ATM kast jooksis laiali. manuaaliks?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 3
- Liitunud: 28 Juun 2012, 13:59
- Telefon: 56949024
- Auto: VW Golf III
- Asukoht:
ATM kast jooksis laiali. manuaaliks?
Mure siis järgmine.. Sain hiljuti omale Passati, mis alguses töötas nagu auto töötama peaks. Nüüd reede öösel käisin Tallinnas korra ja tagasi Viljandi poole sõites lõpetas käigukast oma töötamise. Minu kui asjast mitte midagi teadva inimese arvamus on see, et ta lendas ikka päris laiali, sest raginaid ja kolinaid kostus seisma jäämisel päris palju. Lasin siis auto viljandisse ära tuua ja nüüd on mõistus otsas mis sellega edasi teha.
Manuaal kastidega 1.9 tdi 81kw'sed masinad on ju kallimad ja lähevad ehk paremini müügiks ära kui automaadid, seega nüüd mõtlen ja pöördun teie poole küsimusega:
Kas automaatkastiga autot on mõtet lasta teha manuaaliks?
Kas hind sellisel ehitusel tuleks oluliselt kallim kui lihtsalt atm kasti vahetus?
Mida läheks peale kasti, kangi, pedaalide veel juurde vaja soetada, et sellist projekti ette võtta?
Ette tänades,
Rando
Manuaal kastidega 1.9 tdi 81kw'sed masinad on ju kallimad ja lähevad ehk paremini müügiks ära kui automaadid, seega nüüd mõtlen ja pöördun teie poole küsimusega:
Kas automaatkastiga autot on mõtet lasta teha manuaaliks?
Kas hind sellisel ehitusel tuleks oluliselt kallim kui lihtsalt atm kasti vahetus?
Mida läheks peale kasti, kangi, pedaalide veel juurde vaja soetada, et sellist projekti ette võtta?
Ette tänades,
Rando
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: ATM kast jooksis laiali. manuaaliks?
Neid ümberehituse teemasid on siin olnud küll:
1) Käigukast
2) Poolteljed
3) Käigukang
4) Käiguhoovastik
5) Siduri komplekt
6) Hooratas
7) Pedaalid ringi teha (siduri pedaal, siduri hüdraulikam torustikud kastini/survelaagrini)
Natuke elektritöid, et starter oleks jälle kasutatav. Osadel on ka kasti jahutus jahtusvedeliku pealt, seega seal ringi teha. Lihtsam on kindlasti kastivahetus samasuguse vastu, aga kes teab kaua seegi peab. Ise just tegin ühe automaadi manualiks, aga mul oli doonor kõrval.
1) Käigukast
2) Poolteljed
3) Käigukang
4) Käiguhoovastik
5) Siduri komplekt
6) Hooratas
7) Pedaalid ringi teha (siduri pedaal, siduri hüdraulikam torustikud kastini/survelaagrini)
Natuke elektritöid, et starter oleks jälle kasutatav. Osadel on ka kasti jahutus jahtusvedeliku pealt, seega seal ringi teha. Lihtsam on kindlasti kastivahetus samasuguse vastu, aga kes teab kaua seegi peab. Ise just tegin ühe automaadi manualiks, aga mul oli doonor kõrval.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: ATM kast jooksis laiali. manuaaliks?
Vastupidi, manual on ka uuena odavam ja jääbki odavamaks.
.
Hullemal juhul üle piiri Läti A-kastide remonti saata - kõik tehakse korda ja neil vajadusel ka vahetusfond. Esmane soovitus on natuke maad uurida, süveneda ja sama või samasugune korras kast alla panna. Kui "spordisaalist" unistad autosse siis muidugi teine teema - aga ka siis ilmselt mõistlik enne auto automaadina korda teha, maha müüa ja spordisaali vasak jalg-parem käsi varustusega sõiduk ostarando776 kirjutas: Manuaal kastidega 1.9 tdi 81kw'sed masinad on ju kallimad ja lähevad ehk paremini müügiks ära kui automaadid...

