K: Pumppihustite viga.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: K: Pumppihustite viga.
Pöördu Karla Auto O.K. poole , kui nemad lahendust ei leia siis pole eestist sellele probleemile lahendust leida aga ilmselt saaks nende kaudu saata ka väljamaale töösse!
-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
Re: K: Pumppihustite viga.
Sai siis aasta tagasi välja vahetatud pihustid kuna vanad lakkasid töötamast. Tellisin inglismaalt 4 kasutatut pihustit ja panin peale ja nüüd jälle hakkasid pihustid nöökima. Millest tuleb selline viga ,et kogu aeg hakkab neljas pihusti nöökima ja kui nüüd vahetasin igaks juhuks tihendid ära panin ta kolmandaks. Täna vaatasin jälle vea koode ja nüüd näitab 4 ja 3 pihusti viga. Huvitav miks just need jamad 4 pihustis hakkavad?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
Re: K: Pumppihustite viga.
ei ole. Ise arvan, et selles viga olla ei saa kuna kui pihusti ringi tõsta siis liigub ka viga edasi.
Viimati muutis freeser, 20 Juun 2013, 00:05, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: K: Pumppihustite viga.
Antud juhul, kuna tõstsid 4. pihusti 3. ndasse ja peale mida näitab 3. ja 4. pihusti viga, siis arvan et vajab vahetamist nii kaablipuu, sest 4. viga jäi alles. Kuna 4. pihusti viga 3. pihusti pesas näitab ikka, siis ka see 4. pihusti vigane. Mina vahetaks ka kaablipuu(vana ära ei viskaks, vb saad kellelegi mingi aeg maha müüa, kui selgub et ikka korras ja näitab pihustite vigu edasi uuega. Aga mina teeksin nüüd nii, et tõstaks 1. ja 2. pihusti siis vastavalt 3. ja 4. pessa ja vaataks kas 3. pihusti pesas oleva pihusti viga edasi kolib ja kas 4. pihusti viga jääb ikka samaks mis sest et seal hoopis 1. v 2. pihusti. Siis on kindel et kaablipuu ja pihusti v siis emb kumb.
Mis on täpseks veakoodiks nii ennem kui kõik 4 vahetasid ja nüüd nende kahe pihusti veakoodid? kas vanad pihustid saatsid kõik selle vigase 4. pihusti vea tõttu prügimäele?
Kuidas nad kõik järsku korraga töötamast lakkasid?
Mis on täpseks veakoodiks nii ennem kui kõik 4 vahetasid ja nüüd nende kahe pihusti veakoodid? kas vanad pihustid saatsid kõik selle vigase 4. pihusti vea tõttu prügimäele?


Viimati muutis copilot, 19 Juun 2013, 22:09, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
Re: K: Pumppihustite viga.
1 Fault Found:
17675 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242)
P1267 - 35-10 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
Selline viga siis tuli täna sisse ja kui eile vaatasin oli ka selline text 4 pihusti kohta aga seda Intermitten kirja taga ei olnud. Vanad pihustid on kõik alles.1 pihusti kooles suht pika ajapeale ära kuni enam sõita ei saanud kuna mootor ei läinud pöördesse kui normaalselt sõita. Kui aga pöörded suuremaks ajasin siis liikus masin normaalselt. Hetel aga umbes 2000 pöörde peal mootor väriseb ja viga tuleb sisse. Kui mootor külm on siis tuleb see viga kiiresti kui aga soe siis ei pruugigi tulla. Tegelt peaks vanad laskma ära testida ja kontrollida siis saaks teada kui katki nad siis on aga ei tea kus seda teha lasta. Tuttav lasi kusagil võru kandis teha ja saadi pihustid nii korda ,et vigasi ei näitand aga sama ta polnud nagu ennem ilmselt oleks tulnud süüted ja muud asjad üle vaadata. Kui palju aga nukkvõll neid piihusteid mõjutab?
17675 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242)
P1267 - 35-10 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
Selline viga siis tuli täna sisse ja kui eile vaatasin oli ka selline text 4 pihusti kohta aga seda Intermitten kirja taga ei olnud. Vanad pihustid on kõik alles.1 pihusti kooles suht pika ajapeale ära kuni enam sõita ei saanud kuna mootor ei läinud pöördesse kui normaalselt sõita. Kui aga pöörded suuremaks ajasin siis liikus masin normaalselt. Hetel aga umbes 2000 pöörde peal mootor väriseb ja viga tuleb sisse. Kui mootor külm on siis tuleb see viga kiiresti kui aga soe siis ei pruugigi tulla. Tegelt peaks vanad laskma ära testida ja kontrollida siis saaks teada kui katki nad siis on aga ei tea kus seda teha lasta. Tuttav lasi kusagil võru kandis teha ja saadi pihustid nii korda ,et vigasi ei näitand aga sama ta polnud nagu ennem ilmselt oleks tulnud süüted ja muud asjad üle vaadata. Kui palju aga nukkvõll neid piihusteid mõjutab?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: K: Pumppihustite viga.
Nukvõlli probleem ju PD motodel teada tuntud närk koht....ja kuna nukkvõll on pmt see, mis pihustitele "pähe annab", et pihustid saaks survet toota, siis mõjutab otseselt ka pihustite tööd.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
Re: K: Pumppihustite viga.
No nukal on kulumis jäljed peal ja peab selle välja vahetama nagu nii. Hetkel mõtlen kas otsida kulunud nukk ja saata see soome vähe kangemaks tegemisele või siis osta uus originaal.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: K: Pumppihustite viga.
No nagu anti ühes teises teemas räägib, siis saab kätte nii 100EUR v isegi alega veidi odavamalt pluss muu pudi padi juurde. Kuna vahetada jagad ise, siis soovitan kohe kindlasti uus, korralikult hooldades sõidab järgmised 300tkm muretult. Kui sa räägid, et nukk kulunud, siis soovitan sul ennem see ära vahetada, kui hakkad süüdistama pihusteid. Mis muidu pihustite näidud vag com kaabliga?freeser kirjutas:No nukal on kulumis jäljed peal ja peab selle välja vahetama nagu nii. Hetkel mõtlen kas otsida kulunud nukk ja saata see soome vähe kangemaks tegemisele või siis osta uus originaal.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
Re: K: Pumppihustite viga.
Täna hommikul hakkas siis auto pudertama ja kodus vaatasin uuesti vea koode ja näitas ka ,et 3 silindris on olnud mitte süttimine.
silindrite näidud on (1)0,26 (2) -0,07 (3) 0,33 (4) -0,54 mg/str eks nad kõiguvad selles vahes . Kui palju need nr erineda võivad seal all on küll kirjas + - 2,8 . Kas neid numbreid saaks paremaks kui keerta pihustite peal olevaid reguleerimis kruve? Need sai paika keeratud siis kui uued tihendid peale panin ja keerasin nad kinni ja 180kraadi tagasi. Tahaks teada mis seal pihusti sees siis katki läheb ,et ta nii jukerdama hakkab? Tuttav lasi endal ära remontida ja väideti ,et pihustite peale vool oli kinni kuna sea on väiksed augud mis ummistuvad. Tagasi jooks on ju suurem auk pihusti küljel. Nendest väikstest aukudest tuleb ilusti küte välja kui õhuga puhastada ( proovisin vanade pihustite peal ). Mdm autos väieti ,et tallinas puhastatakse brack cleaneriga pihusteid ja pidi aitama ja seda olen ma ka teinud aga erilist vahet küll ei märganud
silindrite näidud on (1)0,26 (2) -0,07 (3) 0,33 (4) -0,54 mg/str eks nad kõiguvad selles vahes . Kui palju need nr erineda võivad seal all on küll kirjas + - 2,8 . Kas neid numbreid saaks paremaks kui keerta pihustite peal olevaid reguleerimis kruve? Need sai paika keeratud siis kui uued tihendid peale panin ja keerasin nad kinni ja 180kraadi tagasi. Tahaks teada mis seal pihusti sees siis katki läheb ,et ta nii jukerdama hakkab? Tuttav lasi endal ära remontida ja väideti ,et pihustite peale vool oli kinni kuna sea on väiksed augud mis ummistuvad. Tagasi jooks on ju suurem auk pihusti küljel. Nendest väikstest aukudest tuleb ilusti küte välja kui õhuga puhastada ( proovisin vanade pihustite peal ). Mdm autos väieti ,et tallinas puhastatakse brack cleaneriga pihusteid ja pidi aitama ja seda olen ma ka teinud aga erilist vahet küll ei märganud
-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
Re: K: Pumppihustite viga.
Millised koodid peavad pihusti peal klappima teiste pihustitega? 038130073 AL on vanadel pihustitel ja uutel ka aga muud tähised on erinevad. Mida seal siis täpsemalt siis vaatama peab
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: K: Pumppihustite viga.
Kui AL on mõlemal lõpus, siis võid julgelt peale panna. Muu on seal tootmiskuu/aasta ja boschi kood.
Lisainfoks, et 110kw ja 96kw pihustid on samad.
Lisainfoks, et 110kw ja 96kw pihustid on samad.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
Re: K: Pumppihustite viga.
