Probleem Passat b5.5 TDI 96kw mootoriga.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 13 Aug 2013, 08:25
- Telefon: 53541454
- Auto: Passat B5 TDI
- Asukoht:
Probleem Passat b5.5 TDI 96kw mootoriga.
Tere,
Alustan siis oma juttu päris algusest ja kirjutan mis autoga siiamaani tehtud, head nõu ja ideed mida võiks veel üle vaadata ja mis viga võiks olla on teretulnud, endal mõistus juba päris otsakorral.
Sai suve keskel muretsetud omale 2001 a Passat TDI 96kw. Sillad ja muud murekohad sai üle käidud ja vead likvideeritud. Kõik oli tore ja auto sõitis ilma probleemideta kuni oktoobrini.
Esimese külmema ilmaga oli näha et termostaat omadega õhtal, temp üle 50-60 kraadi ei läinud. Sai siis see ära vahetatud. Peale termostaadi vahetust jäi jahutussüsteemi õhk, proovisin õpetuse järgi õhku välja saada,esimese korraga ei saanud seega üritasin veel paar päeva hiljem uuesti.
Ikka ei midagi, mulises ja solises armatuuri taga samamoodi. Alguses vähem aga peale paarikümmend km sõitu rohkem. Kuna temperatuur oli normis ja üle 90 kraadi ei läinud mis tahes sõidustiiliga ning puhus ka salongi kenasti sooja siis jätsin õhutamise sinnapaika.
Sai siis nädalake sõita kui avastasin et jahutusvedelikku kaob ja auto summutist tuleb külma mootoriga valge paks suits. Pidasin nõu tuttava remondimehega ja tegime kindlaks et plokikaanetihend omadega läbi.
Kuna kohe ei olnud aega plokikaanetihendi vahetust ette võtta siis sai veel nädal-kaks sõidetud. Sai siis lõpuks kaanetihend ära vahetatud ja uute poltidega kinni tõmmatud. Paar päeva sõidetud, ikka sama jama, valge suits tagant väljas ja jahutusvedeliku kadu umbes 1L/500km kohta. Hiljem sain teada et plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] jäeti lihvimatta. (Siin mainiks ära, tänu sellise käki tegemisele sinna ma oma autot enam ei usaldanud viia)
Peale seda viisin siis oma auto Viljandisse, Siller Autosse, et vältida probleeme ja saada tehtud tööle ka korralik garantii.
Võeti siis seal mootor laiali, saadeti plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] Tallinnasse survestamisele, öeldi et plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] korras ja panevad mootori kokku tagasi.
Sain auto kätte, sõitsin max 60km, jätsin õhtul seisma ja hommikul käima pannes oli jälle valge paks suits Passatil summutist väljas.Kõvasti hullem kui ennem oli. Umbes 12km oli seda väga palju ja peale seda jäi natuke vähemaks. Solin-mulin armatuuri taga samamoodi alles.Viisin kohe oma auto tagasi Sillerisse ja lubati üle vaadata uuesti ja uurida mis viga on.
Hiljem kodus uurisin Sillerist antud kviitungit ja uusi plokikaanepolte ei olnud seal märgitud.
Kas sellist jama võib põhjustada ka vanade poltide kasutamine?
Ja mis põhjuseid võib veel olla ?
Autol minekut on , käima läheb väga hästi, kütet ei võta ka ülemäära palju.
Alustan siis oma juttu päris algusest ja kirjutan mis autoga siiamaani tehtud, head nõu ja ideed mida võiks veel üle vaadata ja mis viga võiks olla on teretulnud, endal mõistus juba päris otsakorral.
Sai suve keskel muretsetud omale 2001 a Passat TDI 96kw. Sillad ja muud murekohad sai üle käidud ja vead likvideeritud. Kõik oli tore ja auto sõitis ilma probleemideta kuni oktoobrini.
Esimese külmema ilmaga oli näha et termostaat omadega õhtal, temp üle 50-60 kraadi ei läinud. Sai siis see ära vahetatud. Peale termostaadi vahetust jäi jahutussüsteemi õhk, proovisin õpetuse järgi õhku välja saada,esimese korraga ei saanud seega üritasin veel paar päeva hiljem uuesti.
Ikka ei midagi, mulises ja solises armatuuri taga samamoodi. Alguses vähem aga peale paarikümmend km sõitu rohkem. Kuna temperatuur oli normis ja üle 90 kraadi ei läinud mis tahes sõidustiiliga ning puhus ka salongi kenasti sooja siis jätsin õhutamise sinnapaika.
Sai siis nädalake sõita kui avastasin et jahutusvedelikku kaob ja auto summutist tuleb külma mootoriga valge paks suits. Pidasin nõu tuttava remondimehega ja tegime kindlaks et plokikaanetihend omadega läbi.
Kuna kohe ei olnud aega plokikaanetihendi vahetust ette võtta siis sai veel nädal-kaks sõidetud. Sai siis lõpuks kaanetihend ära vahetatud ja uute poltidega kinni tõmmatud. Paar päeva sõidetud, ikka sama jama, valge suits tagant väljas ja jahutusvedeliku kadu umbes 1L/500km kohta. Hiljem sain teada et plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] jäeti lihvimatta. (Siin mainiks ära, tänu sellise käki tegemisele sinna ma oma autot enam ei usaldanud viia)
Peale seda viisin siis oma auto Viljandisse, Siller Autosse, et vältida probleeme ja saada tehtud tööle ka korralik garantii.
Võeti siis seal mootor laiali, saadeti plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] Tallinnasse survestamisele, öeldi et plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] korras ja panevad mootori kokku tagasi.
