1.9TDi 66kW - 00542, viga ainult käivitades.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
1.9TDi 66kW - 00542, viga ainult käivitades.
Probleem, siis selline, et külmalt käivitades on sinine järel ja ei lähe pöördesse, puterdab. Mõnda aega gaasiga mängida, siis hakkab ilusti käima. Teine variant on, kui ükskord eelsüüte aeg lõpuni lasta, ja siis uuesti kuni tule kustumiseni eelsüüdet anda, siis läheb üsna hästi käima, võibolla 1-2 sek jätab vahele.
On kellegil ideid?
Annab ka igal käivitusel veateate 00542 - Needle lift Sensor (G80)
Kui auto käib ja viga kustutada, siis uuesti ei tule, aga käivitad, tuleb jälle. Olen proovinud ka teist pihustit. Pihusti takistus praegusel pihustil 96, seega peaks normi mahtuma.
Viga tekis külmade ilmade tulekuga, siis mõtlesin, et eelsüüteküünlad jahedad, vahetasin nad ära, siis jäi ikka korraks nagu üks silinder lonkama 1-2 sek. Siis nagu ei osanud muud kahtlustada, kui et üks pihustiots ära, kuna üks küünal oli täiesti surnud ning üks kuidagi läks soojemaks ja mine tea kaua nii ringi uhati.
Kütusekulu ja CO korras. Aind käivitades see jama, paremaks muudab asja ka kütuselisand, kus lubatud pumba, pihustite määrduvuse parandamine ja pihustite joa taastamine.
Auto Seat Cordoba 1999a, tehnika ühtib Pologa.
On kellegil ideid?
Annab ka igal käivitusel veateate 00542 - Needle lift Sensor (G80)
Kui auto käib ja viga kustutada, siis uuesti ei tule, aga käivitad, tuleb jälle. Olen proovinud ka teist pihustit. Pihusti takistus praegusel pihustil 96, seega peaks normi mahtuma.
Viga tekis külmade ilmade tulekuga, siis mõtlesin, et eelsüüteküünlad jahedad, vahetasin nad ära, siis jäi ikka korraks nagu üks silinder lonkama 1-2 sek. Siis nagu ei osanud muud kahtlustada, kui et üks pihustiots ära, kuna üks küünal oli täiesti surnud ning üks kuidagi läks soojemaks ja mine tea kaua nii ringi uhati.
Kütusekulu ja CO korras. Aind käivitades see jama, paremaks muudab asja ka kütuselisand, kus lubatud pumba, pihustite määrduvuse parandamine ja pihustite joa taastamine.
Auto Seat Cordoba 1999a, tehnika ühtib Pologa.
Viimati muutis GTI, 22 Apr 2013, 18:22, muudetud 3 korda kokku.
Põhjus: pealkiri
Põhjus: pealkiri
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem käivitamisel 1.9TDi 66kW
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00542" onclick="window.open(this.href);return false;
http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php? ... 74&t=64193" onclick="window.open(this.href);return false;
http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php? ... 74&t=64193" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis VWM, 18 Apr 2013, 10:40, muudetud 1 kord kokku.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
Re: Probleem käivitamisel 1.9TDi 66kW
Vaadanud neid mõlemaid.
Pihusti takistus korras, ei taha uskuda, et mõlemal pihustil käivitades korra nõel kinni jääb ja sellest veateade tuleb.
Juhtmeviga oleks siis peaks ju käies ka viga alles jääma? Aga mul tuleb aind käivitades see veakood.
Pihusti takistus korras, ei taha uskuda, et mõlemal pihustil käivitades korra nõel kinni jääb ja sellest veateade tuleb.

Juhtmeviga oleks siis peaks ju käies ka viga alles jääma? Aga mul tuleb aind käivitades see veakood.
Re: Probleem käivitamisel 1.9TDi 66kW
Selline küsimus, et see veateade, kas see pihusti suudab lugeda ka teiste pihustite vigasid?
Ja kas pihustiotsa vahetamisel jääb nõel vana või tuleb uus?
