G4 piiksub, kui võti süütest välja keerata.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- Pikksilm
- Veteran
- Postitusi: 2260
- Liitunud: 10 Apr 2004, 12:37
- Auto: G2, T2b
- Asukoht:
- Tänatud: 6 korda
G4 piiksub, kui võti süütest välja keerata.
Peale mootori töötamist võtme süütelukust väljatõmbamisel teeb auto kolm kiiret piiksu ning uksi lahti tehes ei lähe laelamp alati põlema. Ka immo ei taha alati maha tulla.
Samuti ei taha Ta autot lukku pannes ohutulesid vilgutada, mitu korda vajutades, suvalistel kordadel vilgutab.
Vag-Com'iga sai proovitud, vilkumist peale ja maha pandud, kuid uksi lukku pannes enamasti ohutuled endiselt ei vilgu, lahti tehes vilguvad alati.
Veakoode näitab kaks:
"00953 - Interior Light Time limit
25-00 - Unknown Switch Condition"
"01176 - Key
07-10 - Signal too Low - Intermittent"
Esimese lahendamiseks asendasin LED laelambid tavaliste vastu ning eesmise laelambi kontaktid said puhastatud, kuid uksi lahti tehes endiselt alati laetuled põlema ei lähe, ehkki lüliti asendit vahepeal ei liiguta.
Teise lahendamiseks vahetasin puldi patareid, kuid siiski midagi.
Kas peaksin hakkama pulte õpetama ?
Samuti ei taha Ta autot lukku pannes ohutulesid vilgutada, mitu korda vajutades, suvalistel kordadel vilgutab.
Vag-Com'iga sai proovitud, vilkumist peale ja maha pandud, kuid uksi lukku pannes enamasti ohutuled endiselt ei vilgu, lahti tehes vilguvad alati.
Veakoode näitab kaks:
"00953 - Interior Light Time limit
25-00 - Unknown Switch Condition"
"01176 - Key
07-10 - Signal too Low - Intermittent"
Esimese lahendamiseks asendasin LED laelambid tavaliste vastu ning eesmise laelambi kontaktid said puhastatud, kuid uksi lahti tehes endiselt alati laetuled põlema ei lähe, ehkki lüliti asendit vahepeal ei liiguta.
Teise lahendamiseks vahetasin puldi patareid, kuid siiski midagi.
Kas peaksin hakkama pulte õpetama ?
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: G4 piiksub, kui võti süütest välja keerata.
Kui sa ütled, et immo ka jampsib teinekord, siis see pigem tähendab vast seda. Minu mäletamist mööda tuli see viga ka siis sisse kui ilma immota võtmega süüde sisse keerata. blocked by immo peaks juba siis tulema kui käivitad.
LEDe lollitamas olen isegi näinud. Ühte signa paigaldades oli ka häda, et signa hakkab röökima suvalisel ajal. Kuna ta töötas kohas, kus ise pimedas parklas autot hoidis. Seal nägingi, et LEDid vaikselt hööguvad. Seal vist küll lõpptulemusena oli viga siiski ukse microlülitites.
Kas lamp ei tööta sul ise lülitades ka? Või ainult uste peale? Microlülitite infot ka vaatasid?
LEDe lollitamas olen isegi näinud. Ühte signa paigaldades oli ka häda, et signa hakkab röökima suvalisel ajal. Kuna ta töötas kohas, kus ise pimedas parklas autot hoidis. Seal nägingi, et LEDid vaikselt hööguvad. Seal vist küll lõpptulemusena oli viga siiski ukse microlülitites.
Kas lamp ei tööta sul ise lülitades ka? Või ainult uste peale? Microlülitite infot ka vaatasid?
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- Pikksilm
- Veteran
- Postitusi: 2260
- Liitunud: 10 Apr 2004, 12:37
- Auto: G2, T2b
- Asukoht:
- Tänatud: 6 korda
Re: G4 piiksub, kui võti süütest välja keerata.
Laelamp töötab sisselülitades ilusti. Mikrolülitite infot ei oska vaadatadellu kirjutas:Kui sa ütled, et immo ka jampsib teinekord, siis see pigem tähendab vast seda. Minu mäletamist mööda tuli see viga ka siis sisse kui ilma immota võtmega süüde sisse keerata. blocked by immo peaks juba siis tulema kui käivitad.
LEDe lollitamas olen isegi näinud. Ühte signa paigaldades oli ka häda, et signa hakkab röökima suvalisel ajal. Kuna ta töötas kohas, kus ise pimedas parklas autot hoidis. Seal nägingi, et LEDid vaikselt hööguvad. Seal vist küll lõpptulemusena oli viga siiski ukse microlülitites.
Kas lamp ei tööta sul ise lülitades ka? Või ainult uste peale? Microlülitite infot ka vaatasid?

