vw passati 1,9 diiski mootor 81 kw on kellegil müügiks

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
vwpassat
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 25 Aug 2013, 13:21
Telefon: 58272986
Auto: vw passat
Asukoht:

vw passati 1,9 diiski mootor 81 kw on kellegil müügiks

Lugemata postitus Postitas vwpassat »

otsin endale 1,9 81kw mootorit koos juhtmestikkuga ühesõnaga kogu kremplit et enda 2,8 142 kw mootor välja vahetada

diselist
Huviline
Postitusi: 76
Liitunud: 26 Mär 2007, 19:31
Asukoht: paide kant

Re: vw passati 1,9 diiski mootor 81 kw on kellegil müügiks

Lugemata postitus Postitas diselist »

vwpassat kirjutas:otsin endale 1,9 81kw mootorit koos juhtmestikkuga ühesõnaga kogu kremplit et enda 2,8 142 kw mootor välja vahetada
Siin on leierdatud neid teemasid bensukast diisliks,lõpuks on kõik jõudnud arusaamisele et tasub bensukas maha müüa ja osta diisel.Auto peab omama mingit muud emotsionaalset sidet et seda teha.Seal tekib sada muud asja peale mootori ja juhtmestiku ja aju vahetust.Lihtsalt soe soovitus ,kui aega ja tahtmist anna minna.

Kasutaja avatar
kps
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 09 Apr 2010, 09:17
Auto: 5x4x4
Asukoht: Tartu

Re: vw passati 1,9 diiski mootor 81 kw on kellegil müügiks

Lugemata postitus Postitas kps »

Soovitan pöörduda sellise mõttega mõne korralikuma remondikoha poole. Sellest kui otstarbekas või reaalne on selline vahetus saad teada kui mõõdad töömeeste naeru tugevust müramõõdiku nime kandva seadmega (siit näiteks leiab neid piisavalt suures valikus).

Kasutaja avatar
tito
Huviline
Postitusi: 5292
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 220 korda

Re: vw passati 1,9 diiski mootor 81 kw on kellegil müügiks

Lugemata postitus Postitas tito »

Ma ei saa aru kust need koomikud kõik tulnud, kuid on inimesi kes on bensiini mootoreid vahetanud eduliselt. Päris niisama lihtsalt ei ole mõtet inimesi maha kanda!
Dellu´l on tehtud mootori vahetus, võid uurida knowhowd. Mootori osas on lihtsam osta avariiline või mingite paberi probleemidega sõitev isend doonoriks kõrvale!
http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php? ... ilit=Caddy
http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php? ... y&start=50
Need näited küll mk1 baasil, kuid suurem ümberehitus kui teha südamevahetus samade aastakäikude puhul a la mk3-4 jal
Võttes et tegemist Passat b5 ga ,siis peaks mittesõitva isendi ümber lappamine olema.... kukesupp
Viimati muutis tito, 27 Sept 2013, 13:28, muudetud 1 kord kokku.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2872
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: vw passati 1,9 diiski mootor 81 kw on kellegil müügiks

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Teema ..probleem,, algab sellest,et tahetakse osta X mootorit kuid ei mainita, kui palju ollakse nõus reaalselt maksma .Mina pakun konkreetse mootori eest ,koos juhtmestiku ja kaasa saad kere 97 a. 4001 euri.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8001
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

Re: vw passati 1,9 diiski mootor 81 kw on kellegil müügiks

Lugemata postitus Postitas R36 »

t6nis3 kirjutas:Teema ..probleem,, algab sellest,et tahetakse osta X mootorit kuid ei mainita, kui palju ollakse nõus reaalselt maksma .Mina pakun konkreetse mootori eest ,koos juhtmestiku ja kaasa saad kere 97 a. 4001 euri.
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Kõige kallim sõitev auto auto24jast pole ka nii kallis.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

dellu
Moderaator
Postitusi: 4450
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 61 korda

Re: vw passati 1,9 diiski mootor 81 kw on kellegil müügiks

Lugemata postitus Postitas dellu »

