Hooratas, sidurikomplekt ja survelaager
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 98
- Liitunud: 15 Nov 2010, 18:02
- Auto: Volkswagen Passat Highline TDI 103 kw 2007.a
- Asukoht: Tartu/Võru
Hooratas, sidurikomplekt ja survelaager
Mootoriks 2.0 TDI 103kw BMP. Paistab, et tulemas on siis pealkirjas nimetatud asjade vahetus.
Olen aru saanud, et on kolm põhilist tootjat. Luk, sachs ja valeo.
Millise tootja kasuks otsustada? Jagage kogemusi ja teadmisi.
Aitäh
Olen aru saanud, et on kolm põhilist tootjat. Luk, sachs ja valeo.
Millise tootja kasuks otsustada? Jagage kogemusi ja teadmisi.
Aitäh
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 19 Juun 2013, 13:00
- Auto: Skoda Superb 2014a 2.0TDI 125kw
- Asukoht:
- Tänatud: 1 kord
Re: Hooratas, sidurikomplekt ja survelaager
Valeol on olemas ka ühemassiline hooratas, mis peaks ka suht kaua kestma. Ei lähe läbi. Aga ise panin endale hiljuti LUK-i kahemassilise, kuna polnud kuskilt võimalik saada valeo ühemssilist. ühemassiline on ka odavam.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Hooratas, sidurikomplekt ja survelaager
Kas te reaalselt olete ka sõitnud autoga millel on kahemassiline vahetatud ühemassilise vastu ja olnud tunnetanud mõlemat hoorattast? Jah töökindlus on olemas, kuid kolinast lahti ei saa, sest ühemassiline jääb siiski kasti kolistama. Lisaks rallisõiduliku siduripedaali. Auto millega ma sõitsin oli korraliku jõudluse lisaga ja kahemassiline oleks enesetapja mõttelahendus olnud.
Ühemassiline kestab pihustite ja mootori korrasolekul ligikaudu 150 000 kuni 200 000 km, arvate tõesti, et sõidate selle paari aastaga täis?
Ühemassiline kestab pihustite ja mootori korrasolekul ligikaudu 150 000 kuni 200 000 km, arvate tõesti, et sõidate selle paari aastaga täis?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 98
- Liitunud: 15 Nov 2010, 18:02
- Auto: Volkswagen Passat Highline TDI 103 kw 2007.a
- Asukoht: Tartu/Võru
Re: Hooratas, sidurikomplekt ja survelaager
Ma isiklikult olen ikka seda meelt, et ega ta ilmaasjata pole sinna pandud ja milleks hakata ümber ehitama? Seega räägime siiski kahemassilistest hooratastest.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Hooratas, sidurikomplekt ja survelaager
Golfi vend....sinu viimane lause....kas sa mõtlesid ikkagi kahemassilist ja selle kestvust 150tkm-200tkm?
Aga osad sõitvat ka üle 200tkm....kõik oleneb mootori korrasolekust ja nn tihendist ehk sõidustiilist.
Kuid välismaistes foorumistes rääkitakse, et LUK kestvat sutsu paremini ning lisaks kannatavat LUK i sidurid veidi suuremat väänet....seda vähemalt vanakoolikate kahemassilise ja siduri LUK komplektid. Kui oskad tellida ebay kaudu v otse mõnest UK müüjalt, siis saad ilmselt tunduvalt odavamalt, kui eestist. Ise säästsin enda 81kw sele tellides vahetuse raha ja jäi paari six packi raha ülegi ning kaup toodi ukse ette pära põrgu metsade vahele.
EDIT! Lisaks, näiteks minu masinale Valeo kahemassilist ei teegi, st ole ettevaatlik sellega, kui keegi üritab kahemassilise pähe ühemassilist pakkuda, nagu siin foorumiski paar venda üritasid väita, et Valeo oma kahemassiline, kuid hinnavahe vs LUK ja Sachs annab mõista, et miski ei klapi. Ja ühemassiline on nagu põrsas kotis st võid saada pmt vaikse kolinavaba koosluse(siin mängib rolli ka sidur selle ühemassilise küljes), kuid võid saada sellise hullu kolistaja, nagu oleks kohe kohe laiali lendav kahemassiline vahel. Mõnel inimesel vb see paar kolinat aega ajalt savi, kuid minul näiteks ei ole ja nn täiesti v siis peaaegu täiesti vaikse komplekti saamiseks pead ikka tegema väga head uurimistööd et milline kooslus oleks kõige parem a la milline sidur ja millise kaaluga kelle hooratas.
Pealegi, a la 30tkm aastase ls juures teenib ilmselt diisel bensuka ees sulle selle raha tagasi.
Aga osad sõitvat ka üle 200tkm....kõik oleneb mootori korrasolekust ja nn tihendist ehk sõidustiilist.
Kuid välismaistes foorumistes rääkitakse, et LUK kestvat sutsu paremini ning lisaks kannatavat LUK i sidurid veidi suuremat väänet....seda vähemalt vanakoolikate kahemassilise ja siduri LUK komplektid. Kui oskad tellida ebay kaudu v otse mõnest UK müüjalt, siis saad ilmselt tunduvalt odavamalt, kui eestist. Ise säästsin enda 81kw sele tellides vahetuse raha ja jäi paari six packi raha ülegi ning kaup toodi ukse ette pära põrgu metsade vahele.

