T4 ja kõrgsurve pump

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

dub1
Huviline
Postitusi: 1381
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 12 korda

T4 ja kõrgsurve pump

Lugemata postitus Postitas dub1 »

Selline küsimus,et kas ise annab seda pumpa regullida? ja mis moodi? Kuidagi valjult töötab pump.... nagu mini tiks või lagin oleks.
VäikeWürst - VW

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: T4 ja kõrgsurve pump

Lugemata postitus Postitas rako »

Mismoodi sa seda reguleerimist mõtled?
Vasakul otsas on tal küttekruvi küll mida võid sisse välja keerata :)
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Muhevend
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 19 Aug 2013, 20:53
Auto: T4 Mullivan 94
Asukoht:

Re: T4 ja kõrgsurve pump

Lugemata postitus Postitas Muhevend »

http://juergen-stein.com/kfz-technik/pk ... -130-108g/
Siin pajatab natuke sellest puba mudimisest, aarjalste keeles.
Ei soovitaks muidugi ise torkida enne kui pole täpselt selge mida teed. (aga no kuna on see kunagi takistanud televiisorilauda kokku oanna :mrgreen: )

dub1
Huviline
Postitusi: 1381
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 12 korda

Re: T4 ja kõrgsurve pump

Lugemata postitus Postitas dub1 »

Ei tea, kas see midagi muudab, aga mul on gaas ilma trossita... elektrooniline andur...
nagu aru saan, siis see kruvi asub pumba otsa(kõrvalistuja pool)?
VäikeWürst - VW

Muhevend
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 19 Aug 2013, 20:53
Auto: T4 Mullivan 94
Asukoht:

Re: T4 ja kõrgsurve pump

Lugemata postitus Postitas Muhevend »

Kui on elektrooniline siis peaks üldse kompuutriga vist need asjad käima.

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: T4 ja kõrgsurve pump

Lugemata postitus Postitas rako »

Kas me siis räägime nüüd 2.5 mootorist?
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2878
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: T4 ja kõrgsurve pump

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Ka elektroonilise juhtimisega pumpa annab reguleerida mehaaniliselt pritset varaseks-hiliseks. Samuti tühikäigu pöördeid.(Enne on autot timminud mehaanikud, siis tulevad I T. mehed,ja korrigeerivad tulemust). G3.= T4. Kui lagin on tühikäigul mootoris siis tundub kirjelduse järgi,et tegemist on varase sissepritsega. Pumba korpust keera 1 mm. = kui oli kell 12- siis kella 1 peale. Said aru? Hilisemaks.
Viimati muutis t6nis3, 11 Sept 2013, 23:47, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8002
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

Re: T4 ja kõrgsurve pump

Lugemata postitus Postitas R36 »

t6nis3 kirjutas:Ka elektroonilise juhtimisega pumpa annab reguleerida mehaaniliselt pritset varaseks-hiliseks. Samuti tühikäigu pöördeid.(Enne on autot timminud mehaanikud, siis tulevad I T. mehed,ja korrigeerivad tulemust). G3.= T4. Kui lagin on tühikäigul mootoris siis tundub kirjelduse järgi,et tegemist on varase sissepritsega. Pumba korpust keera 1 mm. vastu väntvõlli liikumis suunda.
Ja mitte ainult syydet, vaid paljusid muid parameetreid veel, kuid sellejaoks käib pump stendi ja andurid, voolikdu külge.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2878
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: T4 ja kõrgsurve pump

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Jah, PD. diislitest pole juttugi (mida sina omad),need on teine teema. golfi-vend. Mina rääkisin rootor kõrgsurve pumbast.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8002
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

Re: T4 ja kõrgsurve pump

Lugemata postitus Postitas R36 »

t6nis3 kirjutas:Jah, PD. diislitest pole juttugi (mida sina omad),need on teine teema. golfi-vend. Mina rääkisin rootor kõrgsurve pumbast.
Mina ka
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

dub1
Huviline
Postitusi: 1381
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 12 korda

Re: T4 ja kõrgsurve pump

Lugemata postitus Postitas dub1 »

