Võimendi ülekuumenemine.

Kõik auto audio, video/multimeediaga seoses.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Uusmees21
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 22 Juun 2013, 17:40
Asukoht:

Võimendi ülekuumenemine.

Lugemata postitus Postitas Uusmees21 »

Nii, selline mure siis helisüsteemiga, et kui kuulata veidi aega päris täis võimsusel, siis lööb mingi aja pärast võimu ja suppari välja ja võim on nii kuum, et kätt üle 1-2 sekundi peal hoida ei saa ja veidi aja pärast hakkab uuesti tööle, kui on veidi maha jahtunud. Ütleme nii, et 20 minutit kuulata järjest enam vähem täis võimsusel, siis juhtub nii, aga ta ei tohiks ju nii teha? Olen uurinud ka veidi teiste käest, aga keegi oska öelda, kuna süsteem peaks toimima ja veel enam, kui see on ostetud paketina sub + võim.
Tänan asjalike vastuste eest.

Helisüsteemi andmed:
VAHVISTIN:

RT501 : kokoäänialueen monovahvistin
RMS Power : 1x 500W (ätt) 2 Ohm, THD+N ≤1%
RMS Power : 1x 300W (ätt) 4 Ohm, THD+N ≤1%
Ylipäästöjakosuodin : 12dB/oct variable from 40 to 400Hz
Alipäästöjakosuodin : 12dB/oct variable from 40 to 400Hz
Signal-to-Noise Ratio (1 watt) : > 80dB
THD+Noise (Distortion) (1 watt) : ≤ 1%
Taajuusvaste (±1dB) : 20Hz-30000Hz
Sisäänmenoherkkyys: 100mv-6V
Mitat : 430 x 180 x 55mm

KOTELO + SUBWOOFERIT:

RT12x2DV : Slotported refleksikotelo
RMS Power : 500W
Max Power : 1500W
Impedance : 2Ohmia
Taajuusvaste : 20Hz - 150Hz
Herkkyys : 95,0dB/2,83V/1m
Elementtien halkaisija : 2x 30cm (12’’)
Xmax : 12,0mm
Ulkomitat (KxLxS) : 40 x 89 x43,5cm

Kasutaja avatar
Mattias
EVWK juhatus
Postitusi: 697
Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 51 korda

Re: Võimendi ülekuumenemine.

Lugemata postitus Postitas Mattias »

Soomekeelsest tekstist ei saa ma aru, kas kasutusel on üks kõlar ja üks võimendi või on kõlareid rohkem.
RMS andmed nagu klapivad, kuid eks see täisvõimsusel mängimine toobki asjade vead ja reaalsed koormused välja. Tõenäoliselt aitab veidi tugevam võimendi ja elementide võimsuse piiri peal mõistlikult mängimine või siis katsetuse mõttes võimendile kõva sundjahutus ja on näha, kas aitab.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.

Uusmees21
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 22 Juun 2013, 17:40
Asukoht:

Re: Võimendi ülekuumenemine.

Lugemata postitus Postitas Uusmees21 »

Unustasin lisada, et võimendi liigutab kahte subbarit.

tlauri
Huviline
Postitusi: 1668
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: Võimendi ülekuumenemine.

Lugemata postitus Postitas tlauri »

Kuidas on need 2oomised kõlarid sinna võimendi külge ühendatud? Ega ometi ühe kanali taha ja rööbiti ?
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Uusmees21
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 22 Juun 2013, 17:40
Asukoht:

Re: Võimendi ülekuumenemine.

Lugemata postitus Postitas Uusmees21 »

Aga neid ju ei saa muudmoodi ühendada? Vähemalt targemad mehed on seda öelnud, kuigi, viimasel ajal olen hakanud isegi kahtlema nendes tarkades meestes -_-
Oskad sa tlauri siis soovitada ja juhendada, mismoodi peaks nad ühendama ja mis süsteemidega? :)

tlauri
Huviline
Postitusi: 1668
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: Võimendi ülekuumenemine.

