Turbo remont
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 174
- Liitunud: 31 Okt 2007, 20:22
- Telefon: 53814821
- Auto: Passat b5.5 1.9tdi, Audi 200 treser 10VTQ
- Asukoht: Tartumaa
Turbo remont
Tere!
Enda passatil 1.9tdi 2002a. 74kw on turbol korralikud lõtkud ja laseb õli läbi siis asja uurides avastasin, et on võimalik osta terve sisu ilma korpusteta.
Näiteks sellised sisud: http://stores.ebay.com/CHY-Performance/ ... 8041489018
Mida arvate nende hiina sisudest, kas kellegil on kogemusi nii häid kui halbu
Taavi
Enda passatil 1.9tdi 2002a. 74kw on turbol korralikud lõtkud ja laseb õli läbi siis asja uurides avastasin, et on võimalik osta terve sisu ilma korpusteta.
Näiteks sellised sisud: http://stores.ebay.com/CHY-Performance/ ... 8041489018
Mida arvate nende hiina sisudest, kas kellegil on kogemusi nii häid kui halbu
Taavi
Viimati muutis argo, 07 Sept 2013, 13:02, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 174
- Liitunud: 31 Okt 2007, 20:22
- Telefon: 53814821
- Auto: Passat b5.5 1.9tdi, Audi 200 treser 10VTQ
- Asukoht: Tartumaa
Re: Turbo remont
Nonii niipalju kui ma nende hiina turbode kohta uurisin siis neid ei tasu kohe üldse panna, väga palju juhtumeid kus juba väikse läbisõidu peale on lõtk sees ja laseb õli sisselaskesse.
Ei soovita kellelegile, ise sain õnneks foorumi kaudu originaalturbo ilma pikilõtkuta aga kui seda poleks saanud siis oleks arvatavasti lasknud lätis taastada kuspannakse sisse rootsi ja venemaa toodangut ning need pidid kvaliteetselt tehtud olema ja õigesti balanseeritud.
Turbo taastamisel on kõige olulisem, et ta oleks täpselt ja õigesti balanseeritud kuna pöörded on kõrged ja väiksemgi vibra lõhub ruttu puksid ära.
Tartus pidi ka keegi mees hästi tööd tegema kes isegi korpuses käinud turbosid taastab (sõbra jutu järgi) asukoht ei jäänud meelde.
Ühesõnaga minu arvamus on, et ärge ostke ja laske taastada hiina kraamiga aga eks igaüks teeb nii nagu ise tahab.
Keegi võiks siia oma kogemusest hiina kraamiga jagada.
Ei soovita kellelegile, ise sain õnneks foorumi kaudu originaalturbo ilma pikilõtkuta aga kui seda poleks saanud siis oleks arvatavasti lasknud lätis taastada kuspannakse sisse rootsi ja venemaa toodangut ning need pidid kvaliteetselt tehtud olema ja õigesti balanseeritud.
Turbo taastamisel on kõige olulisem, et ta oleks täpselt ja õigesti balanseeritud kuna pöörded on kõrged ja väiksemgi vibra lõhub ruttu puksid ära.
Tartus pidi ka keegi mees hästi tööd tegema kes isegi korpuses käinud turbosid taastab (sõbra jutu järgi) asukoht ei jäänud meelde.
Ühesõnaga minu arvamus on, et ärge ostke ja laske taastada hiina kraamiga aga eks igaüks teeb nii nagu ise tahab.
Keegi võiks siia oma kogemusest hiina kraamiga jagada.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Turbo remont
Telli sisu Lätist, Nerings vms on firma nimi ja peaks olema korraliku kvaliteediga. Enda 81kw sele saaks näiteks sisu 200EUR eest. Usun, et sa pole osanud ebayst otsida...parem maksa 100EUR rohkem sellise jupi puhul, ja saad kindel olla, et asi kvaliteetne, kui hakkad kahtlase kvaliteediga Hiina kaupa tellima.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Veteran
- Postitusi: 1556
- Liitunud: 18 Veebr 2004, 10:45
- Telefon: 53331514
- Skype: venekt
- Auto: Liiga palju autosid vist
- Asukoht: Tallinn, Maardu, Viimsi
- Kontakt:
Re: Turbo remont
Mina tellisin Nergsist terve turbo 200 EUR koju kätte.
Oli K24 analoog, kiri peal M24
Oli K24 analoog, kiri peal M24

-
- Huviline
- Postitusi: 174
- Liitunud: 31 Okt 2007, 20:22
- Telefon: 53814821
- Auto: Passat b5.5 1.9tdi, Audi 200 treser 10VTQ
- Asukoht: Tartumaa
Re: Turbo remont
200 euri korraliku sisu eest on ju väga hästi saadud kui arvestada, et lammarites küsitakse 400 euri kanti.