Täna sain siis teada, et pihusti ots pidi läbi olema, käis tartus kontrollis. Remont 200 euri, aga seda ma teha ei lasknud. Kuna läbi on ka ilmselt teised pihustid, siis on lihtsam tellida inglismaalt juba vähe paremad ja suuremad pihustid, kuna autol turbo on juba natuke suurem kui originaal. Peab ainult mõtlema kas 80% või juba 120% või 160% suuremad. Huvitav miks need pihusti otsad nii kiiresti ära kuluvad? Vanakooli pihustid kestavad ilusti 400000 või enamgi km muretult ja pumppihusti otsad kestavad 250000 km ja on juba läbi.
Viimati muutis freeser, 03 Aug 2013, 02:31, muudetud 1 kord kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: K: Pumppihustite viga.
kui ïhgesti mäletan siis PD 96kw ja 110kw otsad on samad, mis 81kw. DSLA150P
EDIT: Valetan:
EDIT: Valetan:
Kood: Vali kõik
DSLA 150P XXX
706 = ALH A4 manual transmission nozzles aka 0.184 actually 0.170mm
672 = ALH A4 auto transmission nozzles aka 158 actually 0.135mm
520 = AFN nozzles (tdi 110) aka 0.205mm actually 0.205mm
502 = same as 520 but for 5 cylinder 140 hp
357 = actual 0.184mm nozzles from A3/B4
THese are all interchangeable.
All the 150p means is it is a "P" type needle (4mm diameter) with 150 degree spray angle.
"DSLA" Means it is a seat hole type nozzle, IOW the holes are cut into the needle seating surface. THe sac size is very small in this type nozzle to keep the unburned fuel volume low for emissions.
Viimati muutis R36, 03 Aug 2013, 18:32, muudetud 2 korda kokku.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: K: Pumppihustite viga.
On kellegil mõtteid mis võiks viaga olla. Alates kolmandast käigust gaas põhja vajutades hakkab mootor hüppama(alates 1600-3000pöördeni). hetkel tehtud asjad pihustid taastatud, silindri surved mõõdetud, tandempumba surved mõõdetud ja normis. hooratas ei kolise aga ega täpselt ei tea ka mis seisukorras on. mootoriks on 85kw tdi.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: K: Pumppihustite viga.
Tühikäigul pihusti näidud normis? Mis seisus kaablipuu?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: K: Pumppihustite viga.
pihustinäidud on korras, kaablipuud pole vahetanud aga klemmid pingutati peale pihustite vahetust. arvutiga ühtegi veateadet ei näita
Viimati muutis skiev, 11 Aug 2013, 09:24, muudetud 1 kord kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: K: Pumppihustite viga.
Mis tähendab korras? Palju need numbriliselt on
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: K: Pumppihustite viga.
küttekogused üle 0,5 ei olnud kaks olid plussis ja kaks miinuses kohapeal küttekulu oli 0,6l/h. süüte nurk oli 6,6kraadi esmaspäeval lasen süüte veel üle vaadata eks siis paistab.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: K: Pumppihustite viga.
palju oli Nukkvõlli väärtus? Torsion value
http://www.myturbodiesel.com/1000q/mult ... le-TDI.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.myturbodiesel.com/1000q/mult ... le-TDI.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: K: Pumppihustite viga.
sain endale ka lõpuks juhtme aga mul polnud sellist näitu nagu torsion value. Aga täna käisin sõitmas ja lasin 1-3 käiguga umbes 3k pöördeni ja kui gaasi maha lasin suri välja ja enam käima ei lähe. ühtegi veateadet ei näita, kõik tuled kustuvad mis peavad, immo on maas. jätsin auto linna homme treilaga järgi aga kust viga otsida. endal on mõned mõtted kas suretusklapp paneb villast, nukkvõlli anduri pistik oli katkine (isasel poolel ümbrust pole) liigutasin küll aga ei midagi samas kui lahti ühendasin siis veateadet ei tulnud. kuna mootori hüppamine on endiselt probleem siis äkki andis aju otsad või midagi veel. kui kellegil häid mõtteid siis andke teada.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: K: Pumppihustite viga.
Suretusklappi sellel mootoril pole.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: K: Pumppihustite viga.
on sest üks päev majandasin kapoti all ja tõmbasin turbo kohal sisselaskekollektori küljes olevat klappi ja kohe jai seisma
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: K: Pumppihustite viga.
Ah see ASV. Seal pole midagi kontrollidagi ju, peaasi, et kinni pole jäänud, see tavaline klapp, mis õhu kinni keerab.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus