Golf IV 1.4 kõrgetel pööretel jõud kaob
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Golf IV 1.4 kõrgetel pööretel jõud kaob
Äkki on keegi, kes on sama asjaga kimpus olnud või oskab mõni tark nõu anda!
Lugu siis nii, et mootoriks 1.4 55kw ja jõud kaob umbes 3000 pööretel. Külma mootoriga nagu jõudu oleks, aga sooja mootoriga on jama majas kohe. Vahest on nii, et kui pöördesse ajada, siis kaob jõud ka madalatel pööretel ära mingiks ajaks. Tippkiiruseks on 105 km/h ja seda ka väga vaevaliselt.
Tehtud diagnostika- sealt näitavat kolme viga, et kaks silindrit ei tööta ja segusiibriklapp jamab. Lisaks tuleb tagant ka sinist ja sööb õli.
Seega sai ära vahetatud benafilter ning klapisääretihendid ja klapikambrikaane tihend. Öeldi, et vead kustusid ära. Miskipärast öedi ka ,et aju võib jumpsida!
Ei midagi! Mootor ikka poob kinni.
Läksin siis teise venna juurde, võttis lambdasondi tagant ära ja auto pidavat pöördesse minema nii nagu peaks. Oli kohe järeldus, et katis söelad ees ja seega sai katt ära vahetatud. Ja jälle ei midagi. Võtsid siis tagumise püti ka maha, sest arvasid, et äkki seal midagi ees, aga seal ka kõik OK.
Seega hetkel autol ikka jõudu pole!
Sain ka aru, et kuna ikka tuleb sinist, siis tuleb ka õlirõngad ära vahetada, või on see sellest, et midagi on kusagil umbes ja mootor sööb seetõttu õli.
Kas sellest võib mootorist jõud nii ära kaduda, et õlirõngad kinni?
Ja kas on võimalik, et jõud kaob hoopis vigasest lambdast, kuigi diganostiga seda ei näitand?
Lugu siis nii, et mootoriks 1.4 55kw ja jõud kaob umbes 3000 pööretel. Külma mootoriga nagu jõudu oleks, aga sooja mootoriga on jama majas kohe. Vahest on nii, et kui pöördesse ajada, siis kaob jõud ka madalatel pööretel ära mingiks ajaks. Tippkiiruseks on 105 km/h ja seda ka väga vaevaliselt.
Tehtud diagnostika- sealt näitavat kolme viga, et kaks silindrit ei tööta ja segusiibriklapp jamab. Lisaks tuleb tagant ka sinist ja sööb õli.
Seega sai ära vahetatud benafilter ning klapisääretihendid ja klapikambrikaane tihend. Öeldi, et vead kustusid ära. Miskipärast öedi ka ,et aju võib jumpsida!
Ei midagi! Mootor ikka poob kinni.
Läksin siis teise venna juurde, võttis lambdasondi tagant ära ja auto pidavat pöördesse minema nii nagu peaks. Oli kohe järeldus, et katis söelad ees ja seega sai katt ära vahetatud. Ja jälle ei midagi. Võtsid siis tagumise püti ka maha, sest arvasid, et äkki seal midagi ees, aga seal ka kõik OK.
Seega hetkel autol ikka jõudu pole!
Sain ka aru, et kuna ikka tuleb sinist, siis tuleb ka õlirõngad ära vahetada, või on see sellest, et midagi on kusagil umbes ja mootor sööb seetõttu õli.
Kas sellest võib mootorist jõud nii ära kaduda, et õlirõngad kinni?
Ja kas on võimalik, et jõud kaob hoopis vigasest lambdast, kuigi diganostiga seda ei näitand?
Viimati muutis Prosa, 23 Mai 2013, 10:37, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf IV 1.4 kõrgetel pööretel jõud kaob
mootor sööb õli sellepärast et sul põleb ta vaikselt ära väljalaskes , sealt ka sinine suits.Prosa kirjutas: Sain ka aru, et kuna ikka tuleb sinist, siis tuleb ka õlirõngad ära vahetada, või on see sellest, et midagi on kusagil umbes ja mootor sööb seetõttu õli.
Kas sellest võib mootorist jõud nii ära kaduda, et õlirõngad kinni?
Ja kas on võimalik, et jõud kaob hoopis vigasest lambdast, kuigi diganostiga seda ei näitand?
selle jutu põhjal on sul tõesti tegemist silindrite pooliku tööga.
Lambda reguleerib küttesegu vastavalt siis rikkamaks ja lahjemaks kui lambda katki siis jõu ära kadu on minimaalne , lihtsalt aju saab vale küttesegu info ja sealt ka bensiini ebamäärane tarbimine + heitgaasid on paigast ära , muud midagi.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Golf IV 1.4 kõrgetel pööretel jõud kaob
Tuleb surved silindrites ära mõõta. Lisaks peab ka bensiini rõhu ära mõõtma. Alles siis hakkab selguma, et miks see nii on.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
Re: Golf IV 1.4 kõrgetel pööretel jõud kaob
Surved kõigis silindrites samad (15 atti jutu järgi lausa)
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Golf IV 1.4 kõrgetel pööretel jõud kaob
Lisaks eelnevatele pakkujatele - kuna jõukadu ilmneb just sooja motoga ja sisselase mega õline, siis 1 variantidest, et õhulugeja on selle õli tulemusena saba andnud....kuigi selle viga peaks arvutiga jälle näha olema? 

Re: Golf IV 1.4 kõrgetel pööretel jõud kaob
Kas seda on kusagilt võimalik lihtsalt kontrollida ka?TiitRE kirjutas:Lisaks eelnevatele pakkujatele - kuna jõukadu ilmneb just sooja motoga ja sisselase mega õline, siis 1 variantidest, et õhulugeja on selle õli tulemusena saba andnud....kuigi selle viga peaks arvutiga jälle näha olema?
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Golf IV 1.4 kõrgetel pööretel jõud kaob
Kõige lihtsam kodune kontroll, võta lugejalt pistik tagant ja vaata kas muutusi on. Kui ei, siis lugeja peetis. Arvesta, et eemaldatud pistikuga sõites viskab ajusse veakoodi.Prosa kirjutas:Kas seda on kusagilt võimalik lihtsalt kontrollida ka?TiitRE kirjutas:Lisaks eelnevatele pakkujatele - kuna jõukadu ilmneb just sooja motoga ja sisselase mega õline, siis 1 variantidest, et õhulugeja on selle õli tulemusena saba andnud....kuigi selle viga peaks arvutiga jälle näha olema?
Re: Golf IV 1.4 kõrgetel pööretel jõud kaob
Kuna ma olen suht võhik, siis öeldi sama asja mulle, et proovi seda. Ei leidnud mingi pistikut sellist ja üks ütles ütltse mulle, et mul polevatki õhulugeja andurit!
Mootoriks siis 98.aasta 1.4 55kw 16 klappi. Kui see olemas on, siis kust ma seda leida võiks?
Mootoriks siis 98.aasta 1.4 55kw 16 klappi. Kui see olemas on, siis kust ma seda leida võiks?
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Golf IV 1.4 kõrgetel pööretel jõud kaob
Diagnostika näitab sellel autol üldiselt enamus vigu ära. Sellel pole mingit õhulugejat, mis saaks õliseks muutuda. Küll aga on drossel klapp sisselaskes. See võib olla surnud. Lisaks pakun, et ka klapisääre tihendid vajavad vahetust. 15 atm survet on nagu uuel autol ja arvatavasti on rõngad korras. Termoandur võib samuti vigane olla, kui vaid soojamootoriga on see probleem. Neti teel on sellist probleemi raske tohterdada. Tuleb veakoodid ära lugeda.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
Re: Golf IV 1.4 kõrgetel pööretel jõud kaob
Klapisääre tihendid on vahetatud! NO hetkel pean veel kaks andurit üle vaatama- lambda ja termo. Vaatab, mis siis saab!
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Golf IV 1.4 kõrgetel pööretel jõud kaob
Selge pilt, ma pole bensukatega väga kodusNOTFAST kirjutas: Sellel pole mingit õhulugejat, mis saaks õliseks muutuda.

-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Golf IV 1.4 kõrgetel pööretel jõud kaob
Kas rihm on ikka õieti peal? Kogemused ühe teise tootja 16-klapilisega, mis käitus umbes samamoodi, lisaks oli ka kütusekulu suurem kui peaks. Pane kirja ka algsed veakoodid (just huvitab see ''kaks silindrit ei tööta'')- vast osatakse rohkem aidata.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Golf IV 1.4 kõrgetel pööretel jõud kaob
Rihma vahetus ka kaks kuud tagasi tehtud! Ennem seda oli sama jama nagu nüüd. Ei usus, et selle taga asi.
vahetasin just küünlad ära ja minek on nüüd madalatel pääretel natuke parem, aga kõrgetel 3000+ ikka sama jama.
