Probleem siis selline, et umbes 1000km tagasi vahetasin sisemise vasaku sisemise pooltelje otsa kuna oli sõidul värin sees ja erinevaid teemasid sirvides sain järelduse, et sisemine ots. Peale vahetust oli nagu rahu majas, ei värisenud ega midagi.
Paar päeva tagasi hakkas uuesti pull pihta,, samasugune värin. Mõtlesin, et rikkus esialgse paigaldusega midagi ära, sest ots läks laiali kui paigaldasin, kuigi puhastasin kuulid ja pinnad, ning läks õigetpidi kokku.
Egas midagi vahetasin üleeile ära ja oli nagu ok, kuid täna hakkas jälle pihta olles läbinud ca. 150km.
Mistal viga võib olla, suht siiber juba




Muidugi oli esialgne otsa leidmine paras kino, sest kataloogid sinna otsa ei andnud ja mõõtudelt sobis ots, mis oli transporteri koodidega. Originaalotsa peal olev kood ka tulemusi ei andnud.
Vaatasin veel tööjuures TecDoc kataloogist ja seal pakkus välimist 91mm läbimööduga kuigi mul 108, mida minuteada kasutati veel v6 mootoritel, neil muidugi oli tripod tüüpi laagrid, kuid minul on kuullaagrite peal.
Isentulin ideele, ehk kulutab otsal midagi nii ära, et sisemine osa kuhu võll kinitub ei püsi enam tsentris ja hakkab vibreerima
Igatahes mõistus otsas.