Tere,
Mure siis selline, et Golf 3 1994. a on käivitamisega probleem. Nimelt lihtsalt üks õhtu ei läinud autol enam süüde sisse. Keerates võtit, ei sütti armatuuris ükski tuli. Korra juhtus ka nii, et suri lambist välja ja enam käima ei läinud (samuti ei süttinud ükski tuli armatuuris). Oodates mingi 20 mintsa, läks ikkagi õnneks käima. Lugesin ja otsisin nii siin foorumis kui ka muudest kohtadest selle kohta infot ja pakkumisi oli igasuguseid. Proovisin kohe järgi, et mis rooli küljes töötab ja mis mitte. Süüde sisse ei lähe, kojamehed töötavad, suunatulelüliti ei tööta, ohutulelüliti (rooli peal) töötab. Ka salongituled töötavad. Bensiinipumpa kuulda pole(eks vist ei võta järgi). Foorumites pakuti igasuguseid variante, alustades süütelukupõhjaga ja lõpetades bensupumba jms asjadega.
Nüüd olengi hetkel tööl ja tahaks ikka koju saada.
Viimane kord kui nii juhtus, siis lasin end ära pukseerida ja poole kodutee peal hakkasid armatuuris tuled põlema (jätsin süüte sisse).
Pärast esimest sellist vahejuhtumit oli nii, et ei pidanud enam iga käivituskorra ajal pulgakesega vehkima (mul on see võtmete küljest eraldi). Nii kui võtit keerasin, läksid kohe armatuuris tuled põlema. Muidu mul see pulgake käigukangi juures sahtlis ja siis pean sellega seal süüteluku juures vehkima. Ja siis nädalakese pärast ühel õhtul ei läinud jälle armatuuris tuled põlema. Lõuna ajal just sõitsin.
Immo kohta võin niipalju öelda, et see on välise pulgakesega. Seega vist ise pandud? Ma tahaks selle immo ka maha võtta. Kas see on lihtsalt juhtmete ühendamine või veel midagi? Lisaks on immol mingi "hädalüliti", mis on eraldi juhtmetega rooli alla veetud, mida vajutades peaks vist immo maha minema? Ei ole see veel õnnestunud. Sellel lülitil on ka punane led küljes. Kui auto seisab, siis see tuluke vilgub rahulikult. Kui panen süüte sisse (armatuuris tuled põlema ei lähe), siis hakkab kiiremini vilkuma ja jääb paari sekundi jooksul põlema. Kui nüüd selle pulgakesega süüteluku juures vehin, siis see tuluke kustub ära.
Minu jaoks tundusid reaalsemateks põhjusteks kas immo või süütelukupõhi, aga hea oleks, kui keegi targem arvamust avaldaks. Pm võin süütelukupõhja puhtalt profülaktilises mõttes ära vahetada, aga enne tahaks ikka koju saada. Ka immo võtaks maha, kui see võimalik ja kui keegi täpsustaks, kas ja kuidas seda teha.
Golf 3 immo
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Golf 3 immo
Suure tõenäosusega üks su pakutust õige jah. Välja viskamine on nii ja naa. Pead natuke uurima kuidas paigaldatud on. Enamasti on lisaimmode juhtmed kõik ühte värvi. Paigaldades on numbrid küljes ja lihtnem aga pärast võetakse ära. Peaksid lähenema asjale nii, et leiad üles millise juhtme vahele topitud on ja alles siis lõikad selle juhtme uued ühendused läbi ja lapid kokku. Lisaimmol neid tavaliselt 2-3 ahelat blokeerimiseks. Ehk jumala eest ära lenda nii peale, et kõik ribadeks ja siis hakkan otsima.
Süüteluku põhja testimiseks katsu plastikud maha saada ja kui häda käes proovi õiged otsad mõne kaitsmega juhtmejupiga sillata.
Süüteluku põhja testimiseks katsu plastikud maha saada ja kui häda käes proovi õiged otsad mõne kaitsmega juhtmejupiga sillata.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335