vahetasin T4 2,5 TDi kahemassiline tavalise vastu

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
jaanusluik
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 25 Juun 2013, 19:12
Telefon: 58940666
Auto: VR6,BORA,LT 35 ,LT 46, T4
Asukoht:

vahetasin T4 2,5 TDi kahemassiline tavalise vastu

Lugemata postitus Postitas jaanusluik »

Eelmise aasta keskel hakkas kahemassiline kurja häält tegema ja otsustasin ta sootuks tavalise hooraka vastu välja vahetada.
Olin kuulnud jutte ,et selle saab asendada ilusasti 2,4D omaga.Nii ma siis otsisin ja leidsin järelturult korraliku komplekti (ketas,korv ja hooratas) ning proovisin seda siis masinale külge kruvida.Asi õnnestus ilusti kuni kast alla sai ja selgus tõsiasi,et sidur on peal :crazy:
Kast maha ja mõõtma.Ilmnes,et vajan treiali abi.Treial võtis maha hooratast nii ketta/korvi kui väntvõlli kinnituse poolt ning viis ka hammasvöö natukene sügavamale ja tulemus :thumbup:
Nüüd peale 15 000 km läbimist või kinnitada,et asi tõesti toimib ja tulemusega olen väga rahul.
Positiivne on see ,et 2,4D siduri puutepind on natukene suurem kui 2,5TDi omal ja ka veits raskem mis anna mootorile head ja ühtlast käiku maanteel.
See aga on omakorda väga positiivselt mõjunud küttekulule.Praegu olen saanud 15 000 KM keskmiseks 6,8l/100 km kohta (muidu oli 7,5).
1/3 sõidan Tallinnas,ülejäänud maanteel.Harva kui masin on ilma koormata 0,5 tonni on keskmine koorem ja kord kuus ka haagis järgi.
Kindlasti annab siin omaosa head revid ,väga täpselt reguleeritud sillad,chipitud mootor,üle käidud sisselaske - ja väljalaske süsteem ning loomulikult veits õlisem küttesegu.Küttele lisan 300-400g kahetaktilist õli.Kuid iga kahetaktiline ka ei kõlba,küsi müüalt.


Seega kui asi pakub huvi võin selle kohalt natukene täpsemalt targutada.
Viimati muutis jaanusluik, 24 Okt 2013, 07:06, muudetud 3 korda kokku.

ego37
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 29 Nov 2013, 12:14
Telefon: 5279343
Auto: vw2,5tdi
Asukoht:

Re: vahetasin T4 2,5 TDi kahemassiline tavalise vastu

Lugemata postitus Postitas ego37 »

Tere, sooviks täpsemat infot hooratta paigalduse kohta.
Kui saaks telefoni nr.
Tänades,Ego!

jaanusluik
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 25 Juun 2013, 19:12
Telefon: 58940666
Auto: VR6,BORA,LT 35 ,LT 46, T4
Asukoht:

Re: vahetasin T4 2,5 TDi kahemassiline tavalise vastu

Lugemata postitus Postitas jaanusluik »

ego37 kirjutas:Tere, sooviks täpsemat infot hooratta paigalduse kohta.
Kui saaks telefoni nr.
Tänades,Ego!
Hei number on :55510129

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2884
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: vahetasin T4 2,5 TDi kahemassiline tavalise vastu

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Vot on teema-millest võiks arutleda. Mida insenerid mõtlesid, kui mõtlesid kahemassilisele hoorattale. Minul kaks Golfi 81 Kw. Ühel on kahemassiline,teisel ühemassiline ,,nn tavaline,, . No ei ole tunda tühikäigul erinevust. Mida ta leevendab.

Rekmiks
Huviline
Postitusi: 280
Liitunud: 24 Veebr 2013, 09:46
Telefon: 58218277
Skype: marekliner
Auto: VW T4 Multivan 1997 2,5 75 KW TDI. Jetta, Golf 3.
Asukoht: Haapsalu
Kontakt:

Re: vahetasin T4 2,5 TDi kahemassiline tavalise vastu

Lugemata postitus Postitas Rekmiks »

Vahetasin just natuke aega tagasi oma 2,5 tdi kahemassilise - ühemassilise vastu. Kohe oli tunda et enam ei anta andeks juhi lohakat käitumist siduriga kas käigu vahetusel või kohal võttes.

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel

Re: vahetasin T4 2,5 TDi kahemassiline tavalise vastu

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja »

t6nis3 kirjutas:Vot on teema-millest võiks arutleda. Mida insenerid mõtlesid, kui mõtlesid kahemassilisele hoorattale. Minul kaks Golfi 81 Kw. Ühel on kahemassiline,teisel ühemassiline ,,nn tavaline,, . No ei ole tunda tühikäigul erinevust. Mida ta leevendab.
Säästab transmisooni diiselmootori ebalineaarsest käigust tulenevast "löökväändest", ei oska viimasele nähtusele paremat nime välja mõelda.

http://www.youtube.com/watch?v=aRL_1KW79NA" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis Boxerdaja, 08 Mär 2014, 12:18, muudetud 1 kord kokku.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2884
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: vahetasin T4 2,5 TDi kahemassiline tavalise vastu

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Vastus on täiesti arusaadav tehniliselt. Sama,mis on hammasrihma rullikutel. Pingutad kinni,kuid vetrumis maad antakse ju ´kaasa. Teine teema,kas käigukast peab vastu järgmiseid 25000 km. Juhul,kui on pandud ühemassilist hooratast.

Kasutaja avatar
tito
Huviline
Postitusi: 5292
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 220 korda

Re: vahetasin T4 2,5 TDi kahemassiline tavalise vastu

Lugemata postitus Postitas tito »

t6nis3 kirjutas:Vastus on täiesti arusaadav tehniliselt. Sama,mis on hammasrihma rullikutel. Pingutad kinni,kuid vetrumis maad antakse ju ´kaasa. Teine teema,kas käigukast peab vastu järgmiseid 25000 km. Juhul,kui on pandud ühemassilist hooratast.
Välismaistest foorumitest olen lugenud probleemsete tdi kastide kohta, paljudes teemades on välja toomata mis siduriga tehtud :P
Teemasse, kellel tuttavat pädevat treialit pole ja kodust pinki ei oma....
Pilt
Pakub Valeo valmis komplekti ,400 euro eest saab uue 1 massilise hoorata ,ketta ,korvi, survelaager tuleb lisaks osta!

Vasta

Mine “Ülekanne”