Tere!
Lugu lühidalt järgmine- sai plokisoojenduse spiraali paigalduseks(vastavalt juhendile) parempoolne külmapunn välja võetud ja siis selgus, et spiraal plokki turbo külma koja vahelt napilt läbi ei mahu. Ja kuna turbo geomeetria ka ilmselt korralikult ei liigu, oleks topelt põhjus asi maha keerata ja puhtaks teha.
Nüüd küsimus- kuidas turbo kõige mõistlikum maha keerata? Kas koos kollega või ilma? Ligipääs tundub olema olematu( tagantpoolt ja pealt ulatuvad ainult näpuotsad ligi) ja hakkab tunduma, et mõistlik oleks pooltelg ja vahepukk eemalda ja altpoollt toimetada? Või sisselaskekolle enne maha?
Kui küsimus rumal, ärge peksma hakake...
Sharanil turbo maha võtmine- mootor AFN .
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Sharanil turbo maha võtmine- mootor AFN .
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 22 Apr 2012, 21:35
- Telefon: 53482245
- Auto: VW Passat TDI
- Asukoht:
Re: Sharanil turbo maha võtmine- mootor AFN .
Võta maha koos kollektoriga.
Kollektori külge on turbo kinnitatud ühte ja teistpidi poltidega.
Ruumi tee endale nii nagu ise õigeks pead, nii on kõige mugavam toimetada.
Kollektori külge on turbo kinnitatud ühte ja teistpidi poltidega.
Ruumi tee endale nii nagu ise õigeks pead, nii on kõige mugavam toimetada.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Sharanil turbo maha võtmine- mootor AFN .
Maha võetud ja tagasi pandud. Kollektoreid ega vahepukki ära ei võtnud. Poldid, õhutorud ja õlituse survetoru sai lahti ülaltpoolt peale EGR- i ja kojameeste aluse plastiku eemaldamist. Turbo õli tagasivool rattakoopa kaudu. Välja mahtus pärast summuti vasakule nihutamist alt summuti kõrvalt.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...