G4 kõrgemaks tõstmise vajadus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 25 Juun 2013, 19:12
- Telefon: 58940666
- Auto: VR6,BORA,LT 35 ,LT 46, T4
- Asukoht:
G4 kõrgemaks tõstmise vajadus
Tere,
sai soetatud Golf4 kuid masinal esimene ots täitsa maad ligi.Tõstsin täna tõstukil masina ülesse ja pidin tõdema,et nii pikka rattakäiku pole veel kohanud.
Seega madaldus vedrudest siin juttu ei ole.Samuti on vedrud terved.Ilmselt on lihtsalt vedru ära vajunud.
Mõtlesin,et panen masinale alla uued vedrud kuid siis mõtlesin,et võiks talve perjoodiks juba vähe tuumisemalt tõsta,sest meil esineb tublisi hangesi ja selle masinaga sõidab pereema.
Seega paluks asiseid nõuandeid kuidas saaks ratta ja ülemise koopaääre vahelist ala suurendada 7cm võrra ees ja taga 4cm jagu.
Tänud ette!
sai soetatud Golf4 kuid masinal esimene ots täitsa maad ligi.Tõstsin täna tõstukil masina ülesse ja pidin tõdema,et nii pikka rattakäiku pole veel kohanud.
Seega madaldus vedrudest siin juttu ei ole.Samuti on vedrud terved.Ilmselt on lihtsalt vedru ära vajunud.
Mõtlesin,et panen masinale alla uued vedrud kuid siis mõtlesin,et võiks talve perjoodiks juba vähe tuumisemalt tõsta,sest meil esineb tublisi hangesi ja selle masinaga sõidab pereema.
Seega paluks asiseid nõuandeid kuidas saaks ratta ja ülemise koopaääre vahelist ala suurendada 7cm võrra ees ja taga 4cm jagu.
Tänud ette!
-
- Huviline
- Postitusi: 2879
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus
Alusta sellest,et ütled olemasolevad mõõdud G-4. ja maapinnast tiiva kõige kõige kõrgemast kohast mõõdetuna cm-id. Siis on ka võrdlus teiste G4-jadega olemas.
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 25 Juun 2013, 19:12
- Telefon: 58940666
- Auto: VR6,BORA,LT 35 ,LT 46, T4
- Asukoht:
Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus
Hei,Wizard kirjutas:http://www.metalnerd.com/cat09.htm
tänud lingi eest! On nüüd mõtlemisainet,kuid kas neid on keegi juba ostnud ka ja milline on tagasiside?
selge on aga see,et vedrude vahetus on tulemas,kuid milliste vastu ja kas ainult vedrudest piisab või peab lisama veel pikendusi on hetkel küsimused millele otsin vastust.
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 25 Juun 2013, 19:12
- Telefon: 58940666
- Auto: VR6,BORA,LT 35 ,LT 46, T4
- Asukoht:
Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus
t6nis3 kirjutas:Alusta sellest,et ütled olemasolevad mõõdud G-4. ja maapinnast tiiva kõige kõige kõrgemast kohast mõõdetuna cm-id. Siis on ka võrdlus teiste G4-jadega olemas.
Õhtust,
hommikul viskan mõõdulindi peale ja teen ehk paar pilti ka ära,siis asi selgem jah.
-
- Huviline
- Postitusi: 1129
- Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
- Auto: g4 variant `05
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 1 kord
Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus
Odavam vast lasta kellegil treida need kui osta sealt.jaanusluik kirjutas:Hei,Wizard kirjutas:http://www.metalnerd.com/cat09.htm
tänud lingi eest! On nüüd mõtlemisainet,kuid kas neid on keegi juba ostnud ka ja milline on tagasiside?
selge on aga see,et vedrude vahetus on tulemas,kuid milliste vastu ja kas ainult vedrudest piisab või peab lisama veel pikendusi on hetkel küsimused millele otsin vastust.
Br.
-
- Huviline
- Postitusi: 1129
- Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
- Auto: g4 variant `05
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 1 kord
Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus
Kui raha rohkem raisata tahad siis http://bagriders.com/modlab/categories/ ... -GTI/MKIV/
Br.
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 25 Juun 2013, 19:12
- Telefon: 58940666
- Auto: VR6,BORA,LT 35 ,LT 46, T4
- Asukoht:
Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus
Wizard kirjutas:Kui raha rohkem raisata tahad siis http://bagriders.com/modlab/categories/ ... -GTI/MKIV/
....

