Talverehvid
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 24 Jaan 2011, 14:37
- Auto: Passat , 1.9TDI , 96kw , 2004
- Asukoht:
Talverehvid
Tere
Ei tea, kas leidsin siit kõige sobivama koha, kuhu postitada oma küsimus, aga küsimus oleks VW Touaregi või üldse maasturite omanikele. Millist talvekummi maasturile soovitate, kas pigem lamelli või naela, ning ehk on kellegil isiklik kogemus konkreetse rehvi firmaga, mida soovitada/mitte soovitada?
Suurus läheb muidu 255/50 R19
Aitäh
Ei tea, kas leidsin siit kõige sobivama koha, kuhu postitada oma küsimus, aga küsimus oleks VW Touaregi või üldse maasturite omanikele. Millist talvekummi maasturile soovitate, kas pigem lamelli või naela, ning ehk on kellegil isiklik kogemus konkreetse rehvi firmaga, mida soovitada/mitte soovitada?
Suurus läheb muidu 255/50 R19
Aitäh
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Talverehvid
Iga-aastane ja palju leierdatud teema. Kõigepealt räägi oma auto kasutusalast - ainult linnas või satud ka metsavahele (kruusale)? Kui ainult linn, siis sobib ka lamell, kui ka külmunud kruusale, siis soovitaksin naela.
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 24 Jaan 2011, 14:37
- Auto: Passat , 1.9TDI , 96kw , 2004
- Asukoht:
Re: Talverehvid
Elan Viljandis, seega 90% kogu sõitudest linnas sees. Korra-kaks kuus käin maantee peal, Tallinnas/Tartus jne
Sellist otsest kinnisõidetud maateed väga tihti ei sõida ja samuti ei plaani autoga minna kuskile müttama/offroadi tegema
Lihtsalt sõiduauto puhul olen eelistanud alati naela, korraliku firma oma (Bridgestone,Nokian jne) Pole varem maasturit omanud, siis mõtlesingi, et ehk räägitakse muud juttu
Sellist otsest kinnisõidetud maateed väga tihti ei sõida ja samuti ei plaani autoga minna kuskile müttama/offroadi tegema
Lihtsalt sõiduauto puhul olen eelistanud alati naela, korraliku firma oma (Bridgestone,Nokian jne) Pole varem maasturit omanud, siis mõtlesingi, et ehk räägitakse muud juttu
-
- Huviline
- Postitusi: 691
- Liitunud: 27 Okt 2012, 21:09
- Auto: Golf III 1.6 / Golf IV 1.9
- Asukoht: Tallinn/Tartu
Re: Talverehvid
arvan, et naastrehv oleks mõistlikum valik, eriti, kui pole varem maasturit omanud. Kui naelad ära kuluvad, saad neid lamellidena kasutada ning kunagi tulevikus, kui ehk tunnetus juba parem, võid lamelle osta. Aga alguses oleksid naastud küll mõistlikum valik - nii enda kui ka masina tervise seisukohalt.
Re: Talverehvid
Räägib inimene, kes arvab, et naelteta naelrehv on sama mis lamellrehv. Palun tehke endale selgeks, et naelrehv ei ole lamellrehv, kuhu naelad sisse topitud. Naelrehvi segu on üks ja lamellrehvi segu hoopis teine. Nii ainult arvataksegi et nael on ainuke sobiv talveks ja lamell mitte.priidu6 kirjutas:arvan, et naastrehv oleks mõistlikum valik, eriti, kui pole varem maasturit omanud. Kui naelad ära kuluvad, saad neid lamellidena kasutada ning kunagi tulevikus, kui ehk tunnetus juba parem, võid lamelle osta. Aga alguses oleksid naastud küll mõistlikum valik - nii enda kui ka masina tervise seisukohalt.
Kes tasa sõuab, sel mädanevad aerud ära!
