G3 1.6 55 kw AEE mootoriprobleem
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 26 Sept 2011, 11:27
- Telefon: 55527219
- Auto: vw golf 1,6 55kw 95´
- Asukoht: Harjumaa, Viimsi
G3 1.6 55 kw AEE mootoriprobleem
Autoks AEE mootoriga 1.6 55 kw bensukas ning probleem selles, et kui autot külmalt käivitan, siis alguses mootor turtsub täiega,pöörded langevad kuskil 500 peale ja kõiguvad 500-800 vahepeal ning sureb ka vahel välja. Probleem
kaob niipea, kui tõstan pärast käivitamist pöörded kõrgemale paariks sekundiks nii umbes 2000-3000 peale, seejärel kui pöörded alla tagasi tulevad jäävad normaalselt pidama, ning turtsumist enam pole. Lisaks olen märganud, et kui turtsub ning gaasi annan, tuleb ka summutist väike sinine pilveke välja. Kui mootor soe, pole probleemi ja auto käivitub poolest võtmepöördest. Lisaks kaob autost jahutusvedelikku jäljetult- st. kuskil loike pole, lõdvikud, liitekohad on korras, paisupaak terve, õli auto ei võta, samuti pole õlis jahutusvedelikku ega vastupidi.
Silk.
kaob niipea, kui tõstan pärast käivitamist pöörded kõrgemale paariks sekundiks nii umbes 2000-3000 peale, seejärel kui pöörded alla tagasi tulevad jäävad normaalselt pidama, ning turtsumist enam pole. Lisaks olen märganud, et kui turtsub ning gaasi annan, tuleb ka summutist väike sinine pilveke välja. Kui mootor soe, pole probleemi ja auto käivitub poolest võtmepöördest. Lisaks kaob autost jahutusvedelikku jäljetult- st. kuskil loike pole, lõdvikud, liitekohad on korras, paisupaak terve, õli auto ei võta, samuti pole õlis jahutusvedelikku ega vastupidi.
Silk.
Re: G3 1.6 55 kw AEE mootoriprobleem
Võta külmal mootoril temp. anduri pistik lahti ja vaata, kas läheb hõlpsamalt käima.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 1676
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
- Telefon: 5214714
- Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
- Asukoht: viljandi
Re: G3 1.6 55 kw AEE mootoriprobleem
plokikaane tihend läbi.
mootri jahtudes imbub sul see vedelik mootorisse ja käivitusel takistab see käima minekut.
ja seni turtsub kuni küünla(d) puhtaks saab ja kuna pööret andes põletad kambri kähku minema on asi OK.
ja kui ei ole just kaane tihend siis plokis endas vms mikropragu .
kas paisupaagis survet pole?
kas see "sinine" pole pigem valge mis välja tuleb ?
kas sumbsist magusat lõhna ei eraldu?
mootri jahtudes imbub sul see vedelik mootorisse ja käivitusel takistab see käima minekut.
ja seni turtsub kuni küünla(d) puhtaks saab ja kuna pööret andes põletad kambri kähku minema on asi OK.
ja kui ei ole just kaane tihend siis plokis endas vms mikropragu .
kas paisupaagis survet pole?
kas see "sinine" pole pigem valge mis välja tuleb ?
kas sumbsist magusat lõhna ei eraldu?
viljandi mölamies
-
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 26 Sept 2011, 11:27
- Telefon: 55527219
- Auto: vw golf 1,6 55kw 95´
- Asukoht: Harjumaa, Viimsi
Re: G3 1.6 55 kw AEE mootoriprobleem
Võtsin temp. anduri pistiku ära- ei muutunud midagi, ajasin mootori kuumaks ka ning proovisin jahutusüsteemi lõdvikuid- pehmed kõik, pole kõvad midagi. Ise kardan/arvan ka, et kaanetihend läbi. Kas seda ka muudmoodi kindlaks saab teha, kui ainult ploki lahti katkumisega? Sinine pigem ikkagi sinakas, mitte valge, kuid seda ei tule alati käima pannes, vahel, kui turtsub ja siis pöördeid annan, siis on visanud paar korda sinist. Summutist tuleva gaasi lõhna pole veel nuusutanud, teen ära ja annan teada. Paariks päevaks küll autost eemal, seega alles nv. Kuigi lõdvikud kuumaga pehmed, seega ei tohiks survet süsteemis olla, kuid kui viimasel ajal külma motoga olen märganud, et jahutusvedeliku tase madal ning juurde lisanud, siis on paisupaagikorgi lahtikeeramisel jahutusvedelikku välja ajanud. Keema pole mootor minu käes kunagi läinud, isegi nüüd viimasel ajal, kui jahutusvedelikku kaob, olen pidevalt hoidnud taseme normi piires ning temp. ka soojade päevadega normis olnud, vent hakkab korralikult tööle jne.
Viimati muutis silkL, 18 Juul 2013, 09:51, muudetud 5 korda kokku.
Re: G3 1.6 55 kw AEE mootoriprobleem
Jah saab küll nagu sulle eespool kirjeldati aga tihend või mõra selgub siiski vaid avamisel.
silkL kirjutas:Kas seda ka muudmoodi kindlaks saab teha, kui ainult ploki lahti katkumisega?