EDIT! Lisaks, näiteks minu masinale Valeo kahemassilist ei teegi, st ole ettevaatlik sellega, kui keegi üritab kahemassilise pähe ühemassilist pakkuda, nagu siin foorumiski paar venda üritasid väita, et Valeo oma kahemassiline, kuid hinnavahe vs LUK ja Sachs annab mõista, et miski ei klapi. Ja ühemassiline on nagu põrsas kotis st võid saada pmt vaikse kolinavaba koosluse(siin mängib rolli ka sidur selle ühemassilise küljes), kuid võid saada sellise hullu kolistaja, nagu oleks kohe kohe laiali lendav kahemassiline vahel. Mõnel inimesel vb see paar kolinat aega ajalt savi, kuid minul näiteks ei ole ja nn täiesti v siis peaaegu täiesti vaikse komplekti saamiseks pead ikka tegema väga head uurimistööd et milline kooslus oleks kõige parem a la milline sidur ja millise kaaluga kelle hooratas.
Pealegi, a la 30tkm aastase ls juures teenib ilmselt diisel bensuka ees sulle selle raha tagasi.
Viimati muutis copilot, 31 Okt 2013, 13:23, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Re: Hooratas, sidurikomplekt ja survelaager
Rako kogemata puterdas ära selle 1 massilisegacopilot kirjutas:
EDIT! Lisaks, näiteks minu masinale Valeo kahemassilist ei teegi, st ole ettevaatlik sellega, kui keegi üritab kahemassilise pähe ühemassilist pakkuda, nagu siin foorumiski paar venda üritasid väita, et Valeo oma kahemassiline, kuid hinnavahe vs LUK ja Sachs annab mõista, et miski ei klapi. Ja ühemassiline on nagu põrsas kotis st võid saada pmt vaikse kolinavaba koosluse(siin mängib rolli ka sidur selle ühemassilise küljes), kuid võid saada sellise hullu kolistaja, nagu oleks kohe kohe laiali lendav kahemassiline vahel. Mõnel inimesel vb see paar kolinat aega ajalt savi, kuid minul näiteks ei ole ja nn täiesti v siis peaaegu täiesti vaikse komplekti saamiseks pead ikka tegema väga head uurimistööd et milline kooslus oleks kõige parem a la milline sidur ja millise kaaluga kelle hooratas.
Pealegi, a la 30tkm aastase ls juures teenib ilmselt diisel bensuka ees sulle selle raha tagasi.

Üldiselt on nii et seda 1 massilist võib panna ka, kuid tagajärjeks on laiali lennanud kast, sest kast pole ehitatud selliseid tolerantse taluma. Eeskätt leiutati kahemassiline hooratas mootori "müra" leevendama ,mitte kättemaksuks vaestele eestlastele

Mina olen enda mahtuniversaaliga sõitnud 6 aastat ja selle ajaga vuranud läbi tagasihoidlikud 150 tuhat. Vedanud sellega kõike võimalikku ja võimatut, kuid sidur töötab jätkuvalt