-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 25 Juun 2013, 19:12
- Telefon: 58940666
- Auto: VR6,BORA,LT 35 ,LT 46, T4
- Asukoht:
Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus
Wizard kirjutas:Odavam vast lasta kellegil treida need kui osta sealt.jaanusluik kirjutas:Hei,Wizard kirjutas:http://www.metalnerd.com/cat09.htm
tänud lingi eest! On nüüd mõtlemisainet,kuid kas neid on keegi juba ostnud ka ja milline on tagasiside?
selge on aga see,et vedrude vahetus on tulemas,kuid milliste vastu ja kas ainult vedrudest piisab või peab lisama veel pikendusi on hetkel küsimused millele otsin vastust.
Jah,materjali ja treijali leian kui teaks täpseid mõõte
-
- Huviline
- Postitusi: 2879
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus
Olen küll tehnikaga sinasõber(teatud ,,spetsialistid,, küll vaidlevad vastu),kuid Wizardi link ei viinud teadmistega kuhugi. No kogematta sattusin seda teemat lugema,ja paha on see ,et kommenteerin. NB. Link Wizardilt ,mis ei vii mitte kuskile tehnilisest lahendusest AUTO KÕRGEMAST TÕSTMISEST.Arvuti hullud oma mõõtudega,mis just välja paisati,jäägu arvutisse. Reaalne elu on teine.
Viimati muutis t6nis3, 24 Nov 2013, 00:37, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus
Vabandan,et kommenteerin,aga t3nn,ma kunagi ammu soovitasin: Stick with LADA Made in USSR. Kuigi tänapäeva Venemaal teevad "spetsialistid" ,nagu sa neid nimetad,tolle aegsete masinatega asju,mida sa oma halvimas unenäoski näha ei oska.
Viimati muutis copilot, 24 Nov 2013, 01:14, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 25 Juun 2013, 19:12
- Telefon: 58940666
- Auto: VR6,BORA,LT 35 ,LT 46, T4
- Asukoht:
Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus
Nii siit vähe pilte:jaanusluik kirjutas:t6nis3 kirjutas:Alusta sellest,et ütled olemasolevad mõõdud G-4. ja maapinnast tiiva kõige kõige kõrgemast kohast mõõdetuna cm-id. Siis on ka võrdlus teiste G4-jadega olemas.
Õhtust,
hommikul viskan mõõdulindi peale ja teen ehk paar pilti ka ära,siis asi selgem jah.


Kolmas pilt siis tagumisest otsast !



....kuna lumetõrjega ei tegele siis vaja seda masinat kergitada.
P.S masinal on all rehvid 185/65/14" tahaksin heameelega need 15" vastu ümber lükata kuid otsin velgesi,äkki on kellegil pakkuda. Sobivad nii alud kui plekid.
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus
Kui sa paneksid sinna alla nüüd stock´is ette nähtud 195/65/15 alla siis võidaksid praegusega umbes 2cm kõrgust juurde.
http://www.rimsntires.com/specs.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.rimsntires.com/specs.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis VWM, 24 Nov 2013, 20:49, muudetud 1 kord kokku.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 25 Juun 2013, 19:12
- Telefon: 58940666
- Auto: VR6,BORA,LT 35 ,LT 46, T4
- Asukoht:
Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus
VWM kirjutas:Kui sa paneksid sinna alla nüüd stock´is ette nähtud 195/65/15 alla siis võidaksid praegusega umbes 2cm kõrgust juurde.
http://www.rimsntires.com/specs.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;
jah selline plaan on küll,et 15" alla ajada,kuid nagu piltidelt näha võib on 2cm siiski vähe.
Tõsi,esiots tõuseb selle läbi tunduvalt rohkem (kuna nina on kaldu ju üle esisilla telje ette poole tublisti) velgede välja poole toomine vahetükiga tõstab ka omajagu,samuti uued vedrud,kuid kas sellest piisab?
Igaljuhul annan teada mis ja kui palju tõstis ja kust otsast mõõtetuna,nii saavad ka teised hea ülevaate asjast.
Siiski on teretulnud jätkuvalt kõik nõuanded

Viimati muutis jaanusluik, 24 Nov 2013, 21:34, muudetud 1 kord kokku.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus
Huvitav kuidas?jaanusluik kirjutas: velgede välja poole toomine vahetükiga tõstab ka omajagu,

Aga soovitan samuti nagu eelkõneleja, et alusta õige rehvimõõduga...üllatud isegi tulemusest.
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 25 Juun 2013, 19:12
- Telefon: 58940666
- Auto: VR6,BORA,LT 35 ,LT 46, T4
- Asukoht:
Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus
Esiteks sellele masinale on see normaalmõõt rehv.Vaatasin tabelist järgi.Olenevalt modifikatsioonist (moootor ,selle võimsus,mida tarbib,mis vedu,kere jne jne) on G4 väga erinevas skaalas tehase poolt etteantud mõõte nii rehvidele kui velgedele.TiitRE kirjutas:Huvitav kuidas?jaanusluik kirjutas: velgede välja poole toomine vahetükiga tõstab ka omajagu,![]()
Aga soovitan samuti nagu eelkõneleja, et alusta õige rehvimõõduga...üllatud isegi tulemusest.
...aga velgede välja poole toomine ja auto kõrguse muutumine? Asi lihtne.Kuna õõtshoob pole vertikaalis täitsa sirge vaid sillatala poolt kõrgemal ja käändmiku juurest maale lähemal siis iga millimeeter lisa teeb õõtsa ( näitlikult ) ju pikemaks ja seega tõstab masina kõrgemale.Palju oleneb ka veljest endast,kus asub tema kese , kui kaugele see on keskosast nihutatud,samuti rehvi laiusest.
Mäletan kui panin BMW E39 velgede laiendused 18mm siis oli vahe kliirensis märgatav.
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus
Näidake tabelit kus on 185/65 r14 tehase mõõt? Minu teada VW Polole võib jah selline mõõt tehasest olla ja vanadel passatitel samuti, kuid golf IV peaks olema 14 tolli veljega 175/80. Kui kardate, et auto on vajunud siis aitab uute mudelijärgi valitud vedrude paigaldus. Velje flantsid ei saa kuidagi moodi auto kliirentsit mõjutada, muutub ju vaid auto rööbe.jaanusluik kirjutas:Esiteks sellele masinale on see normaalmõõt rehv.Vaatasin tabelist järgi.Olenevalt modifikatsioonist (moootor ,selle võimsus,mida tarbib,mis vedu,kere jne jne) on G4 väga erinevas skaalas tehase poolt etteantud mõõte nii rehvidele kui velgedele.TiitRE kirjutas:Huvitav kuidas?jaanusluik kirjutas: velgede välja poole toomine vahetükiga tõstab ka omajagu,![]()
Aga soovitan samuti nagu eelkõneleja, et alusta õige rehvimõõduga...üllatud isegi tulemusest.
...aga velgede välja poole toomine ja auto kõrguse muutumine? Asi lihtne.Kuna õõtshoob pole vertikaalis täitsa sirge vaid sillatala poolt kõrgemal ja käändmiku juurest maale lähemal siis iga millimeeter lisa teeb õõtsa ( näitlikult ) ju pikemaks ja seega tõstab masina kõrgemale.Palju oleneb ka veljest endast,kus asub tema kese , kui kaugele see on keskosast nihutatud,samuti rehvi laiusest.
Mäletan kui panin BMW E39 velgede laiendused 18mm siis oli vahe kliirensis märgatav.
-
- Huviline
- Postitusi: 1129
- Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
- Auto: g4 variant `05
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 1 kord
Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus
panen siis siia tabeli ka http://www.wheel-size.com/size/volkswag ... nspecified
Br.
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 25 Juun 2013, 19:12
- Telefon: 58940666
- Auto: VR6,BORA,LT 35 ,LT 46, T4
- Asukoht:
Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus
Armsad sõbrad!
Kui kellegil on kahtlusi selles,et velje flantsi lisamine sõltumatu vedrustuse korral ei tõsta masina kliirentsit siis saab see võimalik olla vaid kahel juhul:
1. kui õõtshoob on normaalasendis täielikult horisontaalis moodustades 90 kraadise täisnurga või on õõtsa nurk väiksem kui 90 kraadi (tava sõiduautodel pole seda kohanud)
