Tere !
Tegemist siis golf 2 1.6 turbo diisliga 51 kw .
Probleem on selline, et masin hommikuti tööle ei lähe ja valge suits käib tagant välja .
Aga kui tömmata siis läheb kohe tööle ja kui korra juba tööle on läinud siis masin töötab päevläbi laitmatult ja läheb poolest pöördest käima.
Ja kui jälle masin pikemaks seisma jääb siis jälle tee mis tahad starterist ei käivitu .
Eelsüüteküünlad juba vahetasin ära .
Ettetänades
Järsku vajub küte alla.Kontrolli pihustite tagasivoolu torud üle.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
Valge suits näitab, et küte jõuab silindritesse, aga ei sütti. Kontrolli, kas küünaldele üldse tuleb vool peale kui süüte sisse keerad. Kui jah siis kas on aku nõrk või mootor hõre. Kui ei, siis võta keegi appi ja pane enne käivitamist 5 sekundiks otse akult juhe küünaldele - kas siis käivitub? Kui jah, siis on võib viga olla kaitsmes, relees...
Homme hommikul siis proovin seda, et annan eelsüüteküünaldele otse voolu, aga lugesin ka seda et selliste soojade ilmadega peaks ka ilma eelsüüteta laksust käima minema . Aga oskad sa täpsemalt seda seletada kuidas ma kontrollin seda, et kas pihustitele tuleb vool peale ?
Pihustitele vool peale = siis ikka kas küte pihustiteni jõuab..? Aga pihusti toru keerad pihusti endal küljest lahti(kasvõi üks-2 tiiru ainult) ja lase kellelgi starterit anda, vaata kas lööb kütet või ei löö.
nii soojade ilmadega ei võta süüteküülaid järgigi noormehed.
alates +5 ja sellest allapoole rakenduvad küünlad.
pigem ikkagi mootor juba piisavalt hõre.
ehk siis mõõda ära surved. (silndris)
raiku kirjutas:nii soojade ilmadega ei võta süüteküülaid järgigi noormehed.
alates +5 ja sellest allapoole rakenduvad küünlad.
pigem ikkagi mootor juba piisavalt hõre.
ehk siis mõõda ära surved. (silndris)
Nii on see tdi l,vanakooli diisel tahab saada sooja ka siis kui õues on +50 kontrolli kas jah ikka vool jõuab küünaldeni,nendel on ka probleemiks küünalde kaitse mis ei pruugigi läbi olla vaid on pesa klemmid oksüdeerunud,probleem võib veel olla aku,starteri puksid...Ühesõnaga las keegi meistrimees vaatab,endal ajuke..i vähem,viga tõenäoliselt lihtne.
Viimati muutis diselist, 09 Aug 2013, 18:04, muudetud 1 kord kokku.
Tänud diselist , asi oligi selles et eelsüüteküünaldele minev juhtmel oli ühest ühendus kohast klemm pooleks roostetanud . Panin uue klemmi ja asi töötab nagu kellavärk . Ennem ei hakkanud üldse juhtmeid vaatama kuna kõik ütlesid, et suvel peab ilma eelsüüteta minema , aga järelikult siis vanakooli diislid seda ei tee . Inimesed juba rääkisid et vii vanarauda ja pla pla pla , et mootor hõre ja see ja teine häda, aga asi oli lihtsam kui ma üldse arvanud oleks
Shang kirjutas:Tänud diselist , asi oligi selles et eelsüüteküünaldele minev juhtmel oli ühest ühendus kohast klemm pooleks roostetanud . Panin uue klemmi ja asi töötab nagu kellavärk . Ennem ei hakkanud üldse juhtmeid vaatama kuna kõik ütlesid, et suvel peab ilma eelsüüteta minema , aga järelikult siis vanakooli diislid seda ei tee . Inimesed juba rääkisid et vii vanarauda ja pla pla pla , et mootor hõre ja see ja teine häda, aga asi oli lihtsam kui ma üldse arvanud oleks