-
- Huviline
- Postitusi: 98
- Liitunud: 15 Nov 2010, 18:02
- Auto: Volkswagen Passat Highline TDI 103 kw 2007.a
- Asukoht: Tartu/Võru
Re: Hooratas, sidurikomplekt ja survelaager
Kuna Luk on tunduvalt kallim, siis valik toimub kas Sachsi või Valeo vahel (viimased 2 saan kätte väikse allahindlusega).
Mis rahvas nende kohta oskab öelda?
Mis rahvas nende kohta oskab öelda?
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 19 Juun 2013, 13:00
- Auto: Skoda Superb 2014a 2.0TDI 125kw
- Asukoht:
- Tänatud: 1 kord
Re: Hooratas, sidurikomplekt ja survelaager
Palju siis Sachsi või Valeo oma ka maksab. Endal Tuli LUK-i sidurikomplekt ja hooratas 525€ raunexist. See oli ka muidugi juba nendepoolse soodukaga, muidu oleks olnud 625
Viimati muutis mariomk, 01 Nov 2013, 01:17, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 98
- Liitunud: 15 Nov 2010, 18:02
- Auto: Volkswagen Passat Highline TDI 103 kw 2007.a
- Asukoht: Tartu/Võru
Re: Hooratas, sidurikomplekt ja survelaager
Kuid siiski pakuti Luki ja kokku 710 ilma töörahata. Uurin nüüd hindu mõni aeg.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Hooratas, sidurikomplekt ja survelaager
Kas BKP on pmt sama moto st neil sama sidur ja hooratas?
Ning tegu 6k kastiga millel kood 02Q ?
Ning tegu 6k kastiga millel kood 02Q ?
Viimati muutis copilot, 01 Nov 2013, 19:46, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 98
- Liitunud: 15 Nov 2010, 18:02
- Auto: Volkswagen Passat Highline TDI 103 kw 2007.a
- Asukoht: Tartu/Võru
Re: Hooratas, sidurikomplekt ja survelaager
Auto pagassist leidsin mootori kood BMP ja käigukast (6k) KDN.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Hooratas, sidurikomplekt ja survelaager
Anyway, ebayst otsides andis mingi sachs hooratta komplekti, mis peaks olema BKP ja BMP l sama 6k kast. Hetkel ei ole aega, aga õhta poole üritan natuke ETKAS tuulata, vb leian natuke kasuliku infi. Kui sobib neil üks ja sama komplekt, siis saad UK st tellida koju ukse ette uue Sach komplekti(sidur, korv, DMF, survelaager) umbes 590EUR eest...kohale tuleb paari nädalaga. Ise sealt tellinud ja konkurenditult parim hind vs eesti hinnad va kui saad eestist kuskilt mega hea tutvuse kaudu 
Ah jah....Valeo minu otsingute järgi sellele masinale DMF i tee ehk siis ainult asenduskomplekti SMF i peale ja sp kah tundub hind OK...seega usun mina, et sulle kas kägu aetud v siis pole sulle selgitatud, millega ikkagi tegemist on
. DMF e toodab valeo minu teada prantslastele ja mõnedele teistele markidele, VAG grupi masinatele annab ainult DMF to SMF conversion komplekte.
EDIT! Parandatud hind, kalkuleerisin hinnad kokku koos saatmisega ja käibega ja hetke kursiga.
Ning küsimus ühete teisele vastajale, kes sai LUK komplekti 525 vms EUR eest....kas see sisaldas ka sidurikorvi v ainult hooratas, ketast ja survelaagrit?

Ah jah....Valeo minu otsingute järgi sellele masinale DMF i tee ehk siis ainult asenduskomplekti SMF i peale ja sp kah tundub hind OK...seega usun mina, et sulle kas kägu aetud v siis pole sulle selgitatud, millega ikkagi tegemist on

