TDI 81 Kw 1999 aasta kehv käivitus kuumalt ja veakoodid ka?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
TDI 81 Kw 1999 aasta kehv käivitus kuumalt ja veakoodid ka?
Tere!
Probleemiks Sharani sõsarmudeli Alhambra käivitus. Külmalt (praeguste ilmadega) pole probleemi, pool sekundit või sekund ja käib. käib väga vaikselt ja ühtlaselt ega suitse. Kütust peaegu ei võta(ostust alates keskmine 5,2l/100le). Mida soojemaks masin sõita, seda kehvemini käivitub. Täiesti töösooja mootoriga tahab 3-5 sekundit, enne kui käivitub.
Mis tehtud/kontrollitud;
-uued filtrid/õli
-ülevaatusel tahmatestis väga hea tulemus
-pumba tagasivoolu läbipaistvas voolikus mulle ei liigu.
Mida veel kontrollida? Enda jaoks esimene VAG-i ajuga diisel ja erilisi kogemusi sellega pole. Vag-Com-i kaabel olemas.
Probleemiks Sharani sõsarmudeli Alhambra käivitus. Külmalt (praeguste ilmadega) pole probleemi, pool sekundit või sekund ja käib. käib väga vaikselt ja ühtlaselt ega suitse. Kütust peaegu ei võta(ostust alates keskmine 5,2l/100le). Mida soojemaks masin sõita, seda kehvemini käivitub. Täiesti töösooja mootoriga tahab 3-5 sekundit, enne kui käivitub.
Mis tehtud/kontrollitud;
-uued filtrid/õli
-ülevaatusel tahmatestis väga hea tulemus
-pumba tagasivoolu läbipaistvas voolikus mulle ei liigu.
Mida veel kontrollida? Enda jaoks esimene VAG-i ajuga diisel ja erilisi kogemusi sellega pole. Vag-Com-i kaabel olemas.
Viimati muutis 100avant, 22 Sept 2013, 18:53, muudetud 2 korda kokku.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Re: TDI 81 Kw 1999 aasta kehv käivitus kuumalt?
Jama kuulda, et just ostsid ja juba hädad ja remont.
Mootor 90C-ni ikka soojeneb? EGR pimedaks tehtud? Mis on reaalne läbisõit (mootori kulum)? MB alt vaata temperatuure ja ka süütenurka. Kulunud mootoril tahab reeglina varasemat süüdet ja VAG tehase andmed võib selles osas rahulikult kinni katta.
Mootor 90C-ni ikka soojeneb? EGR pimedaks tehtud? Mis on reaalne läbisõit (mootori kulum)? MB alt vaata temperatuure ja ka süütenurka. Kulunud mootoril tahab reeglina varasemat süüdet ja VAG tehase andmed võib selles osas rahulikult kinni katta.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: TDI 81 Kw 1999 aasta kehv käivitus kuumalt?
Eks neid hädasid ikka leidub vanemal masinal. Aga planeeritud eelarvest tuli auto kätte kolmandiku odavamalt, täis lisadega(kõik peale cruisi, raadio ja lisaahju põhja all töötab)välja arvatud nahk ja puitimitatsioon,pindmist roostet leiab ainult tungraua kohtadest, sisu terve(välja arvatud vasaku tagaukse polstri väike vigastus) ja ülevaatuse läbis ausalt ja puhta lehega. Puudu on mõningaid plastdetaile ka...tlauri kirjutas:Jama kuulda, et just ostsid ja juba hädad ja remont.
Mootor 90C-ni ikka soojeneb? EGR pimedaks tehtud? Mis on reaalne läbisõit (mootori kulum)? MB alt vaata temperatuure ja ka süütenurka. Kulunud mootoril tahab reeglina varasemat süüdet ja VAG tehase andmed võib selles osas rahulikult kinni katta.
EGR hetkel veel nii nagu tehasest. Tuleks kiiresti kinni panna?
Läbisõit 288 tuhat ja ilmselt reaalne. Peale mõningast nokitsemist lähen proovisõidule ja vaatan neid nurki ja kraade hoolega.
