VW golf I vr6 turbo
Moderaator: etnies858
VW golf I vr6 turbo
Selle lingi all siis peaks juutu olema sellisest isendist : http://www.team-avr.com/filmer...8.wmv" onclick="window.open(this.href);return false;
Link v?etud vortexsist....
Link v?etud vortexsist....
-
- Huviline
- Postitusi: 210
- Liitunud: 05 Mai 2003, 08:32
- Auto: Golf2 GTI16V, Scirocco MK2 16V
- Asukoht: Tartu/Estonia
Lahe
Ei n?ita jah
Aga p?him?tteliselt selle autoga ohutult kiiresti k?ll s?ita pole v?imalik, kuna kaalujaotus peaks v?ga pigast ?ra olema.
Paned 200 kg pagasnikusse ja asi paraneb!
Aga p?him?tteliselt selle autoga ohutult kiiresti k?ll s?ita pole v?imalik, kuna kaalujaotus peaks v?ga pigast ?ra olema.
Paned 200 kg pagasnikusse ja asi paraneb!
Soomes r??kis Seppo, et siin ?ks p?ev oli t?mmanud mingi t??bi G1. Mootor oli 1.8 ja j?udu tuli 590 hobust. Auto oli t?navas?idu auto. M?elge n??d ise edasi
VW Golf MK3 GTI VR6 2.8 Turbo http://www.carrating.org/documents/cars/p/p3q436v6r5y411S97722.jpg N/A Honda Prelude H22A1 163hj/209 Nm http://www.hot.ee/paladin/H22A1%20005.jpg Honda Prelude H22A1 Turbo 500+ hp http://www.hot.ee/paladin/CRW_5174.jpg
-
- Huviline
- Postitusi: 210
- Liitunud: 05 Mai 2003, 08:32
- Auto: Golf2 GTI16V, Scirocco MK2 16V
- Asukoht: Tartu/Estonia
selline j?ud
P?him?tteliselt t?iesti m?ttetu auto.
Kui suurel kiirusel r?hu ?les saad, peaks ka 200 peal veel rattad hakkama lihtsalt ringi k?ima, kuna see loom ei kaalu ju mitte midagi!
590 on muidugi 1,8 kohta v?ga palju, see eeldab ikka ?lelaadimist 3-4bar v?i rohkemgi!
Tahaks sellest mingit infot.
Kui nii palju j?udu t?esti v?imalik oleks, hakkaks oma G1 uuesti ehitama, ausalt. T?staks oma G1 mootori Passati peale ja paneks g60 golfi k?lge ja hakkaks t?iega p?kapikke otsima, kes ?le laadivad. VR6 oleks auto lihtsalt liiga ebastabiilne! 1,8 mootorit on aga v?imalik v?hemalt 5 cm tahapoole viia ja autot lihtsalt stabiilsemaks muuta!
Kui suurel kiirusel r?hu ?les saad, peaks ka 200 peal veel rattad hakkama lihtsalt ringi k?ima, kuna see loom ei kaalu ju mitte midagi!
590 on muidugi 1,8 kohta v?ga palju, see eeldab ikka ?lelaadimist 3-4bar v?i rohkemgi!
Tahaks sellest mingit infot.
Kui nii palju j?udu t?esti v?imalik oleks, hakkaks oma G1 uuesti ehitama, ausalt. T?staks oma G1 mootori Passati peale ja paneks g60 golfi k?lge ja hakkaks t?iega p?kapikke otsima, kes ?le laadivad. VR6 oleks auto lihtsalt liiga ebastabiilne! 1,8 mootorit on aga v?imalik v?hemalt 5 cm tahapoole viia ja autot lihtsalt stabiilsemaks muuta!
Imelik
Mul n?itab t?iesti h?sti...