No tegelikult nagu juba ka teises teemas juttu oli, siis jah üks asi on selle tegemise õnnestumine, teine asi on majanduslik otstarbekus. Kui ise teha ja oma aega oskad nii hinnata, et tasub mõllata, siis on asjal äkki tõesti ma mingi jume. Doonor võiks ka kõrval olla jah, neid juppe sinna ikka läheb lõpuks. Kui aga veel kuskile töökotta sisse jalutada, et tehke ära, siis on küsitav, odavam oleks kindlasti praegune maha müüa ja uus osta. Ise tegemisel on jälle ka see, et juhtmestik on vaja kokku panna pärast või siis doonor võtta ja terve kaabeldus ära vahetada. B3/B4 baasil on see vahetus lihtne, seal kaitsmeplokis paar pistikut lahti, mootori kaabeldus välja ja uus kaabeldus asemele ja plokki. B5 puhul ma nii kindel pole, neid pole au nii suures mahus näppida olnud. A6 C5-l on kükk kickpanelitel hunnik pistikuid, aga mis mahus see vahetatav on pole siiski kindel. Seda enam, et algusaastate B5-d on veel suisa ju vanema tüübi aju peal osaliselt (dislad), mis ühe suure pistikuga. Uuematel juba kaks väiksemat, mis bensukal on ei tea. Kui ise teha ja elektrit ei jaga, siis jällegi päris suur väljaminek. Mina olen ühe Bora teinud ja sellel on üldse kogu auto üks suur kimp ja saigi kogu doonori kaabeldus sisse tõstetud ja siis igasugu asju veel ringi ehitatud, kuna seal oli veel ka see teema, et doonor oli uuem ja sellel juba CAN suhtlus teistsugune. Seega ka kõik el. akna mootorid läksid vahetusse, comforti aju jne. Mida uuemaks auto läheb, seda rohkem seda elektroonika teemat sinna sisse tuleb, mis pärast hakkab peavalu valmistama. Hetkel mul seisab ka garaazis Corrado, millel on nüüd vahel ARL 110kw diisel Bora/G4 pealt, aga salong on siiamaani üks juhtmekimp ainult ja vaja nüüd hakata mõllama, et saaks armatuurist natukenegi vigu ka vähemaks (kellad ka Boralt). Igasugu airbage ja asju ju Corrados veel pole. Talv läbi hea rahulik nüüd teha. Ühesõnaga siia arvesta veel sisse see, kaua sa sisuliselt jalamees oled, minu Bora projekt algas oktoobris doonori lammutamisega, enne jõule tegin esimese tiiru nii et juhiiste ja hunnik kaablit oli salongis. Kokku sain kuskil veebruari lõpus. Kusjuures uue aasta algusest sõitsin sama autoga igapäev tööle ja koju ka, sest teisel autol polnud ülevaatust ja korra juba sain trahvi (sama corrado eelmise diiselmootoriga). Päris tüütu oli iga päev neid kaableid seal kuidagi koomale jälle tõmmata peale tööde lõppu. Mul oli muidugi Inglismaa doonor ja seetõttu kaabeldamist rohkem. Ehk siis tegin seda õhtuti peale tööd või nädalavahetusel. Ühesõnaga sellises mahus ringitegemisega ikka aega läheb ja sellega peab arvestama. Pigem oleks sellisel asjal mõtet, kui antud autole üldse sellist mootorit pole pandud. Ma peale Borat ka vandusin, et never ever seda tööd veel teen. Aga siis ikkagi hakkasin Corradot tegema ja nüüd olengi jälle portsu otsas, aga väehemalt selliseid autosid suht vähe liikvel. Üle maailma on ikka tehtud, aga tavaliselt lahjematega.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Stollu
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
Asukoht: Soome/Eesti
Tänatud: 1 kord

Re: vw passati 1,9 diiski mootor 81 kw on kellegil müügiks

Lugemata postitus Postitas Stollu »

t6nis3 kirjutas:Teema ..probleem,, algab sellest,et tahetakse osta X mootorit kuid ei mainita, kui palju ollakse nõus reaalselt maksma .Mina pakun konkreetse mootori eest ,koos juhtmestiku ja kaasa saad kere 97 a. 4001 euri.


Pilt

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2872
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: vw passati 1,9 diiski mootor 81 kw on kellegil müügiks

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Stollu, kui oled moosinud ennast klubiliseks ,siis vasta TEHNILISELT.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2872
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: vw passati 1,9 diiski mootor 81 kw on kellegil müügiks

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Stollu, kui oled moosinud ennast klubiliseks ,siis vasta TEHNILISELT.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: vw passati 1,9 diiski mootor 81 kw on kellegil müügiks

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

Mina leidsin kindalaekast arved, kus kasutatud 81kw TDI (AFN) oli soetatud 380.- + km. eest. Sellele lisandusid loomulikult kõikvõimalikud tihendite ja rihmade vahetused. Lihtsalt infoks ja hinnatasemeks.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2872
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: vw passati 1,9 diiski mootor 81 kw on kellegil müügiks

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Mina müün mootorit 1,9 T D i.81 kw. kallimalt kui auto tervikuna. Seega,kui forseering annab 104 kw.--milles küsimus? Loomulikult saad 81 Kw. mootori laksu käinud auto pealt. Miks on hinnatud 81 Kw. TDi. ja ei räägita PD. 85 kw, mootorist?.Kui oleme T DI FOORUMIS siis----midagi

