
õliküte
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: õliküte
toll ilmselt ei saa emmigi teha....vähemasti inimestel, kes sõidavad nn toiduõliga v homemade biodiisliga, pole probleemi, sest pole tegu nn erimärgistatud kütusega. Iseasi on jah see, mis pika peale mootoriga juhtub. Ilmselt põletab rõngad kinni, mis tähendab seda, et lõpuks moto nn hõre....võib see juhtuda juba 100tkm läbimisega. Isegi siin foorumis on vennad lõpuks tunnistanud, et puhas toiduõli vms sinna mootorisse mitte mõeldud kraam head ei tee. Hõdroõli kohapealt tekib veel küsimus selle määrdeomaduste kohta ja põlemisjääkide osas et a la pihustiotsad umbes, pump õhtal vms. Kui varumootor varnast võtta ja käed endal küljes, et mootor vahetada v kappremontida, siis anna minna st kui seda kraami tasuta suures koguses käes, siis tasub isegi vast ära.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 25 Apr 2010, 19:59
- Auto: 1x R5 diisellõks
- Asukoht: Sulbi, Võru vald
- Tänatud: 1 kord
Re: õliküte
Olen samuti paar aastat õlidega jännanud:
Noh puhtalt ikka, hiljem ka koksina 30-70 või 50-50 siis diisli kasuks.
Doonormootorid olid 1.9 td, 1.9 tdi, 2.5tdi r5, 2.4 td, 2.5tds. Kõik mehaaniliste kõrgsurvepumpadega.
Tulemus:
1) Trafoõli on parim, parem kui diisel. 2T õli kulus ka omajagu
2) puhas toidõli on ka hea, vahest jäid otsad kinni polnud hullu, tõmbamine aitas
3) muud õlid tegid pahandusi rohkem kui kasu.
Kõik segaõliga sõitnud mootorid on tänaseks päevaks lihtsalt per..es.
Hooldati, puhastati nii õlisid kui mootoreid.
Ma pigem ei soovita, aga samas ümberkaudu inimesed kõike paaki kallanud, mõni sõidab aastaid, mina sõitsin a la 6 kuud ning uus masin.
Eks igaüks teab ise mis rahakotile mõistlikum kas osta filtreid, puhastada õli, hommikuti ennem käivitamist palveid lugeda jne või mitte.
NB! paari nädal jooksul võtan ka 2-e õlipressi mootorid lahti, et selgeks teha, mis siis ikkagi juhtub mootori siseeluga.
Noh puhtalt ikka, hiljem ka koksina 30-70 või 50-50 siis diisli kasuks.
Doonormootorid olid 1.9 td, 1.9 tdi, 2.5tdi r5, 2.4 td, 2.5tds. Kõik mehaaniliste kõrgsurvepumpadega.
Tulemus:
1) Trafoõli on parim, parem kui diisel. 2T õli kulus ka omajagu
2) puhas toidõli on ka hea, vahest jäid otsad kinni polnud hullu, tõmbamine aitas
3) muud õlid tegid pahandusi rohkem kui kasu.
Kõik segaõliga sõitnud mootorid on tänaseks päevaks lihtsalt per..es.
Hooldati, puhastati nii õlisid kui mootoreid.
Ma pigem ei soovita, aga samas ümberkaudu inimesed kõike paaki kallanud, mõni sõidab aastaid, mina sõitsin a la 6 kuud ning uus masin.
Eks igaüks teab ise mis rahakotile mõistlikum kas osta filtreid, puhastada õli, hommikuti ennem käivitamist palveid lugeda jne või mitte.
NB! paari nädal jooksul võtan ka 2-e õlipressi mootorid lahti, et selgeks teha, mis siis ikkagi juhtub mootori siseeluga.
Viimati muutis joss122, 01 Aug 2013, 19:33, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: õliküte
joss122, jään põnevusega ootama kommentaare mida nendess mootoritesse mitte mõeldud kütus teeb. Hea oleks kui teeksid ka pildid juurde.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 25 Apr 2010, 19:59
- Auto: 1x R5 diisellõks
- Asukoht: Sulbi, Võru vald
- Tänatud: 1 kord
Re: õliküte
Eks ma üritan mõned klõpsud teha, kommentaare täpselt niipalju, et puhas trafoõli oli ok- üle 20 000 km kahe erineva masinaga probleemide vabalt, ei olnud üleliigset filtrite vahetamist ega käivitamismuresid, kuid muud "komponendid" ei kõlba karu pe...sse ka:
1.9 TD 55kw siis hetkel laiali
Pihustiotsad puhtad, põlemiskamber ja eelsüüteküünal kattunud mingi kihiga, samuti kolb ja eelpõlemiskamber ka sodi täis. Aga töötas.
kaas 1)
Eelsüüteküünal 2)
Pihustiots 3)
Silinder 4)
Kolb 5)
Mingi aeg vast piilub vändagrupi ka üle, rõngad, saaled ja kolvid üldiselt
Saan ka ühe tdi pihusti pilti näidata:

ning Tds omast kahjuks pilte ei saanud teha. Kõige rohkem oligi sodi täis just R6 mootorite pihustid.
Pihusti otsad olid täiesti kinni st. et ava
, mis pildil näha, oli triiki täis eelnimetatud sodi, ning ükski mootor ilma kõrvalise abita tööle ei läinud:D
Küll on ellu jäänud kõrgsurvepumbad, need Bosch VE seeria pumbad on imeasjad minuarust. Eks filtril ja filtril on vahe sees.
1.9 TD 55kw siis hetkel laiali
Pihustiotsad puhtad, põlemiskamber ja eelsüüteküünal kattunud mingi kihiga, samuti kolb ja eelpõlemiskamber ka sodi täis. Aga töötas.
kaas 1)

Eelsüüteküünal 2)

Pihustiots 3)

Silinder 4)

Kolb 5)

Mingi aeg vast piilub vändagrupi ka üle, rõngad, saaled ja kolvid üldiselt
Saan ka ühe tdi pihusti pilti näidata:

ning Tds omast kahjuks pilte ei saanud teha. Kõige rohkem oligi sodi täis just R6 mootorite pihustid.
Pihusti otsad olid täiesti kinni st. et ava

Küll on ellu jäänud kõrgsurvepumbad, need Bosch VE seeria pumbad on imeasjad minuarust. Eks filtril ja filtril on vahe sees.
Viimati muutis joss122, 05 Aug 2013, 19:27, muudetud 1 kord kokku.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: õliküte
Trafo õliga sõitjat ma tean, ning seda on kallanud ta oma 66kw TDI sse juba kümneid tuhandeid ning ka 2,5 75kw R5 mootorisse seni pole probleeme esinenud. Välja arvatud R5 mootoril natuke suurem suitsemine mida puhta diisliga polnud.
Hetkel nüüd soetas omale 2007 aasta grand voyageri 2.8 diisli ning eks näis mis see teeb selle kraami peale.
Hetkel nüüd soetas omale 2007 aasta grand voyageri 2.8 diisli ning eks näis mis see teeb selle kraami peale.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m