Jah jutt on 2.5 TDI 75kw mootorist ja asetseb t4 transporteri peal mis aastast 99. kus mida peab lõpuks näppima, et saaks minekut väheke paremaks..
VäikeWürst - VW

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2878
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: T4 ja kõrgsurve pump

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Paratamatult on tegemist teemaga,mida on mõttetu jagada foorumis (mitte et tahaks varjata mingit ,,saladust,, ),kuid liiga palju on teemas (pumba näppimisest saada võimsust juurde) pisi nüansse,mida asjatundmatule pole mõtet rääkida. Mine silmast silma asjatundja juurde.

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: T4 ja kõrgsurve pump

Lugemata postitus Postitas rako »

Päris nii see jah pole see on PD mootor ja pole sellist asja nagu pumba näppimine parema mineku saamiseks.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2878
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: T4 ja kõrgsurve pump

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Nüüd läks midagi sassi. T D i. ---PD. Kui rako väidab,et tegemist PD. mootoriga,aga küsija mainib T D I.

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: T4 ja kõrgsurve pump

Lugemata postitus Postitas rako »

t6nis3 kirjutas:Nüüd läks midagi sassi. T D i. ---PD. Kui rako väidab,et tegemist PD. mootoriga,aga küsija mainib T D I.
Läbi öö vist natuke pingutan üle jah selle PD asjaga.
Aga t6nis ka PD ei võigi olla TDI?
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: T4 ja kõrgsurve pump

Lugemata postitus Postitas rako »

Pilt

Pilt

Pilt
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2878
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: T4 ja kõrgsurve pump

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Diislitel T Di. ja PD. (TÄHISTUS tdi,pd), sina tood pildi rootor pumbast. Seda saab reguleerida mehaaniliselt. Kahju nendest,kes sõltuvad ainult elektroonikast,või arvutist. Jah,pildil on rootor pump elektroonilise juhtimisega.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8002
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

Re: T4 ja kõrgsurve pump

Lugemata postitus Postitas R36 »

t6nis3 kirjutas:Diislitel T Di. ja PD. (TÄHISTUS tdi,pd), sina tood pildi rootor pumbast. Seda saab reguleerida mehaaniliselt. Kahju nendest,kes sõltuvad ainult elektroonikast,või arvutist. Jah,pildil on rootor pump elektroonilise juhtimisega.
Selle pumba timmimiseks on vaja juhtaju chippi või flashi, et suurendada kütusekogust ja/või pihustamise kestvust ning muid asju.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2878
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: T4 ja kõrgsurve pump

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

golfi-vend. Ne utsi atsa jebatsa. Tehtud neid pumpasi .,elektrooniliselt-mehhaaniliseks. Loe minu auto parki. Vento 66kw.= 74 KW. Pole küll kekkamist väärt,kuid see selleks.

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2489
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 4 korda

Re: T4 ja kõrgsurve pump

Lugemata postitus Postitas Siim »

Tegemist tavalise VE EDC jaotur pumbaga, ROOTOR pumbast asi väga kagel. Tõnis, tee endale selgeks ROOTOR ja JAOUTUR pumbad, enne kui siia lärtsuma tuled.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2878
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: T4 ja kõrgsurve pump

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Siim. See aeg,kui sina kotis kõlkusid,nimetati sellise ehitusega kõrgsurve pumpasi rootor pumpadeks. Enne oli ka reas kõrgsurve pump.Siim,enne kui plärtsud, tee võhikutele selgeks,milline on siis rootor kõrgsurve pump. Saaks siis terminid kaasajastada.

