Volkswagen Golf 4 suits
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 22 Dets 2012, 16:33
- Telefon: 0
- Auto: volkswagen golf IV Tdi
- Asukoht:
Volkswagen Golf 4 suits
Tere mis on viga kui täna hommikul lasin volkswagen Golf 4 Tdi käia 5-10 minutit ja kui gaasi andsin siis hakkas sinist suitsu välja ajama. kas mõni asi hakkab tuksi minema.
Viimati muutis Tanel1, 17 Juun 2013, 18:19, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Volkswagen Golf 4 suits
Näiteks turbo 
Edit! Eeldan, et peale paari kiirendamist on suits kadunud?

Edit! Eeldan, et peale paari kiirendamist on suits kadunud?
Viimati muutis copilot, 17 Juun 2013, 22:34, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 691
- Liitunud: 27 Okt 2012, 21:09
- Auto: Golf III 1.6 / Golf IV 1.9
- Asukoht: Tallinn/Tartu
Re: Volkswagen Golf 4 suits
Sinine suits peaks viitama õli põlemisele.
a) turbo katki (näiteks lekib tihendite vahelt), mistõttu õli jookseb mootori sisselaskesse. Võiks kontrollida, kas turbo väljalaske toru on õline
b) kolvirõngad on kulunud, mistõttu õli pääseb põlemiskambrisse.
Kas auto teist häält ei tee, kui gaasi vajutad?
a) turbo katki (näiteks lekib tihendite vahelt), mistõttu õli jookseb mootori sisselaskesse. Võiks kontrollida, kas turbo väljalaske toru on õline
b) kolvirõngad on kulunud, mistõttu õli pääseb põlemiskambrisse.
Kas auto teist häält ei tee, kui gaasi vajutad?
Viimati muutis priidu6, 17 Juun 2013, 23:18, muudetud 3 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 691
- Liitunud: 27 Okt 2012, 21:09
- Auto: Golf III 1.6 / Golf IV 1.9
- Asukoht: Tallinn/Tartu
Re: Volkswagen Golf 4 suits
Sinine suits peaks viitama õli põlemisele.
a) turbo tihendite vahelt võib õli mootori sisselaskesse lekkida. Sellisel juhul tuleb kogu aeg sinist suitsu ja kiirendades veel eriti.
- Võiks kontrollida, kas turbo väljalaske toru on õline.
b) kolvirõngad on kulunud, mistõttu õli pääseb põlemiskambrisse.
Kui pikemat maad sõites kaob ära sinine suits, siis on see tõenäolisem variant.
Külm mootor = madal temperatuur = kolvirõngad pole veel paisunud, mistõttu õli pääseb rõngaste vahelt mootorisse.
- Autoparandustes tehakse kompressioonitest..
a) turbo tihendite vahelt võib õli mootori sisselaskesse lekkida. Sellisel juhul tuleb kogu aeg sinist suitsu ja kiirendades veel eriti.
- Võiks kontrollida, kas turbo väljalaske toru on õline.
b) kolvirõngad on kulunud, mistõttu õli pääseb põlemiskambrisse.
Kui pikemat maad sõites kaob ära sinine suits, siis on see tõenäolisem variant.
Külm mootor = madal temperatuur = kolvirõngad pole veel paisunud, mistõttu õli pääseb rõngaste vahelt mootorisse.
- Autoparandustes tehakse kompressioonitest..
Viimati muutis priidu6, 18 Juun 2013, 00:04, muudetud 6 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 691
- Liitunud: 27 Okt 2012, 21:09
- Auto: Golf III 1.6 / Golf IV 1.9
- Asukoht: Tallinn/Tartu
Re: Volkswagen Golf 4 suits
Sinine suits peaks viitama õli põlemisele.
a) turbo tihendite vahelt võib õli mootori sisselaskesse lekkida. Sellisel juhul tuleb kogu aeg sinist suitsu ja kiirendades veel eriti.
- Võiks kontrollida, kas turbo väljalaske toru on õline.
b) kolvirõngad on kulunud, mistõttu õli pääseb põlemiskambrisse.
Kui pikemat maad sõites kaob ära sinine suits, siis on see tõenäolisem variant.
Külm mootor = madal temperatuur = kolvirõngad pole veel paisunud, mistõttu õli pääseb rõngaste vahelt mootorisse.
- Autoparandustes tehakse kompressioonitest..
a) turbo tihendite vahelt võib õli mootori sisselaskesse lekkida. Sellisel juhul tuleb kogu aeg sinist suitsu ja kiirendades veel eriti.
- Võiks kontrollida, kas turbo väljalaske toru on õline.
b) kolvirõngad on kulunud, mistõttu õli pääseb põlemiskambrisse.
Kui pikemat maad sõites kaob ära sinine suits, siis on see tõenäolisem variant.
Külm mootor = madal temperatuur = kolvirõngad pole veel paisunud, mistõttu õli pääseb rõngaste vahelt mootorisse.
- Autoparandustes tehakse kompressioonitest..
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Volkswagen Golf 4 suits
Kulunud turbo puhul ei pruugi kogu aeg tulla sinist ühtki. Enda 81kw boratil just turbo kaudu õli kaob....surved mootoril nagu tehasest just tulnud, klapisääred vahetatud(kuigi ka vanad olid täitsa viisakad). Kuid sisselaskes on liiga palju õli(lõdvikud veidi liiga märjad) ja peale paari kiirendust ei tule tagant tilkagi suitsu. Kulunud turbo üks märke ongi just see, et pikemal tühipööretel tiksumisel hakkab suitsema ja rohkem viskab siis kui nüüd lappi anda.....tavaliselt kaob ära peale paari kiirendamist kuniks jälle jätad pikemalt tiksuma kohapeale või hommikusel käivitamisel, sest öö jooksul immitseb niisamagi läbi pukside seda õli turbosse. Tühipööretel on turbos õrn nn hõrendus ehk vaakum, mille tõttu kulunud pukside ja võlli vahelt imetakse õli sisselaskesse. Külmalt asi isegi võimendub, sest puksid ja turbiini võll on jahtudes veidi kokku tõmbunud(soojuspaisumine) ja suurendab puksi ning võlli vahelist lõtku veelgi.
Et turbo vea tõttu kogu aeg suitseks, siis peaks olema asi ikka väga paha juba ja kohe kohe laiali lendamas. Miks suitseb ainult peale pikemat tiksumist ja siis lappi andes: tühipööretel imetakse/koguneb läbi pukside mingi suurem kogus õli lõdviku alumistesse osadesse v turbosse....nüüd lappi andes tõuseb rõhk sisselaskes, millega surutakse see piisav nähtavat suitsu tekitav kogus sisselaskesse ja osa ka väljalaskesse ning suitsemine jääb järgi kui see suurem kogus õli on ära põlenud.
Muidugi on ka võimalik, et mõni õlirõngas üle öö otsad andnud?
Et turbo vea tõttu kogu aeg suitseks, siis peaks olema asi ikka väga paha juba ja kohe kohe laiali lendamas. Miks suitseb ainult peale pikemat tiksumist ja siis lappi andes: tühipööretel imetakse/koguneb läbi pukside mingi suurem kogus õli lõdviku alumistesse osadesse v turbosse....nüüd lappi andes tõuseb rõhk sisselaskes, millega surutakse see piisav nähtavat suitsu tekitav kogus sisselaskesse ja osa ka väljalaskesse ning suitsemine jääb järgi kui see suurem kogus õli on ära põlenud.
Muidugi on ka võimalik, et mõni õlirõngas üle öö otsad andnud?

Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 691
- Liitunud: 27 Okt 2012, 21:09
- Auto: Golf III 1.6 / Golf IV 1.9
- Asukoht: Tallinn/Tartu
Re: Volkswagen Golf 4 suits
nojah, ilmselt siis turbo.
Aga mis aasta auto ja kui suur on läbisõit? Õlivahetused on ikka õigeaegselt tehtud?
Aga mis aasta auto ja kui suur on läbisõit? Õlivahetused on ikka õigeaegselt tehtud?
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Volkswagen Golf 4 suits
Teema alla viskab alati mõne sarnase seonduva teema , kindlasti loe need ka läbi..


-
- Huviline
- Postitusi: 691
- Liitunud: 27 Okt 2012, 21:09
- Auto: Golf III 1.6 / Golf IV 1.9
- Asukoht: Tallinn/Tartu
Re: Volkswagen Golf 4 suits
kui neid kolvirõngaid/klapitihendeid/turbot varem näpitud pole, siis sellise läbisõidu juures võivad nad vabalt hakata vananemise märke esile tooma. Samas teed korda, sõidab jälle paarsada tuhat km. Võimaluse korral soovitaks nii ruttu kui võimalik kuhugi remonti viia. Sest remonti edasi lükates võib viga süveneda, mis lõpus muutub palju kulukamaks, kui oleks seda saanud alguses parandada.
Viimati muutis priidu6, 18 Juun 2013, 22:31, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Volkswagen Golf 4 suits
No oled kindel et see sinine suits ja õli põlemisest? Kui ikka õli põlemise suits, siis kuskilt peab see õli tulema ja mootor õli sööma.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Volkswagen Golf 4 suits
copilot,kuskohast tuleb teooria,et tühikäigul turbol (sisselase) on ,,väike,, vaakum? ,õrn hõrendus.
Re: Volkswagen Golf 4 suits
Aga nii on ka.t6nis3 kirjutas:copilot,kuskohast tuleb teooria,et tühikäigul turbol (sisselase) on ,,väike,, vaakum? ,õrn hõrendus.
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 22 Dets 2012, 16:33
- Telefon: 0
- Auto: volkswagen golf IV Tdi
- Asukoht:
Re: Volkswagen Golf 4 suits
Tere panin auto täna hommikul käima alguses ei ajand aga kui lasin 5-10 minutit käia siis hakkas uuesti sinist välja ajama kas see ei saa olla kütuseviga