B5.5 Pidurite õhutamine
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 23 Apr 2010, 17:16
- Telefon: 56168965
- Auto: Volkswagen Passat B5.5
- Asukoht:
B5.5 Pidurite õhutamine
Vahetasin tagumised klotsid ära, pidin ühe suporti ka asemele vaatama kuna vanal silinder tagasi ei keeranud. Õhutan ja õhku enam ei tule, aga pedaal ka üles ei tule. Pidureid praktiliselt polegi, kui siis hästi õranlt alt võtavad. Mõistus ka otsas, ei tea kus tal see peasilinder vms asub. Teab keegi midagi öelda?
-
- Huviline
- Postitusi: 840
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänatud: 6 korda
Re: B5.5 Pidurite õhutamine
Palju sa vedeliku välja lasid joosta? Äkki on abs'i pump ka tühi.
Peasilinder asub seal samas kohas kus õli topsik on, katte all.
Peasilinder asub seal samas kohas kus õli topsik on, katte all.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: B5.5 Pidurite õhutamine
Ilmselt õhk ABS pumbas sees, sest suporti vahetusega jooksis paak pmt tühjaks? Õhutasid ikka KÕIK rattad ja õiges järjekorras? Kas pidurdades ABS pumba tööle saad ajada st nii palju ikka võtavad? Endal alles hiljuti bora tagumise suporti vahetamise ja peasilindri mansettide vahetusega sama teema...alles neljanda õhutamisega sain pidurid super head(st peale 1-3. korda õhutamist ajasin iga kord ABS i lappesse)...ämm, kes hetkel masinat kasutab aega ajalt, lausa kiidab, sest autot ostes ja omal ajal nüüd välja vahetatud suporti hooldust pole pidurid nii head olnud(oleks pidanud ka tookord rohkem kui 2 korda õhutama).
Kusjuures peale ABS pumba lappesse ajamist tuli teisel ja vist oli ka kolmanda õhutamise ajal õhku üpris palju just esimestest suportitest. Tegelt õhutatakse ABS pumba diagnostika kaabli abil ja mõlemast esimesest suportist korraga, aga minu VCDS 10.6 see funktsioon ei töödanud millegi pärast nii nagu seda igalpool netis kirjeldatakse ja lähenesin veidi teisest küljest reaalselt sõites ABS pumpa tööle rakendades.
Igal õhutamisel kusjuures lõpuks mingit õhku enam ei tulnud ja tundus et asi ok, aga tutkit...ABS tööle saamiseks kindlasti kruus parem, kui kõva pinnasega tee
Kusjuures peale ABS pumba lappesse ajamist tuli teisel ja vist oli ka kolmanda õhutamise ajal õhku üpris palju just esimestest suportitest. Tegelt õhutatakse ABS pumba diagnostika kaabli abil ja mõlemast esimesest suportist korraga, aga minu VCDS 10.6 see funktsioon ei töödanud millegi pärast nii nagu seda igalpool netis kirjeldatakse ja lähenesin veidi teisest küljest reaalselt sõites ABS pumpa tööle rakendades.
Igal õhutamisel kusjuures lõpuks mingit õhku enam ei tulnud ja tundus et asi ok, aga tutkit...ABS tööle saamiseks kindlasti kruus parem, kui kõva pinnasega tee

Viimati muutis copilot, 15 Juun 2013, 19:14, muudetud 3 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 732
- Liitunud: 30 Sept 2003, 21:48
- Auto: VW Passat 2.0, Highline 2001, bensiin, 85 KW
- Asukoht: Tallinn, Mustamäe
Re: B5.5 Pidurite õhutamine
Ise teinud niimoodi. Enne lammutamist paraja pikkusega puupulk pedaali ja istme vahele. Lasen õhutusventiili lahti, lammutan lahti, vahetan jupid ja kui piduriõli vabalt tilkuma hakkab, ventiil kinni, siis puupulk pedaali vahelt ära, pärast õhutamine.