Peps7 kirjutas:
Minu arust väga selgelt arusaada, et päevatuled võivad põleda ILMA gabariitide- ja numbrituledeta ja kui päevatulede asemel kasutada esimisi udutulesid, siis PEAVAD gabariidid ja numbrituled põlema.
Minuarust puht tehniliselt ei saagi ühelgi autol udutulesid ilma gabariitideta põlema panna?Juhul,kui saab,tuleks auto vast korduvale ülevaatusele saata,või kuidas?
No siin mõni mees ju kirjutas, et tema autol esimesed udutuled põlesid ilma gabariit- ja numbrituledeta. Küsi tema käest, kas ta on ise midagi ringi ehitanud või mitte.
See siis märgistuses kinni, kas on udukad või päevatuled. Kas päevasõidutuledel on mingid kindlad paiknemisnõuded ka? Kas päevasõidutuli võib asuda samas kohas kus udukas? Päevasõiduks udukad süttivad automaatselt, midagi selleks ringi ehitama ei pea, pimenedes lülitab pooltuledele ümber, koos gabariitidega.
Aga oled sa kindel, et sul ikka udutuli põleb? Kuskilt olen kuulnud (naised saunas rääkisid), et osadel uuematel autodel on udutuli ja päevatuli ühe korpuse sees. Mis tähised sul udutule klaasil on?
Peps7 kirjutas:
Minu arust väga selgelt arusaada, et päevatuled võivad põleda ILMA gabariitide- ja numbrituledeta ja kui päevatulede asemel kasutada esimisi udutulesid, siis PEAVAD gabariidid ja numbrituled põlema.
Minuarust puht tehniliselt ei saagi ühelgi autol udutulesid ilma gabariitideta põlema panna?Juhul,kui saab,tuleks auto vast korduvale ülevaatusele saata,või kuidas?
Minu meelest väga ammu leierdatud teema, aga saab. Näiteks kui on kasutusel selline konseptsioon, et päevatulede asemel kasutad udutulesid!
minu autol on tehase konf selline alates sealt maalt, siis kus EV seadlusandlus seda võimaldab.
päevatulede asukohast ka
2) M ja N kategooria sõiduki päevatulelaterna valgusava välisserva kaugus sõiduki külgservast ei tohi ületada 400 mm ja laternate valgusavade siseservade vaheline kaugus peab olema vähemalt 600 mm, kuid sõidukil, mille laius on väiksem kui 1300 mm, võib kaugust vähendada 400 mm-ni;
4) päevatulelaterna kõrgus teepinnast peab olema vähemalt 250 mm, kuid ei tohi ületada 1500 mm;
5) päevatulelatern võib olla ühitatud teiste eesmiste laternatega;
6) ühe päevatule valgustugevus peab olema vähemalt 400 cd ja ei tohi ületada 1200 cd. Valgusava pinna suurus peab olema vähemalt 25 cm2 ja ei tohi ületada 200 cm2
priidu6 kirjutas:
saaks aru, et kui oleksid xenoonid ilma automaatsete kõrgusregulaatoriteta ja oleks otse konstaablile silma paistnud
Kusjuures,mul tehase xenonid ja ei tee mingeid vinta-vänta liigutusi,kui põlema panen.Ei tea,kas peaks ka igaksjuhuks tehase varustatuse paberit kaasas kandma hakkama?
Ehk mõni kõrguse andur läbi? Siis jäävad liigutused tegemata
Noh see "ei tohi olla suurem velg" on ka tegelikult õige. Kui sul on tehnilises passis rehvimöödud sees, näiteks 15 ja 16", siis selge, et sa ei tohi ju 19"-ga ringi kruisata. Ma olen selliseid passe näinud küll.
Samas tulega on tegelt ju ka see teema, et on isetehtud ümberehitus. Tehasest pole selliseid ette pandud ja seega tõesti oleks endal lihtsam kui sertifikaat kaasas on. Iseasi kas mingil hiinakal sellist asja on või kui kasutatult ostetud siis võib suisa unistada sellisest asjast vast. Mul näiteks oli tuningpütt ühel autol, millel kõik saksakeelsed serdid olemas olid, et see konkreetne pütt sobib konkreetselt seda tüüpi mootoriga sellistele ja sellistele autodele (REMUS oma). Sama teema on olnud Saksast toodud autoga, millel sportrool peal. Samuti sertifikaat kaasas, maatrikstabeliga millised roolid millisele autole sobivad. Selle sai küll tehnilisse passi kirja, aga see pidi ainuke asi olema, mida ARK sisse kannab. Ma usun et kui korralikud tuled osta on vastavad paberid kaasas ka. Muidug tlauri kirjeldatud tähised tule peal on ka hädavajalikud ja võivad ka päeva päästa äkki.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335