2. füüsika ja matemaatika seadused on kaotanud oma kehtivuse.
Kui kellegil on selles osas vastuväiteid siis tõestagu mulle seda ja mina tõestan jälle üsna lihtsa joonisega,et minu väitel on alust.
Kui kellegil on kahtlusi selles,et velje flantsi lisamine sõltumatu vedrustuse korral ei tõsta masina kliirentsit siis saab see võimalik olla vaid kahel juhul:
1. kui õõtshoob on normaalasendis täielikult horisontaalis moodustades 90 kraadise täisnurga või on õõtsa nurk väiksem kui 90 kraadi (tava sõiduautodel pole seda kohanud)
2. füüsika ja matemaatika seadused on kaotanud oma kehtivuse.
Kui kellegil on selles osas vastuväiteid siis tõestagu mulle seda ja mina tõestan jälle üsna lihtsa joonisega,et minu väitel on alust.
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 25 Juun 2013, 19:12
- Telefon: 58940666
- Auto: VR6,BORA,LT 35 ,LT 46, T4
- Asukoht:
Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus
Wizard kirjutas:panen siis siia tabeli ka http://www.wheel-size.com/size/volkswag ... nspecified
Jah siin kohal minu vabandused,ei kontrollinud üle väidet. 14" normaalmõõduks ütles kummispets 175/80 G4-le.
Vaatasin velgede sobivus tabeli ja automaatsel ja siis rehvide oma ning kuskil miskit ma segamini ajasin. Sorry !
Viimati muutis jaanusluik, 25 Nov 2013, 10:03, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1129
- Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
- Auto: g4 variant `05
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 1 kord
Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus
Arvan, et sa peaksid oma joonist veel korra siis vaatama.jaanusluik kirjutas:Armsad sõbrad!
Kui kellegil on kahtlusi selles,et velje flantsi lisamine sõltumatu vedrustuse korral ei tõsta masina kliirentsit siis saab see võimalik olla vaid kahel juhul:
1. kui õõtshoob on normaalasendis täielikult horisontaalis moodustades 90 kraadise täisnurga või on õõtsa nurk väiksem kui 90 kraadi (tava sõiduautodel pole seda kohanud)
2. füüsika ja matemaatika seadused on kaotanud oma kehtivuse.
Kui kellegil on selles osas vastuväiteid siis tõestagu mulle seda ja mina tõestan jälle üsna lihtsa joonisega,et minu väitel on alust.
Arvestades, et reaalselt on auto ratas ca 90 kraadi maapinnaga siis ei ole vahet kui kaugel see see ratas on rummust kesktelje kõrgus jääb samaks.
Vastavalt sellele palju siis ratta külgkalle on autol ka veidi see asi muutub aga paari cm flanstiga asi vaevalt. et märgatav on.
Viimati muutis Wizard, 25 Nov 2013, 11:10, muudetud 2 korda kokku.
Br.
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 25 Juun 2013, 19:12
- Telefon: 58940666
- Auto: VR6,BORA,LT 35 ,LT 46, T4
- Asukoht:
Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus
Vaata siin see nali ongi,et ca 90 kraadi kalle,tegelikult on kalle ikka 93-95 ja mõnel ka enam. Mida pikemaks venitada kalde all olevat õõtsa seda kõrgemale tõuseb masin.Wizard kirjutas:Arvan, et sa peaksid oma joonist veel korra siis vaatama.jaanusluik kirjutas:Armsad sõbrad!
Kui kellegil on kahtlusi selles,et velje flantsi lisamine sõltumatu vedrustuse korral ei tõsta masina kliirentsit siis saab see võimalik olla vaid kahel juhul:
1. kui õõtshoob on normaalasendis täielikult horisontaalis moodustades 90 kraadise täisnurga või on õõtsa nurk väiksem kui 90 kraadi (tava sõiduautodel pole seda kohanud)
2. füüsika ja matemaatika seadused on kaotanud oma kehtivuse.
Kui kellegil on selles osas vastuväiteid siis tõestagu mulle seda ja mina tõestan jälle üsna lihtsa joonisega,et minu väitel on alust.
Arvestades, et reaalselt on auto ratas ca 90 kraadi maapinnaga siis ei ole vahet kui kaugel see see ratas on rummust kesktelje kõrgus jääb samaks.
Puhas matemaatika,armas sõber

