Kellel mis arvamus on?
https://wiki.bentleypublishers.com/disp ... ssat+Wagon" onclick="window.open(this.href);return false;
Praegu ma eriti viga ei leidnud seal.
Auto hoolduse intervallid
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 427
- Liitunud: 25 Sept 2010, 19:08
- Telefon: 55606711
- Auto: VW Passat B5.5 1.9tdi 2005a.
- Asukoht: Tallinn
Re: Auto hoolduse intervallid
https://sites.google.com/site/1810marti ... nformation" onclick="window.open(this.href);return false;
Veel üks huvitav asi
Veel üks huvitav asi

Re: Auto hoolduse intervallid
Kui sain nüüd õigesti sellest tabelist aru(?) siis 16k km õlivahetuse välp on mootorile ikka selgelt valus, eriti diislile. Võibolla mõni 24/7 liikvel hoitav takso kannatab selle ära aga tava kasutuses on selle ajaga karteris olev vedelik juba selgelt "diisel-õli kokteil", mis mootorile leebelt ei mõju. Niisiis kõik sõltub muidugi külmkäivituste arvust ja sagedusest aga norm. õlivahetuse välp loetakse 7-8k km.
Dilemma muidugi see, kas investeerida preventiivselt hooldusele või siis remontida kaootiliselt vastavalt rikete iseloomule, mis teadagi teadlikuse ja maitse asi.
Dilemma muidugi see, kas investeerida preventiivselt hooldusele või siis remontida kaootiliselt vastavalt rikete iseloomule, mis teadagi teadlikuse ja maitse asi.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Auto hoolduse intervallid
tlauri jutus on iva....näiteks PD puhul pole ime kui nukad 300tkm juures kulunud v siis V6 TDI puhul 250tkm juures sama jama. Vanakoolika puhul pole asi nii hull....ise hakkan juba 10tkm juures õlivahetusele mõtlema ja tavaliselt hiljemalt 12tkm täitumiseks on juba õli vahetatud koos filtriga, aga tavalisekd 10tkm kandis. Vanakoolika puhul arvan et 7tkm natuke vähe tänapäeval, sest kütte kvaliteet siiski kuigipalju paranenud, mis mängib kah suurt rolli õli kvaliteedi muutusel. Aastaid tagasi, kui küte sisaldas rohkem väävlit, oleks olnud 7tkm olnud mõistlik teguviis, ja ega see venemaalt odavalt saadud küte kah pikas perspektiivis hea pole. Ja nn longlife on minu arvates diisli puhul lauslollus....siinkohal ei hakka rääkima veel vendadest, kes kallavad paaki igasuguseid trafo jms õlisid.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- andrec
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 24 Veebr 2012, 21:18
- Telefon: 53454729
- Auto: Audi urS4, Audi A6
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Auto hoolduse intervallid
Õli vahetus pole ainuke mis tuleks Eestis teha 10tkm juures. Eile võtsin kuskil 10tkm sõitnud mootori õhufiltri välja ja ikka väga must on juba. Sama seis on ka kütusefiltriga. Salongi filtri pealt võib ju kokku hoida, aga kas on mõtet enam. Mina olen iga õli vahetus alati vahetanud ka kõik filtrid.