tagumine kojamees(VW Passat,1998,1.9TDI,66kW)
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 3
- Liitunud: 03 Dets 2011, 15:14
- Telefon: 58142274
- Auto: Volkswagen Passat- 1.9, 66kw, 1998
- Asukoht:
tagumine kojamees(VW Passat,1998,1.9TDI,66kW)
Et siis ei tööta auto ostmisest peale tagumine kojamees,Milles võiks asi olla?
Viimati muutis argo, 03 Sept 2013, 20:19, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
-
- Huviline
- Postitusi: 498
- Liitunud: 16 Mai 2004, 19:50
- Auto: Passat VR5 4Motion / Golf Plus 1,6FSI
- Asukoht: Kuusalu
- Kontakt:
Re: tagumine kojamees(VW Passat,1998,1.9TDI,66kW)
Hakkan sama teemaga tegelema. Mõned päevad tagasi hakkas vahest "lambist" omapead käima. Lõgistasin kangist, jäi seisma.
Täna hommikust ei käi üldse enam.
Arvata, et kangi kontaktid läbi omadega.
Täna hommikust ei käi üldse enam.
Arvata, et kangi kontaktid läbi omadega.
kuramuse volkar on nagu pereliige, sööb vaikselt pappi hamstri moodi
Re: tagumine kojamees(VW Passat,1998,1.9TDI,66kW)
Tüüpviga. Kojamehe mootor kinni (teema algataja autol).
Viimati muutis kynk, 10 Jaan 2012, 10:28, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 110
- Liitunud: 02 Mär 2007, 10:08
- Auto: VW Passat B5 1.9TDI 81kw, Skoda Octavia 1,4 TSI G-Tec
- Asukoht: võru
- Tänanud: 2 korda
Re: tagumine kojamees(VW Passat,1998,1.9TDI,66kW)
Nii lisan siis ka end mure siia teemasse. Kui auto ostsin ei töötanud samuti tagumine kojamees, mees kes mulle selle müüs ütles, et varras oli kinni. Selle sai ta liikuma aga kojamees ikka ei tööta. Asusin siis ise asja kallale, võtsin polstri maha ja avastasin, et pistik on väljas. Lükkasin pistiku uuesti stepslisse ja ikka ei midagi. Tõstsin kojamehe klaasi pealt ülesse hakkas kojamees töötama ilma mingi lülitamiseta ja seisma enam ei jää ilma, et süüte välja keeraks, panin klaasile tagasi ei käi enam. Kas on loogiline, et kunagi on varras kinni olnud, mootor kuuma saanud ja lihtsalt enam ei jõua liigutada või on probleem releedes? Seisma ka ei jää ju vabatahtlikult.
Sööda hunti kuidas tahad, karu oma on ikka suurem!
-
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 09 Sept 2003, 17:38
- Auto: Beetle 1302 71 ja T2 79 ning New Beetle 99a 1,9tdi
- Asukoht: keila-tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: tagumine kojamees(VW Passat,1998,1.9TDI,66kW)
98a passatil ka ei jää seisma.
eeldasin et viga tagumises mootori liugkontaktide poolt hõõrutud vasepuru ja vaseliini segust tekkinud üleliigses elektriühenduses.
kakkusin laiali, aga ikka ei jää seisma !!
kangi kontaktid annavad vale signaali? (samuti vaseliini sodiga)
relee kuskil kokku põlenud ?
eeldasin et viga tagumises mootori liugkontaktide poolt hõõrutud vasepuru ja vaseliini segust tekkinud üleliigses elektriühenduses.
kakkusin laiali, aga ikka ei jää seisma !!
kangi kontaktid annavad vale signaali? (samuti vaseliini sodiga)
relee kuskil kokku põlenud ?