-
- Huviline
- Postitusi: 691
- Liitunud: 27 Okt 2012, 21:09
- Auto: Golf III 1.6 / Golf IV 1.9
- Asukoht: Tallinn/Tartu
Re: Talverehvid

Re: Talverehvid
loll jutt suhu tagasikase89 kirjutas:Räägib inimene, kes arvab, et naelteta naelrehv on sama mis lamellrehv. Palun tehke endale selgeks, et naelrehv ei ole lamellrehv, kuhu naelad sisse topitud. Naelrehvi segu on üks ja lamellrehvi segu hoopis teine. Nii ainult arvataksegi et nael on ainuke sobiv talveks ja lamell mitte.priidu6 kirjutas:arvan, et naastrehv oleks mõistlikum valik, eriti, kui pole varem maasturit omanud. Kui naelad ära kuluvad, saad neid lamellidena kasutada ning kunagi tulevikus, kui ehk tunnetus juba parem, võid lamelle osta. Aga alguses oleksid naastud küll mõistlikum valik - nii enda kui ka masina tervise seisukohalt.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Talverehvid
Ega tavanaelikud/lamellid polegi mõeldud offroadimiseksdsimp kirjutas:... samuti ei plaani autoga minna kuskile müttama/offroadi tegema

-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 24 Jaan 2011, 14:37
- Auto: Passat , 1.9TDI , 96kw , 2004
- Asukoht:
Re: Talverehvid
Kurjam...enda arust üritasin võimalikult detailset ja konkreetset küsimust esitada ja juttu ajada. Ikka kisub kuidagi mõtetuks vaidluseks ja targutamiseks
Olen ennem autosid ise ka omanud ning sõiduauto puhul olen alati eelistanud naelrehvi, isegi eelmisel 2007aasta 4veolisel Audi A6el. Mitte ühtegi korda kinni ei jäänud ja mingeid muid äpardusi ei juhtunud. Ei tea kas tuli see siis sõiduoskusest, quattrost või tuttuutest Bridgestone Noranza naeltest.
Sellepärast kuna nüüd on maastur siis küsisingi uuesti selle küsimuse, et ehk sarnaste autode omanikud jagaks kogemust-arvamust. Ise arvan ka nael oleks ikkagi kindlam, kuid kuna ongi esimene dsiip ja ikka olen lugenud ja kuulnud siitsealt et kui on korraliku firma uus lamell, siis see on ka ikka väga hea. Kohe kindlasti ei pea ennast 18aastaseks rullnokaks või algajaks, et kõigi ohutuse nimel tuleks minu sõidustiili puhul 1000% naela kasutada. Sellepärast küsingi nüüd uuesti. Minu sõitmistingimused - kus ja kui palju on juba eelnevalt kirjas
Aitäh
Olen ennem autosid ise ka omanud ning sõiduauto puhul olen alati eelistanud naelrehvi, isegi eelmisel 2007aasta 4veolisel Audi A6el. Mitte ühtegi korda kinni ei jäänud ja mingeid muid äpardusi ei juhtunud. Ei tea kas tuli see siis sõiduoskusest, quattrost või tuttuutest Bridgestone Noranza naeltest.
Sellepärast kuna nüüd on maastur siis küsisingi uuesti selle küsimuse, et ehk sarnaste autode omanikud jagaks kogemust-arvamust. Ise arvan ka nael oleks ikkagi kindlam, kuid kuna ongi esimene dsiip ja ikka olen lugenud ja kuulnud siitsealt et kui on korraliku firma uus lamell, siis see on ka ikka väga hea. Kohe kindlasti ei pea ennast 18aastaseks rullnokaks või algajaks, et kõigi ohutuse nimel tuleks minu sõidustiili puhul 1000% naela kasutada. Sellepärast küsingi nüüd uuesti. Minu sõitmistingimused - kus ja kui palju on juba eelnevalt kirjas
Aitäh
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Talverehvid
A mis siin üle mõelda?
Mina isiklikult eelistan naela (on ju ka samaklassi auto
) ja lamelli ei uurigi, ega palu seda ka foorumlastel endale soovitada
.



-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Talverehvid
palun natuke lugemist , laiendab silmaringi , miks , kuidas ja kas.
http://www.rehviring.ee/rehvidest/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ise vana naastumees , seega tervitaks kõiki lamelliennusid
Kogemus on lamelliga olnud ainult negatiivne , maasturi klassi kahjuks kirjeldada ei saa , puudub kogemus.
http://www.rehviring.ee/rehvidest/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ise vana naastumees , seega tervitaks kõiki lamelliennusid

Kogemus on lamelliga olnud ainult negatiivne , maasturi klassi kahjuks kirjeldada ei saa , puudub kogemus.
