GTI kirjutas:Reaalne arutelu võiks toimuda selle üle, kas soov tõsta esiotsa 70mm võrra oleks reaalne esisilla ehitusest tingituna: kas poolteljed ei hakka vastu õõtsa või esisilla tala käima, kas roolivarrastel on piisavalt pikkust, et saaks kokkujooksu õigeks keerata ning kuna autot tõstes venitatakse poolteljed pikemaks, kas pooltelg üldse praktikas pikeneb niipalju? Matemaatikud võiks välja arvutada kui palju pikenevad poolteljed tõstes auto esiotsa ülaltoodud skeemil/lingil näidatud vahetükkide abil 70mm võrra.
Hei GTI,
diplomeeritud matemaatikut käepärast võtta pole ja selle pärast kasutasin autotõstukit,et veenduda milline näeb välja olukord ku tõsta masinat 70mm võrra arvestades praegu all olevate rehvide kõrgemast punktist poritiiva kaare sügavama punktini.70mm siis esimest otsa ja 40mm tagumist otsa.
Tegelikult tahan tõsta kogu masinat nii,et praegu esipampri madalama kohalt tõuseks masin kokku 100mm.Praegune kliirens panperi kohalt võetuna on 50mm.
Rehvidega tõstan ca 30mm,ülejäänud uute vedrudega ja püstikul asetseva vedru kanduri nihutamisega.Vedrud tulevad VR6 omad.
Veljed lähevad alla 15" ja võimalikult suure ´´ofset´´ näitajaga,lisaks laiendused.
Stabiilsuse huvides lisan juurde ka teise stabika.Nii kahaneb ka oht suurel kaldel ammortidele haiget tega.
Pooltelgedega muret pole,samuti jagub roolioste reguleerimiseks maad küll ja veel.
Ja lõppu.Tegemist ju 74KW (!) pereema autoga millega ei käida rallit sõitmas ega triffimas.Päevane max kilometraas 60km millest 600meetrit kruusa ja ülejäänud suur maantee.