(o\_!_/o)
-
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 09 Sept 2003, 17:38
- Auto: Beetle 1302 71 ja T2 79 ning New Beetle 99a 1,9tdi
- Asukoht: keila-tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: tagumine kojamees(VW Passat,1998,1.9TDI,66kW)
siin elektroonika all on iga aasta kolm teemat sama veaga, kuid ühelgi pole lahendust.
välismaal kirjutatakse, et läbi kojamehe võlli minev aknapesu toru ühendus lekib ja ajab vett täis mootori elektroonika.
või mootori enda.
nr27 kaitse toimib, kojamehe mootor jääb seisma.
aga kui kaitset sisse välja lõigistada, siis ükski relee ei tõmba.
mootoril on 4tk kontakte ja juhtmeid, millest üks oli "int" tähisega.
ilmselt ei olegi releed vahel.
jääb veel siiski võimalus, et kang annab valeühendust.
eks poovin mootorile otse peale pista 12v ja vaatan mis nägu teeb.
tea kas intervalli juhtimise signaal on siis ka pidev 12vdc või on seal muud voldid.
välismaal kirjutatakse, et läbi kojamehe võlli minev aknapesu toru ühendus lekib ja ajab vett täis mootori elektroonika.
või mootori enda.
nr27 kaitse toimib, kojamehe mootor jääb seisma.
aga kui kaitset sisse välja lõigistada, siis ükski relee ei tõmba.
mootoril on 4tk kontakte ja juhtmeid, millest üks oli "int" tähisega.
ilmselt ei olegi releed vahel.
jääb veel siiski võimalus, et kang annab valeühendust.
eks poovin mootorile otse peale pista 12v ja vaatan mis nägu teeb.
tea kas intervalli juhtimise signaal on siis ka pidev 12vdc või on seal muud voldid.
(o\_!_/o)
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: tagumine kojamees(VW Passat,1998,1.9TDI,66kW)
Täpselt nii ongi ja roostetab kinni mingi hetk , just selles aknapesutorus asi ongi , kui nüüd luuk avada siis on näha roostese vee valgumis jälgi luugi äärel olevatel väikestel avadelkaupz kirjutas: välismaal kirjutatakse, et läbi kojamehe võlli minev aknapesu toru ühendus lekib ja ajab vett täis mootori elektroonika.
või mootori enda.
-
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 09 Sept 2003, 17:38
- Auto: Beetle 1302 71 ja T2 79 ning New Beetle 99a 1,9tdi
- Asukoht: keila-tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: tagumine kojamees(VW Passat,1998,1.9TDI,66kW)
kakkusin mootoril kaane maha.
väga väike pori on keskel võlli ümber.
teise kaane all elektroonika täitsa puhas.
ja elektroonika on veetorust kõrgemal.
teoreetiliselt mootori enda sisse saab võlli mööda valguda.
aga seal on vaseliin puhas, ei mingit roostet.
väga väike pori on keskel võlli ümber.
teise kaane all elektroonika täitsa puhas.
ja elektroonika on veetorust kõrgemal.
teoreetiliselt mootori enda sisse saab võlli mööda valguda.
aga seal on vaseliin puhas, ei mingit roostet.
(o\_!_/o)
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: tagumine kojamees(VW Passat,1998,1.9TDI,66kW)
Kas pesurimootor teeb häält ? mul mingi hetk peale kojamehe riket veel tegi aga nüüdseks on täitsa vait jäänud.
-
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 09 Sept 2003, 17:38
- Auto: Beetle 1302 71 ja T2 79 ning New Beetle 99a 1,9tdi
- Asukoht: keila-tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: tagumine kojamees(VW Passat,1998,1.9TDI,66kW)
vett pritsib küll.
kuidas aga leiaks juhtmete funktsioonid või elektriskeemi.
klemmitähised on "51 ww int 31"
saaks mõõta nii juhtme otsast, kas üleliigset signaali ei tule kangi poolt.
ja prooviks mootori eraldi ära aku pealt juhtmetega.
tootekood 8L0 955 711
audil 8E9 955 711A
kuidas aga leiaks juhtmete funktsioonid või elektriskeemi.
klemmitähised on "51 ww int 31"
saaks mõõta nii juhtme otsast, kas üleliigset signaali ei tule kangi poolt.
ja prooviks mootori eraldi ära aku pealt juhtmetega.
tootekood 8L0 955 711
audil 8E9 955 711A
(o\_!_/o)
-
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 09 Sept 2003, 17:38
- Auto: Beetle 1302 71 ja T2 79 ning New Beetle 99a 1,9tdi
- Asukoht: keila-tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: tagumine kojamees(VW Passat,1998,1.9TDI,66kW)
teise mootoriga proovitud, toimib.
nii et mootori enda elektroonika paneb villast.
nii et mootori enda elektroonika paneb villast.