-
- Huviline
- Postitusi: 1495
- Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
- Auto: Golf 2
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 25 korda
- Kontakt:
Re: Talverehvid
Kuna enamus sõitu toimub linnas, soovitaks kindlasti lamelli! Viljandi teed on praegugi kehvad, kui kõik lasevad oma naeltega kuival asfaldil edasi, ei saagi kunagi normaalseid teid. Samas, ega kui sa ostad uued korralikud lamellid, ei ole suurt vahet sul pidamisel ka. Minema sa saad ikkagi kiiremini ja paremini kui teised (4wd eelis), pidama saamine on ka pmst sama mis naelaga (jah, jääpeal vähe kehvemini, kuid enamasti kompenseerib selle sõidustiil, liikluse ettenägemine).
Isiklikult olin ka 100% naela mees, eelmine talv sai tutikad lamellid ostetud ning maailmavaade muutus sootuks. Kahjuks pole pikemaajalisi kogemusi kaherattaveolise lamelliga, kuid siin teemas sellest kasu niikuinii poleks.
Kokkuvõtteks, reaalselt võttes ei näe mina naelal sinu puhul mõtet, osta korralik ja värske lamell(tootmisajalt) ning naudi talve. Väga palju tuleb meil niikuinii sõita kuival/märjal asfaldil kus on ebameeldiv naelaga sõita müra, naela kulumise ja teede seisukohalt.
Isiklikult olin ka 100% naela mees, eelmine talv sai tutikad lamellid ostetud ning maailmavaade muutus sootuks. Kahjuks pole pikemaajalisi kogemusi kaherattaveolise lamelliga, kuid siin teemas sellest kasu niikuinii poleks.
Kokkuvõtteks, reaalselt võttes ei näe mina naelal sinu puhul mõtet, osta korralik ja värske lamell(tootmisajalt) ning naudi talve. Väga palju tuleb meil niikuinii sõita kuival/märjal asfaldil kus on ebameeldiv naelaga sõita müra, naela kulumise ja teede seisukohalt.
-
- Huviline
- Postitusi: 691
- Liitunud: 27 Okt 2012, 21:09
- Auto: Golf III 1.6 / Golf IV 1.9
- Asukoht: Tallinn/Tartu
Re: Talverehvid
Talviti on teed tihti jäised. Lumi sõidetakse kinni, pealt hakkab sulama ja tekib igale poole korralik liuväli, kus ainult naelad, mis jäässe tungivad, tagavad enamvähem mõistliku juhitavuse. Vahet pole, kas sõidad 4-motioniga või esiveolisega, lamell on jääl sama mis suverehv.
Eelmise talve algul ostsin naelad ja praegu nende seisukorda hinnates ei ütleks küll, et väga kulunud oleks. Iga rehvimaterjal vananedes kuivad ja kaotab oma esialgsed omadused. Olen täiesti rahul, kui naelad 3-4 aastat vastu peavad. Aga noh, võibolla suurel ja raskel Touaregil ongi rehvide (ja naelte) kulumine mitu korda suurem võrreldes Golfiga, et talve lõpuks juba siledad, et naastrehvide pidamine kalliks läheb
Eelmise talve algul ostsin naelad ja praegu nende seisukorda hinnates ei ütleks küll, et väga kulunud oleks. Iga rehvimaterjal vananedes kuivad ja kaotab oma esialgsed omadused. Olen täiesti rahul, kui naelad 3-4 aastat vastu peavad. Aga noh, võibolla suurel ja raskel Touaregil ongi rehvide (ja naelte) kulumine mitu korda suurem võrreldes Golfiga, et talve lõpuks juba siledad, et naastrehvide pidamine kalliks läheb
► Näita Spoilerit
Viimati muutis priidu6, 10 Okt 2013, 22:05, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 212
- Liitunud: 28 Aug 2012, 10:40
- Telefon: 58383262
- Auto: Golf 4 2001 2,0 85 kw manuaal
- Asukoht: Tallinn
Re: Talverehvid
Kui mingi asi kõlbab kõigeks (siinpuhul siis lamell) , siis tegelikult ei kõlba ta üldse kuhugi. Suveks on ikka suverehv ja talveks on ikka nael.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Talverehvid
Miks mul on tunne, et jälle tekib koht kus lamellimehed vs. naeliku austajad üksteist materdama kukuvad? K..rt, iga-aastane ennetalvine teema ja seda igas foorumis muide 

-
- Huviline
- Postitusi: 691
- Liitunud: 27 Okt 2012, 21:09
- Auto: Golf III 1.6 / Golf IV 1.9
- Asukoht: Tallinn/Tartu
Re: Talverehvid
ideaalis võiks olla 3 jooksu rehve:
suverehvid kevad-suvi-sügiseks,
lamellrehvid pool-talvisteks ja lumisteks oludeks,
naastrehvid jäisteks oludeks - talve lõpp, kevade algus.
