsi logisemise viga lugenud ka välismaisetest teemadest. Seal küll löödi silikooniga asi kinni.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- Pikksilm
- Veteran
- Postitusi: 2260
- Liitunud: 10 Apr 2004, 12:37
- Auto: G2, T2b
- Asukoht:
- Tänatud: 6 korda
Re: Golf 4 PD-TDI turbovead
Ootan esinduse härrade arvamuse asjast ära, kuid oli ka üheks mõtteks silikoniga asi kinni lüüa. Igavesti Ta seal niikuinii ei püsi, vähemalt oleks üks potensiaalne viga jälle kõrvaldatud.golfi_vend kirjutas:Kusjuures olen seda stutsi logisemise viga lugenud ka välismaisetest teemadest. Seal küll löödi silikooniga asi kinni.
- Pikksilm
- Veteran
- Postitusi: 2260
- Liitunud: 10 Apr 2004, 12:37
- Auto: G2, T2b
- Asukoht:
- Tänatud: 6 korda
Re: Golf 4 PD-TDI turbovead
Esialgu tundub, et mure murtud
Keemilise metalliga voolisin tandempumba külge selle stutsi nii, et Ta ei loksu enam ega tohiks ka lekkida.
Huvitav oli see, et tandempumbast pidurivõimendisse minev kummilõdvik oli õli-liiva segust manti täis
Õnneks pidurivõimendi poolne osa tagasilöögiklapist, oli täiesti puhas ning ka tagasilöögiklapp tundus vähemalt ise sealt puhudes-imedes korrektselt töötama.
Keerasin turbo geomeetria hoova alumisse asendisse ning auto töötas nagu noor mees
Hooba ülesse tõmmates kadus jälle jõud. Kuna geomteeria hooba liigutav membraan varras (VNT varras) on Mul ühendamata, seoses kartusega, et Ta ennast taas ära lõhub, kui geomeetria kinni kiilunud on. Kahjuks on ka spilnt kadunud ning ei saanudki täna varrast hoova külge tagasi panna. Eks nüüd siis tuleb varras hoova külge saada ja membraani varras ära reguleerida...
Aga kuidas see käib ?
Olen kahte juttu kuulnud: 1) Vag-Com'iga miskist parameetri protsenti varda mutrit poolpööret haaval timmides täpseks ajades
2)Mingi kindlal vaakumil peab teatud asendis olema.

Keemilise metalliga voolisin tandempumba külge selle stutsi nii, et Ta ei loksu enam ega tohiks ka lekkida.
Huvitav oli see, et tandempumbast pidurivõimendisse minev kummilõdvik oli õli-liiva segust manti täis

Õnneks pidurivõimendi poolne osa tagasilöögiklapist, oli täiesti puhas ning ka tagasilöögiklapp tundus vähemalt ise sealt puhudes-imedes korrektselt töötama.
Keerasin turbo geomeetria hoova alumisse asendisse ning auto töötas nagu noor mees

Hooba ülesse tõmmates kadus jälle jõud. Kuna geomteeria hooba liigutav membraan varras (VNT varras) on Mul ühendamata, seoses kartusega, et Ta ennast taas ära lõhub, kui geomeetria kinni kiilunud on. Kahjuks on ka spilnt kadunud ning ei saanudki täna varrast hoova külge tagasi panna. Eks nüüd siis tuleb varras hoova külge saada ja membraani varras ära reguleerida...
Aga kuidas see käib ?
Olen kahte juttu kuulnud: 1) Vag-Com'iga miskist parameetri protsenti varda mutrit poolpööret haaval timmides täpseks ajades
2)Mingi kindlal vaakumil peab teatud asendis olema.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Golf 4 PD-TDI turbovead
Protsent on duty cycle geomeetriale, kanal 4 ehk.
Ehk siis veidi guuglit ja see. http://uk-mkivs.net/forums/t/353504.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Ehk siis veidi guuglit ja see. http://uk-mkivs.net/forums/t/353504.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- Pikksilm
- Veteran
- Postitusi: 2260
- Liitunud: 10 Apr 2004, 12:37
- Auto: G2, T2b
- Asukoht:
- Tänatud: 6 korda
Re: Golf 4 PD-TDI turbovead
Oskab keegi soovitada kus kohat võiks leida geoteeria hoova splinti.
Forssis öeldi, et vaid koos membraaniga ning niisama müügil olnud splintide osas ühtegi sobivat polnud.
BalticBolt'i pole veel jõundud minna.
Forssis öeldi, et vaid koos membraaniga ning niisama müügil olnud splintide osas ühtegi sobivat polnud.
BalticBolt'i pole veel jõundud minna.