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 26 Sept 2011, 11:27
- Telefon: 55527219
- Auto: vw golf 1,6 55kw 95´
- Asukoht: Harjumaa, Viimsi
Re: G3 1.6 55 kw AEE mootoriprobleem
Selge, huvitav kas flameko oma teenuste hinnakirjas: http://www.autohooldus.ee/teenuste-hinnakiri" onclick="window.open(this.href);return false; mõtlebki plokikaane tihendi testi all sama metoodikat: sumpa nuusutamine+ lõdvikute katsumine jne., või on neil mingi muu huvitav metoodika (hind 25 eurot) 

Re: G3 1.6 55 kw AEE mootoriprobleem
Seda ka kindlasti aga neil on kindlasti ka mitmed töövahendid ja protsessid, et seda kontrollida. Silindrid/sisselaske saab survestada jne.
silkL kirjutas:Selge, huvitav kas flameko oma teenuste hinnakirjas: http://www.autohooldus.ee/teenuste-hinnakiri" onclick="window.open(this.href);return false; mõtlebki plokikaane tihendi testi all sama metoodikat: sumpa nuusutamine+ lõdvikute katsumine jne., või on neil mingi muu huvitav metoodika (hind 25 eurot)
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 26 Sept 2011, 11:27
- Telefon: 55527219
- Auto: vw golf 1,6 55kw 95´
- Asukoht: Harjumaa, Viimsi
Re: G3 1.6 55 kw AEE mootoriprobleem
Selge arvan et lasen flamekos siis kõigepealt selle testi teha.
-
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 26 Sept 2011, 11:27
- Telefon: 55527219
- Auto: vw golf 1,6 55kw 95´
- Asukoht: Harjumaa, Viimsi
Re: G3 1.6 55 kw AEE mootoriprobleem
Nii, Flamekos test tehtud, tihend korras, jahutusradikas hoopis umbes ning kui mootor kuum, pressib kuskilt aeglaselt jah.vedelikku välja. Mootori puterdamise probleemi peab seega kuskilt mujalt otsima.
-
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 26 Sept 2011, 11:27
- Telefon: 55527219
- Auto: vw golf 1,6 55kw 95´
- Asukoht: Harjumaa, Viimsi
Re: G3 1.6 55 kw AEE mootoriprobleem
Sai radikas ära vahetatud, kuid probleem jätkuvalt alles. (Uus radikas läks siiski asja ette ka, vana oli juba üpris väsinud ning kehvade jahutusomadustega). Jahutussüsteemi lõdvikutesse tekib rõhk ikkagi sisse ning vedelikku kaob, vahetasin paisupaagil korgi ära, et äkki see katki, ning ei lase rõhku välja, kuid asjatult. Paaril korral on käima minnes löönud tagant korraliku valge aurupilve ka välja, ning seejärel ka paisupaagis jahutusvedeliku tase märgatavalt langenud, kuid kui olen pärast sõitu ettevaatlikult ise rõhu välja lasknud, siis on käivitamine ilma "auruveduri" sündroomita. Arvestades eelnevat kirjeldust, viitab kõik ikkagi sellele, et kaanetihend on läbi. Peab selle ikkagi ära vahetama ja kõik muud antud protsessi juurde kuuluvad toimingud ka tegema.
-
- Huviline
- Postitusi: 1676
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
- Telefon: 5214714
- Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
- Asukoht: viljandi
Re: G3 1.6 55 kw AEE mootoriprobleem
tahaks teada milline see kaane tihendi test seal välja nägi :O
aga mida veel kahtlustaks, on see, et just mikro praod, ehk siis soojalt paisuvad kinni ja külmalt lasevad jahutusvedeliku silindrisse.
aga mida veel kahtlustaks, on see, et just mikro praod, ehk siis soojalt paisuvad kinni ja külmalt lasevad jahutusvedeliku silindrisse.
viljandi mölamies
-
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 26 Sept 2011, 11:27
- Telefon: 55527219
- Auto: vw golf 1,6 55kw 95´
- Asukoht: Harjumaa, Viimsi
Re: G3 1.6 55 kw AEE mootoriprobleem
Kuuma ta mul saanud igatahes pole, seega loodan/usun, et pragusid ei tohiks olla. Aga igatahes lendab mootor laiali ja siis vaatab edasi.
Viimati muutis silkL, 02 Okt 2013, 10:16, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 26 Sept 2011, 11:27
- Telefon: 55527219
- Auto: vw golf 1,6 55kw 95´
- Asukoht: Harjumaa, Viimsi
Re: G3 1.6 55 kw AEE mootoriprobleem
Nii igatahes võttis kasutaja sony71 autol ploki lahti ning 4. silindri juurest oligi tihend katki, jahutusvedeliku kanali kõrvalt, kust see siis mootorisse lekkis,
lisaks oli suht läbi ka veepump. Sai siis vahetatud plokikaane tihend, kambrikaanetihend, plokikaane poldid, veepump, veepumba lõdvik, õli ja jahutusvedelik.Nüüd käivitub jälle poolest pöördest,
kuid külmalt käies alguses natuke pöörete kõikumist on, kuid see tuleneb tõenäoliselt jagajast ja küünaldest, need suht vanad ning läbi, ning lähevad lähiajal vahetusse.
lisaks oli suht läbi ka veepump. Sai siis vahetatud plokikaane tihend, kambrikaanetihend, plokikaane poldid, veepump, veepumba lõdvik, õli ja jahutusvedelik.Nüüd käivitub jälle poolest pöördest,
kuid külmalt käies alguses natuke pöörete kõikumist on, kuid see tuleneb tõenäoliselt jagajast ja küünaldest, need suht vanad ning läbi, ning lähevad lähiajal vahetusse.