[/quote]rando776 kirjutas: Kas automaatkastiga autot on mõtet lasta teha manuaaliks?
Kas hind sellisel ehitusel tuleks oluliselt kallim kui lihtsalt atm kasti vahetus?
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: ATM kast jooksis laiali. manuaaliks?
Järelturul on siiski VW ja AUDI selle ajastu manualid kallimad. Sest enamus kaste on kas laiali minemas või juba pooletoobised.tlauri kirjutas:Vastupidi, manual on ka uuena odavam ja jääbki odavamaks.rando776 kirjutas: Manuaal kastidega 1.9 tdi 81kw'sed masinad on ju kallimad ja lähevad ehk paremini müügiks ära kui automaadid...
Viimati muutis rako, 10 Sept 2013, 16:08, muudetud 1 kord kokku.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Re: ATM kast jooksis laiali. manuaaliks?
Teoreetiline ja subjektiivne arvamus-hoiak. Mul on teine kogemus.
Vaatle näiteks 20 samaväärse läbisõiduga, samaväärset autot, näiteks mobile.de andmetel, sest Eestio läbisõitu ei saa reeglina usaldada. Lisa need siia ja vaatame.
Vaatle näiteks 20 samaväärse läbisõiduga, samaväärset autot, näiteks mobile.de andmetel, sest Eestio läbisõitu ei saa reeglina usaldada. Lisa need siia ja vaatame.
rako kirjutas:Järelturul on siiski VW ja AUDI selle ajastu manualid kallimad. Sest enamus kaste on kas laiali minemas või juba pooletoobised.tlauri kirjutas:Vastupidi, manual on ka uuena odavam ja jääbki odavamaks.rando776 kirjutas: Manuaal kastidega 1.9 tdi 81kw'sed masinad on ju kallimad ja lähevad ehk paremini müügiks ära kui automaadid...
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: ATM kast jooksis laiali. manuaaliks?
Vabandust, et ma sõna võtsin. Sinul on õigus.
Viimati muutis rako, 10 Sept 2013, 16:17, muudetud 1 kord kokku.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 787
- Liitunud: 01 Aug 2011, 02:00
- Auto: Škoda Octavia VRS
- Asukoht: Maakeral
Re: ATM kast jooksis laiali. manuaaliks?
rako kirjutas:Vabandust, et ma sõna võtsin. Sinul on õigus.

- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 55 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: ATM kast jooksis laiali. manuaaliks?
Kuna teema algataja tunnistas ausalt, et ta masinast midagi ei jaga, siis võib ju tema diagnooski vale olla. Kas keegi on kinnitanud kasti purunemist. Äkki on tegemist kõigest pooltelje lagunemisega, seegi võib ju kenakest kolinat ja lärmi teha.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: ATM kast jooksis laiali. manuaaliks?
Pigem toetaks ka seekord Rako sõnavõttu, et nii vanad automaatkastiga VAGid ei ole väga hinnas. Loomulikult neid ostetakse, sest on inimesi kes tahavad automaati (oma C5 audit müües käis ka üks vaatamas, aga kui oli aeg teada anda mis ta välja valis, siis teatas et naine tahab ikkagi automaati - miks siis üldse manuaali vaatama tulla), aga kes neist vähegi teab, see pigem käib kaarega mööda. Loomulikult saab kõike remontida või teisega kasutatuga asendada, aga kauaks seda teistki on või remont peab ja mis hinnaga. Kastiremont meie kodumaal tavaliselt alla 1000 euro ei ole. Seega 2-3000 eurose auto puhul tundub pointless investeering kui just elu lõpuni ise ei plaani sõita. Kasutatud kastid vast ka sedasi 400-500 vähemalt, kuna kui vähegi toimiv vidin on, siis pole mõtet hinda ju alla lasta, sest nõudlust on.