Ja mu arust p?ris stabiilselt s?itis veerand miili -10,58:)
?kki siis samalt lehelt saab videot
http://www.team-avr.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja mu arust p?ris stabiilselt s?itis veerand miili -10,58:)
?kki siis samalt lehelt saab videot
http://www.team-avr.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.team-avr.com/teamavr/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Golf MK3 GTI VR6 2.8 Turbo http://www.carrating.org/documents/cars/p/p3q436v6r5y411S97722.jpg N/A Honda Prelude H22A1 163hj/209 Nm http://www.hot.ee/paladin/H22A1%20005.jpg Honda Prelude H22A1 Turbo 500+ hp http://www.hot.ee/paladin/CRW_5174.jpg
kas ?kki keegi oskab keelt ja v?iks selle ?ra t?lkida mulle
http://www.team-avr.com/phpBB2/viewtopic.php?t=26" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.team-avr.com/phpBB2/viewtopic.php?t=26" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Golf MK3 GTI VR6 2.8 Turbo http://www.carrating.org/documents/cars/p/p3q436v6r5y411S97722.jpg N/A Honda Prelude H22A1 163hj/209 Nm http://www.hot.ee/paladin/H22A1%20005.jpg Honda Prelude H22A1 Turbo 500+ hp http://www.hot.ee/paladin/CRW_5174.jpg
-
- Huviline
- Postitusi: 222
- Liitunud: 04 Mai 2003, 02:18
- Auto: T5.1; Golf 1 GTI; Touran
- Asukoht: Pärnu
Keelt ei oska aga net oli abix 
VW Golf IN 1984
Modification
Engine
> VW VR6 bore to 2.9liter.
> Am weaving, vevstakar & butt is weight adjust & balanced of Magnum Racing
> TRANSFER-netics T66 Turbo
> HKS GT60 wastegate
> DTA Solid injection and ignition
> Crower poor
> Ross butt
> Plod chamber with justerbara gear
> KN& sportluftfilter
> Manifold barley of TTR
> Gate tops of TTR
> Insug barley of TEAM AVR
> Intercooler barley of TEAM AVR
> Avgassystem. 4" from turbon and remaining is 3 1/2" barley of TEAM AVR
> Frontmonterad tank barley of TEAM AVR
> Aeromotive fuel filter, pumpkins and above board
> Sprinkler Bosch 850cc
Transmission
> Sachs boost tryckplatta with sinterlamell
> Sv?nghjul with connection is weight adjust & balanced of Magnum Racing
> Drevsats from EIP Tuning
> Quaife LSD-diff
> VR6 drivknutar with drivaxlar from Mennerfeldts mechanical
> Spakst?ll from Sellholms
Chassi
> Sellholms Coiloverben and b?rarmar
> Was modifying bake for modification of hjulvinklar
> Agree brake underline & skivbromsar from VR6 at the back
> Allowance MH& 245/60-14 DOT, Bakd?ck 3,5/24-15
Caroline
> Cleaned from catalogs & unthinking and other
> Width framsk?rmar
> GOLF II bumper
> Audience 80 butt
> Cupspeglar
> Lexanrutor
Inredning
> Instrumentbr?da from Golf II
> VDO & Autometer instrument built-in in kolfiberpanel
> Momo wheel
> OMP Chairs
> Sabelt 4 punktsb?lten
> GUSS cage
> Kolfiberpaneler in door and at the back

VW Golf IN 1984
Modification
Engine
> VW VR6 bore to 2.9liter.
> Am weaving, vevstakar & butt is weight adjust & balanced of Magnum Racing
> TRANSFER-netics T66 Turbo
> HKS GT60 wastegate
> DTA Solid injection and ignition
> Crower poor
> Ross butt
> Plod chamber with justerbara gear
> KN& sportluftfilter
> Manifold barley of TTR
> Gate tops of TTR
> Insug barley of TEAM AVR
> Intercooler barley of TEAM AVR
> Avgassystem. 4" from turbon and remaining is 3 1/2" barley of TEAM AVR
> Frontmonterad tank barley of TEAM AVR
> Aeromotive fuel filter, pumpkins and above board
> Sprinkler Bosch 850cc
Transmission
> Sachs boost tryckplatta with sinterlamell
> Sv?nghjul with connection is weight adjust & balanced of Magnum Racing
> Drevsats from EIP Tuning
> Quaife LSD-diff
> VR6 drivknutar with drivaxlar from Mennerfeldts mechanical
> Spakst?ll from Sellholms
Chassi
> Sellholms Coiloverben and b?rarmar
> Was modifying bake for modification of hjulvinklar
> Agree brake underline & skivbromsar from VR6 at the back
> Allowance MH& 245/60-14 DOT, Bakd?ck 3,5/24-15
Caroline
> Cleaned from catalogs & unthinking and other
> Width framsk?rmar
> GOLF II bumper
> Audience 80 butt
> Cupspeglar
> Lexanrutor
Inredning
> Instrumentbr?da from Golf II
> VDO & Autometer instrument built-in in kolfiberpanel
> Momo wheel
> OMP Chairs
> Sabelt 4 punktsb?lten
> GUSS cage
> Kolfiberpaneler in door and at the back
See on k?ll natuke imelik v?ide. Kiirendus on otseses seoses massi ja j?uga. Seega mida kergem auto seda parem kiirendus. J?u mahapanekul abiks pehmeseguga laiemad rehvid, j?ik vedrustus jne... Seda k?ike tead sa ka ise...Originally posted by Kolkswagen
P?him?tteliselt t?iesti m?ttetu auto.