Oleks võinud varem infi jagada oleks ehk sealt võtnud, loodan, et sain siiski hea turbo (väidetavalt Inglismaal esinduses peale pandud) eks aeg näitab.
Ebayst otsisin küll aga ei näinud jh seda läti kraami.
Oleks võinud varem infi jagada oleks ehk sealt võtnud, loodan, et sain siiski hea turbo (väidetavalt Inglismaal esinduses peale pandud) eks aeg näitab.
Ebayst otsisin küll aga ei näinud jh seda läti kraami.
-
- Huviline
- Postitusi: 120
- Liitunud: 22 Veebr 2009, 17:37
- Auto: Golf III GT , Passat B5 '00
- Asukoht: tallinn
Turbo remont
tere oleks jälle kellegi targema abi vaja nimelt turbole uut sisu vaja ja ei tea milline täpselt läheb auto ford galaxy 1,9tdi 2000a 81kw mootori kood AFN kas see sobib??
http://www.aliexpress.com/item/Turbocha ... 03e986c09d
turbo pealt mina koodi küll välja ei loe.
http://www.upload.ee/image/5645481/IMG_ ... 144527.jpg
http://www.upload.ee/image/5645479/IMG_ ... 173016.jpg
http://www.aliexpress.com/item/Turbocha ... 03e986c09d
turbo pealt mina koodi küll välja ei loe.
http://www.upload.ee/image/5645481/IMG_ ... 144527.jpg
http://www.upload.ee/image/5645479/IMG_ ... 173016.jpg
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Turbo remont


-
- Huviline
- Postitusi: 821
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Turbo remont
http://stores.ebay.co.uk/Nerings/_i.htm ... 525&_rdc=1
siin eelpool nimetatud Lätlaste turbod.
Esimene valik sealt:http://www.ebay.co.uk/itm/Turbocharger- ... 541878b762
Saadad vana turbo neile ja saad taastatud turbo vastu, millel aasta garantiid ka veel. Lubavad päevaga eestisse ka saata.
siin eelpool nimetatud Lätlaste turbod.
Esimene valik sealt:http://www.ebay.co.uk/itm/Turbocharger- ... 541878b762
Saadad vana turbo neile ja saad taastatud turbo vastu, millel aasta garantiid ka veel. Lubavad päevaga eestisse ka saata.
Viimati muutis Petzo, 15 Mär 2016, 20:51, muudetud 1 kord kokku.
Rait.
Re: Turbo remont
mul pole tervet turbot vaja .läheb vaja uut sisu ja selle vahetusega saan ise ka hakkama.
milline sisu minu turbole sobib,kuna sellest koodist mina aru ei saa mis turbo peal on.
milline sisu minu turbole sobib,kuna sellest koodist mina aru ei saa mis turbo peal on.
-
- Huviline
- Postitusi: 821
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Turbo remont
Su enda antud ali lingil on ju sobivustabel olemas. löö kasvõi üks tabelis sobivatest koodidest googlesse ja vaata, äkki näed midagi huvitavat. Näiteks seda, et samale tootele annavad kõik müüad umbes 10 erinevat koodi.
Rait.
-
- Huviline
- Postitusi: 174
- Liitunud: 31 Okt 2007, 20:22
- Telefon: 53814821
- Auto: Passat b5.5 1.9tdi, Audi 200 treser 10VTQ
- Asukoht: Tartumaa
Re: Turbo remont
Tere taas, olen saanud kogemuste võrra rikkamaks.
Sai oma focus c-maxile pandud neringsi turbo sisu, hind oli 150.- . Vahetasin kuna ekslikult arvasin, et turbiini tihendid lekivad. Ma ei tea mis selle neringsi turboga juhtus, kas lendas mingi sodi väljalaske kaudu turbiini pihta või mis värk oli aga turbo kestis ainult 100km umbkaudu kui oli juba pooleks. Panin vana tagasi ja käib senimaani. Turbiini väljalaske poolel olid labadel paar tükki väljas kuid need võisid ka minna kui võll purunes ja labad korpusesse lendasid.
Hiljem selgus tolle c-maxiga, et üks pihusti oli sama mootori parameetritega renaulti oma kuid pihustas liiga suuri koguseid kütust, et ehk oli asi selles kuigi vana turbo ei lendand laiali.
Sõbra kogemus lätis taastatud turboga 400.- on selline, et kestis u. aasta aega ja hakkas lekkima. (BMW e46 330d)
Ise sõitsin kasutatud lammutuse turboga (180.-) poolteist aastat ja enne müüki polnud ühtegi lõtku veel tulnud. Klientide autodele olen ka pannud lammutusest ostetud turbosid mis pole taastatud ja pole ka probleeme olnud.
Tartus on kaks vanameest kes taastavad turbosid kuid nendega on nii, et võib jopata kuid võib ka mitte.
Mina ise paneks igal juhul korras originaal turbo kas lammutusest või foorumist otsides sest need ikka kestavad kui autol endal pole viga juures ja neid saab sobiva hinnaga. Lätis taastatud turbod on liiga kallid minu arvates aga kui raha on siis võib ka sealt võtta.
Neringsi turbo sisusid üldiselt kiidetakse ja hinnad on neil ka head.
Eks see turbo eluiga ikka sõltub auto seisukorrast ja turbo balansseeritust.
Selline on minu ülevaade siis pärast 3,5 aastat autoremondis töötamist.
Sai oma focus c-maxile pandud neringsi turbo sisu, hind oli 150.- . Vahetasin kuna ekslikult arvasin, et turbiini tihendid lekivad. Ma ei tea mis selle neringsi turboga juhtus, kas lendas mingi sodi väljalaske kaudu turbiini pihta või mis värk oli aga turbo kestis ainult 100km umbkaudu kui oli juba pooleks. Panin vana tagasi ja käib senimaani. Turbiini väljalaske poolel olid labadel paar tükki väljas kuid need võisid ka minna kui võll purunes ja labad korpusesse lendasid.
Hiljem selgus tolle c-maxiga, et üks pihusti oli sama mootori parameetritega renaulti oma kuid pihustas liiga suuri koguseid kütust, et ehk oli asi selles kuigi vana turbo ei lendand laiali.
Sõbra kogemus lätis taastatud turboga 400.- on selline, et kestis u. aasta aega ja hakkas lekkima. (BMW e46 330d)
Ise sõitsin kasutatud lammutuse turboga (180.-) poolteist aastat ja enne müüki polnud ühtegi lõtku veel tulnud. Klientide autodele olen ka pannud lammutusest ostetud turbosid mis pole taastatud ja pole ka probleeme olnud.
Tartus on kaks vanameest kes taastavad turbosid kuid nendega on nii, et võib jopata kuid võib ka mitte.
Mina ise paneks igal juhul korras originaal turbo kas lammutusest või foorumist otsides sest need ikka kestavad kui autol endal pole viga juures ja neid saab sobiva hinnaga. Lätis taastatud turbod on liiga kallid minu arvates aga kui raha on siis võib ka sealt võtta.
Neringsi turbo sisusid üldiselt kiidetakse ja hinnad on neil ka head.
Eks see turbo eluiga ikka sõltub auto seisukorrast ja turbo balansseeritust.
Selline on minu ülevaade siis pärast 3,5 aastat autoremondis töötamist.
Viimati muutis 85GTI, 21 Mär 2016, 20:25, muudetud 1 kord kokku.
Re: Turbo remont
tellisin lätist uue sisu 144.- eks näha kaua kestab.kasutatud turbo eest küsivad lammarid 250.- ulme.
Re: Turbo remont
Tere
85GTI paigaldas neringsi südamiku mis lendas laiali kuna jäi vist geomeetria reguleerimata ikka juhtub. Geomeetria peab vältima ülerõhu teket. Ülerõhk tekkib kui turbo pöörded lähevad liiga kõrgeks kus peabki sekkuma geomeetria ja piirama pöörlemis kiirust. Reguleerimine on peen töö mis nõuab kas eri seadmete olemasolu (väga kallid) või vana turbot mille järgi reguleeritakse kõik paika mina kasutan viimast varjanti. Ärge nüüd valesti arusaage reguleerimine ei ole tasakaalustamine turbo südamik peab olema kolmkorda balanseeritud 1 balans kompressori ratas eraldi 2 balans on turbo võll ja 3 balans on koostatud südamik. Meie sandautos müüme ja paigaldame ainult tehases balansitud südamikke. Omame juba mõned aastad kogemust antud teemas mida olen ka nõus teiega jagama kui huvi on siis võtke ühendust aitan heameelega kiirete küsimuste korral võite helistada 5172228 või, kui aega on siis info@sandauto.ee (foorumisse satun harva) edu teile.
85GTI paigaldas neringsi südamiku mis lendas laiali kuna jäi vist geomeetria reguleerimata ikka juhtub. Geomeetria peab vältima ülerõhu teket. Ülerõhk tekkib kui turbo pöörded lähevad liiga kõrgeks kus peabki sekkuma geomeetria ja piirama pöörlemis kiirust. Reguleerimine on peen töö mis nõuab kas eri seadmete olemasolu (väga kallid) või vana turbot mille järgi reguleeritakse kõik paika mina kasutan viimast varjanti. Ärge nüüd valesti arusaage reguleerimine ei ole tasakaalustamine turbo südamik peab olema kolmkorda balanseeritud 1 balans kompressori ratas eraldi 2 balans on turbo võll ja 3 balans on koostatud südamik. Meie sandautos müüme ja paigaldame ainult tehases balansitud südamikke. Omame juba mõned aastad kogemust antud teemas mida olen ka nõus teiega jagama kui huvi on siis võtke ühendust aitan heameelega kiirete küsimuste korral võite helistada 5172228 või, kui aega on siis info@sandauto.ee (foorumisse satun harva) edu teile.
-
- Huviline
- Postitusi: 694
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Re: Turbo remont
Kaasaegsed diislid lähevad ülerõhu korral reeglina avariireziimi, puhtalt geomeetria valest reguleerimisest küll laiali ei tohiks lennata turbo.
Pigem tuleb uurida vana turbo suremise põhjust, korjata välja kõik tükid jne., muidu võib uus turbo sama teed minna. See Nerings tundub olevat professionaalne firma, annavad ka 12 kuud garantiid oma toodetele, seega mingit jama arvatavasti ei müü. Tellisin sealt hiljuti ühe keskmise osa turbole, kaasas oli ka põhjalik juhend paigalduseks, paar nädalat on seni probleemideta sõidetud. Kui ikka 100km jooksul laiali läheb, siis on viga autos või paigaldajas.
Pigem tuleb uurida vana turbo suremise põhjust, korjata välja kõik tükid jne., muidu võib uus turbo sama teed minna. See Nerings tundub olevat professionaalne firma, annavad ka 12 kuud garantiid oma toodetele, seega mingit jama arvatavasti ei müü. Tellisin sealt hiljuti ühe keskmise osa turbole, kaasas oli ka põhjalik juhend paigalduseks, paar nädalat on seni probleemideta sõidetud. Kui ikka 100km jooksul laiali läheb, siis on viga autos või paigaldajas.
-
- Huviline
- Postitusi: 174
- Liitunud: 31 Okt 2007, 20:22
- Telefon: 53814821
- Auto: Passat b5.5 1.9tdi, Audi 200 treser 10VTQ
- Asukoht: Tartumaa
Re: Turbo remont
Geomeetriat tõepoolest ei taibanud reguleerida, vana turbo laiali ei läinud vaid sai välja vahetatud seetõttu, et auto viskas korraliku tahmalondi kiirendamisel välja. Veakoodidesse viskas harva overboosting vana turboga, kui neringsi turbo laiali lendas siis panin vana tagasi ja hiljem selgus tossamise põhjus milleks oli 1 vale koodiga pihusti.
Kui turbo laiali lendamise põhjus oli reguleerimata geomeetria siis oli see kõva kooliraha.
Kui turbo laiali lendamise põhjus oli reguleerimata geomeetria siis oli see kõva kooliraha.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Turbo remont
Enda 96KW PD bora, millel ~110kw remap, peal UK s ühe turbode remondi ja paigaldusega tegeleva firma poolt taastatatud ja nende poolt peale pandud turbo....kestnud juba 2 aastat ja hagu annan ma sellele motole korralikult(õli kah ei söö ega midagi)....muidugi on neil spets pink, millega panevad geomeetria paika juba ennem kui turbo autole peale läheb! Sisu vahetades ongi oluline, et ei satuks õlitusse mingit sodi....ennem kui auto käivitad, tuleb õlitussüsteem õli täis saada jne.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Turbo remont
Sa ikka ei jäta oma turbo saagat?

- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2127
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI ; Seat Ibiza II GT
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 43 korda
Turbo remont
Vanematel mudelitel (81kw) reguleerib geomeetria tööd vaakumklapp turbo küljes .
Kui seda ei vahetata , siis on kõik paigas .
Pigem just vaakumklapi vahetusega on vaja reguleerida paika .
Vahetasin ise oma turbol geomeetria osa ära , midagi ei reguleerinud .
Kui seda ei vahetata , siis on kõik paigas .
Pigem just vaakumklapi vahetusega on vaja reguleerida paika .
Vahetasin ise oma turbol geomeetria osa ära , midagi ei reguleerinud .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
Turbo remont
Kellegil sellise firmaga on kogemusi: https://proturbo.lt/ee/turbode-remont.html ?
Soovitate/laidate?
Soovitate/laidate?
Turbo remont
End peal olnud 81kw AFN turbo ~14 000 km ja töötab.
Samamoodi leedus taastatud.
https://www.turbobaltic.ee/
Tartus peaks neil olema ka mingisugune esindus või selline. Viisin vana turbo sinna, uus tuli postiga.
Samamoodi leedus taastatud.
https://www.turbobaltic.ee/
Tartus peaks neil olema ka mingisugune esindus või selline. Viisin vana turbo sinna, uus tuli postiga.