EGRi-probleem

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
martin89
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 03 Dets 2007, 22:49
Asukoht: Tartu

EGRi-probleem

Lugemata postitus Postitas martin89 »

Auto 2005 aasta vw caddy 2.0 sdi 51kw. Veakood 16787 egr ( N18) Malfunction.
Vahetatud on N18 ehk siis egr koos vaakumklapiga ja egri juht solenoid.
Mida edasi teha?
Veakood kustub ära kuid tuleb tagasi mingi aja päras. Mitte kohe.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8001
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

Re: EGRi-probleem

Lugemata postitus Postitas R36 »

Kas uus klapp on vana või uus?

Kaitsmed kontrollitud?

Juhtmed?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

martin89
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 03 Dets 2007, 22:49
Asukoht: Tartu

Re: EGRi-probleem

Lugemata postitus Postitas martin89 »

Klapp on uus forsist ostetud. Kaitsmed korras proovisin neid välja tõmmata siis tuli Malufunctioni asemele open or short to ground midagi sellist

martin89
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 03 Dets 2007, 22:49
Asukoht: Tartu

Re: EGRi-probleem

Lugemata postitus Postitas martin89 »

Klapp on uus forsist ostetud. Kaitsmed korras proovisin neid välja tõmmata siis tuli Malfunctioni asemele open or short to ground midagi sellist. Kas siis kui vekoodi lõpus on malfunction saab olla juhtme viga? Kui kaitse läbi oleks siis ei saaks ju veakoodi kustutada. Kui vekood ära kustutada ja kohapeal gaasi anda siis Duty cicled muutuvad.

Vasta

Mine “Diislid”