Ei, ma tean väga hästi mis on automaatne tulede kõrgusregulaator , mul viimased autod kõik tehase xenoniga olnud. Kuid küss tekkis just selles mõttes, et mis eesmärgiga see nivooandur seal xenonil on - et tuled silma ei pimestaks? Ja konkreetsel autol kompenseerib selle kere kõrgusandur, mis on tehasest paika pandud nii, et tuled ka raske koormaga kedagi pimesta (õhkvedru, olgu öeldud on vaid tippmudelil LC-l ). Ja üldse ma ei saa aru, et miks selle varustusega see kõrgusrullik veel olema peab?
P.S Tehasest pole kunagi sellele mudelile xenonit pandud. Xenon tuli alles LC150-st.
TiitRE kirjutas:Ei, ma tean väga hästi mis on automaatne tulede kõrgusregulaator , mul viimased autod kõik tehase xenoniga olnud. Kuid küss tekkis just selles mõttes, et mis eesmärgiga see nivooandur seal xenonil on - et tuled silma ei pimestaks? Ja konkreetsel autol kompenseerib selle kere kõrgusandur, mis on tehasest paika pandud nii, et tuled ka raske koormaga kedagi pimesta (õhkvedru, olgu öeldud on vaid tippmudelil LC-l ). Ja üldse ma ei saa aru, et miks selle varustusega see kõrgusrullik veel olema peab?
P.S Tehasest pole kunagi sellele mudelile xenonit pandud. Xenon tuli alles LC150-st.
Kahjuks ei tähenda see seda, et võid xenone ilma "oma" regulaatorita kasutada. Allroadil oli sama asi. Tõmbas ise kõrgust õhuga järgi ja olid ka eraldi regulaatorid.
Ikka selleks, et vastutulija silma ei saaks. Eraldi regulaatorid on tiba ikka kiiremad ka, kui õhu juurde pumpamine süsteemi . Tegelikkuses korraks saab silma küll tee ebaühtluse tõttu. See süsteem ei ole kahjuks güroskooplik
TiitRE kirjutas:Ei, ma tean väga hästi mis on automaatne tulede kõrgusregulaator , mul viimased autod kõik tehase xenoniga olnud. Kuid küss tekkis just selles mõttes, et mis eesmärgiga see nivooandur seal xenonil on - et tuled silma ei pimestaks? Ja konkreetsel autol kompenseerib selle kere kõrgusandur, mis on tehasest paika pandud nii, et tuled ka raske koormaga kedagi pimesta (õhkvedru, olgu öeldud on vaid tippmudelil LC-l ). Ja üldse ma ei saa aru, et miks selle varustusega see kõrgusrullik veel olema peab?
P.S Tehasest pole kunagi sellele mudelile xenonit pandud. Xenon tuli alles LC150-st.
Kahjuks ei tähenda see seda, et võid xenone ilma "oma" regulaatorita kasutada. Allroadil oli sama asi. Tõmbas ise kõrgust õhuga järgi ja olid ka eraldi regulaatorid.
Ikka selleks, et vastutulija silma ei saaks. Eraldi regulaatorid on tiba ikka kiiremad ka, kui õhu juurde pumpamine süsteemi . Tegelikkuses korraks saab silma küll tee ebaühtluse tõttu. See süsteem ei ole kahjuks güroskooplik
Ok. Vastus olemas. Eks see oligi selline hüpoteetiline teema rohkem
Kui ma vahetad ära B6 Passati bixenonid (D1S'd), kas siis on vaja midagi veel teha? arvutiga ühendada vms, et asi oleks korrektne? Pirn läheb sama mis praegu sees on ehk Osrami Xenarc D1S.
Helistasin kunagi möllerisse ning nad ajasid midagi segamini ning ütlesid mulle et pirniks on seal D2S, mis muidugi peale tunnist esiosa lahti võtmist ei leidnud kinnitust. Peale seda kui olin pirni välja võtnud ja tagasi pannud tundus kõik OK toimivat.
daljoh kirjutas:Kiire küsimus teie huvitava arutelu vahele.
Kui ma vahetad ära B6 Passati bixenonid (D1S'd), kas siis on vaja midagi veel teha? arvutiga ühendada vms, et asi oleks korrektne? Pirn läheb sama mis praegu sees on ehk Osrami Xenarc D1S.
Helistasin kunagi möllerisse ning nad ajasid midagi segamini ning ütlesid mulle et pirniks on seal D2S, mis muidugi peale tunnist esiosa lahti võtmist ei leidnud kinnitust. Peale seda kui olin pirni välja võtnud ja tagasi pannud tundus kõik OK toimivat.
Ülikorrektne oleks, et peale tule väljavõttu reguleeritaks uuesti tule vihk, kuid reaalselt nagu vajadust ei näe.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Passatil on peal bixenonid ning lisaks ka nn ristmiku tuled (H7 lisapirn tule sees mis süttib kui rooli keerata). Kas kõikidel seda tüüpi tuledel peaks olema/on võimalik seadistada kurvitulede funktisioon?
Kaabel taha ja õigetesse kohtadesse linnukesed?
daljoh kirjutas:Kiire küsimus teie huvitava arutelu vahele.
