Mootor rapub, lagiseb ja tuleb valget suitsu
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 22 Apr 2012, 21:35
- Telefon: 53482245
- Auto: VW Passat TDI
- Asukoht:
Mootor rapub, lagiseb ja tuleb valget suitsu
Eile õhtul sõitsin koju ja midagi autol viga olevat ei täheldanud.
Täna käivitasin mootori alustasin sõitu ja tundsin, et auto väriseb.
Sümptomiteks on valge, hele suits, mootori tugev rappumine, mis kandub keresse ja kerge lagin.
Kohe hüppas pähe hooratta teooria, ent siis ei tohiks tagant tulla ju valget suitsu?
Milliste vigade kontrollimisest ma alustama peaksin?
Mootoriks vana hea 1.9 TDI AFN
EDIT:
Veaks oli neljanda silindri purunenud klapp, mille tõttu kadus kompressioon.
Täna käivitasin mootori alustasin sõitu ja tundsin, et auto väriseb.
Sümptomiteks on valge, hele suits, mootori tugev rappumine, mis kandub keresse ja kerge lagin.
Kohe hüppas pähe hooratta teooria, ent siis ei tohiks tagant tulla ju valget suitsu?
Milliste vigade kontrollimisest ma alustama peaksin?
Mootoriks vana hea 1.9 TDI AFN
EDIT:
Veaks oli neljanda silindri purunenud klapp, mille tõttu kadus kompressioon.
Viimati muutis Krismar, 17 Juun 2013, 17:17, muudetud 3 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 22 Apr 2012, 21:35
- Telefon: 53482245
- Auto: VW Passat TDI
- Asukoht:
Re: Mootor rapub, lagiseb ja tuleb valget suitsu
Lisan veel, et mootori plokis ühtegi veakoodi pole.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Mootor rapub, lagiseb ja tuleb valget suitsu
Võiks veel kaabliga pihustite näite vaadata, ehk on mõni pihusti saba andnud.
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 22 Apr 2012, 21:35
- Telefon: 53482245
- Auto: VW Passat TDI
- Asukoht:
Re: Mootor rapub, lagiseb ja tuleb valget suitsu
Kui pihustinäidud on measurement blocki all number 13, siis näitas mul ainult kolme pihustit, neljas kast oli VCDSis täiesti tühi. Esimene näit oli 0.02mg/str, teine 2,99mg/str ja kolmas 2,99mg/str.
Näitude alla oli kirjutatud injector quantity
Näitude alla oli kirjutatud injector quantity
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Mootor rapub, lagiseb ja tuleb valget suitsu
Näitabki ainult kolme näitu, need peaks olema siis selliselt: esimene näit võrdlus 3. ja 1. silindri vahel, teine näit võrdlus 3. ja 2. silindri vahel ning kolmas näit võrdlus 3. ja 4. silindri vahel. Tundub, et sinu mootoril on probleem mõnes (võib-olla isegi mitmes pihustis) või midagi kompresioonidega lahti, sest need näidud peaks suht võrdsed olema ja kuskil 0 juures mitte 2.99.
Viimati muutis J.Aru, 24 Mai 2013, 12:42, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 121
- Liitunud: 24 Juul 2003, 12:33
- Auto: VW Golf MKI GTD '83; VW Golf MKII GTI '88
- Asukoht:
Re: Mootor rapub, lagiseb ja tuleb valget suitsu
White smoke occurs when raw diesel comes through the exhaust completely intact and unburned. Some causes of this include…
Faulty or damaged injectors
Incorrect injection timing (could be a worn timing gear or damaged crankshaft keyway).
Low cylinder compression (eg caused by leaking or broken valves, piston ring sticking, cylinder and/or ring wear, or cylinder glaze)
When white smoke occurs at cold start, and then disappears as the engine warms up, the most common causes are fouling deposits around piston rings and/or cylinder glazing. Use of our Flushing Oil Concentrate and FTC Decarbonizer address these respective problems.
Water entering combustion spaces will also create white smoke. Faulty head gaskets and cracked cylinder heads or blocks are a common cause of water entry, and are often to blame. Unfortunately, expensive mechanical repair is the only proper solution here.
Faulty or damaged injectors
Incorrect injection timing (could be a worn timing gear or damaged crankshaft keyway).
