HahahahH. T6nnile tehgi praegu ara aga ise ta seda ei tunnista. G4 1.9 tdi 66kw ALH mootoriga on geomeetriaga. Ega geomeetria ei anna voimsust, vaid rõhk annab.Geomeetria annab sujuvust.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Huviga loen teemaarengut ja minu arust on kõik ilusti teemasse. Selge, sain vähemalt teada, et mõlemad on geomeetriaga.
Uurisin ka veidi vana kooli diislite ja PD-de kohta ka. Kui eesmärk ikka soodsalt sõita, siis tasuks vast pumppihustitest mööda käia. Lisaks vale õli kasutamise tõttu pidi mootori ülaosa kuluma. Vana kooli TDI-del seda probleemi ei pidavat olema.
Otsisin natuke ka turbode, pihustite ja kõrgsurvepumpade remondi kohta. Eestis tegijaid jätkub ja nii vanale autole ei pea kõiki uusi juppe ostma ka. Saab ju panna kasutatud ja kontrollitud detailid.
Kas diislitel ja bensiinidel on erinevad käigukastid? Meelde on jäänud see, et 1.6 bensiini käigukastid ei pea vastu. Mingi neet lendab sealt minema. Diislil peaks loogiliselt võttes olema tugevam kast.
Nende pikkade uuringute põhjal tundub, et tuleb endale vaadata kas siis 66 või 81kw diisel. Nelivedu Eestis on üpris harv nähe vana kooli diislitel. Saksas valik suurem. Erilist vahet vast pole, kas on 2 või 4 veoline. Viimasega on talvel lihtsalt muretum liigelda. Lisaks saab diislitele päris lihtsalt peale panna ka püsikiirushoidjat, mis jällegi suur pluss golfil.
Vota,mis tahas. Peaasi et rahule jaad. 4veo vajadust pole veel olnud ühegi tänavasoidu masinaga. Ökokulguriks 81 ja usu mind jaad rahule. Sai ka siin hiljaaegu otsitud diisleid nii PD kui VE ehk korgsurvega. Lopuks valituks sai 96kw pd. Veidi pihustid jumpsisid aga siis tefin uhe paagitaie soitu mingi ainega ja pingutasin kaablipuu ja nyyd ok. 96vs81 on vahe sellez, et 96vaane on tuntavalt suurem, olen molemiga soirnud ja tean.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
golfi_vend kirjutas:Vota,mis tahas. Peaasi et rahule jaad. 4veo vajadust pole veel olnud ühegi tänavasoidu masinaga. Ökokulguriks 81 ja usu mind jaad rahule. Sai ka siin hiljaaegu otsitud diisleid nii PD kui VE ehk korgsurvega. Lopuks valituks sai 96kw pd. Veidi pihustid jumpsisid aga siis tefin uhe paagitaie soitu mingi ainega ja pingutasin kaablipuu ja nyyd ok. 96vs81 on vahe sellez, et 96vaane on tuntavalt suurem, olen molemiga soirnud ja tean.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
Kui näiteks auto viia Autohooldusesse, või oli ta Flamendko auto, kontrolli, siis kui täpselt nad suudavad kindlaks teha turbo, pihustite ja kõrgsurvepumba seisukorra? Kas neil selleks mingi spets diagnostika või pigem nii, et meister teeb autoga proovisõidu ning ütleb "tagumikutunde " järgi, milline on auto seisukord. Kas siis mõõdavad silindrite surveid või kuidas üleüldse oleks eelmainituid võimalik kontrollida. Kas VAG-COM-i kaabliga on näha pihustite, pumba ja turbo seisukorda? Üks tuttav lendas TDI ostmisega rappa, kuigi lasi teha autole ostueelse ülevaatuse ühes remonditöökojas. Sellepärast väga ettevaatlik olengi ja uurin enne kõikvõimalikud asjad järgi, et ise autot ostes targem olla. Õlikulu ju kohe teada saada pole võimalik. Sumbutist võib tahma ajada ka sellepärast, et omanik on lihtsalt vaikselt "toristanud" ja kogu süsteem umbes. Tänaval on vahepeal kõrvadesse jäänud vali vihin või susin, kui mõni diisel kiirendab. See vast mingi vaakumleke.