Kui ma vahetad ära B6 Passati bixenonid (D1S'd), kas siis on vaja midagi veel teha? arvutiga ühendada vms, et asi oleks korrektne? Pirn läheb sama mis praegu sees on ehk Osrami Xenarc D1S.
Helistasin kunagi möllerisse ning nad ajasid midagi segamini ning ütlesid mulle et pirniks on seal D2S, mis muidugi peale tunnist esiosa lahti võtmist ei leidnud kinnitust. Peale seda kui olin pirni välja võtnud ja tagasi pannud tundus kõik OK toimivat.
Ülikorrektne oleks, et peale tule väljavõttu reguleeritaks uuesti tule vihk, kuid reaalselt nagu vajadust ei näe.
Kui tule küljest võtad ja külge paned on suht suur tõenäosus, et tuli liigub natukenegi. Jääb ta siis kõgemale vaatama, madalamale, paremale või vasakule, reguleerima peaks ikkagi. Sama teema nagu sillas juppide vahetusega ning sillaregulliga.
Seda muidugi, et peaks. Ei kujuta ettegi palju sellise teenuse eest võetakse, endal vajalik teenus läbirääkimise küsimus.
Kaabliga möllamist oska kommenterida, uute autode info puudulikum kui vanadel masinatel. Golf 4 xenonitel näiteks on küll võimalus kaabliga ligi minna ja kalibreerida tule asend ja kõrgusanduri asend. Kogu protseduur näeb välja nii, et tuledele antakse teada, et nüüd reguleeritakse neid ja peale reguleerimist antakse teada, et reguleeritud, edasi teeb elektroonika oma tööd iseseisvalt.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Eks ta sinna 0 ja 100 euro vahele jääb. Kui endal käed just sealt tagant kohast välja ei kasva, siis olenevalt pirnitüübist ei ole mingit raketiteadust see ise ära teha. Samas tänapäeva autodel on tihti see jama, et tulepirni vahetamiseks tuleb pool nina laiali kiskuda. Kui ikka mitu tundi mässama peab siis olenevalt asutuse tunnihinnast ka see number kokku tuleb. H4 puhul on vaja ka kaabeldust akule vedada, massid ühendada jne. H7 puhul piisab kahe juhtme pistmisest vanasse pirni pistikusse.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Jah aga kui see noname 4 kuuga siniseks/kollaseks/lillaks tõmbab, siis on aja ja närvikulu suurem. Arvestades ka seda, et tavaline on ju, et xenon pirnidega masinatel peab stange ka maha võtma.
Peab mainima, et xenon pirnide hinnad on suhtelistelt hästi alla tulnud. Alles oli vist aasta tagasi kui Saksast sai pirnipaari sama hinnaga, kui Eestist ühe pirni.
Igatahes plaanin planeeritavale uuele autole küll Osramid ette kruvida, pirnid tulevad ilmselt küll Saksast.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Ise kasutan neid http://www.ebay.co.uk/itm/OSRAM-D2R-Xen ... 0753966487" onclick="window.open(this.href);return false; ja mersu tuled muutusid oluliselt paremaks. Ennem oli originaalis Philips. Ilmselt küll kõige tavalisem. Ei uurinud nii täpselt aga üks neist läks roosaks, ja vahetasin mõlemad välja.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
golfi_vend kirjutas:Need on originaal pirnid suhteliselt. Aga Saksa ebayst on odavam, kui Inglismaa omast.
Seda küll. Ise maksin nende eest 96€ 2 tk-i
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
Keegi oskab äkki rääkida, kuidas Passat b5-el xsenon pirni vahetada ? Võtsin ükspäev selle kummi katte eest ära sealt, siis selle pistiku pirni otsast ära ja edasi ei saand enam aru, et kuidas pirn sealt välja peaks tulema ? Seal mingine plastikust rõngas, et peab seda keerama või tirima ja on see väga kõvasti kinni ?
Kuidas?
Lihtsalt, kui ma touranit tegin millele oli ette pandud facelift nina, siis läks kokku u 1000 eurot tuled+pirnid+AFS plokid jne... . Seal aga oli xenon juba tehasest, küll vananina ehk siis ilma kurvituledeta.
Sinul peab ostma tuled+afs plokid+afs juhtplokk, loodid, pistikud juhtmed ja veel kindlasti midagi. Automaatne reguleering käib sellel läbi kurvitulede ploki ja see on digisides tulede vahel ja AFS juhtplokiga.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
golfi_vend kirjutas:Kuidas?
Lihtsalt, kui ma touranit tegin millele oli ette pandud facelift nina, siis läks kokku u 1000 eurot tuled+pirnid+AFS plokid jne... . Seal aga oli xenon juba tehasest, küll vananina ehk siis ilma kurvituledeta.
Sinul peab ostma tuled+afs plokid+afs juhtplokk, loodid, pistikud juhtmed ja veel kindlasti midagi. Automaatne reguleering käib sellel läbi kurvitulede ploki ja see on digisides tulede vahel ja AFS juhtplokiga.
Ei olegi nii lihtne kui ma arvasin
Vaadata mõne masina pealt mis avariiline varuosadena osta?