Nüüd märkasin sellist asja, et kui sõita ühtlase kiirusega esimese kolme käiguga, siis auto nagu jõnksutab ja turtsub. Mitte kõvasti, aga tunda on.
Kahjuks ei ole jõudnud veel lambdat ja termot ära kontrollida!
vahetasin just küünlad ära ja minek on nüüd madalatel pääretel natuke parem, aga kõrgetel 3000+ ikka sama jama.
Nüüd märkasin sellist asja, et kui sõita ühtlase kiirusega esimese kolme käiguga, siis auto nagu jõnksutab ja turtsub. Mitte kõvasti, aga tunda on.
Kahjuks ei ole jõudnud veel lambdat ja termot ära kontrollida!
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Golf IV 1.4 kõrgetel pööretel jõud kaob
Sel juhul võiks kahtlustada kütusepumpa.Prosa kirjutas: Nüüd märkasin sellist asja, et kui sõita ühtlase kiirusega esimese kolme käiguga, siis auto nagu jõnksutab ja turtsub. Mitte kõvasti, aga tunda on.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Golf IV 1.4 kõrgetel pööretel jõud kaob
Lasen selle ka ära kontrollida koos teiste anduritega. Vaatab, mis siis saab!
Re: Golf IV 1.4 kõrgetel pööretel jõud kaob
Nii...käisin korraliku elektriku juures ja see rääkis siis, mis tegelikult on: pidi katki olem vist ikkagi õhulugeja andur...kui õieti aru sain, ehk siis mingi klapp, mis reguleerib sooja ja külmaõhu liikumist mootorisse. Lisaks ütles, et mootoril vaja ikka kappremonti, kuna silindrites oli 5 atti. Tegelikult peaks olema 10 atti.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Golf IV 1.4 kõrgetel pööretel jõud kaob
No targemad räägivad ju, et sel masinal õhulugeja puudub üldse?Prosa kirjutas:Nii...käisin korraliku elektriku juures ja see rääkis siis, mis tegelikult on: pidi katki olem vist ikkagi õhulugeja andur...kui õieti aru sain, ehk siis mingi klapp, mis reguleerib sooja ja külmaõhu liikumist mootorisse. Lisaks ütles, et mootoril vaja ikka kappremonti, kuna silindrites oli 5 atti. Tegelikult peaks olema 10 atti.

Viimati muutis TiitRE, 31 Mai 2013, 14:23, muudetud 1 kord kokku.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Golf IV 1.4 kõrgetel pööretel jõud kaob
5 atm juures ei tohiks see auto üldse käia. Ja see klappasub õhufiltri sees, mis liigutab siibrit vaakumiga. Ka see ei tohiks sul põhjustada jõukadu. Talvel saaksin sellest veel kuidagi aru, aga mitte suvel. Drossel klapist siiskiilmselt käis jutt. Selle auto veakoodid on ka teada?
Viimati muutis NOTFAST, 31 Mai 2013, 15:59, muudetud 1 kord kokku.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
Re: Golf IV 1.4 kõrgetel pööretel jõud kaob
Veakoodei ei tea...
Too elektrik rääkis sama juttu, et ei tohiks käia, aga miskipärast käib!
Kas siis kõlvirõngad on ära kulunud või on need hoopis kinni, sest auto seisis sirka aasta, ennem kui endale soetasin!
Too elektrik rääkis sama juttu, et ei tohiks käia, aga miskipärast käib!
Kas siis kõlvirõngad on ära kulunud või on need hoopis kinni, sest auto seisis sirka aasta, ennem kui endale soetasin!
Viimati muutis Prosa, 31 Mai 2013, 16:00, muudetud 1 kord kokku.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Golf IV 1.4 kõrgetel pööretel jõud kaob
Saverna kanti satud vahepeal Lõuna-Eestis, Tartu ja Võru vahel.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
Re: Golf IV 1.4 kõrgetel pööretel jõud kaob
Üldiselt mitte. Vb aastas kaks kolma korda külastan Kanepis vanaema. See ka kõikNOTFAST kirjutas:Saverna kanti satud vahepeal Lõuna-Eestis, Tartu ja Võru vahel.

