Tervist
Mure siis selline, et paremale pöörates läheb rool tihti päris raskeks. Vasakule samas töötab ilusti (vähemalt minumeelest). Parkimisel saab paremale keeramisega ikka tõsist vaeva näha
Koha peal rooli keerates hakkab roolivõimu pump undama. Õli vaatasin üle ja seda paistis normi piirdes.
autoks vw vento.
Äkki keegi oskab öelda milles asi võib olla ja kuidas korda saaks?
Viimati muutis argo, 17 Nov 2014, 08:47, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus:Lisatud kategooria.
winterboy kirjutas:ja rihma krigisemist peaks kuulma kindlasti
Vot minu masinal polnud seda kohe mitte üks piuks kuulda:) ja seda võimuratast peaks lähemalt vaatama, nimelt rihm peal liigub kui ratas seisab, ja ratas seisab sel hetkel kui roolis raske nõksatus käib:)
hoolega vaatama, see võib vabalt täiesti vaikuses nii olla.
Mul on jälle selline probleem, et nüüd kui jahedamad ilmad on tulnud, siis autoga päeva esimest sõitu tehes on alguses väga raske rooli vasakule keerata (sama on ka peale mitme tunnist seismist). Ja kui lõpuks rooli keerata annab, siis käib raske kolks roolist läbi. Selline asi esineb umbes 3 minutit sõidu algusest ning siis nagu soojenemise tõttu läheb rool normaalseks. Suvel sellist jama kunagi pole olnud. Eelmiselt talvel aga esines sama jama.
Kas asi võib olla roolilatis? Mõni lati osa äkki kiilub külmemate ilmadega kinni? Eelmisel suvel lasin latile remondi teha.
kas roolivõimu pump saab üldse läbi olla kui ainult ühele poole on raske keerata?
ise ma ei jaga sellest suurt midagi seepärast küsingi
või jääb siis hammaslatt?
Venna Passat B4-jal sama teema - paremale keerates rool ok, aga vasakule keerates käib ikka jube raskelt. Täpselt nagu ühele poole keerates võim ei töötaks?
Keski mees rääkis, et õli vana ja kui sodi täis siis latis pidid mingid klapid olema millest üks siis kinni - oskab keegi kommenteerida?
Kas on mõtet hakata läbipesuga tegelema või tuleks hakata latti otsima?
Variant on latt alaa diisli või mingi sellise jamaga läbi pesta. Kuid ega sealt enam head nahka tule. Olen kunagi võidelnud rooli osaga niet silm punnis peas. Vahetasin võimu, lati, sharniirid, amordid, tugilaagrid, vedrud jne. Jäi vahetamata vaid püstak ja rool oli lõpuni kahtlane.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Ei peagi häält tegema. Kui lihtsalt laagrid saanud kuskil augus vms paugu on kinni ja ei tööta enam. Need ei maksa ka pea mitte midagi.
Sharniirid on ka asjad mis võivad kinni jääda ja takistada rooli tööd. Lihtsad odavad asjad...
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Kui Amordi tugilaager kinni on, siis oleks kuulda kindlasti vedru spetsiifilist roksumisist. Šarniir ka nüüd vaevalt nii kõvasti kinni jääb, et rooli keerata ei jõua. Esmalt uuriks pumpa, et see vähemalt ilusasti läbi käiks. Roolivõimus peaks ikka ka korralik õli sees olema. Vanale sobib automaat kasti õli ATF Dexron II või III. See on punase õli korral. Uuematel võib olla sees ka roheline, siis tuleb ka seda kasutada. Kui sellest abi pole, siis tuleks juba rool parmale välja keerata, ja võtta roolilati vasakpoolne otsa kumm maha, et näha kas sealt tuleb metalli puru välja või on see välja tuleva lati sisemine osa kriimuline, nagu oleks vastu hõõrunud. Kui sealt leiad midagi sellist. siis on latt kõver ja see kuulub vahetamisele.
Viimati muutis NOTFAST, 31 Aug 2013, 06:24, muudetud 2 korda kokku.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
Sai siis uue õliga läbipesu tehtud miski 3-4 korda. Värvus päris õige veel ei ole aga pump hakkas paremini tööle küll ja rool ka veidi kergem.
Nüüd selgelt on tunda, et rool raskem just täistiiru kindlas punktis ja iga tiiruga (raskem koht kella 9-11 suunas ja mujal ok). See siis peaks välistama roolilati ja pumba vea ning viga ilmselt roolisambas (täpsemalt siis roolikardaanides).
Katsetab neid korralikult leotada ja määrida ehk saab asja.