Kahemassiline hooratas
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Kahemassiline hooratas
Olen värske VW omanik ja kuulnud eelnevalt igasugu "õudusjutte" kahemassilisest hoorattast. Hiljuti VW esindust külastades, kuulsin kogemata poole kõrvaga pealt juttu, et madalatel pööretel (alla 1700 rpm) kiirendamine pidi olema selle hooratta surm.
Siit ka küsimus, et kas on mingeid soovitusi, kuidas hooratta eluiga võimalikult pikaks venitada?
Siit ka küsimus, et kas on mingeid soovitusi, kuidas hooratta eluiga võimalikult pikaks venitada?
-
- Huviline
- Postitusi: 77
- Liitunud: 22 Dets 2008, 14:00
- Telefon: 55587693
- Auto: VW vento 1.9TDI 66kw 94a. Volvo C70 2.3T5 ca 200kw
- Asukoht: Kuressaare
Re: Kahemassiline hooratas
sõidu ajal gaasi põhja vajutamine kyll ei tohiks mingied probleeme tekitada.
kuid teine asi on rehvi vilistamine ja kaapekate tegemine ning järsud kohalt minekud, samuti ka ebasujuvad käiguvahetused.
kuid teine asi on rehvi vilistamine ja kaapekate tegemine ning järsud kohalt minekud, samuti ka ebasujuvad käiguvahetused.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Kahemassiline hooratas
siis tuleks juba bensukas osta
....ma ei kujutaks ette kogu aeg minna diisliga kohalt 2000 RPMi
selleks ma disla ostsingi et sellel on hea mõnus vääne suht madalatelt pööretelt, muidugi maximum jah seal 1900 kandis aga siiski.pigem olen kuulnud et just need nn quick launch´id seda lõhuvad mis saaksid selliste kõrgete pöörete puhul olema ju suht tavalised. v siis saab ketas vatti kuigi jah viimane ei ole väga kallis....nii et jah. ei oska selle jutu peale miskit muud kosta.


Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Kahemassiline hooratas
Tegelikult unustasin täpsustamata, et see jutt käis just 4; 5 ja 6. käigu kohta. Et kui masin veel rahvast täis ja siis umbes 1400 rpm. (või isegi madalamatel pööretel) juures pedaal põhja lüüa... Kiirendust muidugi ei ole, aga päris välja ka ei sure.
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 18 Juun 2010, 05:08
- Telefon: +358445778415
- Auto: VW Passat2,0tdi DSG 2006
- Asukoht: Soome
Re: Kahemassiline hooratas
Ma nyyd kyll aru ei saa mida siin niiväga pikaksvenitada vï säästa sïda normaalset sïtu ja säästad rehvide ja kytusepealt rohkem kui seda hooratast minul olid esimesed symptomid 120+pealt, vahetati 140pealt umbes ja nagu olen aru saanud siis ta umbes sinnaauku kestabki kui teed mingeid imetrikke siis vb säästad 10000-20000km aga kas se on seda väärt, et valad vb rohkem kytust sisse ja vb ka rehvid kuluvad kiiremini kui hakkad siin 1700pealt kohalt ära minema, kui on plaan kauem selle autoga sïta siis säästa omale yks väike remondifond kui ei ole koguaeg 1000-2000euri tagataskus ja mured murtud, läheb läbi ja ostad uue ja sïdad jälle 120-150tuhhi rahulikusydamega 

-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 18 Juun 2010, 05:08
- Telefon: +358445778415
- Auto: VW Passat2,0tdi DSG 2006
- Asukoht: Soome
Re: Kahemassiline hooratas
Arvan, et iga endast ja autost lugupidav autojuht vahetab enne juba käigu alla kui lapatsi p¨hjalööb mitte alles kiirendades vï veelhullem möödasïdetavast k¨rvuti olles ja tundes et auto ei lähe edasi ja vastutuölev auto hakkab kuidagi kahtlaselt lähedale jüdmaEmsy kirjutas:Tegelikult unustasin täpsustamata, et see jutt käis just 4; 5 ja 6. käigu kohta. Et kui masin veel rahvast täis ja siis umbes 1400 rpm. (või isegi madalamatel pööretel) juures pedaal põhja lüüa... Kiirendust muidugi ei ole, aga päris välja ka ei sure.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Kahemassiline hooratas