Võtme väljakeeramisel piiksub Ta alati, isegi kui on käima minnes immost esimese korraga mööda läinud, ka peale veakoodide kustutamist.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: G4 piiksub, kui võti süütest välja keerata.
Keskluku osas vaatad meauserment blocke. Seal kuskil näitab iga ukse kohta staatust ja see peab muutuma kui sina uksega toimetad, stiilis: Open/Closed/Locked.
See et tulesid ei vilguta peaks viitama sellele, et auto arvates on midagi valesti. Muidugi sellisel juhul jälle võiks ju koguaeg tuli laes põleda. Muidugi mingi aja peale ta lülitab selle ju välja ka siis kui uks pikalt lahti. Samas süüte väljakeeramisel peaks ikka põlema viskama. Samuti ukse lukust lahti keeramisel. Aga ei saa välistada, et kui tema arvates uks on koguaeg lahti, siis ta lihtsalt loobub mingi hetk toimetamast, aga pigem ei usu. Samas see ei tohiks jah piiksutada.Igaljuhul tasuks kindlasti uurida ja puurida mis ta seal maeuserment blocks all näitab (ka muud väljad).
See et tulesid ei vilguta peaks viitama sellele, et auto arvates on midagi valesti. Muidugi sellisel juhul jälle võiks ju koguaeg tuli laes põleda. Muidugi mingi aja peale ta lülitab selle ju välja ka siis kui uks pikalt lahti. Samas süüte väljakeeramisel peaks ikka põlema viskama. Samuti ukse lukust lahti keeramisel. Aga ei saa välistada, et kui tema arvates uks on koguaeg lahti, siis ta lihtsalt loobub mingi hetk toimetamast, aga pigem ei usu. Samas see ei tohiks jah piiksutada.Igaljuhul tasuks kindlasti uurida ja puurida mis ta seal maeuserment blocks all näitab (ka muud väljad).
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: G4 piiksub, kui võti süütest välja keerata.
Võib ka olla, et kapotiandur on paigast liikunud ja auto näeb, et kapot lahti, siis ka tulesi ei vilguta (passatil oli selline juhus).
- Pikksilm
- Veteran
- Postitusi: 2260
- Liitunud: 10 Apr 2004, 12:37
- Auto: G2, T2b
- Asukoht:
- Tänatud: 6 korda
Re: G4 piiksub, kui võti süütest välja keerata.
Suured tänud, mängin ustega läbi asjad.dellu kirjutas:Keskluku osas vaatad meauserment blocke. Seal kuskil näitab iga ukse kohta staatust ja see peab muutuma kui sina uksega toimetad, stiilis: Open/Closed/Locked.
See et tulesid ei vilguta peaks viitama sellele, et auto arvates on midagi valesti. Muidugi sellisel juhul jälle võiks ju koguaeg tuli laes põleda. Muidugi mingi aja peale ta lülitab selle ju välja ka siis kui uks pikalt lahti. Samas süüte väljakeeramisel peaks ikka põlema viskama. Samuti ukse lukust lahti keeramisel. Aga ei saa välistada, et kui tema arvates uks on koguaeg lahti, siis ta lihtsalt loobub mingi hetk toimetamast, aga pigem ei usu. Samas see ei tohiks jah piiksutada.Igaljuhul tasuks kindlasti uurida ja puurida mis ta seal maeuserment blocks all näitab (ka muud väljad).
Puldist autot kinni pannes kustub ära, samuti mingi aja pärast kui lukku ei pane. Ka süüte väljakeeramisel laetuli süttib, kuid mitte alati.
Tänud, eks testin ka seda.J.Aru kirjutas:Võib ka olla, et kapotiandur on paigast liikunud ja auto näeb, et kapot lahti, siis ka tulesi ei vilguta (passatil oli selline juhus).
Viimati muutis Pikksilm, 09 Mai 2013, 16:37, muudetud 2 korda kokku.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: G4 piiksub, kui võti süütest välja keerata.
Kas kui auto käib kustub ilusti laetuli ära kui uksed kinni? Muidu süüte väljakeeramisel peaks alati laetuli süttima.Pikksilm kirjutas:Puldist autot kinni pannes kustub ära, samuti mingi aja pärast kui lukku ei pane. Ka süüte väljakeeramisel laetuli süttib, kuid mitte alati.
-
- Klubiline
- Postitusi: 557
- Liitunud: 23 Veebr 2009, 01:03
- Telefon: 53707175
- Skype: r.kuusemae
- Auto: Tiguan ´10, LT ´98
- Asukoht: Tallinn, Stroomi
- Tänanud: 1 kord
Re: G4 piiksub, kui võti süütest välja keerata.
Kunagi teise margi esindajaga oli sama viga....lõpptulem oli vigane ukselüliti....kord jäi kinni, kord ei sulgenud