Ja PD mootorid ei ole nn vanad autod, millele kasutatud juppe leiab? Ka need on tänaseks ju juba 10a vanad. Siin foorumiski oli minu arust paar tükki juppideks. Küll passati peal, aga usun et pihustid jne on samad. Rääkimata ebay jne, kust samuti kasutatud asju saab.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
tavka0007 kirjutas:Tänaval on vahepeal kõrvadesse jäänud vali vihin või susin, kui mõni diisel kiirendab. See vast mingi vaakumleke.
See on vist eriti mõnus turbovilin siiski
Kui õli kulub korralikult, siis seda näed käivitusel. Ma eeldan, et kui mootori pool "lekib", siis suitseb sinist terves pööretevahemikus. Kui turbo on otsas, siis tuleb sinist siis kui korralikumalt spoolima hakkab (ˇ1700-2000 pööret? - nii ta minul vähemalt on) / IC torud õli täis. Külmalt paremini näha, tolerantsid suuremad veel.
Viimati muutis ValgeKotkas, 10 Sept 2012, 02:47, muudetud 2 korda kokku.
t6nis3 kirjutas:copilot. lubasid ennast parandada.(kui eksin.parandage mind), kuid 66KW.mootoril EI ole muutuva geomeetriga turbot.
heehee...Tõnn ei teagi et 1,9 TDI ALH mootoril on geomeetriaga turbo .
Tõnn ...1Z/AHU on 66 kw ja ilma geomeetriata.
Mõlemate mootoritega masinad mul olemas.
Viimati muutis VWM, 03 Okt 2012, 14:31, muudetud 1 kord kokku.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
t6nis3 kirjutas:copilot. lubasid ennast parandada.(kui eksin.parandage mind), kuid 66KW.mootoril EI ole muutuva geomeetriga turbot.
heehee...Tõnn ei teagi et 1,9 TDI ALH mootoril on geomeetriaga turbo .
Tõnn ...1Z/AHU on 66 kw ja ilma geomeetriata.
Mõlemate mootoritega masinad mul olemas.
On siis sõites mingit vahet tunda ka? Numbrite poolest peaks vist vääne mõlemal sama madalalt hakkama kuigi geomeetriaga variant peaks kiiremalt üles spoolima (turbo pöördesse minema).
see golf III 1J/AHU ilma geomeetriata tundub tegelikult palju äkilisem. no sellel paar aastat vana turbo ka peal ainult..ja kaaluvahe ka kindlasti mängib rolli palju.
Ja ALH hakkab geomeetria kinni jääma....vahetavahel viskab Limp Mode kui üle 3000 pöörde ajada. Vaja puhastada.
Viimati muutis VWM, 03 Okt 2012, 16:35, muudetud 1 kord kokku.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
Tere, tõstaks siis vana teema ülesse. Nimelt olen ka valimas ökot autot ja Golf 4 on üks nendest kuigi kardan, et võib jääda väikseks. Muidugi võiks vaadata siis ka Passat B5-te aga no ei meeldi üldse hea meelega võtaks B5.5 aga nendel juba PD mootorid, mis on hoolduses kallimad. Ehk siis tahaks jääda ikka hoolduses odavamate mootorite juurde nagu 66kw ja 81kw, samas probleemiks see, et nad küllalt vanad ja enamus on raudselt läbiaetud. Samuti vaatan A4 sama mootoritega ja ei tea mida otsustada, A4 tundub suurem olema samas jälle alumiinium esisild pole kõige parem.
Tahakski tead, et kas Golfil sildadega mingeid jamasid on? Loogiline, et kuluosi peab vahetama aga just huvitab kas on kallimaid juppe.