EDIT! Parandatud hind, kalkuleerisin hinnad kokku koos saatmisega ja käibega ja hetke kursiga.
Ning küsimus ühete teisele vastajale, kes sai LUK komplekti 525 vms EUR eest....kas see sisaldas ka sidurikorvi v ainult hooratas, ketast ja survelaagrit?
Viimati muutis copilot, 04 Nov 2013, 13:33, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Hooratas, sidurikomplekt ja survelaager
Tundub, et neil sama sidur ja hooratas jah.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 19 Juun 2013, 13:00
- Auto: Skoda Superb 2014a 2.0TDI 125kw
- Asukoht:
- Tänatud: 1 kord
Re: Hooratas, sidurikomplekt ja survelaager
uus sidur koos korviga ikka ja sinna juurde veel hooratas ja kokku läks 525€. Tutvusi mul seal polnud, et ise tegid sellise hea hinna. Oli vaja vaid neil endil tellida ja kaks päeva hiljem oli käes. Survelaagrit ei olnud, kuna ei teadnud, et võiks ka selle üheskoos ära lasta vahetada
70€ läks vahetus ja mootorikoodiks on minul BKP
Vähe teemavälist juttu aga ehk läheb vaja.
Ja muidugi kui vahetuseks läheb siis lase üle vaadata ka see võll käigukastil, kuhu otsa sidur ja hooratas lähevad, kus on käikude hammakad küljes. Ei oska paremini kirjeldada. Aga endal oli too laager ka läbi ja sooned sisse söönud käigukasti korpusesse, kuna lõtk oli umbes juba 1cm sees ning viienda ja kuuenda käigu hammakad käisid juba kokku omavahel. Pidin laskma veel teistkorda ka sama töö teha, mis polnud just eriti odav enam, et laager ära vahetada ja seibid vahele panna.

Vähe teemavälist juttu aga ehk läheb vaja.
Ja muidugi kui vahetuseks läheb siis lase üle vaadata ka see võll käigukastil, kuhu otsa sidur ja hooratas lähevad, kus on käikude hammakad küljes. Ei oska paremini kirjeldada. Aga endal oli too laager ka läbi ja sooned sisse söönud käigukasti korpusesse, kuna lõtk oli umbes juba 1cm sees ning viienda ja kuuenda käigu hammakad käisid juba kokku omavahel. Pidin laskma veel teistkorda ka sama töö teha, mis polnud just eriti odav enam, et laager ära vahetada ja seibid vahele panna.
Viimati muutis mariomk, 04 Nov 2013, 20:59, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 287
- Liitunud: 24 Mai 2012, 19:51
- Auto: VW B7 ´12, VW B7 ´11
- Asukoht: Tartu
Re: Hooratas, sidurikomplekt ja survelaager
Kas 3c-l ongi siduri pedaal kahtlaselt kerge? Voi on märk siduri vahetuseks?
nt audi a4 96a omal 3x raskem. :d
nt audi a4 96a omal 3x raskem. :d
-
- Huviline
- Postitusi: 98
- Liitunud: 15 Nov 2010, 18:02
- Auto: Volkswagen Passat Highline TDI 103 kw 2007.a
- Asukoht: Tartu/Võru
Re: Hooratas, sidurikomplekt ja survelaager
Tänaseks siis LUK komplekt käes tunduvalt parema hinnaga. Kolme nädala jooksul läheb asi vahetusse.
Tänud kasutajale priidik333, kelle kaudu komplekti sain.
Tänud kasutajale priidik333, kelle kaudu komplekti sain.
-
- Huviline
- Postitusi: 98
- Liitunud: 15 Nov 2010, 18:02
- Auto: Volkswagen Passat Highline TDI 103 kw 2007.a
- Asukoht: Tartu/Võru
Re: Hooratas, sidurikomplekt ja survelaager
Sai siis töö ära tehtud. Tulemus, klõbin kadus, masina pedaal tunduvalt kergem ja kohaltvõtud on kõvasti sujuvamad. Autol oli sees Sachsi komplekt, mis sai asendatud Luk komplektiga.
Re: Hooratas, sidurikomplekt ja survelaager
Millised on sümptomid, et autol vajab hooratas vahetust?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Hooratas, sidurikomplekt ja survelaager
Väljasuretamisel kolisemine, sama tegevus sidur alllavajutades vaikus.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Hooratas, sidurikomplekt ja survelaager
Võib ka seda teha ja lausa nii et terves auto keres värin sees.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Hooratas, sidurikomplekt ja survelaager
Kolinat ei ole aga vahe peal kohapeal tühipööretel töötades auto väriseb samas ka sõidu ajal ka mõnikord viskab väikest värinat. Mõnikord ka kiirendades käib värin läbi aga kas selle võib tingida ka oma läbi mootoripadi või midagi muud?
Viimati muutis kriz, 15 Dets 2013, 19:35, muudetud 1 kord kokku.