
Turbo rike!
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Turbo rike!
tere! selline küsimus, et autol kaob sõites järsku turbo ära ja auto uimane nagu tigu. Milles võib viga olla? Auto on vw bora. Igasugune abi oleks täulik 

- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Turbo rike!
Eks sa peaksid täpsustama, kas tegu mingi diisliga (neidki ju terve maailm 66, 81, 74, 96, 110kw) või hoopis 1,8T?
Viimati muutis TiitRE, 14 Sept 2013, 09:45, muudetud 1 kord kokku.
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Turbo rike!
1.9 TDI 66kw
nii nüüd tee DIISLITE ALAFOORUM LAHTI JA OTSI LIMPMODE , või AVARIIREZIIM. ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ei ole ju palju nõutud otsingut kasutada!

nii nüüd tee DIISLITE ALAFOORUM LAHTI JA OTSI LIMPMODE , või AVARIIREZIIM. ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ei ole ju palju nõutud otsingut kasutada!

Viimati muutis Siim, 14 Sept 2013, 10:07, muudetud 1 kord kokku.
Re: Turbo rike!
aga minu augto ei lähe avariirežiimi!! sõites pikemat aega 110ga ja siis seisma jäädes ja uuesti kiirendama hakkates pole enam turbot taga!
Viimati muutis mõmmivw, 14 Sept 2013, 11:05, muudetud 1 kord kokku.
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Turbo rike!
No aga tra mis sa arvad, et ma pean su mõtteviisist aru saama ja ära arvamis mängu mängima? Oleksidki võinud sellest alustada, kust mina pidin teadma sellist asja?
Kirjutama õpi ka palun, midagi ei saa aru.
Mis aasta auto on, ja äkki mootori kood ka(koodi asukoht pagassis, hooldus raamatus samuti). Kui on VNT turbo, siis pakuks, et 110 sõites äkki jäävad labad mingitmoodi kinni ja uuesti kiirendama hakates ongi labad kinnises asendis.
Millal probleem ära kaob? Kui seisma jääd, mootori korra seisma jätad ja uuesti käima paned, kas siis on ikka probleem alles?

Kirjutama õpi ka palun, midagi ei saa aru.
Mis aasta auto on, ja äkki mootori kood ka(koodi asukoht pagassis, hooldus raamatus samuti). Kui on VNT turbo, siis pakuks, et 110 sõites äkki jäävad labad mingitmoodi kinni ja uuesti kiirendama hakates ongi labad kinnises asendis.
Millal probleem ära kaob? Kui seisma jääd, mootori korra seisma jätad ja uuesti käima paned, kas siis on ikka probleem alles?
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Turbo rike!
Siim, ega sul paha tuju pole?
Eks see otsingu mitte kasutamine ajab vähe kettasse küll, kuid naudime ikka kena nädalavahetust 


- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Turbo rike!
See on ju ilmselge, et teema algataja ei tunne auto kapoti alust ja mis mootoriga konkreetselt on tegu.
Seega mina soovitan minna siiski spetsialisti juurte ning lasta see asi üle vaadata.
Seega mina soovitan minna siiski spetsialisti juurte ning lasta see asi üle vaadata.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Turbo rike!
Kui vahepeal süüdet välja lülitades tuleb jõud tagasi, siis ikkagi on avariireziim. Seisma jäädes sp kaob vb jõud ära, et lased järsku pedaali lahti, mille peale peaks aju rõhu maha reguleerima VNT abil.....kuid kui seda ei juhtu piisavalt kiiresti, võib asi minna avariireziimi. Võiksid asja ikkagi täpsemalt täpsustada, kus, kuidas, mida. Niiviisi kohvi paksu pealt raske öelda, võimalike põhjuseid rohkem, kui ühe käe näppude peal välja lugeda. Kui ei jaga, mis kapoti all toimub, otsi korralik diagnostika koht(LOE: diagnostika ei ole ainult veakoodide lugemine, vaid nn reaalajas andmete salvestamine/jälgimine testisõidul ja selle põhjal järeldusele tulla, mis võib olla). Samuti hoia eemal kohtadest, kus katseeksituse meetodil juppe välja vahetatakse.
To Siim: saan sinust täitsa aru....t6nni mula võib laup hommikul ikka selle samuse keema ajada küll, aga ärme siis ropenda foorumis
To Siim: saan sinust täitsa aru....t6nni mula võib laup hommikul ikka selle samuse keema ajada küll, aga ärme siis ropenda foorumis

Diesel Power KEEPS ME GOING