Samuti tahaks teada kui raske on püsika installimine ja kui kallis see võib olla. Kuna maantee sõitu on küllalt palju siis püsikas minuarust asendamatu ning kas üldse Golf püsib hästi maanteel? Hetkel on 2t bemm ning sellega vast küll võrrelda ei anna.
Golfi sild on passati omast 2 korda parem, vähemalt sellesosas, et juppe niipalju vahetama ei pea ja sild peab miskipärast paremini vastu. Lisaks on golfi sillajuppid odavamad.
Näide:
2 Stabika konti
2 õõtsa tagumist puksi
2 õõtsa esimest puksi
KOKKU: 17 eurot, toodang Automega oma, on kyll odav, kuid nagu hiljuti ühest teemast lugesin pidas automega toodang paremini vastu kui 3 korda kallim firmakas.
Püsika installimine kallis pole ja peaks hakkama saama igaüks, oma püsika paigaldasin ise ja küllaltki lihtne oli, lihtsalt tööriistad peavad olema. Mina läksin A-varuosa teed, ehk siis kang + juhe oli alla 100 euro. Küll saab aga ka odavamalt.
Mootori osas niipalju, et see 81kw mootor on nii pommikindel, et korralik hoolduseag masinal pole ka probleem 500 000 läbi ajada ilma suure remondita.
Enne ostu lihtsalt võiksid käia autoga ÜV punktis ja lasta ülevaadata nii heitgaasid kui muu.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
PD mootori hooldus kallis? Mis selle kallimaks teeb, õli on äkki mingi 10-20 eurot kallim, aga muu osa on ju ikka sama. Või mõtlesid remonti äkki siiski? Igas teemas kõik räägivad kui kehv see PD on, aga kuskilt pole ma veel lugenud, kus keegi kirjutaks, kuidas ta mingeid sõlmi seal osas remontima on pidanud. Rääkimata sellest, et korduvalt on viidatud, et ei maksa need PD pihustid ka enam müstilisi numbreid kui ebayd ei karda jne.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Bora 81kw omanikuna 4 aastat ja 120tkm ning 96kw PD omanikuna 1 aasta. Ei tea millal eelmine omanik midagi tegi vanakoolikal, aga seni vajanud vahetust esisillas parem sarniir ja laager. Nüüd vist tahab ka vasak sarniir vahetust.auto on saanud valu tallinnas kui ka kruusateedel. Puksid jms kestavad hästi ja on odavad. Amordid kuluvad nagu igal autol pmt. Omades mõlemat 81kw kui ka PD 96kw,siis ei saa kah aru mis seal hoolduse käigus kallim. Selle moto nõuetele vastava õli sain sama kallilt sisse kui 81kw motole,filtrid 1:1 samad. Turbod töötavad ühtemoodi mõlemal. Kui hooldatud ja hooldad ise PD motot hästi ja õige õliga,siis ainuke suurem kuluallikas nuka kulumine ei tohiks kah kimbutada. Pihusteid saab juba ok hinnaga,aga kui paaki solki ei kalla ja sees õige ja õigel ajal filtriga vahetatud õli,siis on ka need suht pommikindlad. Puhtalt hoolduse koha pealt sama mis 81 v 66kw vanakoolikas. Hooratas tänapäeva TDI de probleem kõigil,aga kütuse kulu pealt teenib end ruttu tasa,kui vahetust vajab.
Viimati muutis copilot, 08 Mai 2013, 00:28, muudetud 1 kord kokku.
Sorry mõtlesin ikka remonti jah mitte hooldust. Teemasid lugedes jääb küll silma, et PD pihustid kallimad kui vanakooli omad. Ning kunagi ei tea kuidas eelmine omanik on autot hoidnud niiet peaks mõtlema ikka sellele ka palju võib remondile minna. Turbo hindadel vahet pole? Ning turbot on vist üldse mõistlikum taastada kui annab?
no aga seevastu on jälle vanakoolil ka kõrgsurvepump ju veel, mis võib saba anda, kuigi neid vist väga ei lähe. Minu kaks varuosadeks pumpa seisavad juba jupp aega riiulis (kasutatud siis).
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335