Vw Passat 1.8 92kw silinder seest märg

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Ivoo.
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 26 Veebr 2012, 14:28
Auto: VW Passat´97 1.9TDI 81kw
Asukoht: Tallinn

Vw Passat 1.8 92kw silinder seest märg

Lugemata postitus Postitas Ivoo. »

Tervist!
Pöördun teieni probleemiga, mis vaevab mind sellest saadik kui auto sain. Igaks juhuks mainin ära, et tegemist on Vw Passat 1.8 92kw ADR 1998a.
Põhiprobleem on auto jõud. Olen proovinud võrdluseks erinevaid sama mootoriga VAG gruppe ja võin julgelt öelda, et minu auto liigub 2x halvemini.
Autol on hiljaaegu vahetatud süütepool, küünlad, piibud ehk teisisõnu süüte süsteem peaks olema veatu. Tühipööretel töötab auto normaalselt.
Lühidalt öeldes- olen autole teinud diagnostikad, puhastanud pihusteid, vahetanud omavahel pihusteid, uurinud hammasrihma(ehk on keegi varasem hambajagu mööda pannud), kontrollinud sisselaske vaakumi lekkeid. Ja lõpptulemus - kõik on tip-top. KÜLL AGA märkasin hiljaaegu, et esimene silinder autol on seest märg. Esmapilgul diagnoosiks klapisääre tihendid, aga auto ei tossa, õli siiani pole võtnud silmnähtavalt(1 kuuga) ja klapi pealmine pool tundus puhas mitte tahmane õlist. Kompressioon on kõigil silindritel ühtlane ja enam-vähem ok. Siiski on ülejäänud kolm küünla otsad kuldpruunikat st küttesegu hea. Esimesel silindril üsna must.
Arvan, et jõukadu on tingitud ehk esimesest silindri anomaaliast.

Ehk oskab keegi VAGgrupi huviline pakkuda ideid, mis mure võib olla???




Tervistusega,
Ivo

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2872
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: Vw Passat 1.8 92kw silinder seest märg

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Keegi ei julge vastata hiromant küsimusele(,et esimene silinder autol on seest märg-- klapi pealmine pool tundus puhas mitte tahmane õlist), kuid sellise teema korral ole väheke rohkem konkreetne. Kompressioon on kõigil silindritel ühtlane(ütled sina) ja enam-vähem. On siis raske ütelda mõõdetud kompressioon ka numbrites. See , mis sinule tundub enam-vähem, ei pruugi anda mootorile korralikku tööd. Esimese silindri anomaalia,nagu mainid---miks siis diagnostika seda ei näidanud? Jällegi vastuolu küsijal.

Vasta

Mine “Mootor”