r22gi millised muidu sinul need symptomid olid ka?passat2,0tdi kirjutas:Ma nyyd kyll aru ei saa mida siin niiväga pikaksvenitada vï säästa sïda normaalset sïtu ja säästad rehvide ja kytusepealt rohkem kui seda hooratast minul olid esimesed symptomid 120+pealt, vahetati 140pealt umbes ja nagu olen aru saanud siis ta umbes sinnaauku kestabki kui teed mingeid imetrikke siis vb säästad 10000-20000km aga kas se on seda väärt, et valad vb rohkem kytust sisse ja vb ka rehvid kuluvad kiiremini kui hakkad siin 1700pealt kohalt ära minema, kui on plaan kauem selle autoga sïta siis säästa omale yks väike remondifond kui ei ole koguaeg 1000-2000euri tagataskus ja mured murtud, läheb läbi ja ostad uue ja sïdad jälle 120-150tuhhi rahulikusydamega
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 18 Juun 2010, 05:08
- Telefon: +358445778415
- Auto: VW Passat2,0tdi DSG 2006
- Asukoht: Soome
Re: Kahemassiline hooratas
Algselt tuli sellinehääl nagu käiks sumbuti kuhugi kergelt vastu ja mitte koguaeg, päevas vb korra kuulsid seda tyhikäigul, isegi 120tuhhi hoolduses käis ja esinduses arvati et miskiasi käib kuhugi vastu ja se läks järjest hullemaks l¨puks oli pidevalt tyhikäigul kolin sees ei saa öelda just et kolin, aga selline klohmimine rohkemcopilot kirjutas:r22gi millised muidu sinul need symptomid olid ka?passat2,0tdi kirjutas:Ma nyyd kyll aru ei saa mida siin niiväga pikaksvenitada vï säästa sïda normaalset sïtu ja säästad rehvide ja kytusepealt rohkem kui seda hooratast minul olid esimesed symptomid 120+pealt, vahetati 140pealt umbes ja nagu olen aru saanud siis ta umbes sinnaauku kestabki kui teed mingeid imetrikke siis vb säästad 10000-20000km aga kas se on seda väärt, et valad vb rohkem kytust sisse ja vb ka rehvid kuluvad kiiremini kui hakkad siin 1700pealt kohalt ära minema, kui on plaan kauem selle autoga sïta siis säästa omale yks väike remondifond kui ei ole koguaeg 1000-2000euri tagataskus ja mured murtud, läheb läbi ja ostad uue ja sïdad jälle 120-150tuhhi rahulikusydamega
-
- Huviline
- Postitusi: 439
- Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
- Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
- Asukoht: EU
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Kahemassiline hooratas
kuidas oleks kõige lihtsam kontrollida kohapeal/müügiplatsil et hooratas enda elumärke kohe-kohe ei lõpeta? kas peab olema keegi hea kuulmsiega mehaanik kaasas või peab auto viima ikka kuhugi remonditöökotta kontrolli, et siis lihtsam tuvastada hooratta seisukorda? igaks juhuks mainin, et jutt käib atm.kastiga masinatest!
Re: Kahemassiline hooratas
Ega keegi pealevaatamisega sulle ära ei ütle, kas hooratas on tutikas või hakkab kohe-kohe läbi minema. Esindus / remonditöökojad tahavad kasti mahavõtmise eest 180-220€.Maxpower kirjutas:kuidas oleks kõige lihtsam kontrollida kohapeal/müügiplatsil et hooratas enda elumärke kohe-kohe ei lõpeta? kas peab olema keegi hea kuulmsiega mehaanik kaasas või peab auto viima ikka kuhugi remonditöökotta kontrolli, et siis lihtsam tuvastada hooratta seisukorda? igaks juhuks mainin, et jutt käib atm.kastiga masinatest!
-
- Huviline
- Postitusi: 993
- Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
- Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
- Asukoht: Vasalemma
- Tänanud: 1 kord
Re: Kahemassiline hooratas
Mu autol teeb ka hooratas häält, kuid ainult külmalt, esimesed paar minutit tühikäigul. Hiljem kui mootor soe pole enam midagi. Läbisõit 212000 auto 4a. vana.
M.O.T.T
Re: Kahemassiline hooratas
Kui on huvi siis saab LUKi hooratast tellida hinnad jäävad kuskil 300-400.- euri vahele ja tellimis aeg on kuni 7 tööpäeva.