Kui suurel kiirusel r?hu ?les saad, peaks ka 200 peal veel rattad hakkama lihtsalt ringi k?ima, kuna see loom ei kaalu ju mitte midagi!
V?i sa t?esti arvad et 1000kg/500heppa v?rreldes 800kg/500heppa on kiirem?
see risti vastupidi igale f??sika seadusele!
Kui m?lemaga s?idavad oskajad juhid, kes vajutavad piisavalt gaasi, et rattaid mitte t?hja all l??a, siis pole mingit v?imalust, kuidas raskem masin v?idaks. N?iteks, kui m?lemal on tasemel veoj?ukontroll, siis raskem masin saab iga kell lutti.
Sinu n?ite puhul v?iks ju dragsteritele ka siis paar tsemendikotti pagassi visata.
Aga see on juba liiga offtopic, no offence
[Edited on 24-3-2005 by doIT]
Kui m?lemaga s?idavad oskajad juhid, kes vajutavad piisavalt gaasi, et rattaid mitte t?hja all l??a, siis pole mingit v?imalust, kuidas raskem masin v?idaks. N?iteks, kui m?lemal on tasemel veoj?ukontroll, siis raskem masin saab iga kell lutti.
Sinu n?ite puhul v?iks ju dragsteritele ka siis paar tsemendikotti pagassi visata.
Aga see on juba liiga offtopic, no offence

[Edited on 24-3-2005 by doIT]
mida sa v?ita p??ad, asi on selge, et kui on ?he v?imsusega autod ja kaal on erinev siis suurel kiirusel kiirendab kerge auto paremini samas autol mis on kerge on raske oma j?udu rakendada!
ja selles ei saanud ka aru, et kaks autot veoj?ukointrolliga ja kerge kiirendab paremini? Kui h??rdumine on samasugune siis kiirendavad ju v?rdselt!
ja selles ei saanud ka aru, et kaks autot veoj?ukointrolliga ja kerge kiirendab paremini? Kui h??rdumine on samasugune siis kiirendavad ju v?rdselt!
Jooge piima!
Ei kiirenda v?rdselt!
l?? lahti kiirenduse definitsioon
kui ma ?igesti m?letan siis
kiirendus=mass/j?uga
Kui sa ikka ei taha uskuda, siis ma saadan sulle ?he hea softi, mis v?rdleb autode kiirendusi live'is. Asi on nii f??sikat t?is kui veel olla saab, sealt n?ed ka oma silmaga.
[Edited on 24-3-2005 by doIT]
l?? lahti kiirenduse definitsioon
kui ma ?igesti m?letan siis
kiirendus=mass/j?uga
Kui sa ikka ei taha uskuda, siis ma saadan sulle ?he hea softi, mis v?rdleb autode kiirendusi live'is. Asi on nii f??sikat t?is kui veel olla saab, sealt n?ed ka oma silmaga.
[Edited on 24-3-2005 by doIT]
-
- Huviline
- Postitusi: 210
- Liitunud: 05 Mai 2003, 08:32
- Auto: Golf2 GTI16V, Scirocco MK2 16V
- Asukoht: Tartu/Estonia
V?iks l?petada!