naastusid võiksid asendada spets metallrihmad, mida saaks vajadusel lamellidele paigaldada.
suverehvid kevad-suvi-sügiseks,
lamellrehvid pool-talvisteks ja lumisteks oludeks,
naastrehvid jäisteks oludeks - talve lõpp, kevade algus.
naastusid võiksid asendada spets metallrihmad, mida saaks vajadusel lamellidele paigaldada.
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 21 Mär 2006, 12:14
- Telefon: 56677167
- Skype: mtoomik
- Auto: Golf Cabriolet, E39 530d
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Talverehvid
Selle miini otsa astutakse vist iga sügis. Sama teema on esivedu vs tagavedu.
Mina isiklikult eelistan ikka karvaseid (naeltega) rehve, kuid see on puhtalt subjektiivne. Kui lamellid mõttetud oleks, siis neid ju ei toodetaks. Naeltega on ainult selline väike vimka, et osades euroopa riikides ei või naeltega sõita. Kui sa ainult kodulinnas ringi vurad, siis selles pole ilmselt vahet.
Kui väga vaja mingit soovitust saada, siis ma soovitan teha küsitluse (poll-i). Mis rohkem hääli saab, seda vali. Enamus ei saa ju eksida
Mina isiklikult eelistan ikka karvaseid (naeltega) rehve, kuid see on puhtalt subjektiivne. Kui lamellid mõttetud oleks, siis neid ju ei toodetaks. Naeltega on ainult selline väike vimka, et osades euroopa riikides ei või naeltega sõita. Kui sa ainult kodulinnas ringi vurad, siis selles pole ilmselt vahet.
Kui väga vaja mingit soovitust saada, siis ma soovitan teha küsitluse (poll-i). Mis rohkem hääli saab, seda vali. Enamus ei saa ju eksida

"Don't touch my monkey"
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Talverehvid
Enamus ei viitsi enam igal aastal selle teemaga kaasagi minnaoverkill kirjutas:
Kui väga vaja mingit soovitust saada, siis ma soovitan teha küsitluse (poll-i). Mis rohkem hääli saab, seda vali. Enamus ei saa ju eksida

-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Re: Talverehvid
Endal ka maastur ja läheb seekord ikka naast, kuna lamellid on küll head, aga jääl nad naastrehvile vastu ei saa. Samas pead vaatama, et saaksid hea naastu, kuna keskpärane või odavam naast on juba halvem kui paremad lamellid(vaata TM-i testi). Muidugi kallutab minu puhul valikut see, et soovitud mõõdus(235/60 R18) pole lamelli valik suur, naastu osas aga mitu erinevat mudelit. Mõtlen kas Contid või Michelinid praegu.
Muidu kui ikkagi lamelli peale lähed siis soovitan Michelini X-ice, võitsid testi ka sel aastal ning mul endal isa ostis need eelmine talv ning tema kui põline naastumees, ütles, et pole elus paremat, vaiksemat ja mugavamat rehvi olnud, et lärmi osas tegi isegi suvekatele silmad ette, mis olid ka tutikad Michelin Energy saverid. Sõitis erinevatel pinnastel, rohkem maanteel ja väiksematel teedel ning pool aega oli käru taga. Ning vältides edasisi kommentaare, et oleneb naastust, siis ta ostab alati testivõitjad, et selles osas on võrdlusmoment hea.
Muidu kui ikkagi lamelli peale lähed siis soovitan Michelini X-ice, võitsid testi ka sel aastal ning mul endal isa ostis need eelmine talv ning tema kui põline naastumees, ütles, et pole elus paremat, vaiksemat ja mugavamat rehvi olnud, et lärmi osas tegi isegi suvekatele silmad ette, mis olid ka tutikad Michelin Energy saverid. Sõitis erinevatel pinnastel, rohkem maanteel ja väiksematel teedel ning pool aega oli käru taga. Ning vältides edasisi kommentaare, et oleneb naastust, siis ta ostab alati testivõitjad, et selles osas on võrdlusmoment hea.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Talverehvid
Panen kirja ka oma arvamuse kõigile kindlameelsetele.