Ja kas pihustiotsa vahetamisel jääb nõel vana või tuleb uus?
Viimati muutis erxx, 20 Apr 2013, 10:33, muudetud 1 kord kokku.
Re: 1.9TDi 66kW - 00542, viga aind käivitades.
Proovisin veel igaks petteks veel kolmandat pihustit ka. Ikka sama teema.
Lugesin välismaa foorumistest, et kui see viga koguaeg oleks, peaks mootor kehvasti töötama. Mul aind külmalt käivitades jamab mootor mingi lühikese aja ja soojalt lihtsalt iga käivitusega viskab vea, kui mootor käib, siis tagasi ei tule. Külmalt sinine ka järel, eelsüüteküünald uued, külmalt ei taha gaasi vajutades puhtalt käia ka, hakkab puterdama ja kogub pöördeid kehvasti. Ja siis lihtsalt hakkab puhtalt käima ja kõik korras, sinist ka enam ei tule. Külmalt selline olukord mõned sekundid aind.
Aju paneb villast, või on selle anduriga veel midagi seotud?
Lisaks veel peaks armatuuris tuli vilkuma, mul juhtunud seda 2 korda aind siis kui olen sõitma suht kohe läinud, korra gaasi annan siis kaob ära.
Selline asi veel, et kui geneka rihm nt libiseb käivitamise hetkel, et kohe esimesest pöördest ringi ei käis, kas siis oleks selline vea tekkimine võimalik? On juhtunud sellist asja, et suurest lombist läbi sõites rihm libisema hakanud(armatuuris tuled tuhmid) ja mootor üsna sarnaselt viletsalt käinud seni kuni vedama hakkab uuesti ja tuled heledamaks tagasi lähevad.
KEEGI TÕESTI EI TEA SELLEST MIDAGI?
Lugesin välismaa foorumistest, et kui see viga koguaeg oleks, peaks mootor kehvasti töötama. Mul aind külmalt käivitades jamab mootor mingi lühikese aja ja soojalt lihtsalt iga käivitusega viskab vea, kui mootor käib, siis tagasi ei tule. Külmalt sinine ka järel, eelsüüteküünald uued, külmalt ei taha gaasi vajutades puhtalt käia ka, hakkab puterdama ja kogub pöördeid kehvasti. Ja siis lihtsalt hakkab puhtalt käima ja kõik korras, sinist ka enam ei tule. Külmalt selline olukord mõned sekundid aind.
Aju paneb villast, või on selle anduriga veel midagi seotud?
Lisaks veel peaks armatuuris tuli vilkuma, mul juhtunud seda 2 korda aind siis kui olen sõitma suht kohe läinud, korra gaasi annan siis kaob ära.
Selline asi veel, et kui geneka rihm nt libiseb käivitamise hetkel, et kohe esimesest pöördest ringi ei käis, kas siis oleks selline vea tekkimine võimalik? On juhtunud sellist asja, et suurest lombist läbi sõites rihm libisema hakanud(armatuuris tuled tuhmid) ja mootor üsna sarnaselt viletsalt käinud seni kuni vedama hakkab uuesti ja tuled heledamaks tagasi lähevad.
KEEGI TÕESTI EI TEA SELLEST MIDAGI?

Viimati muutis erxx, 22 Apr 2013, 17:29, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: 1.9TDi 66kW - 00542, viga aind käivitades.
Pane prooviks tester külge ja käivita - vaata, mis laadimispinge teeb puterdades ja ilusti töötades.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: 1.9TDi 66kW - 00542, viga aind käivitades.
Kuna volkari mootori ajud on teada tuntud sõnnik, siis sinna see asi võibiki suubuda ehk tuleb teist juhtplokki proovida. Juhtplokk tuleb siis immoga kokku paaritada.
Re: 1.9TDi 66kW - 00542, viga ainult käivitades.
Tester sai juba ükspäev külge visatud, lasin eelsüüte kustu ära, et to pinget ei mõjutaks.