(o\_!_/o)
-
- Huviline
- Postitusi: 79
- Liitunud: 30 Okt 2011, 16:51
- Auto: Passat variant 4motion 96kw tdi
- Asukoht: L.-Viru
Re: tagumine kojamees(VW Passat,1998,1.9TDI,66kW)
Kuidas selle läbi kojamehe võlli mineva aknapesu toru kätte saab??
See pooleks murdunud ja klaasipesuvedelik jookseb sealt vahelt välja.
On seda keegi vahetanud.
See pooleks murdunud ja klaasipesuvedelik jookseb sealt vahelt välja.
On seda keegi vahetanud.
-
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 09 Sept 2003, 17:38
- Auto: Beetle 1302 71 ja T2 79 ning New Beetle 99a 1,9tdi
- Asukoht: keila-tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: tagumine kojamees(VW Passat,1998,1.9TDI,66kW)
98a passatil on toru metallist, vase karva.
välimine düüs on plastist, väikse jupina otsa torgatud.
teisel pool otsas natuke suurem plastist äärik koos vooliku kinnitusega.
mõlemad tulevad välja mõõduka jõuga tõmmates.
välimine düüs on plastist, väikse jupina otsa torgatud.
teisel pool otsas natuke suurem plastist äärik koos vooliku kinnitusega.
mõlemad tulevad välja mõõduka jõuga tõmmates.
(o\_!_/o)
-
- Huviline
- Postitusi: 79
- Liitunud: 30 Okt 2011, 16:51
- Auto: Passat variant 4motion 96kw tdi
- Asukoht: L.-Viru
Re: tagumine kojamees(VW Passat,1998,1.9TDI,66kW)
Ei tulnud välja jõuga tõmmates,tuli välja puurida.
Asemele lõikasin b5 plastist kõri tüki ja liimisin kokku ja määret täis.
Üle puurisin ka võlli,sai lihtsamini puhtaks seest.
Asemele lõikasin b5 plastist kõri tüki ja liimisin kokku ja määret täis.
Üle puurisin ka võlli,sai lihtsamini puhtaks seest.
-
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 09 Sept 2003, 17:38
- Auto: Beetle 1302 71 ja T2 79 ning New Beetle 99a 1,9tdi
- Asukoht: keila-tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: tagumine kojamees(VW Passat,1998,1.9TDI,66kW)
ju siis oli nii kinni mädanenud, et muud võimalust ei olnud.
ise sain uue http://www.eparts.ee" onclick="window.open(this.href);return false; kaudu 70eur 8L0 955 711 8L0955711 koodiga
https://www.eparts.ee/catalog/#detail:2 ... 11/type:10" onclick="window.open(this.href);return false;
ise sain uue http://www.eparts.ee" onclick="window.open(this.href);return false; kaudu 70eur 8L0 955 711 8L0955711 koodiga
https://www.eparts.ee/catalog/#detail:2 ... 11/type:10" onclick="window.open(this.href);return false;
(o\_!_/o)
-
- Huviline
- Postitusi: 79
- Liitunud: 30 Okt 2011, 16:51
- Auto: Passat variant 4motion 96kw tdi
- Asukoht: L.-Viru
Re: tagumine kojamees(VW Passat,1998,1.9TDI,66kW)
No roostet sealt ikka pudises.
Mul mootor koos mehhanismiga ideaalses seisukorras.
Samas meenub,et kui auto ostsin siis juba düüs koos kojamehega liikus,oli siis juba kinni jäänud.
Mul mootor koos mehhanismiga ideaalses seisukorras.
Samas meenub,et kui auto ostsin siis juba düüs koos kojamehega liikus,oli siis juba kinni jäänud.