Olen ka sõitnud erinevate rehvidega ja sõiduautole (enda omale siis) ei leia põhjust naastrehvi panna, sest on kallim ja müra suurem, lisaks on lamellid igati õigustanud ennast, sest ei sõida jääteedel ja sõidangi, siis loomust võtan hoo maha, sest lihtsalt nii on õpetatud. Lisaks ei leia mingit põhjendust inimesele, kes vannub oma naastu kuid 90% sõidab linnas, kus enamus kordadel on tee lumest puhas ja naastu ostu pealt on tehtud lihtsalt raha kulutamine.
Endal olid eelmine talv all Bridgesstone Blizziak WS-70 ja oma hinda õigustasid igati( kuigi polnud väga kallid), seeaasta lähevad alla teisele autole ning arvan, et teenivad edukalt ka seal.
Muidugi puudub kogemus dsiibidega ning pean oma suu siin kinni, sest pole õrna aimugi kuidas käitub selline mass lamellrehvil.
Olen ka sõitnud erinevate rehvidega ja sõiduautole (enda omale siis) ei leia põhjust naastrehvi panna, sest on kallim ja müra suurem, lisaks on lamellid igati õigustanud ennast, sest ei sõida jääteedel ja sõidangi, siis loomust võtan hoo maha, sest lihtsalt nii on õpetatud. Lisaks ei leia mingit põhjendust inimesele, kes vannub oma naastu kuid 90% sõidab linnas, kus enamus kordadel on tee lumest puhas ja naastu ostu pealt on tehtud lihtsalt raha kulutamine.
Endal olid eelmine talv all Bridgesstone Blizziak WS-70 ja oma hinda õigustasid igati( kuigi polnud väga kallid), seeaasta lähevad alla teisele autole ning arvan, et teenivad edukalt ka seal.
Muidugi puudub kogemus dsiibidega ning pean oma suu siin kinni, sest pole õrna aimugi kuidas käitub selline mass lamellrehvil.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 17 Apr 2004, 02:26
- Auto: Seat Leon ST Cupra 300 4drive
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
Re: Talverehvid
http://www.rehvidpluss.com/EST/sisu/LAM ... EELISTADA/ - veel vähe lugemist lamell vs. naast teemal.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Talverehvid
Miks ma ei usu.enzo kirjutas:http://www.rehvidpluss.com/EST/sisu/LAM ... EELISTADA/ - veel vähe lugemist lamell vs. naast teemal.
Viimati muutis R36, 11 Okt 2013, 12:27, muudetud 1 kord kokku.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 17 Apr 2004, 02:26
- Auto: Seat Leon ST Cupra 300 4drive
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
Re: Talverehvid
Ega keegi ei sunnigi, eks igaüks ise teab, mis teeb.golfi_vend kirjutas:Miks ma ei usu.enzo kirjutas:http://www.rehvidpluss.com/EST/sisu/LAM ... EELISTADA/ - veel vähe lugemist lamell vs. naast teemal.
-
- Huviline
- Postitusi: 1203
- Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
- Auto: A5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Talverehvid
Iga-aastane vaidlus erinevates foorumites. Lõppude lõpuks oleneb see otsus sellest, milline on olnud varasem kogemus ning oleme ausad, ka rahakott mängib siin omajagu otsustamisel rolli. Ise olen sõitnud 90% naastrehviga ja jätkan seda "traditsiooni" ka see aasta. Mind ei häiri see naelte krõbin, küll aga ma hindan naastu eelist lamellrehvi ees erinevates olukordades, kus kandvaks pinnaseks on kas kiilasjää või lumekirme all olev sissesõidetud tugev ja libe lumemass.
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Re: Talverehvid
enzo kirjutas:http://www.rehvidpluss.com/EST/sisu/LAM ... EELISTADA/ - veel vähe lugemist lamell vs. naast teemal.
See on küll vananenud ja kallutatud info seal. Võtke reaalsel mõni uuem test ette ja näete, et head lamellid teevad päris paljudele naastudele silmad ette ja naastude suurem eelis tuleb esile jääl.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee