Lutz kirjutas:Enda autol (G4 1.9 TDI 66kw) täpselt samad sümptomid:
Sooja ilmaga (+10 kraadi) käivitub pikalt - küünalde tuli põleb max 1 sekund ja relee plõksu ei ole kuulda
Külma ilmaga käivitub normaalselt - küünalde tuli põleb pikalt ja releed on kuulda
Kui auto on hommikul kasvõi 1 minut töötanud, siis järgmised käivitused poolest pöördest.
Kas asi võib olla temp anduris? Andurist läheb impulss armatuuri seierile ja ajju küünalde juhtimiseks.
Siin osad arvasid, et kütus vajub tagasi. Kas seda saab ainult visuaalselt läbi kütusevoolikute kontrollida?
Hommikuti saab aku ja starter päris kõva vatti, kusjuures küünlad on just vahetatud.
Kui läbipaistev kütusevoolik, siis saab küll kontrollida. Võimalus ka klapp vahele panna kui tõesti tagasi vajub öö jooksul. Kerge panna ja odav.
Aga vb tõesti on sama häda. Aga talita siis samamoodi, et võta õhtul temp andur tagant. Ainult pistikust lahti siis. Vaata mis teeb hommikul.
VägaVisaHing kirjutas:Ühe teise diagnostiku juures selgus tõsiasi, et jahutusvedeliku temperatuurid on erinevad. St. Auto näitas 90 kraadi. Kompuuter 75 kraadi. Seega lausa 15 kraadi erinevust.
Tõmmati andur tagant ja homme hommikul selgub. Kui ilma andurita käivitub ilusti, siis on viga teada. ehk siis vigane andur.
Oh neid "diagnostikuid", kui su auto külmas peast ei käivitu ,siis see 90 ja 75 ei mängi rolli. Vii asi mingite pädevate diisli meeste juurde, maksad kokkuvõttes vähem kui huupi juppe vahetades! Nagu eelpool mainitud, võib olla viga kasvõi vanas softis
Ahjaa ,küsin palju auto läbisõit on ?
Oleks sinu juurde remonti toonud siis oleks saanud pool mootorit ära vahetada, sest temp anduri viga ei saa kindlasti olla
Hommikuti on muidu nii, et esimesed pöörded ta lubab ja vahepeal hüppab ka käima koheselt aga sealsamas sureb ta välja. Teine käivitus ketrab mingi oma 10 sek kuni tööle hüppab ja sinise pahvaka viskab välja.
Hommikuti on muidu nii, et esimesed pöörded ta lubab ja vahepeal hüppab ka käima koheselt aga sealsamas sureb ta välja. Teine käivitus ketrab mingi oma 10 sek kuni tööle hüppab ja sinise pahvaka viskab välja.
Tundub nagu küte ikkagi vajuks tagasi vist?
Kütusefiltrit vahetasid ,siis läksid tagasivooluklapile uued tihendid? On küllaga juhuseid kui sealt lisa võtab Aga ma millegipärast ei usu seda, kui temperatuurianduril saba tagant võttsid ,siis kaua eelsüüte märgutuli armatuuris põles ?
Hommikuti on muidu nii, et esimesed pöörded ta lubab ja vahepeal hüppab ka käima koheselt aga sealsamas sureb ta välja. Teine käivitus ketrab mingi oma 10 sek kuni tööle hüppab ja sinise pahvaka viskab välja.
Tundub nagu küte ikkagi vajuks tagasi vist?
Kütusefiltrit vahetasid ,siis läksid tagasivooluklapile uued tihendid? On küllaga juhuseid kui sealt lisa võtab Aga ma millegipärast ei usu seda, kui temperatuurianduril saba tagant võttsid ,siis kaua eelsüüte märgutuli armatuuris põles ?
hmm.. Ma ei mäleta täpselt aga mingi 5-6 sekundit äkki?
Hmm.. Tagasivooluklappile küll uut tihendit ei saanud. Aint kütusefilter ja harazo.
tito kirjutas:Kas see filter vahetatud enne v pärast halba käivitust ?
Filtri vahetamisest oli mingi 3 nädalat kuniks esimesed sümptomid tekkisid. No ideas, kas mõni tihend oli halvasti või midagi. Aga peale seda näppimist pole enam probleeme esinenud.
VägaVisaHing kirjutas:
Filtri vahetamisest oli mingi 3 nädalat kuniks esimesed sümptomid tekkisid. No ideas, kas mõni tihend oli halvasti või midagi. Aga peale seda näppimist pole enam probleeme esinenud.
Veider on see ,et kui temperatuuriandurit kahtlustasid, läks peale (ma enam ei mäeleta mis täpselt) näppimist auto paremini käima. Kui tihend on halvasti ,siis ta on halvasti ,mitte ei ole nii, et kord on ja siis jälle pole