Hetk pärast käivitust oli 13.5V mõni sek ja siis 14.5V aga jäi ikka jebiitama seni kuni pööret andsin. Üks audiclubis kirjutas, et tal oli see viga ja sai korda pumba vahetusega. Ei tea kas on selline variant võimalik, et pärast käivtust volt nõrk, ei hakka kohe pump korralikult tööle ja sellest vb midagi.
Geneka rihmal vist automaat pingutus ka? Ei tahaks kohe rihma vahetama hakata, kuna järgmine kuu hammasrihma vahetus plaanis oleks üks lahti võtmine.
Samas see aju ka üks suur küsimärk, turbo solenoid tükib ka aegajalt väga plõksuma. Vahest tiksub tühikäigul nagu õmblusmasin.
Tuleb siis kuskilt Polo?, Cordoba või Ibiza leida, ilmselt mujal seda aju peal ei ole.
Hetk pärast käivitust oli 13.5V mõni sek ja siis 14.5V aga jäi ikka jebiitama seni kuni pööret andsin. Üks audiclubis kirjutas, et tal oli see viga ja sai korda pumba vahetusega. Ei tea kas on selline variant võimalik, et pärast käivtust volt nõrk, ei hakka kohe pump korralikult tööle ja sellest vb midagi.

Geneka rihmal vist automaat pingutus ka? Ei tahaks kohe rihma vahetama hakata, kuna järgmine kuu hammasrihma vahetus plaanis oleks üks lahti võtmine.
Samas see aju ka üks suur küsimärk, turbo solenoid tükib ka aegajalt väga plõksuma. Vahest tiksub tühikäigul nagu õmblusmasin.
Tuleb siis kuskilt Polo?, Cordoba või Ibiza leida, ilmselt mujal seda aju peal ei ole.
Viimati muutis erxx, 22 Apr 2013, 21:09, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9TDi 66kW - 00542, viga ainult käivitades.
Kas sa juhtme enda oled üle konrollinud, kuhu iganes ta ka välja ei jookse? Panin google otsingusse sisse selle veakoodi...ühel vennal oli näiteks just vigane juhe põhjuseks!
Viimati muutis copilot, 24 Apr 2013, 17:50, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: 1.9TDi 66kW - 00542, viga ainult käivitades.
Juhe ei saa vigane olla, kuna mootor võtab koguaeg sealt signaali. Olen ise ka lugenud neid, need kellel juhe vigane, on see viga koguaeg näha olnud, st. armatuuris tuli tõmbelb, auto ei liigu edasi ja juhe taga, viga kustutades, tuleb mootori töötades see kohe tagasi. Aga mul aind käivtades. Proovisin ka täna, hoidsin süüdet tükk aega enne käivitamist sees, siis panin uuesti sisse eelsüüte jaoks, ja läks oluliselt paremini käima. Vahest mingid releed ka tõmblevad jumala lambist, aga mitte igakord.
Tahaks teist aju proovida, siit ka küsimus, kas aju peab olema täpselt sama koodiga, või ühtivad mingid teised ajud ka.
Kõikide näitajate järgi peaks aju olema see: http://www.autotav.com/Diesel-Engine-co ... 01-483-484" onclick="window.open(this.href);return false;
Küsimus siis, kui numbrid on samad ja tähed erinevad, kas siis hakkab auto korrektselt tööle?
Immo juttu pole vaja postiada, tean ise ka seda teemat.
Tahaks teist aju proovida, siit ka küsimus, kas aju peab olema täpselt sama koodiga, või ühtivad mingid teised ajud ka.
Kõikide näitajate järgi peaks aju olema see: http://www.autotav.com/Diesel-Engine-co ... 01-483-484" onclick="window.open(this.href);return false;
Küsimus siis, kui numbrid on samad ja tähed erinevad, kas siis hakkab auto korrektselt tööle?
Immo juttu pole vaja postiada, tean ise ka seda teemat.
Viimati muutis erxx, 24 Apr 2013, 22:30, muudetud 1 kord kokku.