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2489
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 4 korda

Re: T4 ja kõrgsurve pump

Lugemata postitus Postitas Siim »

Alustuseks rootor pump on laagritel, mitte puksidel, nagu on vana hea jaotur.
Rootor pumbal plunzer puudub.
Etteande pump on laba tüüpi pump(tekitab 1-5at) rõhku, mis omakorda surub kütuse kütuserullikute alla, eeldusel, et suretusklapp(magnetklapp) on lahti.
Sealt edasi liigutab küte rulliku kinga rulliku rõnga poole. Kütte koguse paneb paika mõõduklapp. Nurga regulaatori kolbi liigutab nagu ikka külmkäivitus solenoid. Kolb liigutab nukarõngast(VE MEhhaanilisel liigutab nukaplaadi rullikute alust), s.t et tekitaks varem kõrgsurve. Lihtne ja loogiline nagu ikka, midagi keerulist siin ei ole.
Turbokorrektor toimib nii(kui on TD) turbo rõhk korrektorisse, vastavalt survele avatakse lisakütuse kanalid(1, 2 ja 3, max rõhu juures siis kõik 3).
Ülejäänd osa on neil mehhaanilistel VE pumpadel pm sama(rootor, jaotur rivi/rida), et pool teksti võid oma teadmisi mängu panna.

Rootor pumpa leiad kõigetihedamini mõne Citroen berlingo v peugeot partneri pealt. mai mäleta, aga vist mondeotel(1.8 66kw) oli ka sama peal.
► Näita Spoilerit

Sellel konkreetsel autol, nagu ma aru sain, on siis 2.5 TDI 75kw? Ja pump LAGISEB? :D Jaotur pumpa, eriti veel VE EDC boschi ei saa sa väga midagi sealt reguleerida. Kui sa tahad kütusekogust suurendada, siis selleks on vaja aju SOFTI muutmist või CHIPPI. Aga, Pakun sellist varjanti, et külmkäivitus solenoid, või teisisõnu nurgaregulaatori kolb streigib. Solenoidil pistik tagant ja vaata, kas jääb vaiksemaks. Siis võid veel mõõta külmastpeast, kas solenoidini tuleb voolu või ei(teagi mitu Volti sinna tulema peab..). ingel [VW Bot: "Keel korda!"] nimodi läbi neti on raske rsk. :think:



AAAAAA Tõnis, 1.9TDI 66kw tegid 76kw'seks? Mismoodi? Et viskasid EDC pumba pealt nahui ja mehhaaniline pumba pea asemele? :lol: hea kui sul 55kw on järgi.
66 vs 55kw võrdlus on umbes selline, kui joonele panna.
66 on stardist läind juba, kui sina oma 55kw'sel ootad oma hüper super turborõhku, mida sa turbo wastegate küljes oled keeranud, 66 on finishis, enne kui sa oled poolt radagi läbi sõitnud. :D Selle turborõhu ja kütuse koguse suurendamisega te ei saa 66kw vääriliseks. :D
Viimati muutis Siim, 14 Sept 2013, 09:18, muudetud 1 kord kokku.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2878
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: T4 ja kõrgsurve pump

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Siim,sa peksad täiega segast. Minu auto park on selline nagu on. Jube rõve on kuulda noore mehe suust(teksti) ,EI MÄLETA. Nagu oleks poliitikuks saanud. Kuid teema arutelu jääb rootor Kõrgsurve pump-- rida kõrgsurve pump. Rootor pumbal ongi PLUNZER ,mis jagab kütet paukudega silindritesse. Rida kõrgsurve pumbal on ju igale silindrile oma plunzer. Tehniliselt raskem hoolodus. Sellepärast on ka rida pump tootmisestmaas.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2878
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: T4 ja kõrgsurve pump

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Rootor pumbal blunzer puudub. Siim. 14 09. ? Etteande pump on ju rootor pumbas. Eriti tark siim,kes köhib mootoritest .Alustame otsast peale. G3. ja mis nimetusega on sellel mootoril kõrgsurve pump. 1,9 Td. 1,9 TDi.

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2489
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 4 korda

Re: T4 ja kõrgsurve pump

Lugemata postitus Postitas Siim »

Situ verd värdjas, võimatu inimene oled. Sinu pillidel JAOTUR pump KOIKIDEL, KA SIIN TEEMAS OLEVAL ON JAOTUR PUMP. Hommikul vata suudad juba närvi ajada mind oma"TÄPPISTEADUSEGA".

Vasta

Mine “Diislid”