-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus
Aga pane siis flantsid vahele golfile ja ole rahul, vähemalt sulle endale tundub, et auto kõrgem. 

Viimati muutis Boxerdaja, 25 Nov 2013, 18:10, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 528
- Liitunud: 10 Veebr 2013, 21:22
- Telefon: 56782346
- Skype: Kristjan Velleste
- Auto: Golf MK 3, 2x MK 2, BMW E46 330D 150kw.
- Asukoht: Saku/Tallinn
Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus
Kuna ma olen matematika huvilinejaanusluik kirjutas:Vaata siin see nali ongi,et ca 90 kraadi kalle,tegelikult on kalle ikka 93-95 ja mõnel ka enam. Mida pikemaks venitada kalde all olevat õõtsa seda kõrgemale tõuseb masin.Wizard kirjutas:Arvan, et sa peaksid oma joonist veel korra siis vaatama.jaanusluik kirjutas:Armsad sõbrad!
Kui kellegil on kahtlusi selles,et velje flantsi lisamine sõltumatu vedrustuse korral ei tõsta masina kliirentsit siis saab see võimalik olla vaid kahel juhul:
1. kui õõtshoob on normaalasendis täielikult horisontaalis moodustades 90 kraadise täisnurga või on õõtsa nurk väiksem kui 90 kraadi (tava sõiduautodel pole seda kohanud)
2. füüsika ja matemaatika seadused on kaotanud oma kehtivuse.
Kui kellegil on selles osas vastuväiteid siis tõestagu mulle seda ja mina tõestan jälle üsna lihtsa joonisega,et minu väitel on alust.
Arvestades, et reaalselt on auto ratas ca 90 kraadi maapinnaga siis ei ole vahet kui kaugel see see ratas on rummust kesktelje kõrgus jääb samaks.
Puhas matemaatika,armas sõber

NB! Võin ka eksida

Viimati muutis q2800, 25 Nov 2013, 19:08, muudetud 1 kord kokku.
Dont corner me, Dont lecture me, raise your hands if you are a Sinner! - Dave the Stage
Olemas ka diagnostika kaabel, kui kellegil vaja hädasti võin aidata!
Olemas ka diagnostika kaabel, kui kellegil vaja hädasti võin aidata!