Rihmade rullikute, veepumba, termostaadi ja jahutusvedeliku vahetus lähipäevil plaanis.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: TDI 81 Kw 1999 aasta kehv käivitus kuumalt?
Ilmselt viga vag diisliele omase kuumkäivitus veaga, tõmba temp andur tagant ja kui siis läheb hästi lase soft ajus üle teha, või remondi starterit.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: TDI 81 Kw 1999 aasta kehv käivitus kuumalt?
Ei lähe üle 72 kraadi moto. Termostaadi ja muu vahetus lähipäevil plaanis.
Aga lahtise anduriga hüppab poolest pöördest ja pöördesse.
EGR on jah alles ja kolles paras sodi. Peab selle kinni panema.
Leidsin katkised vaakumvoolikud- nii turbo geomeetria kui EGR-i omad.
Need terveks said ja sõitma läksin, oli minek ka hoopis teine... Kahest poolest tuhandest lõi turbo järgi. Ja kolme tuhande peal avariireziimi.
Koodid on
17958-charge pressure P1550-35-10-control deviation-intermittent
ja
17795-control module malfunction-internal altitude/pressure sensor
Aga lahtise anduriga hüppab poolest pöördest ja pöördesse.
EGR on jah alles ja kolles paras sodi. Peab selle kinni panema.
Leidsin katkised vaakumvoolikud- nii turbo geomeetria kui EGR-i omad.
Need terveks said ja sõitma läksin, oli minek ka hoopis teine... Kahest poolest tuhandest lõi turbo järgi. Ja kolme tuhande peal avariireziimi.
Koodid on
17958-charge pressure P1550-35-10-control deviation-intermittent
ja
17795-control module malfunction-internal altitude/pressure sensor
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: TDI 81 Kw 1999 aasta kehv käivitus kuumalt ja veakoodid ka?
Kirjutan sulle arvutist hiljem, telefonis ei viitsi toksida.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: TDI 81 Kw 1999 aasta kehv käivitus kuumalt ja veakoodid ka?
Nii lõpuks arvuti taga.
Esimene viitab N75 klappi veale, teine viitab sellele, et aju sees olev kõrguse andur on läbi, mida eraldi vahetada ei anna. Kusjuures sa pole esimene kellel selline viga, selle põlvkonna ajudel on tüüpiline, et ütlevad peale 10 aastat üles, kõige sagedasem on see, et neil on see rõhu andur aju sees, mitte nagu uutel eraldi ja väga tihti olen kohanud ajusid millel see on küpse ja lahenduseks uus aju.
Vaata inglise eBay-d seal peaks olema neid ajusid lademetes.
Ja see kuumkäivituse kohapealt on see, et neil on kahemassilise kaitseks see, et kui üle 70C või oli isegi 60C siis vajab aju kütuse etteandeks vähemalt 250 pööret, vanad starterid ei jõua niipalju kedrata ja saavad tavaliselt hakkama 200 pöördega. Siin ongi lahenduseks, kas uus soft, kus on seda veidi parandatud või võtta starter maha ja puhastada, mis tavaliselt aitab ka.
Esimene viitab N75 klappi veale, teine viitab sellele, et aju sees olev kõrguse andur on läbi, mida eraldi vahetada ei anna. Kusjuures sa pole esimene kellel selline viga, selle põlvkonna ajudel on tüüpiline, et ütlevad peale 10 aastat üles, kõige sagedasem on see, et neil on see rõhu andur aju sees, mitte nagu uutel eraldi ja väga tihti olen kohanud ajusid millel see on küpse ja lahenduseks uus aju.
Vaata inglise eBay-d seal peaks olema neid ajusid lademetes.
Ja see kuumkäivituse kohapealt on see, et neil on kahemassilise kaitseks see, et kui üle 70C või oli isegi 60C siis vajab aju kütuse etteandeks vähemalt 250 pööret, vanad starterid ei jõua niipalju kedrata ja saavad tavaliselt hakkama 200 pöördega. Siin ongi lahenduseks, kas uus soft, kus on seda veidi parandatud või võtta starter maha ja puhastada, mis tavaliselt aitab ka.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: TDI 81 Kw 1999 aasta kehv käivitus kuumalt ja veakoodid ka?
Kuidas selle uue softi ajusse saab? Esindusse või?
