1997 4-käiguline automaat ei vaheta käiku, G68 anduri viga

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
tobimarg
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 39 korda

1997 4-käiguline automaat ei vaheta käiku, G68 anduri viga

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Mure ühe sõbrantsi VAG grupi autoga (tegemist küll Audi A4-ga aga tehnika Golfiga identne). 1997 aasta masin. 01N neljakäiguline automaat. Ühel heal hetkel enam kast käike ei vahetanud, teeb seda alles (ätt) 4000-5000rpm. Panin juhtme taha, näitab allolevaid veakoode. Auto spidomeeter töötab ilusti. Kui jälgisin arvutis käigukasti osast measuring blocks, siis oli näha, et kasti arvates sõitis auto koguaeg kiirusega 0,0km/h ja sees oli 2H käik. Kui tuurid põhja ajada siis lülitas 3H peale. Seega tundub selge, et andur G68 ei anna kasti ajule auto kiiruse osas infi ja seetõttu ei tule kasti aju selle peale, et käiguvahetus teostada. On ehk kellelgi kogemusi selle anduriga või sarnase probleemiga, kas ei pruugi ehk andur veel ise läbi olla ja tasuks eelnevalt vaadata juhtmeid-kontakte või tuleks kohe andur ligi võtta? Mis see maksta võib? Oskab keegi öelda kus see andur täpsemalt asub ka, kuramusel on mootor pikkupidi peal ja kast seega kõhu all ja andur ka seal küljes? Kas anduri korrasolekut annab kuidagi mõõta-kontrollida ka? Midagi seal liiga lihtsalt kätte ei paista, Golf kasti osas palju kasutajasõbralikum.

Ajust sain 2 veakoodi:

00281 - Vehicle Speed Sensor (G68)
03-00 - No Signal
00652 - Gear Monitoring
27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Priidik333
Tunnustatud
Postitusi: 627
Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
Telefon: 53644681
Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
Asukoht: Tallinn

Re: 1997 4-käiguline automaat ei vaheta käiku, G68 anduri vi

Lugemata postitus Postitas Priidik333 »

tobimarg kirjutas:Mure ühe sõbrantsi VAG grupi autoga (tegemist küll Audi A4-ga aga tehnika Golfiga identne). 1997 aasta masin. 01N neljakäiguline automaat. Ühel heal hetkel enam kast käike ei vahetanud, teeb seda alles (ätt) 4000-5000rpm. Panin juhtme taha, näitab allolevaid veakoode. Auto spidomeeter töötab ilusti. Kui jälgisin arvutis käigukasti osast measuring blocks, siis oli näha, et kasti arvates sõitis auto koguaeg kiirusega 0,0km/h ja sees oli 2H käik. Kui tuurid põhja ajada siis lülitas 3H peale. Seega tundub selge, et andur G68 ei anna kasti ajule auto kiiruse osas infi ja seetõttu ei tule kasti aju selle peale, et käiguvahetus teostada. On ehk kellelgi kogemusi selle anduriga või sarnase probleemiga, kas ei pruugi ehk andur veel ise läbi olla ja tasuks eelnevalt vaadata juhtmeid-kontakte või tuleks kohe andur ligi võtta? Mis see maksta võib? Oskab keegi öelda kus see andur täpsemalt asub ka, kuramusel on mootor pikkupidi peal ja kast seega kõhu all ja andur ka seal küljes? Kas anduri korrasolekut annab kuidagi mõõta-kontrollida ka? Midagi seal liiga lihtsalt kätte ei paista, Golf kasti osas palju kasutajasõbralikum.

Ajust sain 2 veakoodi:

00281 - Vehicle Speed Sensor (G68)
03-00 - No Signal
00652 - Gear Monitoring
27-10 - Implausible Signal - Intermittent

A4 pigem Passat b5 sarnane.

Mõtlemisainet:
00652 - Gear Monitoring
00652 - Gear Monitoring: Implausible Signal
Possible Causes

Automatic Transmission Fluid (ATF) Level not OK
Vehicle Speed Sensor (G68) dirty/faulty
Impulse Wheel dirty or Installation faulty
Gearbox Speed Sensor (G38) dirty/faulty
Impulse Wheel dirty or Installation faulty
Multi-Function Switch (F125) faulty (but not detected)
Clutch or Valve Body faulty
Automatic Transmission Fluid (ATF) Pump faulty

Possible Solutions

Check Automatic Transmission Fluid (ATF) Level
Check/Clean/Replace Vehicle Speed Sensor (G68)
Check/Clean/Replace Gearbox Speed Sensor (G38)
Check/Replace Multi-Function Switch (F125)
Check/Replace Clutch and/or Valve Body

Special Notes

The ratio of engine speed to gearbox output speed in the currently engaged gear is implausible.
Slip rpm with torque converter lock-up clutch disengaged must be greater than stall speed.

ja

00281 - Vehicle Speed Sensor (G68)
00281 - Vehicle Speed Sensor (G68): No Signal
Possible Causes

Wiring/Connectors faulty
Vehicle Speed Sensor (G68) faulty

Possible Solutions

Check Wiring/Connectors
Check Vehicle Speed Sensor (G68)
See Measuring Value Blocks (MVB)

Special Notes

When found in the 4-Speed Automatic Transmission (01M) transmission check for any applicable TSBs for overlay wiring harnesses as mentioned on the 01M page.

ja siit veel:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... _%2801M%29" onclick="window.open(this.href);return false;

Võin ka tegeleda selle probleemiga aga alles järgmisel nädalal mingi aeg saada.
Viimati muutis Priidik333, 29 Apr 2013, 22:41, muudetud 1 kord kokku.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 39 korda

Re: 1997 4-käiguline automaat ei vaheta käiku, G68 anduri vi

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Tänan kasuliku info eest, tuleb välja toodud detailidega tegeleda. Auto asub Rakveres, seega tuleb leida keegi siitkandist kes teeb. Aga tänan pakkumast sellegipoolest.

Vasta

Mine “Ülekanne”