Sain auto kätte, sõitsin max 60km, jätsin õhtul seisma ja hommikul käima pannes oli jälle valge paks suits Passatil summutist väljas.Kõvasti hullem kui ennem oli. Umbes 12km oli seda väga palju ja peale seda jäi natuke vähemaks. Solin-mulin armatuuri taga samamoodi alles.Viisin kohe oma auto tagasi Sillerisse ja lubati üle vaadata uuesti ja uurida mis viga on.
Hiljem kodus uurisin Sillerist antud kviitungit ja uusi plokikaanepolte ei olnud seal märgitud.
Kas sellist jama võib põhjustada ka vanade poltide kasutamine?
Ja mis põhjuseid võib veel olla ?
Autol minekut on , käima läheb väga hästi, kütet ei võta ka ülemäära palju.
-
- Huviline
- Postitusi: 378
- Liitunud: 25 Apr 2013, 22:21
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Probleem Passat b5.5 TDI 96kw mootoriga.
Kuna selle aastakäiguga masinatel egr vahejahuti puudub, siis kas ei ole võimalik et kütusefiltri peal olevst soojusvahetist jahutusvedelikku küttesüsteemi sattub?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem Passat b5.5 TDI 96kw mootoriga.
kui plokkaane kaudu jahutusvedelik kaob, siis kas see mootori õli sisse ei peaks sattuma?
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 13 Aug 2013, 08:25
- Telefon: 53541454
- Auto: Passat B5 TDI
- Asukoht:
Re: Probleem Passat b5.5 TDI 96kw mootoriga.
Õli sees oli küll natuke näha jahutusvedeliku jälgi. Õlisegust plöga oli klapikambri kaane all ja mõned tilgad õli ujus jahutusvedelikus kui paisupaaki vaatasin.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem Passat b5.5 TDI 96kw mootoriga.
Eeldatavasti ei ole tegu vana kraamiga. Kuid tundub et on tehtud jälle praaki tööd. Kui aus olla,siis ega ka esindused teevad **tta. Ûks hiljutine näide Viljandi Kia esindusest,kus rihma vahetusel suudeti maha põletada Kia sportage kaitsmeblokk...süü aeti muidugi korrosiooni kaela ja ämmal tuli uue bloki eest välja käia 500 eur,et moto korralikult käima saada,sest tegu pole just rahva autoga,nagu VAG,kus sääraseid juppe ebayst v lammaritest pmt kilo hinnaga kätte saad. Aasta tagune näide ka VW esindusest soome poole peal,kus ei suudetud tuvastada kusevat pihustit 2.0 tdi motol,mille tõttu ûhel ilusal päeval pani moto pillid kotti nii,et otstarbekam oli osta kasutatud uus moto. Raha osatakse küsida,aga kvaliteet ja garantii on omaette teema. Endal siin oleks lihtlabame rihma vahetus lõpenud peaaegu uue rihma purunemisega,sest alumise rihma katte üks kõrv kãis vastu rihma sest tööd tegev jorss oli suutnud selle ära painutada kuidagi.Õnneks ainult õrnalt ja tuvastasin kahtlasest häälest kapoti alt asja peale 2km läbimist. Lisaks oli turbo VNT vaakumvoolik tagasi ûhendamata jäetud ja see 2km koju sõitsin nagu SDI motoga...tegu polnud kûll nn margiesindusega,kuid reklaamisid end VAG spetsialistidena...my arse!!! Uus kahtlane hääl kapoti alt oli kuulda kohe,kui masina käima panid. Seega õige korraliku koha leidmine on vene rulett. Kui vähegi võimalus,tee kodus ning töötaha eest,mida muidu maksaksid,osta korralikud tööriistad. Pealegi,VAG grupi masinatele on DIY materjali nett täis.
Viimati muutis copilot, 25 Nov 2013, 08:42, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 2648
- Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
- Telefon: 56871880
- Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
- Asukoht: Elva
- Tänatud: 2 korda
Re: Probleem Passat b5.5 TDI 96kw mootoriga.
Kala on kuskil mujal kui vanades poltides. Uued poldid pannakse sestap, et neid ei keera nõnada puruks kui vanasid.(on juhuseid olnud kui uus polt ka puruks keeratud)
Äkki on blokk ise näiteks puru keeratud kuna pole poldi auke õlist/veest misiganes puhtaks tehtud?
Äkki on blokk ise näiteks puru keeratud kuna pole poldi auke õlist/veest misiganes puhtaks tehtud?
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 14 Nov 2013, 12:07
- Telefon: 53 410 248
- Auto: vw passat 2,5TDI 4motion, vw t4
- Asukoht:
Re: Probleem Passat b5.5 TDI 96kw mootoriga.
kui sul eelmine kord poldid ära vahetati polnud selleks seekord ilmselt vajadust, polte vahetatakse sellepärast, et nad venivad välja(seda saab ka kontrollida, ja kui nad on korras pole vajadust ju uute järele). Ilmselt on sul viga siiski mujal kui kaanes, selles vahejahutis näiteks.
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 13 Aug 2013, 08:25
- Telefon: 53541454
- Auto: Passat B5 TDI
- Asukoht:
Re: Probleem Passat b5.5 TDI 96kw mootoriga.
Probleem leitud.
Just täpselt see heitgaaside vahejahuti oli omadega õhtal. Nüüd see viga likvideeritud ja ei tossu summutist ega õhku jahutussüsteemis !
Just täpselt see heitgaaside vahejahuti oli omadega õhtal. Nüüd see viga likvideeritud ja ei tossu summutist ega õhku jahutussüsteemis !