Või peaks siis nagu alustuseks uue aju sebima. E-bay kaudu pole seni toimetanud...
Kõige pealt peaks selle sindri üles otsima(kus ta ennast peidab?) ja vaatama koode pealt et teaks mida otsida?
Või peaks siis nagu alustuseks uue aju sebima. E-bay kaudu pole seni toimetanud...
Kõige pealt peaks selle sindri üles otsima(kus ta ennast peidab?) ja vaatama koode pealt et teaks mida otsida?
Viimati muutis 100avant, 22 Sept 2013, 22:20, muudetud 1 kord kokku.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: TDI 81 Kw 1999 aasta kehv käivitus kuumalt ja veakoodid ka?
Aju koodi saad ka kaabliga, VAG NUMBER alt.100avant kirjutas:Kuidas selle uue softi ajusse saab? Esindusse või?
Või peaks siis nagu alustuseks uue aju sebima. E-bay kaudu pole seni toimetanud...
Kõige pealt peaks selle sindri üles otsima(kus ta ennast peidab?) ja vaatama koode pealt et teaks mida otsida?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: TDI 81 Kw 1999 aasta kehv käivitus kuumalt ja veakoodid ka?
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Main_Page" onclick="window.open(this.href);return false;100avant kirjutas:Tere!
Mida veel kontrollida? Enda jaoks esimene VAG-i ajuga diisel ja erilisi kogemusi sellega pole. Vag-Com-i kaabel olemas.
Siit saad veakoodide kohta asjalikku inffi.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: TDI 81 Kw 1999 aasta kehv käivitus kuumalt ja veakoodid ka?
Kui palju ja kui kergelt see turbo geomeetria varras liikuma peaks? Praegu liigub näpu jõul ca 2 sentimeetrit ilma vaakumkambrit lahti ühendamatta. Ja ilmselt midagi teeb ka, sest enne(katkise voolikuga) oli auto tuimem, torust musta ei visanud(nüüd viskab kiirendades hetkeks musta välja) ja sellist tuntavat turbo rakendumishetke(ca 2500 rpm-i) ka ei olnud. Veakoode ka polnud ja avariireziimi ei visanud. Ja need rõhu koodid viskab korraga.
Käivitumisest. Kui Vag-Comi infot puhta kullana võtta, teeb mootor 70 kraadi juures käivitades ca 180 pööret minutis... Kas puhastamise all mõeldakse ühenduste(massi ja plussi otsad ja starteri ühendus plokiga) puhastamist või peaks asja sisuga tegelema? Või hoopis uue starteri/aku ligi võtma? Aku tundub suht vana, aga nüüd, kus masin korralikult sõita on saanud, keerutab päris pikalt ilma väsimuse tunnustetta.
Käivitumisest. Kui Vag-Comi infot puhta kullana võtta, teeb mootor 70 kraadi juures käivitades ca 180 pööret minutis... Kas puhastamise all mõeldakse ühenduste(massi ja plussi otsad ja starteri ühendus plokiga) puhastamist või peaks asja sisuga tegelema? Või hoopis uue starteri/aku ligi võtma? Aku tundub suht vana, aga nüüd, kus masin korralikult sõita on saanud, keerutab päris pikalt ilma väsimuse tunnustetta.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: TDI 81 Kw 1999 aasta kehv käivitus kuumalt ja veakoodid ka?
Vahet pole, mida hooldad. Hooldama pead nii, et jõuaks 250 kedrata, tavaliselt on reduktor hammakad määrdest tühjad ja keerlevad tolmu peal100avant kirjutas:Kui palju ja kui kergelt see turbo geomeetria varras liikuma peaks? Praegu liigub näpu jõul ca 2 sentimeetrit ilma vaakumkambrit lahti ühendamatta. Ja ilmselt midagi teeb ka, sest enne(katkise voolikuga) oli auto tuimem, torust musta ei visanud(nüüd viskab kiirendades hetkeks musta välja) ja sellist tuntavat turbo rakendumishetke(ca 2500 rpm-i) ka ei olnud. Veakoode ka polnud ja avariireziimi ei visanud. Ja need rõhu koodid viskab korraga.