Low cylinder compression (eg caused by leaking or broken valves, piston ring sticking, cylinder and/or ring wear, or cylinder glaze)
When white smoke occurs at cold start, and then disappears as the engine warms up, the most common causes are fouling deposits around piston rings and/or cylinder glazing. Use of our Flushing Oil Concentrate and FTC Decarbonizer address these respective problems.
Water entering combustion spaces will also create white smoke. Faulty head gaskets and cracked cylinder heads or blocks are a common cause of water entry, and are often to blame. Unfortunately, expensive mechanical repair is the only proper solution here.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Mootor rapub, lagiseb ja tuleb valget suitsu
VW-l on vb. need ühikud seal näitude juures erinevad Toyotsist, kuid näiteks toon enda pihustite näidud, mis kõikusid kõik -0,5...+0,8 vahel. Diagnostik ütles, et kuni +/-1,5 on veel ok, kui juba üle selle, siis pihustid p*rses?Krismar kirjutas:Kui pihustinäidud on measurement blocki all number 13, siis näitas mul ainult kolme pihustit, neljas kast oli VCDSis täiesti tühi. Esimene näit oli 0.02mg/str, teine 2,99mg/str ja kolmas 2,99mg/str.
Näitude alla oli kirjutatud injector quantity
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Mootor rapub, lagiseb ja tuleb valget suitsu
Ei pruugi olla pihustid...võib olla ka silindri survete probleem v klappide pidamisega jamad. Näitena võin tuua enda 81kw näitudest, kus 4. silinder oli veidi kõrgema näiduga kui teised. Pihustid olid kõik ok(testiti kah pingis ära), kuid 4. silindri surve oli teistest 3 est sutsuke madalam(kuid lubatud piires ja moto tiksub hästi). Ülejäänud 3 silindri näidud nii kaabliga kui ka survete testil võrdsed. Hetkel numbreid peast ei mäleta, aga kel huvi, saab minu auto teemast üles otsida.TiitRE kirjutas:VW-l on vb. need ühikud seal näitude juures erinevad Toyotsist, kuid näiteks toon enda pihustite näidud, mis kõikusid kõik -0,5...+0,8 vahel. Diagnostik ütles, et kuni +/-1,5 on veel ok, kui juba üle selle, siis pihustid p*rses?Krismar kirjutas:Kui pihustinäidud on measurement blocki all number 13, siis näitas mul ainult kolme pihustit, neljas kast oli VCDSis täiesti tühi. Esimene näit oli 0.02mg/str, teine 2,99mg/str ja kolmas 2,99mg/str.
Näitude alla oli kirjutatud injector quantity
Viimati muutis copilot, 24 Mai 2013, 15:39, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 22 Apr 2012, 21:35
- Telefon: 53482245
- Auto: VW Passat TDI
- Asukoht:
Re: Mootor rapub, lagiseb ja tuleb valget suitsu
Niiet, ega mul selle autoga muud teha pole kui diislikeskusesse järjekorda panna?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Mootor rapub, lagiseb ja tuleb valget suitsu
Kui ise neid asju kodus kontrollida ei oska ega pole tehnilisi võimalusi, siis jah. Pihustid ja surved lasta üle kontrollida esmalt....kõrged pihusti näidud viitavad kas totaalselt peetis pihustitele v madalale survele silindris...usun et ennemgi surverõngad nn üleöö otsad andnud v pihustitega midagi juhtunud.Krismar kirjutas:Niiet, ega mul selle autoga muud teha pole kui diislikeskusesse järjekorda panna?
Bosch state that
Excessively high values point to a low compression or contaminated injectors.
Low values to high compression or leaking injectors.
veidi rohkem lugemist:
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=193663
Viimati muutis copilot, 24 Mai 2013, 16:00, muudetud 3 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Mootor rapub, lagiseb ja tuleb valget suitsu
Uuriks veel, et ega kõtus otsakorral polnud või vastupidi kuskilt mingi jama äsja täis tankinud?
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 22 Apr 2012, 21:35
- Telefon: 53482245
- Auto: VW Passat TDI
- Asukoht:
Re: Mootor rapub, lagiseb ja tuleb valget suitsu
Paak oli umbes 3/4 täis.
Tangitud sai Alexelast, nagu ikka.
Kütusefilter vahetatud umbes 15k km tagasi.
Tangitud sai Alexelast, nagu ikka.
Kütusefilter vahetatud umbes 15k km tagasi.