Mis siis???
Viimati muutis Prosa, 31 Mai 2013, 16:01, muudetud 1 kord kokku.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Golf IV 1.4 kõrgetel pööretel jõud kaob
Lihtsalt oleks üle vaadanud. Oleks selgusele jõudnud mis sellel autol viga on ja ütelnud, et mida teha vaja on. Mina ei usu, et auto käib 5 atm juures. Kui see ka peaks võimalik olema ja rõngad nii läbi on, siis peaks sul õli vähemalt karteris koguaeg tõusma, sest ka bensiin peaks rõngaste vahelt karterisse valguma. Co näit peab ka siis kosmiline olema. Samas peaks ta ka õli hullult põletama. Suitsema vähemalt.Prosa kirjutas:Üldiselt mitte. Vb aastas kaks kolma korda külastan Kanepis vanaema. See ka kõikNOTFAST kirjutas:Saverna kanti satud vahepeal Lõuna-Eestis, Tartu ja Võru vahel.
Mis siis???
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
Re: Golf IV 1.4 kõrgetel pööretel jõud kaob
No ise Sa Tartu kanti ei satu?
Kõtuse kulu on tglt suht norm- linnas 10 ja maanteel 6,5. Kuigi tehaseandmed on veidi väiksemad. Aga siiki pole mingi üüratu vahe nüüd.
Õli ta sööb tglt sitaks...ja kusagil 4000 pääretel ajab sinist ka.
HC on paigast ära, aga ei mäleta enam kui palju.
Kõtuse kulu on tglt suht norm- linnas 10 ja maanteel 6,5. Kuigi tehaseandmed on veidi väiksemad. Aga siiki pole mingi üüratu vahe nüüd.
Õli ta sööb tglt sitaks...ja kusagil 4000 pääretel ajab sinist ka.
HC on paigast ära, aga ei mäleta enam kui palju.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Golf IV 1.4 kõrgetel pööretel jõud kaob
No Tartusse võin ju sattuda aga kogu tehnikat auto testimiseks ikka tavaliselt kaasa ei võta. Kui on õlivõtmine suur, siis ilmselt tõesti on see mootor kuuma saanud ja nüüd on rõngad kinni. Tundub, et see asi lõppeb mootori kap remondiga.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
Re: Golf IV 1.4 kõrgetel pööretel jõud kaob
Nii...sain nüüd aega ja jõudu, et võtta ette ja mootor lahti kakkuda. Muidugi targemate inimeste juures. Midagi head sealt vastu ei vaadand, v.a. see, et mootoriblokk oli õnneks korras ja remontida peaks saama. Vahetusse lähevad kepsusaaled, raamsaaled, klapisääretihendid, mootori pinguti rullik ja kolvid(standard) koos kõige sinna kuuluvaga. Lisaks genekarihm, veepump(sai kaks kuud tagasi vahetatud ja juba puru)
Karteris oli räme si** põhjas ja paar poolkuud. Rõngad olid kõik kinni, ühel kolvil oli üldse rõnga kõveraks vahele tõmband, ses kolvirõnga soon oli piskipärast rämedalt laiaks kulunud ja ühel kepsul oli lõtk sees.
Lisaks oli ka väntvõllil pikilõtk sees.
Homme peaksin saama varuosad kätte ja siis saab mootorit tagasi kokku hakata panema.
Varuosad kokku koos õlide, filitrite ja tihenditega 300€
Ei taha teada, mis tööraha tuleb.
Karteris oli räme si** põhjas ja paar poolkuud. Rõngad olid kõik kinni, ühel kolvil oli üldse rõnga kõveraks vahele tõmband, ses kolvirõnga soon oli piskipärast rämedalt laiaks kulunud ja ühel kepsul oli lõtk sees.
Lisaks oli ka väntvõllil pikilõtk sees.
Homme peaksin saama varuosad kätte ja siis saab mootorit tagasi kokku hakata panema.
Varuosad kokku koos õlide, filitrite ja tihenditega 300€
Ei taha teada, mis tööraha tuleb.
Viimati muutis Prosa, 24 Juul 2013, 11:10, muudetud 2 korda kokku.