Käivitumisest. Kui Vag-Comi infot puhta kullana võtta, teeb mootor 70 kraadi juures käivitades ca 180 pööret minutis... Kas puhastamise all mõeldakse ühenduste(massi ja plussi otsad ja starteri ühendus plokiga) puhastamist või peaks asja sisuga tegelema? Või hoopis uue starteri/aku ligi võtma? Aku tundub suht vana, aga nüüd, kus masin korralikult sõita on saanud, keerutab päris pikalt ilma väsimuse tunnustetta.

stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: TDI 81 Kw 1999 aasta kehv käivitus kuumalt ja veakoodid ka?
Ei tohiks see starteri maha keeramine eriti keeruline ülesanne olla. Nagunii oli plaan igasugused massi ja plussiotsad lahti kruvida ja puhastada. Eks nädalavahetusel teeb selle asja ära. Näeb selle ka ära mis starteri puksidest alles... 

Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: TDI 81 Kw 1999 aasta kehv käivitus kuumalt ja veakoodid ka?
Aju teemal siis. Praegu peal aju tähisega 028 906 021 JJ. Samas JJ lõpuga aju ei ole leinud. Küll aga teistsuguse lõpuga. Mis koodiga aju sinna veel sobib?
Turbol geomeetria puhas, vaakumvoolikud uued, vaakumklapp toimetab(vahetus EGR-i omaga ka asja ei muuda), kõvemal tallamisel ikka kaks koodi korraga.
Ei ole aru saanud, kuidas sellel elukal ajule ligi saada? Armatuuri all ta on, aga kuidas sellele läheneda? Mõtlesin, et peaks selle asja esimese hooga üle vaatama(armatuuri alt tuleb ka vett salongi- ehk on asjad omavahel seotud)... Lekkekoht ka leidmatta...
Turbol geomeetria puhas, vaakumvoolikud uued, vaakumklapp toimetab(vahetus EGR-i omaga ka asja ei muuda), kõvemal tallamisel ikka kaks koodi korraga.
Ei ole aru saanud, kuidas sellel elukal ajule ligi saada? Armatuuri all ta on, aga kuidas sellele läheneda? Mõtlesin, et peaks selle asja esimese hooga üle vaatama(armatuuri alt tuleb ka vett salongi- ehk on asjad omavahel seotud)... Lekkekoht ka leidmatta...
Viimati muutis 100avant, 05 Okt 2013, 22:08, muudetud 1 kord kokku.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: TDI 81 Kw 1999 aasta kehv käivitus kuumalt ja veakoodid ka?
Progress mingisugune... Üks süüdlane teada. Üks magnetklappidest (see mis turbo geomeeriat liigutama peaks) laseb vahepeal sisse lisaõhku . Klappi vooluga klõpsutades ja voolikust imedes ilmnes. Asja lahti harutades selgus tõsiasi, et membraanist on tükid lahti. Mis vahe on magnetklappidel 1H0 906 627 ja 1H0 906 627A ? Kas lammari klappide peale on mõtet mõelda või otse Forssi?
Kas selline variant töötaks, kui paneks EGR-i magnetklapi jäädavalt geomeetriat juhtima ja jätaks lekkiva pooli lihtsalt EGR-i klapi pistikusse? EGR-i kaotan nagunii ära.
Käisin sõitmas selle setupiga ja hetkel on jõudu rohkem kui kunagi varem minu käes sel autol ja avariireziimi ka ei visanud enam. Liigub nagu loom.
Kas selline variant töötaks, kui paneks EGR-i magnetklapi jäädavalt geomeetriat juhtima ja jätaks lekkiva pooli lihtsalt EGR-i klapi pistikusse? EGR-i kaotan nagunii ära.
Käisin sõitmas selle setupiga ja hetkel on jõudu rohkem kui kunagi varem minu käes sel autol ja avariireziimi ka ei visanud enam. Liigub nagu loom.

Viimati muutis 100avant, 07 Okt 2013, 18:06, muudetud 3 korda kokku.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: TDI 81 Kw 1999 aasta kehv käivitus kuumalt ja veakoodid ka?
Yks on egr klapp, teine ob turbo oma. Tootavad samamoodi.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus