
Kisub paremale
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 23 Apr 2010, 17:16
- Telefon: 56168965
- Auto: Volkswagen Passat B5.5
- Asukoht:
Kisub paremale
Selline teema, et ostsin mõned kuud tagasi 2004 aasta universaalkerega Passati, kõik muidu ilus ja hea aga paremale kisub. Sai käidud silda reguleerimas kus lõpuks kõik kompuutri peal nagu täitsa tip-top korras. Sai siis sõidetud veidi aega ja siis jälle tundus nagu kisuks paremale. Eile said valuveljed alla ostetud ja nüüd läheb veel eriti hästi sinna kraavi poole asi. Ei saa aru milles selline anomaalia. 

- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Kisub paremale
Kui sillad on korralikalikult paigas siis pakuks, et rehvid kuidagi kaldu kulunud.
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 04 Okt 2006, 14:24
- Auto: [
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Kisub paremale
Siin on ikka rohkem muutujaid, kui lihtsalt sillad. Kõige olulisem on tee kalle!
Teatavasti on euronormid sellised, et teed oleks kumerad
Ehk siis peabki mingil määral paremale kiskuma.
Teatavasti on euronormid sellised, et teed oleks kumerad

Ehk siis peabki mingil määral paremale kiskuma.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7945
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Kisub paremale
Tõsta esirattad omavahel ringi ja vaata, kas midagi muutub!
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 23 Apr 2010, 17:16
- Telefon: 56168965
- Auto: Volkswagen Passat B5.5
- Asukoht:
Re: Kisub paremale
Tees asi ei ole, vastassuunast kus tee on teisele poole nö kaldu, läheb ikka ära sinna paremale poole. Rattad võin ümber visata, aga hästi ei usu et selleski asi, rehvid on kõik ühtlaselt kulunud. Kardan ise ka et sillaga siiski mingi jama. Tagasi teenindusse minema, aru pärima, et milles asi.
Viimati muutis LaGgEr, 12 Juun 2013, 15:32, muudetud 1 kord kokku.
- TanelP
- Huviline
- Postitusi: 1341
- Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
- Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 8 korda
Re: Kisub paremale
võibolla mingid puksid pehmed ja annavad järgi kui vedu taga või thrust angle paigast veidi, ehk tagasilla nurk esisilla suhtes
you know you are doing something right when the haters come out.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Kisub paremale
Tagasilla probleem võib täitsa vabalt olla , vaata kas sul on kõrvalistuja tagumine ratas veidi rohkem kaldus ja koopas kui juhipoolne , kui nii on siis tegemist võib olla just seal koopas istuva ratta kaldega , kindlasti vaata üle ka universaalile omased tagasillapuksi väsimised , seda annab sõidu ajal rooliga mängides eriti hästi tunda , kere hakkab ujuma.
Sillastendis peaks mehed sulle mainima , et ei saa tagumist ratast esimestega paika siis võib viga olla assiotsas taga, et mingi kõksu saanud või käsipiduriga lollitatud , isiklikult endal peaks see kõver olema nii stendis mainiti kunagi ammu ammu , sild aeti enam vähem paika , et oleks minimaalne rooli kiskumine vist erinevus oli 1% , ei mäleta enam , tookord olid tagasilla puksid väsinud ja 16 tolli velg all , hiljuti panin toll suuremad valud alla ja puksid vahetatud aga rool vajus vasakule viltu ja hakkas samamoodi paremale kiskuma , rehvirõhud said paremale 2,2 ja vasakule 2.0 , millega tasakaalustas veidikene rooli kiskumist , et oleks enam vähem sõita.
panen siis väikse pildi ka kuidas see kalle ei tohi olla aga on enamvähem paika pandud , et ei kisuks.
Pilt on tehtud väikse kalde peal , et oleks rohkem efekti ratta kaldest võrreldes esisillaga.
Sillastendis lastakse sulle paberil välja ka kalde protsendid , need proovi ikka alati saada ja alles jätta , et oleks hea võrrelda kunagi kui satud kuhugi mujale stendi või üldse mis erinevused on hakanud numbrites tekkima siis on hea kohe arusaada kus rattas mingi viga asetseb.

Sillastendis peaks mehed sulle mainima , et ei saa tagumist ratast esimestega paika siis võib viga olla assiotsas taga, et mingi kõksu saanud või käsipiduriga lollitatud , isiklikult endal peaks see kõver olema nii stendis mainiti kunagi ammu ammu , sild aeti enam vähem paika , et oleks minimaalne rooli kiskumine vist erinevus oli 1% , ei mäleta enam , tookord olid tagasilla puksid väsinud ja 16 tolli velg all , hiljuti panin toll suuremad valud alla ja puksid vahetatud aga rool vajus vasakule viltu ja hakkas samamoodi paremale kiskuma , rehvirõhud said paremale 2,2 ja vasakule 2.0 , millega tasakaalustas veidikene rooli kiskumist , et oleks enam vähem sõita.
panen siis väikse pildi ka kuidas see kalle ei tohi olla aga on enamvähem paika pandud , et ei kisuks.
Pilt on tehtud väikse kalde peal , et oleks rohkem efekti ratta kaldest võrreldes esisillaga.
Sillastendis lastakse sulle paberil välja ka kalde protsendid , need proovi ikka alati saada ja alles jätta , et oleks hea võrrelda kunagi kui satud kuhugi mujale stendi või üldse mis erinevused on hakanud numbrites tekkima siis on hea kohe arusaada kus rattas mingi viga asetseb.