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: vw passati 1,9 diiski mootor 81 kw on kellegil müügiks

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

t6nis3 kirjutas:Mina müün mootorit 1,9 T D i.81 kw. kallimalt kui auto tervikuna. Seega,kui forseering annab 104 kw.--milles küsimus? Loomulikult saad 81 Kw. mootori laksu käinud auto pealt. Miks on hinnatud 81 Kw. TDi. ja ei räägita PD. 85 kw, mootorist?.Kui oleme T DI FOORUMIS siis----midagi
Mitte s*ttagi ei saanud aru? :roll:

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2489
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 4 korda

Re: vw passati 1,9 diiski mootor 81 kw on kellegil müügiks

Lugemata postitus Postitas Siim »

TiitRE kirjutas:
t6nis3 kirjutas:Mina müün mootorit 1,9 T D i.81 kw. kallimalt kui auto tervikuna. Seega,kui forseering annab 104 kw.--milles küsimus? Loomulikult saad 81 Kw. mootori laksu käinud auto pealt. Miks on hinnatud 81 Kw. TDi. ja ei räägita PD. 85 kw, mootorist?.Kui oleme T DI FOORUMIS siis----midagi
Mitte s*ttagi ei saanud aru? :roll:
Tõnn täis jälle vist. :lol:

dellu
Moderaator
Postitusi: 4450
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 61 korda

Re: vw passati 1,9 diiski mootor 81 kw on kellegil müügiks

Lugemata postitus Postitas dellu »

TiitRE kirjutas:Mina leidsin kindalaekast arved, kus kasutatud 81kw TDI (AFN) oli soetatud 380.- + km. eest. Sellele lisandusid loomulikult kõikvõimalikud tihendite ja rihmade vahetused. Lihtsalt infoks ja hinnatasemeks.
See oli suure tõenäosusega paljas plokk ja see ei näita sisuliselt mitte midagi.

Väike hinnavõrdlus, et mina olen plokid kuskil 200ga müünud, turbod kuskil 150, kõrgsurvepump 1Z-le läks samuti 150ga, AFN oma on veel alles. Pane sinna nüüd veel juurde genekas, starter, käigukast (pole ju mõtet panna bensuka kasti), poolteljed, kasti kinnitused, mootori kinnitused, aju, kaabeldus. Äkki on veel autol ka kliima, siis ka selle pump, isegi erinevatel 1.9tel on erinevad pumbad. See 380+km ei näita siin absoluutselt midagi. Kui kõin need numbrid kokku liidadm, siis isegi väga hea diili korral pakuks selleks numbriks mitte vähem kui 800-900 eurot. Tööraha? Kui ise jagad elektrit ja ka vahetust, siis ...? Kui ei siis teist sama palju vähemalt? Kui vähegi otsida, siis liigub neid sõitvaid kindlasti alla 2000 üksjagu.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: vw passati 1,9 diiski mootor 81 kw on kellegil müügiks

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

dellu kirjutas:
TiitRE kirjutas:Mina leidsin kindalaekast arved, kus kasutatud 81kw TDI (AFN) oli soetatud 380.- + km. eest. Sellele lisandusid loomulikult kõikvõimalikud tihendite ja rihmade vahetused. Lihtsalt infoks ja hinnatasemeks.
See oli suure tõenäosusega paljas plokk ja see ei näita sisuliselt mitte midagi.

Väike hinnavõrdlus, et mina olen plokid kuskil 200ga müünud, turbod kuskil 150, kõrgsurvepump 1Z-le läks samuti 150ga, AFN oma on veel alles. Pane sinna nüüd veel juurde genekas, starter, käigukast (pole ju mõtet panna bensuka kasti), poolteljed, kasti kinnitused, mootori kinnitused, aju, kaabeldus. Äkki on veel autol ka kliima, siis ka selle pump, isegi erinevatel 1.9tel on erinevad pumbad. See 380+km ei näita siin absoluutselt midagi. Kui kõin need numbrid kokku liidadm, siis isegi väga hea diili korral pakuks selleks numbriks mitte vähem kui 800-900 eurot. Tööraha? Kui ise jagad elektrit ja ka vahetust, siis ...? Kui ei siis teist sama palju vähemalt? Kui vähegi otsida, siis liigub neid sõitvaid kindlasti alla 2000 üksjagu.
Oligi nö. paljas mootor, kuna kõik ülejäänud mant jäi vana auto pealt ikka.

Vasta

Mine “Diislid”