Poolidel on 4-klemmiga pistikud, värvid võiksid olla sellised aga Phaetonil võivad erineda, järjekord vast ei muutu:
1. pruun/punasega = mass
2. pruun = mass
3. must/punasega = toide, juhtmestikus värv muutub must/lillaga
4. erinevad värvid = signaal ajust
Kõikidel süütepoolidel on individuaalne signaal ajust,kaks kõikidele poolidele ühist massi ja üks ühine toide (must/lillaga). Toide tuleb suuremast ovaalsest 2-pin pistikust (R32 oli seal ainult 1-pin sees ja juhe must/lillaga). Multimeetriga saad välja mõõta milline juhe kõikidel poolidel ühine ja kuhu ta pistikus jõuab. Pistikust edasi rändas ta releesse K46 "Engine Control Relay", peal on nr 428. Releele tuleb kaks toidet 10A ja 15A kaitsetega ning juhitakse ajuga. Golf 4 asub ta kapoti all väikeses mustas karbikeses kus asub ka SAI relee:
http://mit.edu/dennis/www/vw/images/rel ... x-open.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Pildil olevad pistikud:
1. Kui see 14-pin pistik on ühe otsaga selle osa mootori juhtmestiku küljes kus on ka poolide ja pihustite juhtmestik, siis selle pistiku kaudu käivad põhiliselt pihustite toide, veepumba toide, armatuuri minevad mootori ja käigukasti andurite signaalid.
2 Suurem 2-pin pistik võiks juhtme värvide ja mõõdu poolest olla SAI mootori toitepistik. Samas kui sa väidad et 3+3 pooli juhtmed tulevad sinna siis ilmselt ongi seesama sul poolide toite pistik, lihtsalt on mingil põhjusel kahes osas toide toodud.
3. Üle jäänud suurema pistiku kohta ei oska hetkel kommenteerida. Kui välja mõõdaksid kuhu selle juhtmed mootoriga seonduvate andurite või seadete küljes jõuavad siis teise poole osas saaksin aidata.
Soovitan sul selle ELSA asemel hankida 2007 või uuem autodata ja sealt 2004 aasta 2.8 golf 4 aju juhtmestiku skeemi vaadata. Seal ilusti näidatud kõik need asjad, ainult vahepistikuid ei ole toodud.