Soovitaks sellisel teemal teoreetilise manipuleerimise l?petada. Kui inimsesl on oma m?tted, siis v?ib neid alati avaldada-meil on s?navabadadus.
Samas vaielda teoreetiliselt praktiliselt t?estatud faktide vastu on m?ttetu. See s?nas?da algas minu kommentaarist m?ttetu auto.
Oleks pidanud jutum?rke kasutama. See golf on kahtlemata v?ga v?imekas automobiil otse s?itmiseks ja m??duka tasu eest kindlasti ostaks v?i ehitaks ka endale, kuid kindlasti ei ole haakumine v?ga hea kui v?rdleme samas klassis kaalu ja v?imsuse poolest tagaveduseid. Asi millele ma aga vihjan on, et sellega on v?ga raske n?iteks ringrajal s?itu gaifida kuna tema kaalujaotus on suhtest 50/50% v?ga kaugel ja tagaots ei ole juhitav kuna ta ei kaalu midagi ning mootor (selle raskuskese) on esisillast ilmselt natuk eespool, mis ei t?henda juhitavuse kohalt midagi head. Viimast r??gin kogemuslikult kuna minu G1-l on k?igest 2,0-16V peal ja juba see annab naljaka tulemuse, eriti pidurdamisel ?le 200km/h pealt. Kui kaalu ette veel 50-100kg juurde panna on kindlasti veel hirmsam. Mis puudutab aga sirget m??da spurtimisse, siis kui rattad maha saad oled v?idumees! Kunagi ei tohi aga pidurdamist unustada!!!!
Muide ei ole kuulnud, et dragracerid veoj?ukontrolli kasutavad, kuna see toimib ju l?bilibiseva ratta pidurdamise ja mootori v?imsuse v?hendamise kaudu!
Samas vaielda teoreetiliselt praktiliselt t?estatud faktide vastu on m?ttetu. See s?nas?da algas minu kommentaarist m?ttetu auto.
Oleks pidanud jutum?rke kasutama. See golf on kahtlemata v?ga v?imekas automobiil otse s?itmiseks ja m??duka tasu eest kindlasti ostaks v?i ehitaks ka endale, kuid kindlasti ei ole haakumine v?ga hea kui v?rdleme samas klassis kaalu ja v?imsuse poolest tagaveduseid. Asi millele ma aga vihjan on, et sellega on v?ga raske n?iteks ringrajal s?itu gaifida kuna tema kaalujaotus on suhtest 50/50% v?ga kaugel ja tagaots ei ole juhitav kuna ta ei kaalu midagi ning mootor (selle raskuskese) on esisillast ilmselt natuk eespool, mis ei t?henda juhitavuse kohalt midagi head. Viimast r??gin kogemuslikult kuna minu G1-l on k?igest 2,0-16V peal ja juba see annab naljaka tulemuse, eriti pidurdamisel ?le 200km/h pealt. Kui kaalu ette veel 50-100kg juurde panna on kindlasti veel hirmsam. Mis puudutab aga sirget m??da spurtimisse, siis kui rattad maha saad oled v?idumees! Kunagi ei tohi aga pidurdamist unustada!!!!
Muide ei ole kuulnud, et dragracerid veoj?ukontrolli kasutavad, kuna see toimib ju l?bilibiseva ratta pidurdamise ja mootori v?imsuse v?hendamise kaudu!
sul on loogiline jutt!Algselt postitas: doITSee on k?ll natuke imelik v?ide. Kiirendus on otseses seoses massi ja j?uga. Seega mida kergem auto seda parem kiirendus. J?u mahapanekul abiks pehmeseguga laiemad rehvid, j?ik vedrustus jne... Seda k?ike tead sa ka ise...Originally posted by Kolkswagen
P?him?tteliselt t?iesti m?ttetu auto.
Kui suurel kiirusel r?hu ?les saad, peaks ka 200 peal veel rattad hakkama lihtsalt ringi k?ima, kuna see loom ei kaalu ju mitte midagi!
V?i sa t?esti arvad et 1000kg/500heppa v?rreldes 800kg/500heppa on kiirem?
aga kui ikka auto on supper kerge ja v?ga v?imas mootor vahel siis ei suuda sa seda j?udu lihtsalt maha suruda!