Lugemata postitus Postitas tlauri »

Tark on 1 küljest ära võtta või lisada teise jaoks täiendav võimendi.
Uusmees21 kirjutas:Aga neid ju ei saa muudmoodi ühendada? Vähemalt targemad mehed on seda öelnud, kuigi, viimasel ajal olen hakanud isegi kahtlema nendes tarkades meestes -_-
Oskad sa tlauri siis soovitada ja juhendada, mismoodi peaks nad ühendama ja mis süsteemidega? :)
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Kasutaja avatar
Mattias
EVWK juhatus
Postitusi: 697
Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 51 korda

Re: Võimendi ülekuumenemine.

Lugemata postitus Postitas Mattias »

Tlauri soovitusega nõus.
Rööbiti ühendades on sul 2oomi peal võimendi RMS 500w, kuid kõlarid kokku tahavad 1000w, seega täiesti loogiline, et see võimendi ennast segaseks töötab seal.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.

h6bekuul
Huviline
Postitusi: 306
Liitunud: 04 Okt 2006, 14:24
Auto: [
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Võimendi ülekuumenemine.

Lugemata postitus Postitas h6bekuul »

Uusmees21 kirjutas:Aga neid ju ei saa muudmoodi ühendada? Vähemalt targemad mehed on seda öelnud, kuigi, viimasel ajal olen hakanud isegi kahtlema nendes tarkades meestes -_-
Oskad sa tlauri siis soovitada ja juhendada, mismoodi peaks nad ühendama ja mis süsteemidega? :)
Ehk siis võim töötab nagu peab. Sina tekitasid kahe oomi asmel väljundisse ühe oomi!

Tehnika on metsinimeste käes, nagu tükk rauda :)

Hea, et kaitse peale ehitatud ja välja lülib. Muidu läheks su auto põlema.

Uusmees21
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 22 Juun 2013, 17:40
Asukoht:

Re: Võimendi ülekuumenemine.

Lugemata postitus Postitas Uusmees21 »

Mina pole küll midagi tekitanud ;) Seda tekitasid need, kes selle sisse ehitasid mulle ;) Aga mismoodi selle niimoodi siis saab, et ta ei kuumeneks üle? Võim ju täiesti sobiv sellisele või mis? Kes oskab siis juhendada, kuidas seda ehitada nii, et toimiks nii nagu toimima peab? :P

tlauri
Huviline
Postitusi: 1668
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: Võimendi ülekuumenemine.

Lugemata postitus Postitas tlauri »

Juba vastatud teema ehk nende konkreetsete kõlarite (2tk) ühendamine selle konkreetse võimendi külge on meelevaldne tegevus.
Lahendid:
1. vabastada 1 kõlar;
2. vabastada 1 kõlar ja lisada see täiendava võimendi külge;
3. asendada võimendi, mis vastab kõlarite nominaalile;
4. asendada kõlar(id) vastavalt võimendi nominaalile, varumääraga siinus võimsus +15% kuni +20% ehk kõlarid ca 90% võimendi siinus võimsusest.
Uusmees21 kirjutas:Mina pole küll midagi tekitanud ;) Seda tekitasid need, kes selle sisse ehitasid mulle ;) Aga mismoodi selle niimoodi siis saab, et ta ei kuumeneks üle? Võim ju täiesti sobiv sellisele või mis? Kes oskab siis juhendada, kuidas seda ehitada nii, et toimiks nii nagu toimima peab? :P
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

h6bekuul
Huviline
Postitusi: 306
Liitunud: 04 Okt 2006, 14:24
Auto: [
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Võimendi ülekuumenemine.

Lugemata postitus Postitas h6bekuul »

Pane lihtsalt 1 samasugune võim teise supaka ette!

Vasta

Mine “Audio ja video”