Automaatkastina oli minu Bora müük ka väga vaevaline ja jäigi müümata. Samas hiljuti tegin ühe G4 automaadist manuaaliks ja müüdud oli see paari tunniga.
Automaatkastina oli minu Bora müük ka väga vaevaline ja jäigi müümata. Samas hiljuti tegin ühe G4 automaadist manuaaliks ja müüdud oli see paari tunniga.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: ATM kast jooksis laiali. manuaaliks?
"Toetaks" - mis tingimus peab olema täidetud, et see väide siis paika peab?
Muidugi ilus valimiskampaania moodi toetust andev lugu aga mis on sellel pistmist korras auto hinnaga, kus MT või ATM(?) Sellest saavad kõik aru, et katkised asjad maksavad vähem, kui terved asjad. Need näited ei selgita ega veena ka selles, kuidas hakkab MT-le ümber ehitaud auto rohkem maksma kui korras ATM-ga auto(!)
Leian, et selle konkreetse auto tehniline olukord on vaja enne välja selgitada, eelarve koostada ja alles siis hakata otsi kuhugi suunas kokku tõmbama, mitte lambist MT-le ümberehitamise toetuskampaania jaoks hääli koguda.
Muidugi ilus valimiskampaania moodi toetust andev lugu aga mis on sellel pistmist korras auto hinnaga, kus MT või ATM(?) Sellest saavad kõik aru, et katkised asjad maksavad vähem, kui terved asjad. Need näited ei selgita ega veena ka selles, kuidas hakkab MT-le ümber ehitaud auto rohkem maksma kui korras ATM-ga auto(!)
Leian, et selle konkreetse auto tehniline olukord on vaja enne välja selgitada, eelarve koostada ja alles siis hakata otsi kuhugi suunas kokku tõmbama, mitte lambist MT-le ümberehitamise toetuskampaania jaoks hääli koguda.
dellu kirjutas:Pigem toetaks ka seekord Rako sõnavõttu, et nii vanad automaatkastiga VAGid ei ole väga hinnas. Loomulikult neid ostetakse, sest on inimesi kes tahavad automaati (oma C5 audit müües käis ka üks vaatamas, aga kui oli aeg teada anda mis ta välja valis, siis teatas et naine tahab ikkagi automaati - miks siis üldse manuaali vaatama tulla), aga kes neist vähegi teab, see pigem käib kaarega mööda. Loomulikult saab kõike remontida või teisega kasutatuga asendada, aga kauaks seda teistki on või remont peab ja mis hinnaga. Kastiremont meie kodumaal tavaliselt alla 1000 euro ei ole. Seega 2-3000 eurose auto puhul tundub pointless investeering kui just elu lõpuni ise ei plaani sõita. Kasutatud kastid vast ka sedasi 400-500 vähemalt, kuna kui vähegi toimiv vidin on, siis pole mõtet hinda ju alla lasta, sest nõudlust on.
Automaatkastina oli minu Bora müük ka väga vaevaline ja jäigi müümata. Samas hiljuti tegin ühe G4 automaadist manuaaliks ja müüdud oli see paari tunniga.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: ATM kast jooksis laiali. manuaaliks?
no minu toetus põhines pigem sellel, et automaatkastiga Borat müüsin ja müüsin, manuaalkastiga Golf läks tundidega. Hinnaklass oli mõlemal üks turu soodsamaid, et mingigi huvi tekiks. Küsida võib ju mida iganes, kas ka reaalselt ostetakse. Otsuste tegemiseks peaks siis näiteks paar kuud jälgima näiteks auto24, et palju pannakse müüki ja ostetakse ära ühe või teise kastiga autosid (sama muudel ja mootor näiteks). Eks lõppkokkuvõttes on kõigi hinnangud subjektiivsed, kuni ei ole reaalseid müüginumbreid kõrvale panna. Mina pole küll kunagi hinnakujunduse mõttes võtnud aluseks põhikriteeriumina kasti, pigem esmakriteerium on ikka mootor ja selle hinnaklassi järgi valid ka enda omale hinna sellise, et ikka lahti ka saaks. Lisaks on kütusekulu valguses kindlasti manuaal eelistatum.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: ATM kast jooksis laiali. manuaaliks?
Nõus, nii on. Pakkumine-nõudlus võib hinnakujunduse juures üldistest muidu marginaalsetest asjadest üle kasvada. Teatud vanemate auto margi ja mudelite juures on samaks subjektiivseks (harva 100% objektiivseks, peale valge Calibra ei tule head näidet kohe meeldegi) faktoriks näiteks hoopis auto värv. Kindlasti on neid, kellele meeldib ka pereauto juures MT aga jätkub ka neid, kes just ATM otsivad ehk filtreeritav kriteerium on just ATM ja MT-ga autosid ei minda üldse vaatama. Bora ja Golf pole selles mõttes just parimad MT/ATM lähtevõrdluse jaoks.
Võid ju eelistada blondi brünetile ja "turu nõudlust" arvestades maskeeruvad ka brünetid blondiks, et nõudlusele paremini vastata (seeläbi ühtlasi "kõrgemat hinda küsida") aga see ei tee päeva lõpuks blondiks maskeerunud brünetti kuidagi oskuslikumaks ega "sõidetavamaks" või vastupidi
.
Võid ju eelistada blondi brünetile ja "turu nõudlust" arvestades maskeeruvad ka brünetid blondiks, et nõudlusele paremini vastata (seeläbi ühtlasi "kõrgemat hinda küsida") aga see ei tee päeva lõpuks blondiks maskeerunud brünetti kuidagi oskuslikumaks ega "sõidetavamaks" või vastupidi

dellu kirjutas: Eks lõppkokkuvõttes on kõigi hinnangud subjektiivsed...
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: ATM kast jooksis laiali. manuaaliks?
Olen sama kastiga sama mootori otsas ise samasuguse draama läbi elanud ja minu jaoks oli see kast võib öelda, et 3 aastat kestev õudus. Ja seda kõike peale seda, kui sai kastile tehtud kap-remont suurusjärgus 1000 eur tänases rahas + iga aasta veel mingit kõpitsemist umbes 300 eur eest. Küll ma kahetsesin seda ostu
Ja ikka tast elulooma ei saanud. Pmslt tuleb seal absoluutselt kõik välja vahetada ja siis võid loota, et ehk kestab jälle 100 000km. Oleks ma kohe selle peale tulnud oleks kindlasti manuaaliks teinud. Ehk siis kas uus kast alla või manuaaliks, muud küll ei soovita. Kui vana kasti poolikult remontida siis hakkab kohe teisest otsast nöökima mis tegemata jäi.

Re: ATM kast jooksis laiali. manuaaliks?
Mis oli kasti mark ja kood?
tobimarg kirjutas:Olen sama kastiga sama mootori otsas ise samasuguse draama läbi elanud...
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: ATM kast jooksis laiali. manuaaliks?
Kood oli 01M (Golfis), teemaalgatajal on 01N kuna tal on piki-asetusega mootor. Sisu jääb samaks (loe:täis pask).
- Anvar
- Veteran
- Postitusi: 450
- Liitunud: 11 Jaan 2004, 21:32
- Auto: Hunnik busse ja suitsev kaheraudne
- Asukoht: Tartu
Re: ATM kast jooksis laiali. manuaaliks?
Kui ise teed, ja leiad doonori mitte ei hakka kõike vajaminevat ükshaaval kokku ostma ja tööde eest maksma on jumet.Vastasel juhul mitte.Arusaamatu on ka kas sa tahad seda autot endale korda teha, müüa või mida täpsemalt.Hävinud oled võrreldes ostuhinnaga ju nii ehk naa kui tahad korda teha ja müüa.
80-ndatel lõppes autode tootmine.